Aggodalomra semmi ok, az csak a gyártási idõ kódja: elsõ betû év, második hónap. 1976 január: AA
nem mintha lenne különbség a rögzítõcsavar hosszán kívül:D
Aggodalomra semmi ok, az csak a gyártási idõ kódja: elsõ betû év, második hónap. 1976 január: AA
Hát, sajnos részleteket nem tudok a Patai-Szabóról, nekem nem volt, de ismertem néhány tulajdonost, dicsérték. Amit láttam, ránézésre nem a legnagyobb minõségû csõszettekbõl készülhettek, de egy átlagos igényre megfelel pld. oria csõ is...
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
Aggodalomra semmi ok, az csak a gyártási idõ kódja: elsõ betû év, második hónap. 1976 január: AA
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
Eszerint igen:
http://www.fa-techni.../EV_FH-6402.gif
epyc: Patai-szabók jó vázak, megfelelõk egy hobbista versenyzésre, egyedüli kérdés, hogy milyen állapotban van, szerintem csak ettõl függõ, hogy érdemes-e ráépíteni valamit.
Régi vázakba ('90 elõtt) nem jók a mostani fékek, nem ér le a felniig, pld. egy '80-as évekbeli Favorit 630-as kerekekkel és "mélyebb" fékkel ment.
Ipari csapágyas monoblokkok között is vannak nagy minõségbeli eltérések, érdemes egy kicsit rákölteni, meg utánaérdeklõdni, fõleg aki sokat megy rossz idõben is.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"