Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34313 replies to this topic

#4161
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,012 posts
  • LocationKelenföld

En versenyeken is elvagyok 50x12-vel.  80 km/h volt tavaly a top tempom.   Az biztos, hogy majd 140-es fordulatjel van a logban de az csak 75 km/h korul, utana (es az adott szakasz javan is) aero pozban gurultam.

Versenyen kivul 70 fole se nagyon szoktam menni.

 

Aki a lejtozesre rezeg, annak kell a 11, masnak nem.

Tisztelettel, félve szólok bele a nagyok dolgába, de röpke fél éve pont ezen tipródtam én is, és tán pont Ave nyugtatott meg, hogy jó lesz a választott áttételem.

Jelentem, teljes mértékben igaza van, a 12-25-ös 11-es sor pompásan megfelel a kompakthoz. Mások próbáltak meggyőzni, hogy az 36 jobb lenne, mint a 34, de többet profitálok a 34-ből itt a pilisi dombokon, mint amit bosszankodnék a "luk" miatt, mikor leváltok 50-ről.


  • Kisherceg and DaveRider like this

#4162
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

jó, lehet, rigid vagyok. :) de pár éve volt 1-2 olasz cég (Wilier, Bianchi) akik meg 50-34 mellé 13-26-ot párosítottak. És elő-előferdül apróban is 50-34 mellé 13-26-os sor.

 

Nekem pl. az is elég lenne, sőt, mivel gyenge vagyok, szeretném (13-14-15-16-17-18-19...) 

 

Továbbra is fenntartom, hogy hobbista jobban jár egy kisebb ugrásokkal tűzdelt sorral, aminek a végén van egy "menekülőlánckerék", de semmiképp' sincs szüksége 11t-re. 

 

De ez csak egy vélemény. :) 



#4163
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

En versenyeken is elvagyok 50x12-vel.  80 km/h volt tavaly a top tempom.   Az biztos, hogy majd 140-es fordulatjel van a logban de az csak 75 km/h korul, utana (es az adott szakasz javan is) aero pozban gurultam.

Versenyen kivul 70 fole se nagyon szoktam menni.

 

Aki a lejtozesre rezeg, annak kell a 11, masnak nem.


  • Kisherceg and Rabbit like this

#4164
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts

 

Dave, szerintem félreértettél, mert én a 11-essel induló sort KIFOGÁSOLTAM. 

 

Ugyanis, lehet én vagyok gyengeszar, de kompaktnál 12, sima karnál 13-al induló sorral nagoyn jól elvagyok.

 

NINCS szüksége hobbistának 11t-re, még 50-es nagytányérral sem.

 

1255733265N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.

 

 

ha megcsinálod a matekot látod, hogy 11-12-13 egyik se olyan tempó, amit egy hobbista tartósan tud egyedül, ellenben ha van rásegítés (pl maratonon kis grupettó, kis lejtő, hátszél) vagy esetleg sprintelnél akkor számít az a +8-10 km/h...a 11-est simán megpörgeti egy hobbista is dobogókőről le vagy egy jobb bolyban, kis hátszélben. 11T alapvetően ilyen esetekre van, a 11-28 8s Sora sorom valóban kissé tág volt azzal, de 10-11s esetén már nem ez az egy fog számít.

 

szóval erre is csak magamat tudom idézni: lehet, hogy neked nem kell 11T ott és úgy, ahogy te használod, de talán pont Ave volt aki egy stravas beszámolójában írta, hogy az 50x12 bizony egy maratonon a középmezőnyben már soványka

 

Capture_www.kepfeltoltes.hu_.png


Edited by DaveRider, 2016. January 12. - 23:56.


#4165
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

én szereltem mostanában "néhány" sora-s,tiagra-s,105-ös,ultegrás,dura ace-s bringát. ami valóban meggyőzően jól működött az csak a dura ace volt váltás terén. a többinél mondjuk hátul az elment kategória,de elől meg szinte mindegyik olyan mint 1 egérfogó. az én 2000 körüli record-omhoz hasonlítottam őket. sajnos a campa sem a régi már. ott is max chorus-tól felfelé okés számomra a váltás minősége. hátul kb azonos a régiekkel (leszámítva,h nem lehet olyan sokat lefelé váltani),viszont elől csak egy egész kicsit jobb az imént felsorolt japán cuccoktól. talán gyengébb a váltó rugója,vagy nem tudom,de egy kicsit finomabban teszi le a láncot a nagyról a kicsire. mind mechanikusra értem. villanyoshoz nem volt szerencsém. szóval nekem mind1 lenne,h 105,vagy tiagra. egyik sem kéne. hamarabb elgurulgatnék egy veloce szettes bringával. 

