azért ez nem az a fajta/mértékű ferdeség, hogy szabad szemmel látható legyen és akadályozza a tengely beszerelését. szvsz.
pár hete hívott egy ismerős, hogy "hogyan kell alátétezni az UT hajtást". Kicsit megijedtem. Leginkább sehogy, ha jó a középcsapágyház-menet, akkor jó az egész, ahogy van. Nekem is csendes, sosem volt kattogás, s a csapágy is tökéletesen fut. És arra mondják még, hogynagyon szűk tűréshatára van a rendszernek a párhuzamosság-középcsapágyház-szélesség tekintetében.
Egyetlen emberről hallottam, aki alátétezte az UT hajtókarját, és neki 1.5 hónapot bírt ki a csapágy, állandó kattogás mellett. Bár az az ember mindenfélét csinált, legutóbb pl. ezt:
"Nem szeretek fórumozni, csak átadom a tapasztalataimat: BBB10s láncot kb 6000 km után levettem. Bírta volna még, de pár ezer km és a sor is mehetne a levesbe. Vagyis télire. Helyette csak a lánc ment. 10s lánc, 8s soron, 6s (vagy 7s?) CorceD'aune (vagy chorus?)hajtóművel, 6s sachs classic váltókkal, athena ergopower 8s....csodaszépen muzsikál, sokkal jobban, mint a 8s sram lánccal. Egyértelműen javult a váltás teljesítménye, pedig nem egy patent szerkezet ez a classic3500, ami ráadásul eredetuileg 6s-hez tervezett....Nem ugrik, nem szorul rá a lánckerekekre, csak az átdobó kanalát kellett picit zsugorítani (1-1,5 mm kb)...csak ennyi....
smile hangulatjel
Üdv!"
Bár a legmeredekebb ez volt: kitört küllők első kerékből, megoldás házilag rézzel.
kreativitás nem ismer határokat.
Vejne módosította - 2015. október 14. - 11:08