Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#33041
Posted 2006. August 29. - 20:28

-A nyergen állíts. Konkrétan az orrát emeld feljebb.
-Ha régi típusú a stucni rögzítése (nem ahedes hanem diós), akkor emeld feljebb a kormányt.
-Nekem régebben az is gond volt, hogy nem volt egyenes a csuklóm (az alkarhoz képest). Kicsit feljebb emeltem a kormányon a fékkart, illetve döntöttem a kormányon (felfelé döntöttem).
Ezek illetve ezek kombinációja szokott segíteni. Egyszerre csak egy valamit változtass, hogy tud milyen hatása van.
Nekem kb. 1 évbe telt és több alkatrész cserébe, mire sikerült belõnöm a számomra kényelmes pozíciót. Szóval csak türelem.
#33042
Posted 2006. August 29. - 20:13

Egyáltalán: mi az ideális? Mennyire legyen hajlítva a kar?
Köszi elõre is a tanácsokat!

#33043
Posted 2006. August 29. - 19:45

2 éve voltam az Árkádban a RideBike-ban...akkor egy fehér/kék Giant idõfutamgép volt a kirakatban...hát legalább 15 percig úgy álltam ott mint kisgyerek a cukorbolt elõtt.Tegnap láttam pár könyöklõt az Árkád RideBikeban. Nemtom milyen volt, ha bemész megtudod. Van ott egy fullextrás idõfutambicó is, asszem telekerékkel. Na azt biztos nem adják el még a héten:D

#33044
Posted 2006. August 29. - 19:36

#33045
Posted 2006. August 29. - 19:14

Szevasztok!
Kéne egy kis segítségszeretnék kérni töletek pár linket ahol tudok nézni könyöklöket meg árakat.
szerintem ilyen link nincs...
Nem azért nem válaszolunk mert nem tudunk olvasni...
A Velotradesek tudtommal csak triatlon kormányt forgalmaznak, Mali katalógusban nem látni...más honlapokról sem rémlik...passz!
Menj be egy jó boltba és kérdezd meg.
Korábban efi99 javasolta neked, hogy nézd meg Biondóéknál...megnézted? Szerintem ennél jobbat nem találsz, ha interneten keresel.
#33047
Posted 2006. August 29. - 15:28

Itt van egy.Hali!
Tudna nekem valaki mutatni régebbi Mali Ironman-röl képet?Köszi
(Bár nem igazán értem. Tudtommal nincs régebbi és újabb Mali Ironman, csak Mali Ironman.)
#33048
Posted 2006. August 29. - 14:35

#33049
Posted 2006. August 29. - 13:16

#33050
Posted 2006. August 29. - 09:56

Azért ennyire nem egyszerû: Elõször ki kell szedni a tengelyt, a golyókat,a porvédõket és a kónuszokat, mert csak így férsz hozzá ahhoz a 10-es imbusz csavarhoz, ami rögzíti a kazettát az agytesten. Maga a rögzítés mindkét típus esetében azonos. Azzal nincs gond. De amikor összerakod az agyat, akkor a porvédõ mérete nem fog stimmelni. Azon kell tuningolni a fent leírt módon.
#33051
Posted 2006. August 29. - 08:18

#33052
Posted 2006. August 28. - 22:42

#33053
Posted 2006. August 28. - 20:47

Az Ug-ben ugye belül nem volt menet. És a kazi test belsõ átmérõje egy kicsivel (nem emlékszem már pontosan mennyivel) nagyobb, mint a Hg-s (ugye az menetes itt). Van egy belsõ tömítõ mûanyag gyûrû, amit át kellett rakni, hogy továbbra is távoltartsa a port a csapágytól. Na ennek a külsõ részébõl kellett 0,X mm-ert leesztergálni (persze lehettet volna reszelni is, de ha már hozzáfértem az esztregához...) Szóval ennyi volt a tuning. És asszem a hosszából is kellett valamenyit leszedni, mert a menetes részbe Hg- nél bele kell csavarni a rögzítõ csavart, így kell egy kis hely a kónusz és a rögzítõ csavar közé, amit a porvédõbõl lehet csak nyerni.
potty, nem értem, de ne bontsd szét. Én úgy értelmeztem, hogy UG test le HG-föl (itt gondoltam problémákra az agyra való rögzítésnél) ! Most akkor mi volt az UG testen és mi van a HG testen?
#33054
Posted 2006. August 28. - 20:40

#33055
Posted 2006. August 28. - 20:37

#33056
Posted 2006. August 28. - 20:31

Sikeresen lecseréltem a fékváltókarjaimat
viszont az új szerzeményeket szerintem valami zsíroldóban lemosta az elõzõ tulaj (gondolom szebben csillogjanak). Elég szárazon járnak és nehezebben is mint az elõzõek, pedig egyel magasabb kategória. Meg szabad kenni ezeket? Ha igen mivel és hogyan?
szerk: és mégegy kérdés: lehet valahol idehaza Dura Ace fék és váltó bovdenkészletet kapni?
Zsírozni szokták. Bizonyos mértékig szét lehet szedni, ekkor hozzá lehet férni a zsírzandó részekhez (http://bike.shimano....69830536821.pdf)
de nem könnyû összerakni. A 6-ossal jelölt rugó visszakínlódása a legnehezebb. Nem írtad melyik van pontosan. Rám ne hivatkozz, ha nem tudod összerakni.

#33057
Posted 2006. August 28. - 20:23

#33058
Posted 2006. August 28. - 20:18

#33059
Posted 2006. August 28. - 20:16

Szevasztok!
Szeretnék kérni töletek linket ahol tudok nézni könyöklõket meg árakat.
pl.:http://www.biondobik...product_id=2460
http://www.biondobik...product_id=3236
Fentiek többnyire kormánnyal együtt vannak, de van 1-2 külön is, csak könyöklõ.
#33060
Posted 2006. August 28. - 20:13

Látom nagy a kavar a fejekben, hogy milyen lánc is kéne Neked. Pont ezt a 600-as szettet használom én is az edzõgépemen, és bármilyen 8-as lánc jó hozzá. A 8-as és a 7-es lánc ugyanolyan paraméterekkel rendelkezik. Az UG azt takarja, hogy a rögzítése a lánckerekeknek az utolsó (legkissebb) lánckerékkel történik, menetes ennek a belsõ része. A HG rendszernél egy külön "csavar" van a rögzítéshez. Én spec lecseréltem a kazettatestet a hátsóagyon Hg-sre, mert amikor nekem kellett akkor ahhoz könnyebb volt alkatrészt szerezni. Ez a mûvelet azért igényel némi ügyességet, mert szükség van egy kis sufnituningra hozzá.
Láncból én is a Sramot ajánlom. Pc 38 - 48 - 58. Valamelyiket. Jobbnak tartom mint a sh-t. Most a veresenygépemen 9-es Dura Ace van és hát alég kaki, a Pc-69-hez képest.
Ja és ha kell sor is, nekem van elfekvõben egy Ug 7-es sor. Kb. 2000km van benne, csak elég hülye kiosztású (14-23 ha jól emlékszem). Vagy Matuzm. nekik van vadiúj occson.