 

saját vélemény. ne vegye senki a szívére. vlkinek lehet pont az ellenkezője tetszik. azt is megértem. :)

 

centaur fvkar+veloce váltókkal párszor gondolkodtam rajta, mivel lehet jobb egy drágább campa, pl chorus.

 

összehasonlítási alapom csak shimanoban van, de az nem igazán volt alma és alma: 8-as sora vs 9-es ultegra (más volt a váltókar működése, szóval ezért)

 

a campában szerintem ami tutira markáns különbség, az a red fvkar, Donnak azt kellene tesztelni :-)


  • donciccio likes this

#4166
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts


ja hát alföldre 52/39 + 11-25 aztán kész, ezen sokat nem kell ragozni, ahol én edzem bringázom főleg ott még a sík körben is 400m szint van, de mondjuk 100km/1000m után nem feltétlen a kónuszon felsprintelés a célom a budakeszi vagy telki gigabiten, csak a hazapörgetés. nem is értem, miért beszélsz worldwide szállító gyártók esetén úgy a gyár által megválasztott áttételekről, mint ha a Föld teljesen sík lenne mindenhol...nem találom a képet hirtelen instagramon, de még a Touron is felpattintanak egy semi-kompakt + 11-32t a keményebb szakaszokon.

Dave, szerintem félreértettél, mert én a 11-essel induló sort KIFOGÁSOLTAM. 

 

Ugyanis, lehet én vagyok gyengeszar, de kompaktnál 12, sima karnál 13-al induló sorral nagoyn jól elvagyok.

 

NINCS szüksége hobbistának 11t-re, még 50-es nagytányérral sem.

 

1255733265N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.

Edited by Vejne, 2016. January 12. - 18:20.


#4167
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts

ja hát alföldre 52/39 + 11-25 aztán kész, ezen sokat nem kell ragozni, ahol én edzem bringázom főleg ott még a sík körben is 400m szint van, de mondjuk 100km/1000m után nem feltétlen a kónuszon felsprintelés a célom a budakeszi vagy telki gigabiten, csak a hazapörgetés. nem is értem, miért beszélsz worldwide szállító gyártók esetén úgy a gyár által megválasztott áttételekről, mint ha a Föld teljesen sík lenne mindenhol...nem találom a képet hirtelen instagramon, de még a Touron is felpattintanak egy semi-kompakt + 11-32t a keményebb szakaszokon.

 

Dave: Attól, hogy egy geometria sportos, nem kell bele hereverető nyeregcső :) LD. CAAD10, SuSi, 25.4-es nyeregcsővel készül idéntől, korábban 27.2-vel. 

 

Nekem a tavalyi szezon tanulságos volt: kb, amíg 15-16-17-19 van a sorban, addig mindegy, a többi lánckerék milyen itt alfődön. :)

 

Btw, a SuSit pont azért kedvelem, mert nagyon kényelmes, és nagyon kiegyensúlyozott a geometriája (575mm felsőcső, 175mm fejcső, 560mm cc nyeregvázcső (ct60). 399 mm reach). És különösen rossz-kátyús úton érzem SOKKAL kényelmesebbnek, mint a pálcika acélvázas koralt. 


Edited by DaveRider, 2016. January 12. - 18:04.


#4168
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Dave: Attól, hogy egy geometria sportos, nem kell bele hereverető nyeregcső :) LD. CAAD10, SuSi, 25.4-es nyeregcsővel készül idéntől, korábban 27.2-vel. 

 

Nekem a tavalyi szezon tanulságos volt: kb, amíg 15-16-17-19 van a sorban, addig mindegy, a többi lánckerék milyen itt alfődön. :) 

 

Btw, a SuSit pont azért kedvelem, mert nagyon kényelmes, és nagyon kiegyensúlyozott a geometriája (575mm felsőcső, 175mm fejcső, 560mm cc nyeregvázcső (ct60). 399 mm reach). És különösen rossz-kátyús úton érzem SOKKAL kényelmesebbnek, mint a pálcika acélvázas koralt. 



