Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#31581
Posted 2007. June 18. - 22:43
#31582
Posted 2007. June 18. - 21:58
a vázadat hol vetted postás?naddon bejövõõss:P
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31583
Posted 2007. June 18. - 19:21
Bár valószínûleg ezt eddig csak én nem tudtam. De ma megvilágosodtam.
#31584
Posted 2007. June 18. - 16:59
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31585
Posted 2007. June 18. - 12:56
Én tökéletesen meg vagyok vele elégedve, még a színe is jó
#31586
Posted 2007. June 18. - 12:45
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31587
Posted 2007. June 17. - 14:29
#31588
Posted 2007. June 17. - 13:23
So thx elõre is..Mindenkinek jó roadolást! csa
#31589
Posted 2007. June 16. - 20:30
Ha letörik, bilincses váltót még akkor is lehet rárakni...ill. Pajti bá visszaforrasztja
De azért alapból nem fog letörni..
42 ezer?? hm hm.. villával? ha kell akkor vedd (de Kopsztól kéry hozzá kormánycsapágyat)
-- koca --
Pinarello
Elvileg yó, megér i a 30 ezret. ha yó a méret ,De azt tudnod kell hogy szingós, enenk minden elõnyével/hátányával...
a szingókat nézd meg miyen állapotban vanank..seytésem szerint zy kel ráyuk ami kb. 2 x 3500FT
A Pinarello egy gaygi pinarello, semmivel sem yob mint egy komoyabb Puch, vagy KTM. de azért minõségi de a gyár palettáyának a legalya, nem véletlen hogy csak 105 van rayta.
#31590
Posted 2007. June 16. - 18:58
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31591
Posted 2007. June 16. - 17:51
Óriási az országútis "feeling", nem is gondoltam volna)), viszont a szingósokhoz nem értek, nem tudom mi mennyit ér, és hát a 20 éves vason van mit rendbe szedni!
So ezúton kérnék segítséget tõletek, ha van ien tapasztalatotok. Semmi különös csak: váltó bowden, féktestek,-pofák, rövidebb stucni,,,van rá 20 rugóm. hmmm
thx elõre is
#31592
Posted 2007. June 16. - 02:14
42+futár a legolcsóbb. nekem nagyon megtetszett acélvázakal csak annyi a parám, h ha elhajlítod a váltótartó fület, akkor sanyi (állítólag pár emberke tud ilyet hegeszteni rá kis hazánkban). mostani vázammal ilyet sikerült csinálni, lánc beugrott a fogsor és a küllõk közé, a hátsóváltót rácsavartam a sorra... mindezt a váci-bajcsy felüljárón :S ...persze ez egy extrém eset.
meg is kérdezem, mennyit nyom egy ilyen szépség...
#31593
Posted 2007. June 15. - 22:24
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31594
Posted 2007. June 15. - 22:19
http://apro.bikemag....ct=74365&cat=56
mi a véleményetek erröl? az 54 cm es kéne nekem. mert az 59 es az tuti nagy!
mikori lehet ez a bico? és megér szerintetek ennyit?
#31595
Posted 2007. June 15. - 15:12
nem tudom a vázanyagot de ránézésre az üléscsövön egy Columbus Zeta matrica van.
#31596
Posted 2007. June 15. - 13:04
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31597
Posted 2007. June 15. - 12:46
Én általában csak a macskakövekre, és a sinekre vigyázok, de arra nagyon...Ha véletlenül beleakadsz az tuti bukta, és általában ahol a villamos jár ott nagy a forgalom...
Januárban egy esõs napon volt szerencsém a Kerepesin egy villamos sínes buktához, 80-as troli satufékkel állt meg mögöttem, sokan megnézték közelrõl a szélvédõt. Az volt a tanulópénz, azóta nem estem sínen. Tanulság: ha nem tudsz a sínre merõlegesen átmenni, inkább csatolj ki és rollerezz, mindegy h ki dudál. Macskaköveket meszirõl kerülöm... Az autósok pedig - sztem - egyre inkább odafigyelnek ránk. ON
Van vmi infótok errõl vázról? A gyártó oldalán nem találtam semmit. Leginkább az érdekelne, h milyen acélötvözetbõl készül.
http://www.bikeexpre...product/499.jpg
#31598
Posted 2007. June 14. - 17:38
188 cm magassághoz melyik Merida vázméret passzolna?
58-as (c-t) normál, nem sloping-os Merida 903-asom van szintén 188cm-hez.
(110-es stucnival.)
nagyobb vázat még nem próbáltam, tehát nincs összehasonlítási alapom. nekem kényelmes így ez a váz.
#31599
Posted 2007. June 14. - 13:12
Az hogy lehet-e közlekedni bringával egy adott városban/országban az nem is forgalmi kérdés elsõsorban, hanem mentális kérdés ... és nem a bringás részérõl.
:prosze: annyi kiegészítéssel, hogy "nem CSAK" bringás részrõl. Sajnos vannak nagyon - már bocsánat - paraszt bringások.
De hogy tényleg nagyon OFF legyek:
Ebben az országban mindennek meg kellene változni, és mindennek az alapja a mentalitásbeli változás.
Na, részemrõl téma vége.
ON
#31600
Posted 2007. June 14. - 11:55
A pesti bringázásról: lehet épen, de az biztos hogy nagyon veszélyes és fárasztó dolog. NAgyon fel kell térképezni a kivezetõ utakat, több alternatívát is, kis és nagyobb utak vegyesen, egyik sem jó önmagában. Végig nagy úton kimenni a városból eléggé stresszes, bár a látszat ellenére nem annyira veszélyes (több és széles sávok), mint látszik, a veszély forrás a sávváltások és a be-, kimenõ sávok, a másik fontos dolog a nyílegyenes iránytartás. A kis utcák kevéssé stresszesek, de becsapósak, mert nem számít senki sem állandóan veszélyre, no itt kell igazán észnél lenni, és itt számít a helyismeret (pl. Kovács apuka mikor szokta elengedni gyerekét és ebét egyenesen az útra stb.). Az spd-t meg érdemes már a nagyobb útkeresztezõdések elõtt párméterrel oldani, mert van amikor még hely sincs eldõlni...
Kicsit off leszek. A múlt héten volt a szokásos évi egy hetes pihenésem Ausztriában, Salzburg környékén ... mikor hazajövök minden évben letargiába esem, hogy mennyire élhetetlen város Budapest és nagy általánosságban az ország. Aki járt már tõlünk északabbra, nyugatabbra és délebbre az tudja mirõl beszélek. Az hogy lehet-e közlekedni bringával egy adott városban/országban az nem is forgalmi kérdés elsõsorban, hanem mentális kérdés ... és nem a bringás részérõl.
Ajánlom mindenki figyelmébe a Totalcar-on megjelent tegnapi írást a városi bringázásról és a hozzá fûzött autós kommenteket.
Itt fejben kellene változni az embereknek ... de sokat ... és minden könnyebb lenne.