egyébként egyszeru a képlet. hajtókar nélkül kell megvenni a gruppót, és ezt hozzácsapni:
http://apro.bikemag....rs-l348779.html
ez csészékkel 700 alatt van..
egyébként egyszeru a képlet. hajtókar nélkül kell megvenni a gruppót, és ezt hozzácsapni:
http://apro.bikemag....rs-l348779.html
ez csészékkel 700 alatt van..
Akkor mire írtad lent h a chorusszal kéne összevetni a potenzat?
még korán van. rosszul írtam. az ultegrát a chorusal kéne összehasonlítani
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
hogy is van ez?
shimano: dura ace>ultegra>105>tiagra>claris
campa: record>chorus>potenza>veloce. most ne menjünk bele,h van super record is
akárhogy nézem a potenza a 105-ös szintje kéne legyen. a veloce a tiagrával van pariban. ultegra a chorussal. dura a recordal.
Ezt komolyan kérdezed? Ilyen alapon a Mazda3 vs VW golf tesztnek sincs ertelme, hanem a3 ast a 6 ossal kell pariba allitani...
Miért tesztelnenek két teljesen más gruppot? A potenza és ultegra van egy kategóriba sorolva és egy osztalyba.
A chorust már máshová szanja a gyártó.
Pont a chorus vs potenza tesznek nem lenne értelme, mert más szint árban...
hogy is van ez?
shimano: dura ace>ultegra>105>tiagra>claris
campa: record>chorus>potenza>veloce. most ne menjünk bele,h van super record is
akárhogy nézem a potenza a 105-ös szintje kéne legyen. a veloce a tiagrával van pariban. ultegra a chorussal. dura a recordal.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
a potenzát miért az ultegrával vetik össze? inkább a chorusal kéne. ezt már többször észrevettem. a 105-öst a velocéhez hasonlítják. miért? olyan,mintha a körtét,az almával vetnéd össze.
csalóka táblázat, mert az athenához hozzáadták a 80 grammos kábelszettet
ami érdekes: a hajtás a tömege ellenére jobb osztályzatot kapott, ami valószinuleg azert van, mert onlehuzocsavaros, es vegre megkapta az uj dizajnt az egy osztokorrel.
a fékek hiába változatlanok kb. 10 eve, jobb osztályzatot kaptak, mert új gumikeverék van a papucsokban, es a teszt szerint ez elegge erezheto szarazon (igaz, gepen teszteltek)
a potenzát miért az ultegrával vetik össze? inkább a chorusal kéne. ezt már többször észrevettem. a 105-öst a velocéhez hasonlítják. miért? olyan,mintha a körtét,az almával vetnéd össze.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
csalóka táblázat, mert az athenához hozzáadták a 80 grammos kábelszettet
ami érdekes: a hajtás a tömege ellenére jobb osztályzatot kapott, ami valószinuleg azert van, mert onlehuzocsavaros, es vegre megkapta az uj dizajnt az egy osztokorrel.
a fékek hiába változatlanok kb. 10 eve, jobb osztályzatot kaptak, mert új gumikeverék van a papucsokban, es a teszt szerint ez elegge erezheto szarazon (igaz, gepen teszteltek)
Vejne módosította - 2016. június 18. - 07:48
mivel a kórus-rekórd félék 8-9-10 körül repkednek, így szerintem nem kizárt, hogy a számodra megfelelő tengelyhosszú (111?) velocse-mirázs-csentaur trió valamely tagját olcsón legombolod valakiről.
erre rátaláltam, reménykedem h találok ennél olcsóbbat
igen a következő dilemmám a hossz, mert ami korábban volt a másik vázban olasz az 112 volt
de külföldi oldalakon amiket találtam angolt, azok mind 102 volt
sziasztok!
nekem két tányéros négyszöges campa hajtókarhoz kellene középcsapágy angol menetes vázbabőven megfelel nekem a veloce is és az sem probléma, ha használt
mekkora az esély, hogy kapok ilyet emberi áron (kb 7000ért vagy alatta)? hol tudnék ilyet beszerezni?
rob4bike-ot találtam egyetlen olyan forgalmazót, ahol van, de ott pl veloce nincsen csak 3 tányéroshoz
vagy marad a várakozás hátha valaki felrak, illetve a külföldi oldalak?
mivel a kórus-rekórd félék 8-9-10 körül repkednek, így szerintem nem kizárt, hogy a számodra megfelelő tengelyhosszú (111?) velocse-mirázs-csentaur trió valamely tagját olcsón legombolod valakiről.
http://ecobike.hu/ko...sapagy_hasznalt
sziasztok!
nekem két tányéros négyszöges campa hajtókarhoz kellene középcsapágy angol menetes vázba
bőven megfelel nekem a veloce is és az sem probléma, ha használt
mekkora az esély, hogy kapok ilyet emberi áron (kb 7000ért vagy alatta)? hol tudnék ilyet beszerezni?
rob4bike-ot találtam egyetlen olyan forgalmazót, ahol van, de ott pl veloce nincsen csak 3 tányéroshoz
Sziasztok!!