#4169
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

hát ezért biztos páran megköveznek, de az első váltás minőségében szerintem elsősorban a nagy lánctányér a fontosabb és nem a váltó maga vagy a váltókar (ha a hajtómű és a váz merevsége adott) Ezt akkor vettem észre amikor ultegra hajtóművet (6600) dura ace-ra (7800) váltottam és minden más maradt a régi Na ott érezhető volt, hogy könnyebben kapja fel a láncot a dura, ott szemre is több CNC munka volt a tányérban.  Lefelé tök mindegy, nem is tesznek semmi űrtechnológiás rámpákat meg bemarásokat a kistányérra, oda erős rugó kell meg jó (tiszta) bowdenek, hogy a rugó gyorsan is tudja letenni a láncot, ne legyen nyúlós a koszos-ragadós kábel miatt.

 

ezért a mondatért meg jár a 10 pont: "kimegyünk, aztán edzésmunkát végzünk és nem az ideális sort számolgatjuk folyton." :-))))))



#4170
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

ez amúgy nagyon igaz, jóbarátom karbon bianchi + campa bringája sokkal finomabb, puhább váltásban. de ez inkább érzeti különbség, egyéni preferencia hogy a finom váltást szereted vagy az éles, határozottat, aminél a legpocsékabb erdészeti úton is tudod, hogy átrakta.

régen a shimano-nak volt finomabb a váltása. legalábbis elől. amúgy,azzal nincsen gond,h melyik,hogyan pakolja a láncot,mert mindegyik megcsinálja a legrosszabb körülmények közt is. hátul még most is a shimano vált finomabban. a campa meg kicsit nyersebb,és határozottabb hátul. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#4171
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts

ez amúgy nagyon igaz, jóbarátom karbon bianchi + campa bringája sokkal finomabb, puhább váltásban. de ez inkább érzeti különbség, egyéni preferencia hogy a finom váltást szereted vagy az éles, határozottat, aminél a legpocsékabb erdészeti úton is tudod, hogy átrakta.

 

én szereltem mostanában "néhány" sora-s,tiagra-s,105-ös,ultegrás,dura ace-s bringát. ami valóban meggyőzően jól működött az csak a dura ace volt váltás terén. a többinél mondjuk hátul az elment kategória,de elől meg szinte mindegyik olyan mint 1 egérfogó. az én 2000 körüli record-omhoz hasonlítottam őket. sajnos a campa sem a régi már. ott is max chorus-tól felfelé okés számomra a váltás minősége. hátul kb azonos a régiekkel (leszámítva,h nem lehet olyan sokat lefelé váltani),viszont elől csak egy egész kicsit jobb az imént felsorolt japán cuccoktól. talán gyengébb a váltó rugója,vagy nem tudom,de egy kicsit finomabban teszi le a láncot a nagyról a kicsire. mind mechanikusra értem. villanyoshoz nem volt szerencsém. szóval nekem mind1 lenne,h 105,vagy tiagra. egyik sem kéne. hamarabb elgurulgatnék egy veloce szettes bringával. 

 

saját vélemény. ne vegye senki a szívére. vlkinek lehet pont az ellenkezője tetszik. azt is megértem. :)



#4172
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

én szereltem mostanában "néhány" sora-s,tiagra-s,105-ös,ultegrás,dura ace-s bringát. ami valóban meggyőzően jól működött az csak a dura ace volt váltás terén. a többinél mondjuk hátul az elment kategória,de elől meg szinte mindegyik olyan mint 1 egérfogó. az én 2000 körüli record-omhoz hasonlítottam őket. sajnos a campa sem a régi már. ott is max chorus-tól felfelé okés számomra a váltás minősége. hátul kb azonos a régiekkel (leszámítva,h nem lehet olyan sokat lefelé váltani),viszont elől csak egy egész kicsit jobb az imént felsorolt japán cuccoktól. talán gyengébb a váltó rugója,vagy nem tudom,de egy kicsit finomabban teszi le a láncot a nagyról a kicsire. mind mechanikusra értem. villanyoshoz nem volt szerencsém. szóval nekem mind1 lenne,h 105,vagy tiagra. egyik sem kéne. hamarabb elgurulgatnék egy veloce szettes bringával. 

