2004-óta nem gyártják, sztem nem régen hagyták abba.
54-es nncs belõle. 52-56-60.
A váz nem nehéz. Saccra 1500-1800g kzött lehet. A komplett bicajom volt 10 kg.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#34061
Írta 2006. március 14. - 12:03

#34062
Írta 2006. március 14. - 10:54

Sziasztok.
Egy 54 es Caprine SpeedMax outi váz vajon hány grammos lehet?És vajon miért nem gyártják már?Vennétek olyan vázat amit már régóta nem gyártanak?Vagy alternatíva még a Mali Magician Road.
Üdv.
Egy 54 es Caprine SpeedMax outi váz vajon hány grammos lehet?És vajon miért nem gyártják már?Vennétek olyan vázat amit már régóta nem gyártanak?Vagy alternatíva még a Mali Magician Road.
Üdv.
#34063
Írta 2006. március 14. - 10:25

SAjnos Mavic agyat külön nem lehet kapni, csak gyári kerékszettben, legalábbis nálunk. Már régóta vadásznék rá, mert Mavic opennal, vagy reflexszel könnyebb és valamivel olcsóbbat lehetne fûzetni, mint a gyáriak.
PErsze, nincs olyan hogy össze kell kopjon a felni-fék, vagyis az már kopottságot jelent. A fékgumi pontos beállítása fontos, mert he feljebb van csak 1mm-t, akkor is kivájja a felni széle, a fékgumi meg koptatja a külsõ oldalfalát.
Vinkler: gratula a Biondóhoz! Jó az érték/minõség aránya.
PErsze, nincs olyan hogy össze kell kopjon a felni-fék, vagyis az már kopottságot jelent. A fékgumi pontos beállítása fontos, mert he feljebb van csak 1mm-t, akkor is kivájja a felni széle, a fékgumi meg koptatja a külsõ oldalfalát.
Vinkler: gratula a Biondóhoz! Jó az érték/minõség aránya.
#34064
Írta 2006. március 14. - 01:16

#34065
Írta 2006. március 13. - 22:28

Gratula!
Jó idõt mennyiért adtak volna hozzá opcióként?
Meglesz az is nyugi!

#34066
Írta 2006. március 13. - 22:27

De a Biondo-s!okéés na
csak most rendelted meg??
vagy ez milyen báyk?? nem a biondos??
Ma voltam bent megbeszélni a részleteket. Idáig alkudoztunk...
#34067
Írta 2006. március 13. - 20:52

Lehet, hogy nagyon lúzer vagyok, de nekem nem kellett soha összekopnia:chin: Nekem mindíg akkor fogott a legjobban mikor cseréltem. De az is lehet, hogy túl sokáig koptattam a régit azért volt olyan érzés.Várjuk a képeket a paripáról!
Fékes kérdés: Régen volt már „hagyományos felnifékem” nagyon, így egy kicsit el vagyok tõle szokva. Mennyi idõ alatt, vagy inkább kb. hány kilométer után kopik össze a fék-felni? Jelen esetben egy shimano fék-kerék comboról beszélünk.
Nem láttatok valahol mostanában "ipari csapágyas" agyakat? Egyáltalán milyen alternatívák lehetnek?
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34068
Írta 2006. március 13. - 20:48

Gratula!Ja!
Ma megrendeltem a BÁJKOT!!!!
Jó idõt mennyiért adtak volna hozzá opcióként?
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34069
Írta 2006. március 13. - 20:00

Várjuk a képeket a paripáról!
Fékes kérdés: Régen volt már „hagyományos felnifékem” nagyon, így egy kicsit el vagyok tõle szokva. Mennyi idõ alatt, vagy inkább kb. hány kilométer után kopik össze a fék-felni? Jelen esetben egy shimano fék-kerék comboról beszélünk.
Fékes kérdés: Régen volt már „hagyományos felnifékem” nagyon, így egy kicsit el vagyok tõle szokva. Mennyi idõ alatt, vagy inkább kb. hány kilométer után kopik össze a fék-felni? Jelen esetben egy shimano fék-kerék comboról beszélünk.
#34070
Írta 2006. március 13. - 19:51

okéés na
csak most rendelted meg??
vagy ez milyen báyk?? nem a biondos??
csak most rendelted meg??
vagy ez milyen báyk?? nem a biondos??
#34071
Írta 2006. március 13. - 19:39

