Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#31401
Írta 2007. augusztus 17. - 12:44

Hogy is van a sorrend: sora-tiagra-105-ultegra-dura ace ?
Le írna nekem valaki egy hasonló sorrendet a campagnolo felszerelések esetében.
169 cm vagyok, 50-52 cm-s vázat ajánlottak, ez fedi a valóságot ?
105-ös szettes kerékpárra gondoltam, használtan, 100-150ezer ft körül esélyes, hogy találok ilyet pár évesen, használható állapotban ?
Elõre is köszönöm a segítséget.
#31402
Írta 2007. augusztus 17. - 12:38

Cinelli Spinaci
Használ valaki ilyet?
Érveket és ellenérveket várok errõl a cuccról, aki (hsználta/használja)!
Köszi!
TranzX em van ami pont így néz ki ... elõnye a hihetetlen állíthatóság probléma nem hogy az oversized de még a sima kormányra is nehezen megy fel.
de tényleg megszámolhatatlan módon és méretbe fel lehet rakni és mivel Triatlonon nem érhet túl a fékkaron így én erre szavaztam. Ja és lehet róla lógatni a csuklót


(Major Józsi is iet használt még valamikor

#31403
Írta 2007. augusztus 17. - 12:25

hm...szolid megoldás
és hogy odanyomtad a lyukhoz és addig nyomtad amig ment, és betöltötte ott a teljes lyukat? és nem olvasztja meg a cipõnek a belsejében a szövetréteget, vagy mit?
Én elsõsorban a cipõ vízállóságának növelése miatt alkalmaztam. Melóbajárós cipõmön. Tökéletesen megfelel. Ráadásul rögzít is.
#31404
Írta 2007. augusztus 17. - 11:23

Mivel ezek cross fékkarok, ezért alapvetõen országúti jellegû kormányra valók, ami 26,0.
Ami egyeneshez van az meg vagy V fékkar vagy kanti. Na, olyanból már lehet válogatni...
A Nitto-ra lesz? Ha annak a hajlatába teszed, akkor szerintem a normál ou. fékkar a legjobb, a kényelmes fogásba, akkor szoktak még idûfutamféket fordítva. Több ötletem nincs
#31405
Írta 2007. augusztus 17. - 10:50

köszi,
kz
#31406
Írta 2007. augusztus 15. - 08:23

hm...szolid megoldás
és hogy odanyomtad a lyukhoz és addig nyomtad amig ment, és betöltötte ott a teljes lyukat? és nem olvasztja meg a cipõnek a belsejében a szövetréteget, vagy mit?
a teljes lyukat szerintem ne töltsd ki, legalábbis úgy nagyon nehéz szétbányászni, de nem veszélyes, kb. 80 fok körül olvad, nó para.
rengeteg helyre jó

#31407
Írta 2007. augusztus 15. - 00:58


#31408
Írta 2007. augusztus 14. - 23:14

#31409
Írta 2007. augusztus 14. - 21:46

elözõ héten vettem egy spd-sl pedált, meg egy sh-r061es országúti cipõt. A cipõ spd-sl, és look kompatimilis.
Nem tudom kinek van ilyen cipõje, de ugye ugy áll össze, hogy van 3 lyuk az spd-sl-nek, meg van egy olyan szerü alátét a looknak, ami a sima spd-hez is van. Viszont most, mivel az nincs használva, ott lötyög a cipõben, és nagyon idegesítõ, mit lehet vele csinálni?
A másik kérdésem az lenne hogy az egyik cipõnél olyat tapasztalok, hogyha rálépek, akkor valami igy ilyen légpárnak szerüen benyomodik, majd ha felemelem, akkor "kicuppan" (hülye kifejezés, de ilyen a hangja). Ráadásul egy mondjuk hegyi menetben is elõjön, és érzem, hogy mozog, amikor nyomom le a pedált. Két elképzelésem van, az egyik, h az stopli nem fekszik rá középen rendesen, és az mozog a talpig, vagy pedig, hogy van az a két réteg a cipõben, ami között van az lookhoz a felfogato, és az nyomodik össze, meg ki. Valakinek volt esetleg ilyen tapasztalata? Mit lehetne csinálni?
elõre is köszönöm,
üdv. balázs!
#31410
Írta 2007. augusztus 14. - 13:06

