Huh ez nagyon nem tetszik kinézetre
http://apro.bikemag....s-l337814.html#
?
173 cm magas 81-82 kg valamint 80cm az átlépési magasságom.
ha még belefér a keretbe
http://www.maxi-bike...on-titanium-10s
mi lenne, ha a jól bevált recettet követve írnál egy testmagasságot, és mi segítenénk keresni egy decens használtat kb. 180 körül?
173 cm magas 81-82 kg valamint 80cm az átlépési magasságom.
Még ezt nézegettem de sokan lebeszéltek róla.. Hobby tekergésre nem tudom mennyire felelne meg.
http://www.decathlon...id_8322663.html
mi lenne, ha a jól bevált recettet követve írnál egy testmagasságot, és mi segítenénk keresni egy decens használtat kb. 180 körül?
szép, de drága.
és pl. elég bajos, hogy terpesztős a hajtás, és a két generációval ezelőtti sorát sem szereti mindenki, a kormány hajlításáról ne is beszéljünk.
140-től többért nem hoznám.
szerk: még bajos lehet, hogy ezt a vázat én úgy tudom, nem a kényelméért szeretik. Túl merev-rideg, főleg, azzal a keveset hátranyúló nyeregcsővel.
Még ezt nézegettem de sokan lebeszéltek róla.. Hobby tekergésre nem tudom mennyire felelne meg.
http://www.decathlon...id_8322663.html
szép, de drága.
és pl. elég bajos, hogy terpesztős a hajtás, és a két generációval ezelőtti sorát sem szereti mindenki, a kormány hajlításáról ne is beszéljünk.
140-től többért nem hoznám.
szerk: még bajos lehet, hogy ezt a vázat én úgy tudom, nem a kényelméért szeretik. Túl merev-rideg, főleg, azzal a keveset hátranyúló nyeregcsővel.
Nem olvastam utána a váznak, de a képeket megnézve nekem is az jött le, az a tám és láncvilla büntetősen néz ki.
szép, de drága.
és pl. elég bajos, hogy terpesztős a hajtás, és a két generációval ezelőtti sorát sem szereti mindenki, a kormány hajlításáról ne is beszéljünk.
140-től többért nem hoznám.
szerk: még bajos lehet, hogy ezt a vázat én úgy tudom, nem a kényelméért szeretik. Túl merev-rideg, főleg, azzal a keveset hátranyúló nyeregcsővel.
Edited by Vejne, 2016. April 10. - 16:14.
Letezhet... Miert ne? Ha meg megnezed, eleg nyilvanvalo. Ennyi kmel gyk jo ha egyszer olajoztak a lancot, a hajtason es a gumikon is latszik.
Bar gyakran vannak szepitok, hogy alig gurultam vele, meg hasonlok, kozben meg olyan, mintha a kutya szajabol rangattak volna ki. A multkor megneztem egy bringat, amihez kepest az en masfel eves bringam teljesen karcmentes volt (2900kmel), mikozben az illeto allitotta, hogy par szaz kmt ment vele. Durva kmek lehettek azok...
En altalaban vezetem az alkatreszek futasat, es ugy is adom tovabb. Ennyi meg egy butykos hatsoguminal is minimalis hasznalat, ha durvan hasznalta akkor is.
Fotok?
Tessék a link
http://apro.bikemag....ar-l337409.html
Sziasztok szép napot.
Hirdetnek aprón egy cube országúti bringát 300km vel.
Ahogy néztem 2012 es bringa a festés alapján. Létezhet ,hogy valós a 300 km mert valahol raktáron volt ? Nekem kicsit kevésnek tűnik a km.
Tudom állapotra kell bringát venni csak nem akarok útnak indulni ha már első körben nem írnak igazat róla.
Köszi a segítséget.
Nem a hirdetőt akarom ezzel bántani csak 4 éves a bringa szerintem.
