Lehet nem jó, helyre írok, de nem találtam a kérdésemnek megfelelő topicot. Szingós kereket akarok venni, viszont a kérdésem az lenne, hogy milyen összefüggésben arányokban van a kerék szélessége - ahogy láttam 20,5, 23, 25 van (meg persze amiről nem tudok) - a szingó szélességével? Tehát 22-es szingóhoz pl, milyen széles kereket érdemes venni?
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#3061
vendég_Boonen_*
Posted 2016. August 28. - 13:30

#3062
Posted 2016. August 27. - 09:07

#3063
Posted 2016. August 26. - 16:55

egy ideje recsegett valami a stucnim környékéről, de amikor lazítottam és újrahúztam a stucni kupak csavarját akkor abbamaradt. Tegnap kicsit pucolgattam a gépet és gondoltam beteszek egy 120-as stucnit amivel korábban már mentem mert a mostanit néha rövidnek éreztem. Erre mikor leveszem a stucnit látom, hogy 3! helyen van elrepedve. Baszki mondom de jó, hogy nem adta meg magát alattam mondjuk a Pilisben.
Ez egy elég régi Ritchely WCS 31.8-as abból az időből amikor ez még valóban a csúcs volt náluk, könnyű, úri cucc (115g asszem a 110-es) de ezt egy használt bringával kaptam, ki tudja mit kapott előtte.
Érdekes, hogy először csak az egyik repedés tűnt föl az egyik villanyakra rögzítő csavarnál. Azt gondoltam én voltam f..sz és túlhúztam (mondjuk túlhúzásnál inkább a menet roncsolódik vagy esetleg megroppan a villanyak) de később láttam, hogy bizony a kormány befogó résznél a fő cső is szépen hosszában elkezdett repedni mindkét oldalon. Pedig itt nincs csavar. A kormány befogó átmérő méretével lehetne gond, ha az kicsit kisebb vagy esetleg nagyobb, de ezt kizárnám, egy elég jó kis FSA kormány, nem gagyesz.
Szóval használt stucnival, kormánnyal csak vigyázni! van aki pár szezononként cseréli.
Őszintén szólva a 10 évvel ezelőtti WCS is már elég szar volt minőségre, nem tudom, hogy a tied milyen, de amióta én bringázom a WCS mindig könnyen megadta magát.
- Vejne likes this
A sebesség mindent megold.
#3064
Posted 2016. August 25. - 17:39


Inkabb szemelyes benyomasra lettem volna kivancsi.
csináljuk a vejne által bevett gyakorlatot.
írjuk be a keresőbe, hogy ritchey wcs curve handlebar stiffness
második találat: fairwheelbikes teszt.
és milyen hasznos kis oldalra dobott:
http://blog.fairwhee...ndlebar-review/
hmmm. igaz, a tesztben a logicII (anatomikus) és klasszik curve változat szerepel, de úgy látom, elég kellemes adatokat produkál.
Kényelem az függ ugye attól, mennyire hajlik, mennyire "merev", és mennyire jön be a hajlítása.
Akinek pl. bejön az easton ec-90slx-ből a kompakt 130-75 méretű hajlítása, annak tudok ajánlani hazai boltban újat, 30ezer kerek forintért, 40cc méretben. :
Edited by arn, 2016. August 25. - 17:41.
#3065
Posted 2016. August 25. - 16:19

csináljuk a vejne által bevett gyakorlatot.
írjuk be a keresőbe, hogy ritchey wcs curve handlebar stiffness
második találat: fairwheelbikes teszt.
és milyen hasznos kis oldalra dobott:
http://blog.fairwhee...ndlebar-review/
hmmm. igaz, a tesztben a logicII (anatomikus) és klasszik curve változat szerepel, de úgy látom, elég kellemes adatokat produkál.
Kényelem az függ ugye attól, mennyire hajlik, mennyire "merev", és mennyire jön be a hajlítása.
Akinek pl. bejön az easton ec-90slx-ből a kompakt 130-75 méretű hajlítása, annak tudok ajánlani hazai boltban újat, 30ezer kerek forintért, 40cc méretben. :
Edited by Vejne, 2016. August 25. - 16:21.
#3066
Posted 2016. August 25. - 13:29

wcs curve kormanyrol mi a tapasztalat/velemeny? merevseg, kenyelem, etc?
http://ritcheylogic....blatte-road-bar
Edited by arn, 2016. August 25. - 13:30.
#3067
Posted 2016. August 25. - 12:12

