Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#3201
Írta 2016. július 20. - 03:41
#3202
Írta 2016. július 20. - 03:32
http://www.bikeradar...campaign=buffer
Bicók 1000 font alatt.ahogY nézem karbonvaz esetén sora a max ami belefér,aluvàzzal 105
Kezdem azt hinni h rajtam kívul ketten [donci,vejne] toljak acelvaz+campaval :->
Karbonvázat nem láttam még sorával, itt sincs ilyen. Tiagra, + a többi felszerelést nézve elég jó áron adják ezt a bicót.
#3203
Írta 2016. július 19. - 22:41
Bicók 1000 font alatt.ahogY nézem karbonvaz esetén sora a max ami belefér,aluvàzzal 105
Kezdem azt hinni h rajtam kívul ketten [donci,vejne] toljak acelvaz+campaval :->
- donciccio kedveli ezt
#3204
Írta 2016. július 19. - 13:24
óhh, össze-vissza használom a két cipőt, néha hetekig nincs rajtam a speci, tavaly meg szinte egész évben azzal mentem.
a chainen lévő stopli 2013 márciusi vásárlás..
és nem annyi km van benne, sokat lépcsőzök vele, de teljesen jó állapotú. Csúnya, de tart.
#3205
Írta 2016. július 19. - 11:59
Másik: Speci cipőm talpán relatíve új a stopli (tavaly került föl rá, kb. 7ezer km van benne)
az már egy közepesen használt stopli,nem relatíve új ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3206
Írta 2016. július 19. - 10:41
Muszáj vagyok berúgni a topikba, mert döglődik.
Két stoplis történetről, ami az elmúlt 3 hétben történt.
Elsőnek cseréltem stoplicsavarokat-alátéteket a chain cipőmön, mert a régi alátétek közül több is nagy kerek-bumszli volt (cserélve voltak, mert elhagytam őket menet közben..) s nem tudtam miattuk szabadon állítani a stopli helyzetét. Csere után szépen beállítottam a stopli a kedvenc helyzetembe, hogy minél inkább hajlítóból-farizomból tekerjek, s minél szűkebben (szinte láncvillát polírozva). Teljesen jó is volt kb. 2 hétig, aztán furcsán elkezdett fájni a térdem, s nem is érződött túl kényelmesnek: megnéztem, hát, teljesen el volt csúszva a stopli, csavarok kilazulva.
Tanulság: valahogy, nekem ezek a csavarmeghúzások sosem sikerülnek túl acélosra. Bár inkább kelljen néha utánhúzni, mint, hogy elnyalt menetekkel és berohadt csavarokkal kelljen szórakozni. ![]()
Másik: Speci cipőm talpán relatíve új a stopli (tavaly került föl rá, kb. 7ezer km van benne) Minden egyes fordulatnál olyanokat nyikorgott-sírt, hogy 2 km-ről hallották, ha közelítek. S a becsatolás-kilépés sem volt olyan sima, meg akadozva engedte csak mozogni a lábfejem. Fújtam egy spricc kenőanyagot a stoplira, áttöröltem egy ronggyal, és: minden hang megszűnt, kilépés-belépés-mozgás szinte folyadékszerűvé vált.
Nagyszerű. Mindig történnek ilyenek.
Egyébként érdekes módon a Diamante Radiale még mindig bírja hátul, kb. 2600 km-rel, teljesen jó állapotú. Azért tartom érdekesnek, mert, ismerek olyat, aki 2ezer alatt szövetre szopatta. Bár szerintem ő nem is 7 baron császkált vele.
>igazából elmondása szerint 10-en..<
- donciccio kedveli ezt
#3207
Írta 2016. július 19. - 01:12
#3208
Írta 2016. július 18. - 22:46
Ez azert több mint menő.sajnos a pilisben annyira trokhàr az úthàlózat hogy 70nél fékezek.lehet h a bükkben több a fantázia miskolc eger közt
#3209
Írta 2016. július 18. - 16:55
Aksium kerékre tudja esetleg valaki hogy mekkora hézagoló kell a 8as sorhoz? Gondolom ez vmi standard mm lesz....