 

saját vélemény. ne vegye senki a szívére. vlkinek lehet pont az ellenkezője tetszik. azt is megértem. :)


Edited by donciccio, 2016. January 12. - 17:14.

  • DaveRider and vittore30 like this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#4173
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts

szinte az összes gyártó az összes endurance gépét ilyennel szállítja, ez már a kákán is csomót keresés, egy 5000 forintos alkatrészről beszélünk, ha a bandázs nem tetszik már azt drágább lecserélni valami normálisra kb. alpesi, táskás túrákon amúgy remek hasznát vette edzőtársam az 5. nap után a 10%+ hágókon a 34/32-nek, de amúgy is teljesen jól szolgál neki évi 7000 km alatt (ahogy nekem a 11-28 is eddig, mivel nem esik mindig jól a térdemet nyírva mászni), kimegyünk, aztán edzésmunkát végzünk és nem az ideális sort számolgatjuk folyton.

 

az R1 egy sportos, versenyzős geometria, miért kéne abba egyáltalán kényelmes nyeregcső, jó hogy a sárvédő és csomagtartószemet nem hiányolod róla...:) ami viszont VALÓBAN lehetne az endurance bringákon, ugye, a kategória "elbírná".

 

az egyetlen, ami nem fér nálam össze:

 

50-34 11-32-vel?

 

tényleg?

 

50-11? Akkor már inkább 50-34 12-25-tel, vagy 13-26-tal. Igaz, én a kompakt mellett is ritkán használok 15-östől kisebb lánckereket. Jó, gyenge vagyok. :)

 

amúgy a Radon R1-et néztem, nagyon jó geometriája van, viszont itt is tudok kötekedni (mindenhol tudok..)

 

11-28 szintén nem jó

31.6-.os alu nyeregcső merev aluvázban nem biztos, hogy nagyon kényelmes lesz.


Edited by DaveRider, 2016. January 12. - 17:18.


#4174
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts

a korábbi bringámba vettem egy éve a Fulcrum5-t, viszont azzal, szinte használatlanul eladni meg túlzás lett volna egy régi, 2x8s Sora + noname kiegészítős paripát. szóval ez már adott volt, vadi új RS010-el meg el tudtam adni gyorsan és kedvező áron a régit pont ma reggel :) (mivel nekem hosszú volt az a váz így megtartani nem akartam)

 

az új Tiagráról jókat írtak külföldi tesztek, nem éreztem úgy, hogy abszolút hobbista, teljesítménytúrázós-maratonozgatós szintre ennél több kellene. a sor filléres dolog, nem perdöntő. alapvetően 1000 euró volt a keretem, a maradék 150 euró árkülönbségből egy rendes oúti cipő + pedál + pár zokni pont kijött, ezek fontosabbak a jó bringás élményhez, mint hogy 10 vagy 11 fokozat között kapcsolgatom a hobbista szintű wattokat vagy egy kulacs vizzel könnyebb a bringa, amíg rajtam +5 kg van.

 

régen volt a canyonokban spéci villa, ezen már hagyományos 1 1/8" van...az endu CF-t a canyon bikes FB csoportban nagyon dícsérik amúgy elég kritikus bringások is :)

alapvetően szerintem mindkét felszereltség és mindkét váz jó választás.

 

ha már Canyon endurance: egy barátomnak ajánlottam nemrég ezt a bringát, de ahogy nézem az a 105-ös szettes verzió volt Mavic Aksiummal. 990-ért ez meg ha jól látom 850Euro, új Tiagrával, gyárilag Shimano RS10 kerékkel.

Csak kérdezem, hogy akkor miért nem a méltán híres és jó hírű 11-es 105-ös szettes lett inkább belőle a Macic Aksiummal (ami kb azt tudja mint a Fulcrum5, vagy nem?) szerintem a 150Euro bőven megéri ezért.

 

Persze ha van egy keret amibe bele kell férni azt abszolút megértem meg ez a 10-es Tiagra nekem is szimpatikus, sort meg fillérekért kapsz hozzá, az nem lehet szempont.