Én hülye meg tegnap bánkódtam, hogy miért nem az 5ezer ft-os kalloy light stucnit vettem, miért a syntace f139-est
#3068
Posted 2016. August 25. - 12:05

egy ideje recsegett valami a stucnim környékéről, de amikor lazítottam és újrahúztam a stucni kupak csavarját akkor abbamaradt. Tegnap kicsit pucolgattam a gépet és gondoltam beteszek egy 120-as stucnit amivel korábban már mentem mert a mostanit néha rövidnek éreztem. Erre mikor leveszem a stucnit látom, hogy 3! helyen van elrepedve. Baszki mondom de jó, hogy nem adta meg magát alattam mondjuk a Pilisben.
Ez egy elég régi Ritchely WCS 31.8-as abból az időből amikor ez még valóban a csúcs volt náluk, könnyű, úri cucc (115g asszem a 110-es) de ezt egy használt bringával kaptam, ki tudja mit kapott előtte.
Érdekes, hogy először csak az egyik repedés tűnt föl az egyik villanyakra rögzítő csavarnál. Azt gondoltam én voltam f..sz és túlhúztam (mondjuk túlhúzásnál inkább a menet roncsolódik vagy esetleg megroppan a villanyak) de később láttam, hogy bizony a kormány befogó résznél a fő cső is szépen hosszában elkezdett repedni mindkét oldalon. Pedig itt nincs csavar. A kormány befogó átmérő méretével lehetne gond, ha az kicsit kisebb vagy esetleg nagyobb, de ezt kizárnám, egy elég jó kis FSA kormány, nem gagyesz.
Szóval használt stucnival, kormánnyal csak vigyázni! van aki pár szezononként cseréli.
- Vejne likes this
#3069
Posted 2016. August 23. - 05:55

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
anno bezzeg saját tekerentyűt nem ennyiért vettem.
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
jé, ilyenem van a dale-en, de 139 gramm, szóval, a feltüntetett 116 nem tudom, micsoda. Magyarosan kéne egyet rendelni, aztán reklamálni, hogy átvert.
Edited by Vejne, 2016. August 23. - 05:57.
#3070
Posted 2016. August 22. - 22:20

Azon töprengek, hogy a latex belsővel rendelkező szingók nem eresztik a levegőt?
Mert ugye a peremes külsőimhez latex belsőt használok és másnapra olyan 20 psi-it elenged. Engem ez nem zavar különösebben. Maga a latex ilyen porózus anyag.
Dehogynem, ugyanugy naponta kell pumpalni.
#3071
Posted 2016. August 22. - 22:19

Üdv! Carbon szingos felniről mivel érdemes a ragasztót leszedni. Szereztem egy szingós kerekszettet, amin ugyan egy új szépen felhelyezett szingó van, de lehet újra kell ragasztani mert a szélein szinte nem is fogja a ragasztás. Szerintetek érdemes levenni és újra ragasztani? Esetleg kétoldalt felhajtva bedolgozni alá ragasztót? Ha leszedem akkor viszont letakaritom a felniről a trugyit. Olvastam h pl a lakkbenzin jó erre. Carbon felnihez is jó lehet? Köszönöm előre is.
Az a mondas, hogy nem kell leszedni a ragasztot, csak azokat a darabokat, amik szabadon fityegnek. Szoval pl. muanyag gumileszedovel kicsit megdolgozod, ami lejon, lejon, a tobbi maradhat.
#3072
Posted 2016. August 22. - 18:25

