Másik: Speci cipőm talpán relatíve új a stopli (tavaly került föl rá, kb. 7ezer km van benne)
az már egy közepesen használt stopli,nem relatíve új
Másik: Speci cipőm talpán relatíve új a stopli (tavaly került föl rá, kb. 7ezer km van benne)
az már egy közepesen használt stopli,nem relatíve új
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Muszáj vagyok berúgni a topikba, mert döglődik.
Két stoplis történetről, ami az elmúlt 3 hétben történt.
Elsőnek cseréltem stoplicsavarokat-alátéteket a chain cipőmön, mert a régi alátétek közül több is nagy kerek-bumszli volt (cserélve voltak, mert elhagytam őket menet közben..) s nem tudtam miattuk szabadon állítani a stopli helyzetét. Csere után szépen beállítottam a stopli a kedvenc helyzetembe, hogy minél inkább hajlítóból-farizomból tekerjek, s minél szűkebben (szinte láncvillát polírozva). Teljesen jó is volt kb. 2 hétig, aztán furcsán elkezdett fájni a térdem, s nem is érződött túl kényelmesnek: megnéztem, hát, teljesen el volt csúszva a stopli, csavarok kilazulva.
Tanulság: valahogy, nekem ezek a csavarmeghúzások sosem sikerülnek túl acélosra. Bár inkább kelljen néha utánhúzni, mint, hogy elnyalt menetekkel és berohadt csavarokkal kelljen szórakozni.
Másik: Speci cipőm talpán relatíve új a stopli (tavaly került föl rá, kb. 7ezer km van benne) Minden egyes fordulatnál olyanokat nyikorgott-sírt, hogy 2 km-ről hallották, ha közelítek. S a becsatolás-kilépés sem volt olyan sima, meg akadozva engedte csak mozogni a lábfejem. Fújtam egy spricc kenőanyagot a stoplira, áttöröltem egy ronggyal, és: minden hang megszűnt, kilépés-belépés-mozgás szinte folyadékszerűvé vált.
Nagyszerű. Mindig történnek ilyenek.
Egyébként érdekes módon a Diamante Radiale még mindig bírja hátul, kb. 2600 km-rel, teljesen jó állapotú. Azért tartom érdekesnek, mert, ismerek olyat, aki 2ezer alatt szövetre szopatta. Bár szerintem ő nem is 7 baron császkált vele. >igazából elmondása szerint 10-en..<
Aksium kerékre tudja esetleg valaki hogy mekkora hézagoló kell a 8as sorhoz? Gondolom ez vmi standard mm lesz....
azért az megvan, hogy a 29.8-as méretű vázba nyugodtan applikálhatsz 27.2-est, 29.4-est, v az új outi sztenderd 25.4-est is akár?
egy jó nyeregcsőadapter sztem legalább 8-10cm hosszú, és szépen végig fölfekszik a vázban, hogy ne terhelje a csöveket.
hehe
Es jol be is rohad.
Egy ilyen pálcikás, kihúzható szögnérővel ( a combcsont teteje, térd és a bokánál azt a nagy cuccot össze kötve, 6óra állásban), illetve a nyereg fore aft pozícióját egy ingával, a knee over pedal metódus alapján.
Az ötleteket köszönöm, a szigetelőszalag lett a bedutó. Karcolni nem szeretném, mert nem egy karbon nyereg cső, de olyan átmérője van, hogy kb. lehetetlen bezserezni másikat.
azért az megvan, hogy a 29.8-as méretű vázba nyugodtan applikálhatsz 27.2-est, 29.4-est, v az új outi sztenderd 25.4-est is akár?
egy jó nyeregcsőadapter sztem legalább 8-10cm hosszú, és szépen végig fölfekszik a vázban, hogy ne terhelje a csöveket.
hehe
Vejne módosította - 2016. július 15. - 11:01
Egy ilyen pálcikás, kihúzható szögnérővel ( a combcsont teteje, térd és a bokánál azt a nagy cuccot össze kötve, 6óra állásban), illetve a nyereg fore aft pozícióját egy ingával, a knee over pedal metódus alapján.A bikefiten hogyan állították neked a nyeregmagasságot?
Csak egy idő után felfelé mozog a szigszalag
Legyél nyugodt, ha én tekerem oda akkor ott is marad!
Egyébként mi a véleményetek a különböző nyeregmagasság számító képletekről? A Lemond féle 88.3%, Hamley féle 109%, vagy bikedybamics féle 87.66%+9.8mm. Ezekkel a képletekkel meg kapjátok a beállításotokat minimális különbséggel?
Én ezeknél több dolgot nem értek: a belső lábhosszt alsónadrágban, vagy a géles nadrágban kell mérni? Én utóbbira tipelnék, hissza bicón is abban ülök (182cm hez nekem bicós nadrágban 82.5cm jön ki).
Ezek a képletek mennyire veszik figyelembe a stoplikat, hisz azok is emelnek egy picit. Vagy a stopli magasságát hozza kell adni azberednényhez?
Tekersz a nyeregcsőre a váznál szigszalagot, akkor pont ott lesz a magasság amikor visszateszed.
