Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#32201
Posted 2007. January 24. - 23:00
Gondolom csak van olyan bilincs ami re fel lehet egy konzolos elsõ váltót rakni.
#32202
Posted 2007. January 24. - 22:58
#32203
Posted 2007. January 24. - 13:29
#32204
Posted 2007. January 24. - 12:28
Peugeot vázakat ismeri valaki? Vélemény róluk?
apróban láttad? .))
állítólag yók..ismerek srácokat akik használnak (régi acél is és az alu is yó)
csak ezek nem valami high-tech vázak már.
3-4 éve nem gyárt vázat a Peugeot..
ezek aszem már évek óta lógtak az adott boltban..
de ettõl még yók.
szerintem ha az ár megfelelõ, akkor yó vétel.
a súlyukról nincs infom (de lehet hogy nehezek)
#32205
Posted 2007. January 24. - 12:19
#32206
Posted 2007. January 19. - 22:04
Egyforgáspontos - Exage Sport (1988) :afro:
Köszi a segítséget!
Ebben az esetben csökkenti a kínlódás idejét, ha kilazítva jól behúzod a féket és úgy megtartod (ekkor értelemszerûen "központosódva" van) és így szorítod meg. Ellenkezõ esetben a csavar megszorítása, mikor már kezd szorulni, kezdi elforgatni "a levegõben lógó" egész féket. A túlszorítás egyébként is azt eredményezheti, hogy nem akar majd szétugrani, szóval nem olyan egzakt dolog az egész ügy.
#32207
Posted 2007. January 19. - 21:29
Az attól függ, hogy egy- vagy két forgáspontos. Az egyforgáspontost (egy tengelyre van "felfûzve az egész) ki kell lazítani, belõni középre, aztán újra meghúzni. A kétforgáspontosokon felül az egyik szélén van egy kis kereszthornyos csavar, ezt csavargatva mozog a 2 pofa vagy balra - vagy fordítva tekerve - jobbra.
Egyforgáspontos - Exage Sport (1988) :afro:
Köszi a segítséget!
#32208
Posted 2007. January 19. - 20:22
Egy láma kérdésem van, de csak mától van országútim:confused:
Az elsõ fékemnél a jobb oldali pofa folyamatosan hozzáér a felnihez. Hogyan tudom ezt központosítani?
Az attól függ, hogy egy- vagy két forgáspontos. Az egyforgáspontost (egy tengelyre van "felfûzve az egész) ki kell lazítani, belõni középre, aztán újra meghúzni. A kétforgáspontosokon felül az egyik szélén van egy kis kereszthornyos csavar, ezt csavargatva mozog a 2 pofa vagy balra - vagy fordítva tekerve - jobbra.
#32209
Posted 2007. January 19. - 19:30
Az elsõ fékemnél a jobb oldali pofa folyamatosan hozzáér a felnihez. Hogyan tudom ezt központosítani?
#32210
Posted 2007. January 18. - 15:59
A küllõkrõl: a változó falvastagságúak a könnyítettek, vigyázni kell velük (füzött kerékben), mert rendesen tömeglimitesek, 80 kg. fölött nem nagyon ajánlott, mert sûrûn kell centrírozni. A gyári kerék más dolog, ott szinte csak könnyû küllõk vannak és bírják a gyûrõdést. A kerék lelke a küllõ...
ÁÁ, ne, fogjatok le! A hét poénja.
Megyek, veszek is gyorsan 15x15-ös acélcsövet.
Race, no Rest!
#32211
Posted 2007. January 18. - 15:53
Nem igazán értem, hogy otthon fûzött kerékben miért lenne gyengébb a kikönnyített küllõ, mint egy gyárilag fûzöttben? Az anyaga ugyanaz, az átmérõi is hasonlóak. Fõleg annak fényében hogy otthon fõleg 32/36 küllõ az elterjedt, míg gyári kerékben kevesebb. Az egy dolog, hogy valaki nem profi centírozó és nem tudja olyan jól beállítani a küllõfeszességet, mint egy gyárilag fûzöttnél, de ezt ne a küllõknek rójuk fel.
#32212
Posted 2007. January 18. - 15:12
A gyári kerék más dolog, ott szinte csak könnyû küllõk vannak és bírják a gyûrõdést. A kerék lelke a küllõ...
#32213
Posted 2007. January 17. - 00:58
#32214
Posted 2007. January 17. - 00:16
#32215
Posted 2007. January 16. - 19:59
Emellett szenzációsan jó a racsni mechanikája, nagyon gyorsan blokkolnak a kalapácsok! Ja és nem utolsó sorban gyönyörû szép! Negatívum, hogy drága és nem pille a súlya. Konkrétan lemértem: e:819g (küllõmágnessel), h:1015g (sh. rotorral) és a gyorsszár még nincs benne.
Nekem nagyon bevált.
#32216
Posted 2007. January 16. - 17:56
már megvannak a kerekek. csak kérdeztem kíváncsiságból h igaz e amit egyszer fél füllel hallottam h a magas falú felnik általában tovább/jobban bírják...
amúgy elöl 20, hátul 24 küllõs kerekek futnak...
~67 kg vagyok, szóval, azért (remélem) elbírnak, meg nem lesz gond velük.
#32217
Posted 2007. January 16. - 16:48
Sziasztok!
A vélemenyeteket kérném az alábbiakban:
80 kilós vagyok és kerékszettet szeretnék venni. Mindenféleképpen Mavic-ban gondolkodok.
Vegyek egy új Ksyrium Elit-t, vagy egy alig használt Ksyrium SL-t. Az SL-t most hírdetik a bikemag aprón.
Eddig egy Ambrosiom volt Dura-Ace aggyal, 32 küllõvel (hátsó) és semmi gondom nem volt vele a két év alatt, pedig meglátogattam egy pár gödröt.
Elõre is köszönöm!
Ha nem volt vele gondod miért cseréled le? Ha mégis lecseréled fûzess egyet, gyári keréknél csak jobb lehet.
#32218
Posted 2007. January 16. - 12:26
Sziasztok!
A vélemenyeteket kérném az alábbiakban:
80 kilós vagyok és kerékszettet szeretnék venni. Mindenféleképpen Mavic-ban gondolkodok.
Vegyek egy új Ksyrium Elit-t, vagy egy alig használt Ksyrium SL-t. Az SL-t most hírdetik a bikemag aprón.
Eddig egy Ambrosiom volt Dura-Ace aggyal, 32 küllõvel (hátsó) és semmi gondom nem volt vele a két év alatt, pedig meglátogattam egy pár gödröt.
Elõre is köszönöm!
Én MAVIC Ksyrium Equipe-t használok. Két garnitúrám van az egyikben 5.000 (10 hónapos), a másikban 1000 km-rel (4 hónapos), két különbözõ bringán. 75 kg-mal a kritikán aluli állapotú bükki utakon (Kb Paris-Roubaix ) eddig még nem sikerült nyolcast belevinnem. Az ára olyan 80 k új állapotban. Típikus üsd-vág-nemapád kerékszett.
#32219
Posted 2007. January 16. - 12:17
EGy jó minõségû összetételekbõl jók fûzött kerék nagyon sokat elbír
És milyen küllõk vannak? Érdemes olyat használni, ami változó vastagságú?