FAKT
#3073
Posted 2016. August 22. - 15:53

Azon töprengek, hogy a latex belsővel rendelkező szingók nem eresztik a levegőt?
Mert ugye a peremes külsőimhez latex belsőt használok és másnapra olyan 20 psi-it elenged. Engem ez nem zavar különösebben. Maga a latex ilyen porózus anyag.
#3074
Posted 2016. August 22. - 14:41

http://apro.bikemag....i-l357154.html#
remélem a Team Sky magába száll és belátják, nem a jó Pinarello-t választották
#3075
Posted 2016. August 22. - 11:13

egy következő projekt alkatrészei:
ami még hiányzik:
hát igen. a kormány. ennek a leánykori neve itm dual cx2. miért ez? azért,mert a mezei fékkarokat fel lehet rá szerelni úgy,h egy hagyományos kormány fékkarfogását adja. na meg diós,és állítható. tavaszra jó lenne egy ilyet beszerezni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3076
Posted 2016. August 21. - 13:09

#3077
Posted 2016. August 21. - 11:40

Asszem mindig ilyen termékleíràst kerestem http://bikeexpress.h...eloce-lanc.html
108,3 mm a làncom,asszem igényli a cserét. Keresztbevaltva pl 53 - 21 olyan mintha diót daràlnek a pedallal
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
veszek ennyiért kettőt, postával együtt
#3078
Posted 2016. August 21. - 11:04

108,3 mm a làncom,asszem igényli a cserét. Keresztbevaltva pl 53 - 21 olyan mintha diót daràlnek a pedallal
#3079
Posted 2016. August 21. - 10:51

Sziasztok !
Campa használókhoz intézem a kérdést .Centaur fékváltókar ( 10-es , red-black) produkálja az alábbi tüneteket , kioldókar megnyomásakor egy helyett 3-4 ugrás történik , vélhetően kikopott valami a váltószerkezetben . Tapasztalt már valaki közületek ilyen jelenséget ? Javítható ez a hiba és hol találok erre alkalmas szakembert ? Válaszokat köszönöm.
Szia,javtas ugyben Donci megszakerti de lehet h a vétel a legjobb http://apro.bikemag....to-l356689.html
Ez ennyiért ajandek
Ami tönkrement küldd vissza a campa gyàrnak hogy olvasszàk be és csinaljanak belole maguknak anàldildót
- szabek likes this
#3080
Posted 2016. August 21. - 09:57

Sziasztok !
Campa használókhoz intézem a kérdést .Centaur fékváltókar ( 10-es , red-black) produkálja az alábbi tüneteket , kioldókar megnyomásakor egy helyett 3-4 ugrás történik , vélhetően kikopott valami a váltószerkezetben . Tapasztalt már valaki közületek ilyen jelenséget ? Javítható ez a hiba és hol találok erre alkalmas szakembert ? Válaszokat köszönöm.
nem javítható, egyébként típusbetegsége a powershift és escape karoknak.
úgymond, várható volt, hogy ez lesz, és csak idő kérdése volt. versenyhasználatban sokaknak 4-5ezer km-t bír ki egy olyan kar, hobbibringázásra meg sokaknak 20-25ezer km-t is.
de egyik power shift kar sem javítható, nem kapsz hozzá alkatrészt. új kart kell venned.
javaslom a velocse EP15 típusszámmal kezdődőeket, ezekben állítólag valamivel erősebb-tartósabb anyagokból van a belső mechanika, és eps-szeru a kioldógombjuk.
rajtad kívül több száz ember tapasztalt ilyet
bocsi, kapható külön jobb kar:
https://www.bike-com...11-2014-p50547/
de, ha teheted, akkor ez:
https://www.bike-com...09-2010-p26295/
az utóbbi ultrashift, golyóscsapágyas, fém mechanikás. a fékkart-hüdit átteszed rá, és kész (a hüdit sliccelni kell majd sajnos a thumbie alatt)
Edited by Vejne, 2016. August 21. - 09:59.
- szabek likes this