Nem tudtam hova írjam, mivel outi villáról szól a kérdésem, hát ide biggyesztem.
Meg tudja mondani (írni) nekem valaki, h milyen anyagból vannak az alu villanyakak.
Nekem a pontos típusa kellene. pl. 6060-as, vagy 6082-es ötvözet.
THX!!
Ridley Noah Fast
nem ismerem a korulmenyeket, azert irtam, hogy az autos is hibas lehet, de ettol meg a bringas is az.
"ettől még a bringás is szabálytalan". Itt majdnem biztos (mert pontos körülményektől függő) hogy az autós a hibás a koccanással kapcsolatban, ami attól független hogy a bringás szabálytalan azzal hogy az autóúton hajtott ahol volt bicikliút is.
A törvény nem különböztet ebből a szempontból. Ha egy Tesla lett volna akkor az automatikusan hibás? Minden útfelhasználónak körül kell néznie, főleg ha ő hajt el/ki. Még elfelejtettem említeni a nem indexelést mind súlyosbító körülményt.
nem ismerem a korulmenyeket, azert irtam, hogy az autos is hibas lehet, de ettol meg a bringas is az.
arn módosította - 2016. június 15. - 16:09
a motornak pl van hangja
A törvény nem különböztet ebből a szempontból. Ha egy Tesla lett volna akkor az automatikusan hibás? Minden útfelhasználónak körül kell néznie, főleg ha ő hajt el/ki. Még elfelejtettem említeni a nem indexelést mind súlyosbító körülményt.
Köszi mindenkinek, ha van valami fejlemény megírom! Sokat megyek én is arra , ott lefele nagyon veszélyes ezentúl sokkal óvatosabb leszek.
Es ha egy segedmotoroskerekpar jon? Kb. ugyanaz a vizualis latvany.
Meg eleve, aki becsatlakozik egy foutra, annak nincsenek tablak elotte, hogy tudja, hogy abbol az iranybol tilos-e kerekparozni.
Speciel az Eger ut felol erkezve nincs is tilto tabla. Es aki az Eger ut felol jon, azt sem kell, hogy tudja, hogy a tuloldalon van kerekparut, mert az onnan nezve nem latszik.
ha van hasznalhato bringaut, akkor azt kell hasznalni. a motornak pl van hangja. persze ettol lehet hibas az autos is, de a bringas is hulyeseget csinalt.
ha van bringaut, es lehet hasznalni, akkor kell is. a kitoltato autos nem szamithatott bringasra az uton, mivel ott nem megengedett tekerni.
Es ha egy segedmotoroskerekpar jon? Kb. ugyanaz a vizualis latvany.
Meg eleve, aki becsatlakozik egy foutra, annak nincsenek tablak elotte, hogy tudja, hogy abbol az iranybol tilos-e kerekparozni.
Speciel az Eger ut felol erkezve nincs is tilto tabla. Es aki az Eger ut felol jon, azt sem kell, hogy tudja, hogy a tuloldalon van kerekparut, mert az onnan nezve nem latszik.
https://www.google.h...12!8i6656?hl=en
Klasszikus eset, 50-50-re fogják kihozni. Senki nem kap egy forintot se a kárára, hanem fizetheti a bírságot.
A sebesség mindent megold.
ha van bringaut, es lehet hasznalni, akkor kell is. a kitoltato autos nem szamithatott bringasra az uton, mivel ott nem megengedett tekerni.
Vannak 130 mm-nél rövidebb stucnik is
pár észrevétel ehhez:
-kisebb váznál jobban kihúzod a nyeregcsövet-->komfortosabb
-kisebb váznál hosszabb stucnit használsz-->komfortosabb&kevésbé idegesen kezelhető, amatőrnek jobb.
-kisebb váznál tudsz lentebb is menni, ha szeretnél sportosabban tekerni később
-kisebb váznál jobban tudsz játszani a beállításokkal
-kisebb váznál később könnyebben találsz új tulajdonost.
én inkább a kisebbet választanám. Hosszú távon jobb. Már több ismerősöm adott el kerékpárt azért, mert túl nagy volt neki..