kazettatest plíz
http://apro.bikemag....y-l354268.html#
meglepi akkor lesz, ha megpróbál záróanyát tenni rá a vevő
kazettatest plíz
http://apro.bikemag....y-l354268.html#
meglepi akkor lesz, ha megpróbál záróanyát tenni rá a vevő
tuning:
http://www.ebay.com/...FNVget5r2gx8o_g
http://www.ebay.com/...cwrW6bzeoArFF6A
valaki árulja már el, a központi összekötőcsavarból mi a francnak készítenek színeset? ki látja azt?
amiért a kazettatestet színesre eloxálják (némely agyakon)
tuning:
http://www.ebay.com/...FNVget5r2gx8o_g
http://www.ebay.com/...cwrW6bzeoArFF6A
valaki árulja már el, a központi összekötőcsavarból mi a francnak készítenek színeset? ki látja azt?
Edited by Vejne, 2016. July 29. - 12:18.
az ut csentaur ilyen, nehéz.
a pt könnyebb, cserébe az a mondás járja, hogy "ha felteszed, le már nem veszed"
ld, grammániás topik.
@donciccio: 1 gr különbség? azt a polírozásnak köszönheted :-)
ha a gyári csavarok lennének a recordban,akkor az könnyebb lenne. nekem acél önlehúzós csavar van benne,meg acél lánctányér csavarok. nem titán,meg alu.
amúgy első váltót nem kell cserélni. a végállás csavarokon kellett egy picit állítani,és kész.
Edited by donciccio, 2016. July 29. - 11:08.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
muhaha
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
@Donciccio:
no, nézz rá, mennyivel "terpesztősebb" az ultra, mint a régi négyszög .
egy egymás melletti összehasonlításon a krabon négyszögtengelyes és ultra torque:
ez a képen lévő régi négyszög 111 mm-es tengelyen van. az enyém 102 mm.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
@Donciccio:
no, nézz rá, mennyivel "terpesztősebb" az ultra, mint a régi négyszög .
egy egymás melletti összehasonlításon a krabon négyszögtengelyes és ultra torque:
Edited by Vejne, 2016. July 28. - 19:37.
Ave: azért gondoltam, hogy nem biztos, hogy cserés a középrész, mert, egy ismerősnek is recsegett az újonnan beépített ht2-es közép, pedig gondolom, nem lehetett a csapággyal baj
kicsit felújítottam ezt a 10-es UT centaur hajtóművet. holnap kipróbálom milyen.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Sima menetes Shimano, nem ertem mi itt a kerdes. A csesze es csapagy egyben van, ez nem Campa. Ujat kell venni es kesz.
a recsegés-ropogás a csapágyból jön?
Valami recsegés-ropogás hallatszik a középcsapágy(?) felől, nálam ez a negyedik szezonja a váznak, és akkor új BB lett beletéve./nem volt hangja.
Lehet az, hogy a csapágyak adták meg magukat, érdemes cserélni? vagy a csapágyfészek nyekereg a karbonban?
(Az előző alu vázban ugyan ilyen hangot hallatott a 3 év használat után.)
7800-as hajtókarom van, ahhoz 7800-as BB-t már nem kapok, mit lehet beletenni helyette a mostaniak közül? Esetleg thirdparty csapágy?
ezt a kettőt néztem:
https://www.bike24.c...10618][10621]=1
szerintem a sima 105-ös csapággyal se lenne gond, bármelyik ht2 szériából.
a recsegés-ropogás a csapágyból jön?
Flickr
Valami recsegés-ropogás hallatszik a középcsapágy(?) felől, nálam ez a negyedik szezonja a váznak, és akkor új BB lett beletéve./nem volt hangja.
Lehet az, hogy a csapágyak adták meg magukat, érdemes cserélni? vagy a csapágyfészek nyekereg a karbonban?
(Az előző alu vázban ugyan ilyen hangot hallatott a 3 év használat után.)
7800-as hajtókarom van, ahhoz 7800-as BB-t már nem kapok, mit lehet beletenni helyette a mostaniak közül? Esetleg thirdparty csapágy?
ezt a kettőt néztem:
https://www.bike24.c...10618][10621]=1
https://www.bike24.c...,23;mid=0;pgc=0
Flickr
http://apro.bikemag....az-l353833.html
dejó, hogy most vettem két lencsét 81ezerbe. legalább nem fenyeget a veszély, hogy egy cc. 25 éves colos homlokcsövű használt aluvázért fizessek is, még, akkor sem, ha kb. rám van szabva a geometria
@Moric:a videón a kommentek közt az új vs. régi átdobók (rövid-hosszú karos) is előjön, azok sem kompatibilisek. Ne cseréld a 6800-as átdobót 7900-esre, mert nem lesz jó.
Reménykedtem benne, hogy ez megoldja a problémámat. Több ötletem nincs, marad a teljes csere.
én az FD-5600-os (rövid karos) váltómat cseréltem 5800-ra (hosszú karos) mivel fogalmam se volt, hogy nem kompatibilis, aztán működik szépen. 5600-os fékváltókarral.