Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34313 replies to this topic

#3221
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

egyébként egyszeru a képlet. hajtókar nélkül kell megvenni a gruppót, és ezt hozzácsapni:

 

http://apro.bikemag....rs-l348779.html

 

ez csészékkel 700 alatt van.. 



#3222
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

Akkor mire írtad lent h a chorusszal kéne összevetni a potenzat?

még korán van. :D rosszul írtam. :) az ultegrát a chorusal kéne összehasonlítani


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3223
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

hogy is van ez?

shimano: dura ace>ultegra>105>tiagra>claris
campa: record>chorus>potenza>veloce. most ne menjünk bele,h van super record is :)

akárhogy nézem a potenza a 105-ös szintje kéne legyen. a veloce a tiagrával van pariban. ultegra a chorussal. dura a recordal.


Akkor mire írtad lent h a chorusszal kéne összevetni a potenzat?

#3224
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

Ezt komolyan kérdezed? Ilyen alapon a Mazda3 vs VW golf tesztnek sincs ertelme, hanem a3 ast a 6 ossal kell pariba allitani...

Miért tesztelnenek két teljesen más gruppot? A potenza és ultegra van egy kategóriba sorolva és egy osztalyba.

A chorust már máshová szanja a gyártó.

Pont a chorus vs potenza tesznek nem lenne értelme, mert más szint árban...

hogy is van ez? 

 

shimano: dura ace>ultegra>105>tiagra>claris

campa: record>chorus>potenza>veloce. most ne menjünk bele,h van super record is :)

 

akárhogy nézem a potenza a 105-ös szintje kéne legyen. a veloce a tiagrával van pariban. ultegra a chorussal. dura a recordal. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3225
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

a potenzát miért az ultegrával vetik össze? inkább a chorusal kéne. ezt már többször észrevettem. a 105-öst a velocéhez hasonlítják. miért? olyan,mintha a körtét,az almával vetnéd össze.


Ezt komolyan kérdezed? Ilyen alapon a Mazda3 vs VW golf tesztnek sincs ertelme, hanem a3 ast a 6 ossal kell pariba allitani...

Miért tesztelnenek két teljesen más gruppot? A potenza és ultegra van egy kategóriba sorolva és egy osztalyba.

A chorust már máshová szanja a gyártó.

Pont a chorus vs potenza tesznek nem lenne értelme, mert más szint árban...

#3226
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

csalóka táblázat, mert az athenához hozzáadták a 80 grammos kábelszettet :D

 

738673359N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.p

 

ami érdekes: a hajtás a tömege ellenére jobb osztályzatot kapott, ami valószinuleg azert van, mert onlehuzocsavaros, es vegre megkapta az uj dizajnt az egy osztokorrel.
a fékek hiába változatlanok kb. 10 eve, jobb osztályzatot kaptak, mert új gumikeverék van a papucsokban, es a teszt szerint ez elegge erezheto szarazon (igaz, gepen teszteltek)

a potenzát miért az ultegrával vetik össze? inkább a chorusal kéne. ezt már többször észrevettem. a 105-öst a velocéhez hasonlítják. miért? olyan,mintha a körtét,az almával vetnéd össze.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3227
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

csalóka táblázat, mert az athenához hozzáadták a 80 grammos kábelszettet :D

 

738673359N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.p

 

ami érdekes: a hajtás a tömege ellenére jobb osztályzatot kapott, ami valószinuleg azert van, mert onlehuzocsavaros, es vegre megkapta az uj dizajnt az egy osztokorrel.
a fékek hiába változatlanok kb. 10 eve, jobb osztályzatot kaptak, mert új gumikeverék van a papucsokban, es a teszt szerint ez elegge erezheto szarazon (igaz, gepen teszteltek)


Edited by Vejne, 2016. June 18. - 07:48.

  • donciccio likes this

#3228
acidwayfarer

acidwayfarer

    újonc

  • fórumtag
  • 7 posts

mivel a kórus-rekórd félék 8-9-10 körül repkednek, így szerintem nem kizárt, hogy a számodra megfelelő tengelyhosszú (111?) velocse-mirázs-csentaur trió valamely tagját olcsón legombolod valakiről.

 

http://ecobike.hu/ko...sapagy_hasznalt

erre rátaláltam, reménykedem h találok ennél olcsóbbat

 

igen a következő dilemmám a hossz, mert ami korábban volt a másik vázban olasz az 112 volt 

de külföldi oldalakon amiket találtam angolt, azok mind 102 volt



#3229
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

 

sziasztok! 

nekem két tányéros négyszöges campa hajtókarhoz kellene középcsapágy angol menetes vázba

bőven megfelel nekem a veloce is és az sem probléma, ha használt 

 

mekkora az esély, hogy kapok ilyet emberi áron (kb 7000ért vagy alatta)? hol tudnék ilyet beszerezni?

rob4bike-ot találtam egyetlen olyan forgalmazót, ahol van, de ott pl veloce nincsen csak 3 tányéroshoz

vagy marad a várakozás hátha valaki felrak, illetve a külföldi oldalak? 

 

mivel a kórus-rekórd félék 8-9-10 körül repkednek, így szerintem nem kizárt, hogy a számodra megfelelő tengelyhosszú (111?) velocse-mirázs-csentaur trió valamely tagját olcsón legombolod valakiről.

