...
azzal miként gurul. azon használt 622x23-as vittoria zaffiro pro van,hagyományos belsővel. jól érezhető a különbség a két gumi kombó közt. 53-19-et hajtva kb 30-as tempónál a rubino+latex-el kb 120-as pulzusom van,a másiknál meg ugyanez az áttétel,és tempó mellett simán fölmegy 140-re is
En csinaltam minap olyat, hogy leszaltam tekeres kozben es allitottam a gorgot a kerekhez szorito csavaron. Nem sokat, tovabbra sem csuszott meg a gumi, de nagy valtozast okozott.
https://www.strava.c...ities/454653132
A lenyeg, hogy az első résztáv 240W @ 43.7 km/h, a második résztáv 240W @ 38.3 km/h. A pedalfordulat picit nott 96-rol 98-ra. Szoval ket foggal konnyebb attetelen kellett tekernem (azt hiszem 50x14->50x16), de alig gyorsabban, ugyanahhoz a terheleshez.
Vagyis eleg nagy kulonbseg van abbol, hogy mennyire szoritod oda a gumit. Ketszer ugyanugy nem tudod odaszoritani, ha tekeros a rogzites, ha gyorskioldos akkor meg ott van meg a guminyomas/homerseklet kerdese is.
De biztos szamit a gumi tipusa is.
Upd: Meg annyit, hogy a sebessegek nem jonnek ki a pedalfordulatbol szamolva, megpedig azert nem, mert a 20 perces resztavok alatt jopar kerekfordulat alatt nem erzekelte a magnest a szenzor. De ebben ranezesre nincs nagy valtozas a ket resztav alatt. (Stravas belejentkezes nelkul nem is latszik a kihagyott jel a fenti linken.)
Edited by ave, 2016. January 07. - 01:57.