Az ellenségeimnek sem kívánom, hogy úgy üljenek, mint a jobb oldali.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#4101
Írta 2016. február 01. - 11:11

#4102
Írta 2016. február 01. - 10:06

https://www.dropbox....ris_Bu.pdf?dl=0 sajna nem mindig jön össze nekem ez a link beillesztés,de elvileg ez az a könyv. szóljatok,ha nem jó. megpróbálom máshogy berakni,vagy majd ti segítetek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#4103
Írta 2016. február 01. - 07:07

Akarhogy is, a jobb oldali modban nyeregben ulni nem nagy elvezet.
nekem bűzlik.
Vegyünk egy hídtartást, vagy elemelést.
EGYIKNÉL SINCS előírva a lumbális gerinc hiperextenziója, csak az, hogy norm. tartsd a hátad, ne engedd előreesni a lapockákat, görnyedni a gerincet.
Az első képen meg már tényleg úgy ül az arc, mint akinek hascsikarása van, vagy ahogy én szoktam a városi gépemen.
Nekem nem tetszik egyik sem.
Mivel ma már van internet, youtube, így lehet nézelődni
Donciccio többször linkelte a dropboxáról Boardman egy füzetét, meg ő is írt rengeteget, hogy kéne ülni amatőrnek a bringán
szerk: Don, én csak bedobom a linket, és ott a videó. ld. szkrínsot
Vejne módosította - 2016. február 01. - 07:08
#4104
Írta 2016. február 01. - 00:11

Jani arra gondol, hogy a fogszámkülönbség egyezése miatt, a lánc a kis- és nagytányéron ugyanolyan sugárirányú távolságra esik egymástól mind2 verziónál. Mivel az első váltóra van rögzítve a picike, aminek magasságát pedig a nagytányérhoz szokás beállítani, ezért csak az átfogandó fogszámkülönbségtől függ a pálcika hossza és minden egyéb mérete.
Egyébként arra gyanakszom, hogy a modern, merev vázak, hajtókarok esetén csak tudni kell jól beállítani az első váltót és nem lesz láncleesés.
Lesz leeses. En is vettem, mert leesett egyszer eleg rosszkor. (Mondjuk ha versenyen esik le, az meg rosszabb lett volna.)
Gyarilag van leeses gatlo bigyo mar par bringan, pl. a Madone-on, asszem.
Amugy lehet 50/34-hez lehet valo, es elirtak. Tul van ez beszelve. Kit erdekel miert van ketfele. Van. Kell vagy nem?
#4105
Írta 2016. január 31. - 23:53

Én eddig azt hittem, hogy a baloldali a helyes, de a kép szerint mégse.
Itt is régebben azt olvastam, hogy a görgbe, cicahát a helyes.
Akarhogy is, a jobb oldali modban nyeregben ulni nem nagy elvezet.
#4106
vendég_anorche_*
Írta 2016. január 31. - 22:29

Én eddig azt hittem, hogy a baloldali a helyes, de a kép szerint mégse.
Itt is régebben azt olvastam, hogy a görgbe, cicahát a helyes.
anorche módosította - 2016. január 31. - 22:29
#4107
Írta 2016. január 31. - 21:19

Mit jelent az egyenes hát? Hogy égben van a kormány, és a felsőtested dőlésszöge közel van a talajjal merőlegeshez, vagy az is kvalifikál egynes hátra, hogy a felsőtested majdnem vízszintes, DE a hátad egyenes?
#4108
Írta 2016. január 31. - 21:11

Hogy jobb/egészségesebb/hatékonyabb/kényelmesebb bicón ülni, egyenes háttal, vagy görbén?
attól függ mit szeretnél
de ha egyenes háttal , akkor nem ez a te topikod
- Rabbit kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4109
vendég_anorche_*
Írta 2016. január 31. - 20:22

Hogy jobb/egészségesebb/hatékonyabb/kényelmesebb bicón ülni, egyenes háttal, vagy görbén?
#4110
Írta 2016. január 31. - 17:51

jók ezek a szerszám+alkatrész hangeffektek. valahogy a pincében nem csörögnek ilyen szépen
#4111
Írta 2016. január 31. - 14:41

