Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#31381
Posted 2007. August 17. - 13:04
#31382
Posted 2007. August 17. - 12:44
Hogy is van a sorrend: sora-tiagra-105-ultegra-dura ace ?
Le írna nekem valaki egy hasonló sorrendet a campagnolo felszerelések esetében.
169 cm vagyok, 50-52 cm-s vázat ajánlottak, ez fedi a valóságot ?
105-ös szettes kerékpárra gondoltam, használtan, 100-150ezer ft körül esélyes, hogy találok ilyet pár évesen, használható állapotban ?
Elõre is köszönöm a segítséget.
#31383
Posted 2007. August 17. - 12:38
Cinelli Spinaci
Használ valaki ilyet?
Érveket és ellenérveket várok errõl a cuccról, aki (hsználta/használja)!
Köszi!
TranzX em van ami pont így néz ki ... elõnye a hihetetlen állíthatóság probléma nem hogy az oversized de még a sima kormányra is nehezen megy fel.
de tényleg megszámolhatatlan módon és méretbe fel lehet rakni és mivel Triatlonon nem érhet túl a fékkaron így én erre szavaztam. Ja és lehet róla lógatni a csuklót ami azé elég kényelmes mert ugye a párhuzamosoknál nem tudod mire rárakni... ott szorítani kell végig
(Major Józsi is iet használt még valamikor )
#31384
Posted 2007. August 17. - 12:25
hm...szolid megoldás és hogy odanyomtad a lyukhoz és addig nyomtad amig ment, és betöltötte ott a teljes lyukat? és nem olvasztja meg a cipõnek a belsejében a szövetréteget, vagy mit?
Én elsõsorban a cipõ vízállóságának növelése miatt alkalmaztam. Melóbajárós cipõmön. Tökéletesen megfelel. Ráadásul rögzít is.
#31385
Posted 2007. August 17. - 11:23
Mivel ezek cross fékkarok, ezért alapvetõen országúti jellegû kormányra valók, ami 26,0.
Ami egyeneshez van az meg vagy V fékkar vagy kanti. Na, olyanból már lehet válogatni...
A Nitto-ra lesz? Ha annak a hajlatába teszed, akkor szerintem a normál ou. fékkar a legjobb, a kényelmes fogásba, akkor szoktak még idûfutamféket fordítva. Több ötletem nincs
#31386
Posted 2007. August 17. - 10:50
köszi,
kz
#31387
Posted 2007. August 15. - 08:23
hm...szolid megoldás és hogy odanyomtad a lyukhoz és addig nyomtad amig ment, és betöltötte ott a teljes lyukat? és nem olvasztja meg a cipõnek a belsejében a szövetréteget, vagy mit?
a teljes lyukat szerintem ne töltsd ki, legalábbis úgy nagyon nehéz szétbányászni, de nem veszélyes, kb. 80 fok körül olvad, nó para.
rengeteg helyre jó
#31388
Posted 2007. August 15. - 00:58
#31389
Posted 2007. August 14. - 23:14
#31390
Posted 2007. August 14. - 21:46
elözõ héten vettem egy spd-sl pedált, meg egy sh-r061es országúti cipõt. A cipõ spd-sl, és look kompatimilis.
Nem tudom kinek van ilyen cipõje, de ugye ugy áll össze, hogy van 3 lyuk az spd-sl-nek, meg van egy olyan szerü alátét a looknak, ami a sima spd-hez is van. Viszont most, mivel az nincs használva, ott lötyög a cipõben, és nagyon idegesítõ, mit lehet vele csinálni?
A másik kérdésem az lenne hogy az egyik cipõnél olyat tapasztalok, hogyha rálépek, akkor valami igy ilyen légpárnak szerüen benyomodik, majd ha felemelem, akkor "kicuppan" (hülye kifejezés, de ilyen a hangja). Ráadásul egy mondjuk hegyi menetben is elõjön, és érzem, hogy mozog, amikor nyomom le a pedált. Két elképzelésem van, az egyik, h az stopli nem fekszik rá középen rendesen, és az mozog a talpig, vagy pedig, hogy van az a két réteg a cipõben, ami között van az lookhoz a felfogato, és az nyomodik össze, meg ki. Valakinek volt esetleg ilyen tapasztalata? Mit lehetne csinálni?
elõre is köszönöm,
üdv. balázs!
#31391
Posted 2007. August 14. - 13:06
Acél a váz, összébb szívesebben húznám 2-3 mm-t, mint szét. Annál is inkább, mert hirtelen nincs ötletem, hogy ki gyárt 126-ban singlespeed agyat., nem aranyárban.
#31392
Posted 2007. August 14. - 13:03
A 126 valószínûbbnek tûnik, a valós helyzet meg sztem az, h ennyi feszegetést bármelyik irányba vidáman elbír a vázad, fõleg ha acél. Ha gondos akarsz lenni, akkor rángasd/hajlítsd pontosan a kívánt méretre.
#31393
Posted 2007. August 14. - 12:54
köszi,
kz
#31394
Posted 2007. August 14. - 09:10
Használ valaki ilyet?
Érveket és ellenérveket várok errõl a cuccról, aki (hsználta/használja)!
Köszi!
#31395
Posted 2007. August 13. - 21:16
#31396
Posted 2007. August 13. - 18:58
#31397
Posted 2007. August 13. - 13:51
Egy jól beállított országútinál nincs kényelmesebb, bárki bármit mond felegyenesedett testtartásról, széles nyeregrõl, vastag gumiról. (Persze újoncként szokni kell, de aztán) Rövid távon - esetleg - látszólag kényelmesebb egy másfajta bicikli, de azért az országúti geometriát, kormányfogásokat, üléskialakítást azért ilyenre találták ki, hogy abszolválható legyen vele pl 20 nap alatt 4000 km, gond nélkül. Ez trekkinggel, MTB-vel nem igazán lehetséges.
mindez oké, de gondolom ezeket jó minõségû aszfaltútra értetted
#31398
Posted 2007. August 13. - 13:35
#31399
Posted 2007. August 13. - 08:39
Városba szerintem ha széles a kormány, akkor nem praktikus (na ilyen van nekem ), ha meg elvágod az egyenest, akkor inkább egy koskormány, azon több fogáslehetõség van!
"ez olyan, mint egy dögös sportkocsi: nem praktikus, de marha élvezetes."
ez jó hasonlat