#3210
Írta 2016. július 18. - 15:36
#3211
Írta 2016. július 18. - 15:29
azért az megvan, hogy a 29.8-as méretű vázba nyugodtan applikálhatsz 27.2-est, 29.4-est, v az új outi sztenderd 25.4-est is akár?
egy jó nyeregcsőadapter sztem legalább 8-10cm hosszú, és szépen végig fölfekszik a vázban, hogy ne terhelje a csöveket.
hehe
Es jol be is rohad.
- Vejne kedveli ezt
#3212
Írta 2016. július 15. - 11:00
Egy ilyen pálcikás, kihúzható szögnérővel ( a combcsont teteje, térd és a bokánál azt a nagy cuccot össze kötve, 6óra állásban), illetve a nyereg fore aft pozícióját egy ingával, a knee over pedal metódus alapján.
Az ötleteket köszönöm, a szigetelőszalag lett a bedutó. Karcolni nem szeretném, mert nem egy karbon nyereg cső, de olyan átmérője van, hogy kb. lehetetlen bezserezni másikat.
azért az megvan, hogy a 29.8-as méretű vázba nyugodtan applikálhatsz 27.2-est, 29.4-est, v az új outi sztenderd 25.4-est is akár? ![]()
egy jó nyeregcsőadapter sztem legalább 8-10cm hosszú, és szépen végig fölfekszik a vázban, hogy ne terhelje a csöveket.
hehe
Vejne módosította - 2016. július 15. - 11:01
#3213
vendég_anorche_*
Írta 2016. július 14. - 20:54
vendég_anorche_*
Egy ilyen pálcikás, kihúzható szögnérővel ( a combcsont teteje, térd és a bokánál azt a nagy cuccot össze kötve, 6óra állásban), illetve a nyereg fore aft pozícióját egy ingával, a knee over pedal metódus alapján.A bikefiten hogyan állították neked a nyeregmagasságot?
Az ötleteket köszönöm, a szigetelőszalag lett a bedutó. Karcolni nem szeretném, mert nem egy karbon nyereg cső, de olyan átmérője van, hogy kb. lehetetlen bezserezni másikat.
#3214
Írta 2016. július 13. - 21:30
#3215
Írta 2016. július 13. - 21:22
Csak egy idő után felfelé mozog a szigszalag
Legyél nyugodt, ha én tekerem oda akkor ott is marad! ![]()
#3216
Írta 2016. július 13. - 20:13
Egyébként mi a véleményetek a különböző nyeregmagasság számító képletekről? A Lemond féle 88.3%, Hamley féle 109%, vagy bikedybamics féle 87.66%+9.8mm. Ezekkel a képletekkel meg kapjátok a beállításotokat minimális különbséggel?
Én ezeknél több dolgot nem értek: a belső lábhosszt alsónadrágban, vagy a géles nadrágban kell mérni? Én utóbbira tipelnék, hissza bicón is abban ülök (182cm hez nekem bicós nadrágban 82.5cm jön ki).
Ezek a képletek mennyire veszik figyelembe a stoplikat, hisz azok is emelnek egy picit. Vagy a stopli magasságát hozza kell adni azberednényhez?
A bikefiten hogyan állították neked a nyeregmagasságot?
#3217
Írta 2016. július 13. - 20:02
Tekersz a nyeregcsőre a váznál szigszalagot, akkor pont ott lesz a magasság amikor visszateszed.
Csak egy idő után felfelé mozog a szigszalag ![]()
#3218
Írta 2016. július 13. - 01:01
Tegnapelőtt megvolt a verseny. Nincs autóra szerelhető kerékpárszállítónk, a csomagtartóba meg csak úgy fér be a bicó, ha kiveszem a kerekeket és a nyereget lejjebb engedem. Igen ám, de a centi otthon maradt, így nem tudtam vissza állítani az előzőleg megmért magasságot, így érzésre próbáltam meg. A verseny előtt próbálgatva még jó volt, de a rajt után éreztem higy ez magas. Sikerült az eddigi legrosszabb beállítást használni. Nem csak a vállam fájt, de a derekam, és ami eddig még soha, a térdeim is
Semmi szükség a centidre.