Részben off, de úgy látom, hogy a fórum edzés kategória nem üzemel
Eddig szabadidőmben megpróbáltam utána olvasgatni az országúti edzésterveknek. De sajnos nem találom olyan anyagokat, amire támaszkodni tudnék edzésterv összeállításánál.
(Anno, mikor súlyzózással foglalkoztam, nem volt nehéz dolgom, rengeteg információhoz hozzájutottam az interneten.)
A következő dolgokra nem találom a választ:
- heti hány edzés az optimális? (és heti hány óra?)
- itt találtam edzés típusokat (http://nutrixxion.hu...erekparos-edzes), ezeket hogyan érdemes belekeverni az edzéstervembe?
- milyen kiegészítő edzéseket érdemes végezni?
Célom egyelőre az alapozás, de szeretném komolyan venni és nem elbliccelni a munkát
#4112
Írta 2016. január 31. - 13:48

#4113
Írta 2016. január 31. - 11:58

Igen, ez ugye a kistanyerra valtas eseten hasznos dolog. Semmi koze a nagytanyerhoz.
Jani arra gondol, hogy a fogszámkülönbség egyezése miatt, a lánc a kis- és nagytányéron ugyanolyan sugárirányú távolságra esik egymástól mind2 verziónál. Mivel az első váltóra van rögzítve a picike, aminek magasságát pedig a nagytányérhoz szokás beállítani, ezért csak az átfogandó fogszámkülönbségtől függ a pálcika hossza és minden egyéb mérete.
Egyébként arra gyanakszom, hogy a modern, merev vázak, hajtókarok esetén csak tudni kell jól beállítani az első váltót és nem lesz láncleesés.
- MJani01 kedveli ezt
#4114
Írta 2016. január 30. - 19:42

A csavar helye nem fix, hanem az első váltóhoz van rögzítve, aminek a helye pont annyival változik, mint az 50-es és 53-as közti különbség, tehát a ferde rész is annyival feljebb vagy lejjebb kerül mint kell.
Igen, ez ugye a kistanyerra valtas eseten hasznos dolog. Semmi koze a nagytanyerhoz.
Egyebkent mindketto mukodik normalhoz es kompakthoz is, foleg, hogy ugye enelkul is 99%-ban jo a valtas.
ave módosította - 2016. január 30. - 19:43
#4116
Írta 2016. január 30. - 18:31

Azert azt csak latod, hogy a csavar helye egy lyuk. Vagyis az fix pont. Nem az a lenyeg, mekkora a ket tanyer kozotti kulonbseg, hanem, hogy a ferde resz oda essen, ahova kell...
A csavar helye nem fix, hanem az első váltóhoz van rögzítve, aminek a helye pont annyival változik, mint az 50-es és 53-as közti különbség, tehát a ferde rész is annyival feljebb vagy lejjebb kerül mint kell.
A sebesség mindent megold.
#4117
Írta 2016. január 30. - 18:18

Ebből minek van két verzió? https://www.rosebike...ctor/aid:713733
Mindkettőnek ugyanakkora a fogszámkülönbsége.
Azert azt csak latod, hogy a csavar helye egy lyuk. Vagyis az fix pont. Nem az a lenyeg, mekkora a ket tanyer kozotti kulonbseg, hanem, hogy a ferde resz oda essen, ahova kell...
#4118
Írta 2016. január 30. - 11:38

Ebből minek van két verzió? https://www.rosebike...ctor/aid:713733
Mindkettőnek ugyanakkora a fogszámkülönbsége.
- donciccio és Vejne kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#4119
Írta 2016. január 30. - 11:15

Tudja valaki, hogy a 11-es KMC patentszem miért csak egyszer használatos? Használta már fel valaki többször?
A sebesség mindent megold.
#4120
Írta 2016. január 29. - 15:47

https://www.youtube....h?v=_PSYcHrWGww villany sram felszerelése,beállítása.
azt hiszem valójában mindenki ezt várta az elektromos váltástól. nincs vezeték. könnyű beállítás.
ekkora sörfejet én is össze tudok inni magamnak, szóval ez a tesztállás meggondolandó :-)