 

http://ecobike.hu/ko...sapagy_hasznalt



#3230
acidwayfarer

acidwayfarer

    újonc

  • fórumtag
  • 7 posts

sziasztok! 

nekem két tányéros négyszöges campa hajtókarhoz kellene középcsapágy angol menetes vázba

bőven megfelel nekem a veloce is és az sem probléma, ha használt 

 

mekkora az esély, hogy kapok ilyet emberi áron (kb 7000ért vagy alatta)? hol tudnék ilyet beszerezni?

rob4bike-ot találtam egyetlen olyan forgalmazót, ahol van, de ott pl veloce nincsen csak 3 tányéroshoz

vagy marad a várakozás hátha valaki felrak, illetve a külföldi oldalak? 


#3231
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 posts

Sziasztok!! 

Nem tudtam hova írjam, mivel outi villáról szól a kérdésem, hát ide biggyesztem.  :)

Meg tudja mondani (írni) nekem valaki, h milyen anyagból vannak az alu villanyakak. 

Nekem a pontos típusa kellene. pl. 6060-as, vagy 6082-es ötvözet.

 

THX!!


Ridley Noah Fast 


#3232
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1,257 posts

nem ismerem a korulmenyeket, azert irtam, hogy az autos is hibas lehet, de ettol meg a bringas is az.

 

"ettől még a bringás is szabálytalan". Itt majdnem biztos (mert pontos körülményektől függő) hogy az autós a hibás a koccanással kapcsolatban, ami attól független hogy a bringás szabálytalan azzal hogy az autóúton hajtott ahol volt bicikliút is.



#3233
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

A törvény nem különböztet ebből a szempontból. Ha egy Tesla lett volna akkor az automatikusan hibás? Minden útfelhasználónak körül kell néznie, főleg ha ő hajt el/ki. Még elfelejtettem említeni a nem indexelést mind súlyosbító körülményt.

 

nem ismerem a korulmenyeket, azert irtam, hogy az autos is hibas lehet, de ettol meg a bringas is az.


Edited by arn, 2016. June 15. - 16:09.


#3234
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1,257 posts

a motornak pl van hangja

 

A törvény nem különböztet ebből a szempontból. Ha egy Tesla lett volna akkor az automatikusan hibás? Minden útfelhasználónak körül kell néznie, főleg ha ő hajt el/ki. Még elfelejtettem említeni a nem indexelést mind súlyosbító körülményt.



#3235
caad8

caad8

    újonc

  • fórumtag
  • 3 posts

Köszi mindenkinek, ha van valami fejlemény megírom! Sokat megyek én is arra , ott lefele nagyon veszélyes ezentúl sokkal óvatosabb leszek.



#3236
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

Es ha egy segedmotoroskerekpar jon?    Kb. ugyanaz a vizualis latvany.

Meg eleve, aki becsatlakozik egy foutra, annak nincsenek tablak elotte, hogy tudja, hogy abbol az iranybol tilos-e kerekparozni.

 

Speciel az Eger ut felol erkezve nincs is tilto tabla.  Es aki az Eger ut felol jon, azt sem kell, hogy tudja, hogy a tuloldalon van kerekparut, mert az onnan nezve nem latszik.

https://www.google.h...12!8i6656?hl=en

 

ha van hasznalhato bringaut, akkor azt kell hasznalni. a motornak pl van hangja. persze ettol lehet hibas az autos is, de a bringas is hulyeseget csinalt.



#3237
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

ha van bringaut, es lehet hasznalni, akkor kell is. a kitoltato autos nem szamithatott bringasra az uton, mivel ott nem megengedett tekerni.

Es ha egy segedmotoroskerekpar jon?    Kb. ugyanaz a vizualis latvany.

Meg eleve, aki becsatlakozik egy foutra, annak nincsenek tablak elotte, hogy tudja, hogy abbol az iranybol tilos-e kerekparozni.

 

Speciel az Eger ut felol erkezve nincs is tilto tabla.  Es aki az Eger ut felol jon, azt sem kell, hogy tudja, hogy a tuloldalon van kerekparut, mert az onnan nezve nem latszik.

https://www.google.h...12!8i6656?hl=en



#3238
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Klasszikus eset, 50-50-re fogják kihozni. Senki nem kap egy forintot se a kárára, hanem fizetheti a bírságot.



A sebesség mindent megold.

 


#3239
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

ha van bringaut, es lehet hasznalni, akkor kell is. a kitoltato autos nem szamithatott bringasra az uton, mivel ott nem megengedett tekerni.



#3240
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Vannak 130 mm-nél rövidebb stucnik is

pár észrevétel ehhez:

 

-kisebb váznál jobban kihúzod a nyeregcsövet-->komfortosabb

-kisebb váznál hosszabb stucnit használsz-->komfortosabb&kevésbé idegesen kezelhető, amatőrnek jobb.

-kisebb váznál tudsz lentebb is menni, ha szeretnél sportosabban tekerni később

-kisebb váznál jobban tudsz játszani a beállításokkal

-kisebb váznál később könnyebben találsz új tulajdonost.

 

én inkább a kisebbet választanám. Hosszú távon jobb. Már több ismerősöm adott el kerékpárt azért, mert túl nagy volt neki.. 


  • laspring likes this