Acél a váz, összébb szívesebben húznám 2-3 mm-t, mint szét. Annál is inkább, mert hirtelen nincs ötletem, hogy ki gyárt 126-ban singlespeed agyat., nem aranyárban.
#31411
Írta 2007. augusztus 14. - 13:03

A 126 valószínûbbnek tûnik, a valós helyzet meg sztem az, h ennyi feszegetést bármelyik irányba vidáman elbír a vázad, fõleg ha acél. Ha gondos akarsz lenni, akkor rángasd/hajlítsd pontosan a kívánt méretre.
#31412
Írta 2007. augusztus 14. - 12:54

köszi,
kz
#31413
Írta 2007. augusztus 14. - 09:10

Használ valaki ilyet?
Érveket és ellenérveket várok errõl a cuccról, aki (hsználta/használja)!
Köszi!
#31414
Írta 2007. augusztus 13. - 21:16

#31415
Írta 2007. augusztus 13. - 18:58

#31416
Írta 2007. augusztus 13. - 13:51

Egy jól beállított országútinál nincs kényelmesebb, bárki bármit mond felegyenesedett testtartásról, széles nyeregrõl, vastag gumiról. (Persze újoncként szokni kell, de aztán) Rövid távon - esetleg - látszólag kényelmesebb egy másfajta bicikli, de azért az országúti geometriát, kormányfogásokat, üléskialakítást azért ilyenre találták ki, hogy abszolválható legyen vele pl 20 nap alatt 4000 km, gond nélkül. Ez trekkinggel, MTB-vel nem igazán lehetséges.
mindez oké, de gondolom ezeket jó minõségû aszfaltútra értetted

#31417
Írta 2007. augusztus 13. - 13:35

#31418
Írta 2007. augusztus 13. - 08:39

Városba szerintem ha széles a kormány, akkor nem praktikus (na ilyen van nekem

"ez olyan, mint egy dögös sportkocsi: nem praktikus, de marha élvezetes."
ez jó hasonlat

#31419
Írta 2007. augusztus 12. - 22:47



#31420
Írta 2007. augusztus 12. - 11:52

ahogy olvasgattam visszafelé egy kicsit elbizonytalanodtam, ha lenne tippetek jó lenne: 1.elég sportos vagyok, szal nem az a típus aki belelovalja magát a bringázásba és lenn rohad a garázsban. 2. életben nem fogok versenyezni. 3. szeretek bringázni, de azért módjával, nem 70-80 km-eket, max 30-40-50 . 4. kurva sokat bringázok városban, az összes 80-90% városi. 5. debreceni vagyok, viszonylag nagyvárosi (nem Pest de azé itt is ugyanaz megy) forgalom, kátyú, néha padka mert gyalogosok közt kell menni ha élni akarok
6. gyorsan szeretek haladni bringával és a fizikum is megvan hozzá, baszott nagy muraközi combbal
fõkérdés: bizti outi kell nekem és nem valami öszvér?
ciclo cross vagy valami ötlet? vagy outi? thx
Halgass a szívedre!!!
Ha outira vágysz, akkor azt vegyél - a sarki közértig menve is azzal fogod jól érezni magad (mondjuk visszafelé a kg kenyérrel és a l tejjel cikisebb - de még ez is megoldható!).
A napi 40-50 km-t észrevétlenül letekered azzal, hogy ide-oda elugrasz a bringával. És akkor még ott a hétvégi öröm-bringázás, egy jó outival észre sem veszed a 60-80 km-t. Egyszerûen más érzés, mint egy trekking (pláne monti): pl. mész a trekkinges cimbora mellett, õ folyamatosan teker, te meg minden saroknál hajtasz egy fordulatot... Vagy kihasználod a muraközi combodat és akkor huss!
ez olyan, mint egy dögös sportkocsi: nem praktikus, de marha élvezetes. De tényleg csak akkor vegyél outit, ha ez a szíved vágya!
A ciklocrosst én is kipróbálnám. Egy közelítés a c'cross felé, ha az outira a 23-as virsli helyett 28-ast teszel (pl. van Continental 1800 Ft/db, nem egetverõ beruházás) - csak elõtte meg kell nézni, mert nem minden elsõ villában fér el (de akkor még mindig van 25-ös kerék is).