#34072
Írta 2006. március 13. - 19:21

Szerintem peremes szingó felni márpedig nincs!
A peremes szingó gumi lényege, hogy a már meglévõ peremes felnire rá lehet tenni és nem kell hozzá belsõ. Magasabb nyomással lehet használni és gyorsan lehet cserélni!
A peremes szingó gumi lényege, hogy a már meglévõ peremes felnire rá lehet tenni és nem kell hozzá belsõ. Magasabb nyomással lehet használni és gyorsan lehet cserélni!
#34073
Írta 2006. március 13. - 10:47

Pályára nyugodtan vehetsz szingós felnit és gumit, oda egyértelmûen való, sõt a leginkább. Oútra kétséges a dolog. UGyan még én sem hallottam peremes-szingós felnirõl, de kitudja, lehet, hogy újabban létezik (vagy az a bizonyos boltosnak nem volt fogalma a kérdésrõl). Summa summárum: peremes felnire jó a peremes-szingó, a sima szingó nem, csak szingós felnire.
#34074
Írta 2006. március 13. - 08:43

ya én pályán használnám (millenáris persze) edzeni, meg idõfutam 4000m-re.
szerintem arra yo...bár ha már a teknõben felmászok, akkor azért má félni fogok vele...
saynos rm kevés apénzem. igy csak rigida nova felnikre futná amit 1800Ftért tudok, de azok meg több mint 500g ok.
szingofelnim meg van használt de yo, meg kapok ingyen....
szerintem arra yo...bár ha már a teknõben felmászok, akkor azért má félni fogok vele...
saynos rm kevés apénzem. igy csak rigida nova felnikre futná amit 1800Ftért tudok, de azok meg több mint 500g ok.
szingofelnim meg van használt de yo, meg kapok ingyen....
#34075
Írta 2006. március 13. - 04:41

#34076
Írta 2006. március 12. - 21:28

akkor keverek valamit. mert mintha láttam volna olyan felnit ami kisebb peremmel és kisebb belsõ vályuval rendelkezik, és arra moindták hogy peremes szimgóhoz való..de lehet akkor nem..
én tévedek, mert nem vagyok épp o.utis.
de köszi a válaszokat!!
én tévedek, mert nem vagyok épp o.utis.
de köszi a válaszokat!!
#34077
Írta 2006. március 12. - 21:27

#34078
Írta 2006. március 12. - 21:12

Olyan hogy peremes szingós felni, olyan nincs. Az a sima drótperemes felni. Peremes szingóból csak gumi van. Keversz valamit vagy csak félreírtad?!
#34079
Írta 2006. március 12. - 21:06

A Mavic GP4-es (legalábbis az enyém) 395g, a Nisi könnyebb :-). Itthon lehet kapni (ha rendelsz) Mavic Reflexet. Szokott lenni Gp4 és Nisi (Corratecben).
Aztán érdemes még körülnézni.
Gumiból van Schwable Montello (ritka vacak), Conti (nem használtam, nem ismerem), és Tufo. Ebbõl az S22est ismerem. Két garnitúrát használtam el belõle. Egyenletesen jó teljesítményt nyújtott. Az elsõ kb. 8-9ezret, a hátsó 6-7ezret bír (súlytól, nyomástól függõen), ekkor kezdett a szövet megjelenni a futófelületen. Defektem csak Schwalbeval volt, Tufoval még nem.
Most kerékcserém volt (I love Mavic :-)) és erre egy pár C Jet Pro peremes szingó került. Tapasztalat kevés, de szombaton roppant jót tekertem vele!
Aztán érdemes még körülnézni.
Gumiból van Schwable Montello (ritka vacak), Conti (nem használtam, nem ismerem), és Tufo. Ebbõl az S22est ismerem. Két garnitúrát használtam el belõle. Egyenletesen jó teljesítményt nyújtott. Az elsõ kb. 8-9ezret, a hátsó 6-7ezret bír (súlytól, nyomástól függõen), ekkor kezdett a szövet megjelenni a futófelületen. Defektem csak Schwalbeval volt, Tufoval még nem.
Most kerékcserém volt (I love Mavic :-)) és erre egy pár C Jet Pro peremes szingó került. Tapasztalat kevés, de szombaton roppant jót tekertem vele!
#34080
Írta 2006. március 12. - 19:49

aha köszi
és felnik? azok nincsenek a biondo honlapján.
pármint peremes szingo
milyen tipusok vannak?
és felnik? azok nincsenek a biondo honlapján.
pármint peremes szingo
milyen tipusok vannak?