A stucnit mondjuk nem tudom. Valami olyasmire emlékszem, hogy nekik valami spéci - nem megszokott - méretű a villájuk, nem a sima 31.8-as talán? és ezért egy sima boltban ritkán kapsz hozzá jó stucnit. Javíts ki a tévedek.

 

De igazából tök mindegy, hogy 10 vagy 11 fokozat, meg Aksium vagy R5, a lényeg, hogy örömet okozzon ha ráülsz.

 

Amúgy az Endurance karbon változatának gondolatával már én is eljátszottam, csak az a PressFit középrész ne lenne benne....meg van is bringám ami jól működik



#4175
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

az egyetlen, ami nem fér nálam össze:

 

50-34 11-32-vel?

 

tényleg?

 

50-11? Akkor már inkább 50-34 12-25-tel, vagy 13-26-tal. Igaz, én a kompakt mellett is ritkán használok 15-östől kisebb lánckereket. Jó, gyenge vagyok. :)

 

amúgy a Radon R1-et néztem, nagyon jó geometriája van, viszont itt is tudok kötekedni (mindenhol tudok..)

 

11-28 szintén nem jó

31.6-.os alu nyeregcső merev aluvázban nem biztos, hogy nagyon kényelmes lesz.


Edited by Vejne, 2016. January 12. - 16:34.


#4176
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

ha már Canyon endurance: egy barátomnak ajánlottam nemrég ezt a bringát, de ahogy nézem az a 105-ös szettes verzió volt Mavic Aksiummal. 990-ért ez meg ha jól látom 850Euro, új Tiagrával, gyárilag Shimano RS10 kerékkel.

Csak kérdezem, hogy akkor miért nem a méltán híres és jó hírű 11-es 105-ös szettes lett inkább belőle a Macic Aksiummal (ami kb azt tudja mint a Fulcrum5, vagy nem?) szerintem a 150Euro bőven megéri ezért.

 

Persze ha van egy keret amibe bele kell férni azt abszolút megértem meg ez a 10-es Tiagra nekem is szimpatikus, sort meg fillérekért kapsz hozzá, az nem lehet szempont.

A stucnit mondjuk nem tudom. Valami olyasmire emlékszem, hogy nekik valami spéci - nem megszokott - méretű a villájuk, nem a sima 31.8-as talán? és ezért egy sima boltban ritkán kapsz hozzá jó stucnit. Javíts ki a tévedek.

 

De igazából tök mindegy, hogy 10 vagy 11 fokozat, meg Aksium vagy R5, a lényeg, hogy örömet okozzon ha ráülsz.

 

Amúgy az Endurance karbon változatának gondolatával már én is eljátszottam, csak az a PressFit középrész ne lenne benne....meg van is bringám ami jól működik



#4177
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts

1. 24-es, ilyen. kicsit nehézkes, cserébe 6000 km alatt nem sikerült még sehol vacak utakon sem felütni 7 baron, se defektelnem. http://www.tufo.com/c-s33-pro-24-1/

3. elvileg a 28-as is belemegy, majd kipróbálom edzőtárs kerekével

4. nem tudom megítélni, egy külső bowdenezésű, régi Soráról váltottam, belső bowdenes vázam még nem volt, de elég jól vált az új Tiagra.

5. R5 a strava szerint 3700 km óta van meg, ez alatt semmi bajom nem volt vele (77 kg vagyok), erős és merev + szerintem szép a hangja. 60ezerért nagyon jó vétel volt.

 

2. személyes véleményem, hogy semmivel sem nyújt több testreszabási lehetőséget egy "rendes", bolti bringa ezekben az árkategóriákban, mint ezek a rendelősök. ott is ugyanúgy adott mérethez megvan a tipikus stucni-kormány-hajtókarhossz és sor kombó, nem ismerek boltot ahol az árban benne van ezek variálása. és ezek néhány szélsőséges esettől eltekintve általában jók is - az előző gépemen 42es kormány volt, ezen 40es, viszont vastagabb bandázzsal és nem érzek különbséget...a kar a régi oútin 172.5, ezen 170 - nem érzek különbséget. a kompakt + 11-32 mondjuk kicsit overkill itthonra, de a legtöbb endurance bringa ilyennel van szerelve. 2.5 cm spacer van a 90es stucni alatt,forgatással + spacerezéssel is lehet bőven variálni, a sportosabb geók és eközött nem beszélünk tíz centi difikről...néhányan nagyon túllihegik a beállításokat meg az optimális alkatrészek variálását - ki kell menni, edzeni, adaptálódni, ha nincs időd akkor úszni, edzőteremben erősíteni, nem csak a bringát kell az emberhez szabni állandóan. (ilyen szempontból ez a rengetegféle bringakategória is túlzás...)

