
Én még per pillanat el sem merem engedni a kormányt, hogy váltsak az egyik kezemmel, nem hogy fogás nélkül.....

Valószínûleg akkor nekem a kormányemelés lesz a nyerõ. Na majd holnap tesztelek

De hogy lehet egy kéz lazán az országúti kormányon? Hiszen majdnem "hasalsz" a bicajon, a kezeden támaszkodsz. Nem?
öööö... az milyen az a sloppingos?
Többen szokták kérdezni, hogy mások hogyan tartják a kezüket bicózás közben, meg hasonlók. Szerintem ez nem olyan dolog, amit tanulni kell, vagy ellesni vkitõl. Nálam a kéz mindig lazán van a kormányon, vagyis nem tud izomlázas lenni. Nem támaszkodom a kezemen, vagy ilyesmi...csak ülök a nyeregben és pedálozok...mármint asszem, mert sosem gondolkodom ezen tekerés közben, hogy hogyan is van a kezem.Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni újonc országútisként. Ma tettem meg elsõ hosszabb utamat a bicajjal, és nagyon kényelmetlennek találtam a kormányfogást. Túl sok súly nehezedik a kezemre-karomra-csuklómra , most szinte izomlázam van... Lehet azért, mert még nem szoktam hozzá a más testtartáshoz (montihoz képest más), vagy a bicaj méretével lehet gond? 155 cm magas vagyok, a váz mérete 46, felsõcsõ 51 cm.
Egyáltalán: mi az ideális? Mennyire legyen hajlítva a kar?
Köszi elõre is a tanácsokat!
2 éve voltam az Árkádban a RideBike-ban...akkor egy fehér/kék Giant idõfutamgép volt a kirakatban...hát legalább 15 percig úgy álltam ott mint kisgyerek a cukorbolt elõtt.Tegnap láttam pár könyöklõt az Árkád RideBikeban. Nemtom milyen volt, ha bemész megtudod. Van ott egy fullextrás idõfutambicó is, asszem telekerékkel. Na azt biztos nem adják el még a héten:D
Szevasztok!
Kéne egy kis segítségszeretnék kérni töletek pár linket ahol tudok nézni könyöklöket meg árakat.
Itt van egy.Hali!
Tudna nekem valaki mutatni régebbi Mali Ironman-röl képet?Köszi
Az Ug-ben ugye belül nem volt menet. És a kazi test belsõ átmérõje egy kicsivel (nem emlékszem már pontosan mennyivel) nagyobb, mint a Hg-s (ugye az menetes itt). Van egy belsõ tömítõ mûanyag gyûrû, amit át kellett rakni, hogy továbbra is távoltartsa a port a csapágytól. Na ennek a külsõ részébõl kellett 0,X mm-ert leesztergálni (persze lehettet volna reszelni is, de ha már hozzáfértem az esztregához...) Szóval ennyi volt a tuning. És asszem a hosszából is kellett valamenyit leszedni, mert a menetes részbe Hg- nél bele kell csavarni a rögzítõ csavart, így kell egy kis hely a kónusz és a rögzítõ csavar közé, amit a porvédõbõl lehet csak nyerni.
Sikeresen lecseréltem a fékváltókarjaimat
viszont az új szerzeményeket szerintem valami zsíroldóban lemosta az elõzõ tulaj (gondolom szebben csillogjanak). Elég szárazon járnak és nehezebben is mint az elõzõek, pedig egyel magasabb kategória. Meg szabad kenni ezeket? Ha igen mivel és hogyan?
szerk: és mégegy kérdés: lehet valahol idehaza Dura Ace fék és váltó bovdenkészletet kapni?