Az mtb be a legrosszabb évben is kb 1500km t t tettem a hegyekben. Azért fura nekem kicsit.
szélesedik lefelé az fsa&fizik&syntace&cannondale&giant saját márkás kormánya is sőt, sok ricsi is..
olyan tulajdonság, amit egyesek szeretnek, mások kevésbé.
mar lecsaptam az eastonra... eloszor nem tunt fel, hogy karbon. a geoja olyasmi, amilyet elkepzeltem, hogy lesz - meglatjuk
Az Easton szelesedik lefele. Fekkarnal 1.5cm-rel szukebb, mint lent. Emiatt egy ideig hasznaltam 44-est, de az tul szeles lett, hulyeseg volt.
A syntace elég jó forma, most azt használom, egy baja van, hogy a visszahajló felső rész miatt beleér a felsőívbe az alkarom sprint közben. Viszont emiatt jól lehet rajta könyökölni is.
mar lecsaptam az eastonra... eloszor nem tunt fel, hogy karbon. a geoja olyasmi, amilyet elkepzeltem, hogy lesz - meglatjuk
vegulis ilyenek futnak nalam perpill:
ritchey wcs curve (v logic ii)
deda zero100 rhm
syntace racelite cdr
de szimpi, amit linkelsz, csak kicsit dragabb a tobbihez kepest.
ps: az also ar mar nem rossz
A syntace elég jó forma, most azt használom, egy baja van, hogy a visszahajló felső rész miatt beleér a felsőívbe az alkarom sprint közben. Viszont emiatt jól lehet rajta könyökölni is.
A sebesség mindent megold.
Ugy erted, K nagy szel lesz megint? Merrol, egyebkent? Annyira orulok. Par napja Etyek es Biatorbagy kozott nem mertem konyokolve menni, olyan oldalhatszel volt, 50 felett necces volt a rossz aszfalton. https://www.strava.c...nts/12951415331
Igen, viharos észak-nyugati.
A sebesség mindent megold.
Jó szeletek lesz hétvégén.
Ugy erted, K nagy szel lesz megint? Merrol, egyebkent? Annyira orulok. Par napja Etyek es Biatorbagy kozott nem mertem konyokolve menni, olyan oldalhatszel volt, 50 felett necces volt a rossz aszfalton. https://www.strava.c...nts/12951415331
országútra az univerzális ffi szélességnek tök jó a 42-es, csőközéptől csőközépig illik mérni, akkora szórás talán nincs benne...nekem 40-es jött a canyonnal, őszintén szólva kissé idegesebb ezzel a bringa, mint korábbi 42-essel, de hamar megszoktam. azért ha egyszer cockpit upgrade lesz 42-est fog kapni.
a montikat pont néztem, hogy 70 meg 74 cm, szép íves kormányok, vicces összenézni az én 2007-ben épített 26" szabadidős gépemmel, amikor a keskenyebb volt a trendi és csak a full egyenes kormány, a mai 27.5/29" gépekhez képest ritka agresszív, jól jobbra-balra pakolható terepbringa
en a 29ert nagyon szerettem, elotte 26os fullym volt (140es rugouttal), es sok szempontbol azt idezte persze a nagyobb godroket nem csillapitotta ugy, de kisebb egyenetlensegeknel hasonlo. nagy szerepe volt ennek is, hogy cx bringara valtottam, egyszeruen unalmassa valtak azok a terepek, ahol sokat jartam mar, semmi kihivas nem volt benne, ahol 40-50el lehetett egy ht bringaval is lejonni. cx bringaval nem kell a vilag vegere mennem, hogy kihivast jelento terepet talaljak van hova fejlodni vele.
Az egyik helyi edzőkörön két gyors menet mindkét irányban.
Összehasonlítva a korábbi legjobb időkkel, látszik, hogy nagyon óvatosan kanyarodtam mindenhol.
Jól gurult a bringa.
Plusz, hátha valaki jön innen is a Stopra, a tavalyi futamom felvétele, benne ahogy előz az abszolút győztes kis sebességkülönbséggel (20:58-nál):
Jó szeletek lesz hétvégén.
A sebesség mindent megold.