 

ez tartalék váltófüllel, láncvillavédővel 290ezer forintomba került, az árban legközelebbi bolti a tiagrás Cube, 335eHUF, egy kilóvan nehezebb. a kettő közötti 45 ezerből két szett márkás kormány+stucni is kijön, ha a canyon/rise/radon sajátjával nem találod a jó beállítást. ez "on stock" bringa volt, 8 nap alatt ide is ért, de tudom, hogy a drágább, nem már bedobozolt canyonoknál a stucni és a kormánycserét is 10-20 euró között megoldják még a gyárban.

 

összességében nagyon jó minőségű bringa és váz, a méretezés valóban kicsit furcsa, főleg ha két méret határán mozogsz, mint én, de edzős bringának komolyabb szinten se vennék mást, mint ezt vagy a minimálisan sportosabb geojú CF-t, ha a karbonra gerjednék. :)

 

Oké, akkor válaszolsz a kérdéseimre! :)

 

- Milyen széles a Racing5-ön a gumi, ami fön van a gépeden?

-Milyen testreszabási lehetőségek vannak canyonnál, úm. stucnihossz-kormányszélesség-sor-hajtókar kiosztás és karhossz?

-Mekkora a legnagyobb gumiszélesség, amit szerinted a váz fogadni tudna?

-A váz bowdenezése jó, sallangmentes és kis súrlódású?

-A racing5-tel mik a tapasztalataid? (bár ezt kérdezhetném vejnétől is..)

 

Szép masina, csak a geometria táblázat alapján nem tudtam méretet találni :\

 

Másik: ne az optimálisra törekedj.

 

hanem az IDEÁLISRA :)


Edited by DaveRider, 2016. January 12. - 15:01.


#4178
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

másik: a fiókomban másfél éve őrizgetett UT csapágykészlet (ebay-tajvani kerámia, 4500 ft volt anno) felcsúszott, kíváncsi leszek a gyári csapihoz képest milyen élettartammal és forgással fog rendelkezni (igaz, utóbbi csak hajtásoldalon volt egy picit darabos, de í kíváncsiság.. hajt)

 

Nem tűnik rossznak, és, aki látta, mennyibe kerül az alap UT csapágy, az megérti, miért választottam ezt :)



#4179
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Itt a Canyon, ami végül lett egy korábbi kérdésemből. Shimano kerék helyett Racing 5, amúgy gyári minden. Az új Tiagra elég meggyőző, a fékek tűnnek kicsit a szettből kilógónak, de a korábbi noname fékek után ez is előrelépés...az optimális beállításokhoz még kell pár kilométer. :)

 

 

Oké, akkor válaszolsz a kérdéseimre! :)

 

- Milyen széles a Racing5-ön a gumi, ami fön van a gépeden?

-Milyen testreszabási lehetőségek vannak canyonnál, úm. stucnihossz-kormányszélesség-sor-hajtókar kiosztás és karhossz?

-Mekkora a legnagyobb gumiszélesség, amit szerinted a váz fogadni tudna?

-A váz bowdenezése jó, sallangmentes és kis súrlódású?

-A racing5-tel mik a tapasztalataid? (bár ezt kérdezhetném vejnétől is..)

 

Szép masina, csak a geometria táblázat alapján nem tudtam méretet találni :\

 

Másik: ne az optimálisra törekedj.

 

hanem az IDEÁLISRA :)


Edited by Vejne, 2016. January 12. - 14:02.


#4180
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts

Itt a Canyon, ami végül lett egy korábbi kérdésemből. Shimano kerék helyett Racing 5, amúgy gyári minden. Az új Tiagra elég meggyőző, a fékek tűnnek kicsit a szettből kilógónak, de a korábbi noname fékek után ez is előrelépés...az optimális beállításokhoz még kell pár kilométer. :)

 

IMG_0169_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Edited by DaveRider, 2016. January 12. - 00:46.

  • donciccio, zscs and Vejne like this