Csak egy idő után felfelé mozog a szigszalag
Tegnapelőtt megvolt a verseny. Nincs autóra szerelhető kerékpárszállítónk, a csomagtartóba meg csak úgy fér be a bicó, ha kiveszem a kerekeket és a nyereget lejjebb engedem. Igen ám, de a centi otthon maradt, így nem tudtam vissza állítani az előzőleg megmért magasságot, így érzésre próbáltam meg. A verseny előtt próbálgatva még jó volt, de a rajt után éreztem higy ez magas. Sikerült az eddigi legrosszabb beállítást használni. Nem csak a vállam fájt, de a derekam, és ami eddig még soha, a térdeim is
Semmi szükség a centidre.
Én csak húztam körömlakkal egy kis halvány csíkot a nyeregcsőre a bilincs felett, így könnyű visszaállítani bármikor a magasságot.
Esetleg ha nem sajnálod a nyeregcsövet, mert nem valami hi-end karbon darab....a régi bringámon csavarhúzóval csináltam egy egészen kis vékony csíkot a csőre a bilincsnél, így jelölve a magasságot.
Tegnapelőtt megvolt a verseny. Nincs autóra szerelhető kerékpárszállítónk, a csomagtartóba meg csak úgy fér be a bicó, ha kiveszem a kerekeket és a nyereget lejjebb engedem. Igen ám, de a centi otthon maradt, így nem tudtam vissza állítani az előzőleg megmért magasságot, így érzésre próbáltam meg. A verseny előtt pró álgatva még jó volt, de a rajt után éreztem higy ez magas. Sikerült az eddigi legrosszabb beállítást használni. Nem csak a vállam fájt, de a derekam, és ami eddig még soha, a térdeim is
Így tekertem le a 105 km -et egy áruházi kerékpárral a sok karbon csoda között 3:14es idővel, ami a 208. helyre volt elég.
Verseny alatt vettem észre, hogy én mennyi időt töltök kiállva a nyeregből. Gyakorlatilag amint jön egy kis emelkedő én kiállok, pedig emlékszem, mikor elkezdtem az egész országútizást, próbáltam ülve pörgetni, most meg nár emelkedőn le se ülök. Azért szokhatam erre rá, mert ilyenkor minden tökéletes, sehol semmi sem fáj, élvezet tekerni.
Egyébként mi a véleményetek a különböző nyeregmagasság számító képletekről? A Lemond féle 88.3%, Hamley féle 109%, vagy bikedybamics féle 87.66%+9.8mm. Ezekkel a képletekkel meg kapjátok a beállításotokat minimális különbséggel?
Én ezeknél több dolgot nem értek: a belső lábhosszt alsónadrágban, vagy a géles nadrágban kell mérni? Én utóbbira tipelnék, hissza bicón is abban ülök (182cm hez nekem bicós nadrágban 82.5cm jön ki).
Ezek a képletek mennyire veszik figyelembe a stoplikat, hisz azok is emelnek egy picit. Vagy a stopli magasságát hozza kell adni azberednényhez?
Tekersz a nyeregcsőre a váznál szigszalagot, akkor pont ott lesz a magasság amikor visszateszed.
nem tudom wazze. az országúti bicajozás van akkora faszagányosság, hogy nehogymár valaki ilyen szíváscunami miatt ne gurulhasson jó sokat
Nem tudom wazze, az országúti bicajozás van akkora faszagányosság, hogy nehogymár valaki xxxx-ben ne gurulhasson jó sokat.
Boldog Születésnapot kívánok.
Isten adjon még sok km-t, meg faszányos táblasprinteket a következő etapokra is. Még legalább ennyi életévet.
kis hozzáállásbeli különbség.
http://forum.tour-ma...745#post5292745
70 euróért kidobta a srác, jeleztem, hogy az új olcsóbb. Reakció: tényleg, új ár.
pár hete ez volt két syntace kormánnyal is, mert a racelite cdr 40-es most vmi 39 euró bike-compon, meg a régi 7075-ös 8 euró a cnc-bike-on.
minden esetben, ha jelzik a srácok a másiknak, hogy az új ára alacsonyabb, az a reakció, hogy "hűű, nem tudtam, de levittem az árat inkább".
itthon meg?
"mitpofázol?"
"kussoljbazdmeg"
"anyádnakadjtanácsot"
"húzzámámáshova"
tour fórumon van egy topik, "snäppchen", tkp. "nagyonakciós cuccok, legjó vételek" topik. Mindig érdemes beszagolni oda 2-3 naponta, mert tényleg mindig a legolcsóbb cuccokat linkelik. Angol-német-francia-holland shopokból.. meg, ha lidl akció van, onnan.
szóval, aki jót akar vásárolni, de nem akar böngészni v nem akar naponta 123 hírlevelet kapni, annak legidőgazdaságosabb mód: beugrani a topikba, és átfutni a legfrissebb 2-3 kommentet.
az a baja, mint nekem emberek közt: görcsöl-görcsös-merev.
amikor tett be képeket arról, hogy ül a bringán, emlékeim szerint nagyon nem tudott ellazulni. laza könyök-váll-csukló-derék kvartett sokat segíthetne.
nem tudom wazze. az országúti bicajozás van akkora faszagányosság, hogy nehogymár valaki ilyen szíváscunami miatt ne gurulhasson jó sokat