Én csak húztam körömlakkal egy kis halvány csíkot a nyeregcsőre a bilincs felett, így könnyű visszaállítani bármikor a magasságot.
Esetleg ha nem sajnálod a nyeregcsövet, mert nem valami hi-end karbon darab....a régi bringámon csavarhúzóval csináltam egy egészen kis vékony csíkot a csőre a bilincsnél, így jelölve a magasságot.
#3219
Írta 2016. július 13. - 00:00
Tegnapelőtt megvolt a verseny. Nincs autóra szerelhető kerékpárszállítónk, a csomagtartóba meg csak úgy fér be a bicó, ha kiveszem a kerekeket és a nyereget lejjebb engedem. Igen ám, de a centi otthon maradt, így nem tudtam vissza állítani az előzőleg megmért magasságot, így érzésre próbáltam meg. A verseny előtt pró álgatva még jó volt, de a rajt után éreztem higy ez magas. Sikerült az eddigi legrosszabb beállítást használni. Nem csak a vállam fájt, de a derekam, és ami eddig még soha, a térdeim is
Így tekertem le a 105 km -et egy áruházi kerékpárral a sok karbon csoda között 3:14es idővel, ami a 208. helyre volt elég.
Verseny alatt vettem észre, hogy én mennyi időt töltök kiállva a nyeregből. Gyakorlatilag amint jön egy kis emelkedő én kiállok, pedig emlékszem, mikor elkezdtem az egész országútizást, próbáltam ülve pörgetni, most meg nár emelkedőn le se ülök. Azért szokhatam erre rá, mert ilyenkor minden tökéletes, sehol semmi sem fáj, élvezet tekerni.
Egyébként mi a véleményetek a különböző nyeregmagasság számító képletekről? A Lemond féle 88.3%, Hamley féle 109%, vagy bikedybamics féle 87.66%+9.8mm. Ezekkel a képletekkel meg kapjátok a beállításotokat minimális különbséggel?
Én ezeknél több dolgot nem értek: a belső lábhosszt alsónadrágban, vagy a géles nadrágban kell mérni? Én utóbbira tipelnék, hissza bicón is abban ülök (182cm hez nekem bicós nadrágban 82.5cm jön ki).
Ezek a képletek mennyire veszik figyelembe a stoplikat, hisz azok is emelnek egy picit. Vagy a stopli magasságát hozza kell adni azberednényhez?
Tekersz a nyeregcsőre a váznál szigszalagot, akkor pont ott lesz a magasság amikor visszateszed.
#3220
vendég_anorche_*
Írta 2016. július 12. - 21:04
vendég_anorche_*
Így tekertem le a 105 km -et egy áruházi kerékpárral a sok karbon csoda között 3:14es idővel, ami a 208. helyre volt elég.
Verseny alatt vettem észre, hogy én mennyi időt töltök kiállva a nyeregből. Gyakorlatilag amint jön egy kis emelkedő én kiállok, pedig emlékszem, mikor elkezdtem az egész országútizást, próbáltam ülve pörgetni, most meg nár emelkedőn le se ülök. Azért szokhatam erre rá, mert ilyenkor minden tökéletes, sehol semmi sem fáj, élvezet tekerni.
Egyébként mi a véleményetek a különböző nyeregmagasság számító képletekről? A Lemond féle 88.3%, Hamley féle 109%, vagy bikedybamics féle 87.66%+9.8mm. Ezekkel a képletekkel meg kapjátok a beállításotokat minimális különbséggel?
Én ezeknél több dolgot nem értek: a belső lábhosszt alsónadrágban, vagy a géles nadrágban kell mérni? Én utóbbira tipelnék, hissza bicón is abban ülök (182cm hez nekem bicós nadrágban 82.5cm jön ki).
Ezek a képletek mennyire veszik figyelembe a stoplikat, hisz azok is emelnek egy picit. Vagy a stopli magasságát hozza kell adni azberednényhez?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






