Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#30781
Írta 2008. január 15. - 17:30

#30782
Írta 2008. január 15. - 16:36

#30783
Írta 2008. január 15. - 16:32

#30784
Írta 2008. január 15. - 16:01

#30785
Írta 2008. január 15. - 10:27

#30786
Írta 2008. január 14. - 21:46

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30787
Írta 2008. január 14. - 20:43

Eszerint igen:
http://www.fa-techni.../EV_FH-6402.gif
így van. a belezés után egy imbuszkulccsal lehet leszedni
#30788
Írta 2008. január 14. - 20:19

#30789
Írta 2008. január 14. - 20:12

Van egy Shimano 600 FH-6402 kódú hátsó agyam, amit 1992-1997 gyártottak. A racsnija már eléggé lehasznált. Nekem látatlanban a szervizes azt mondta, hogy valamelyik 600 agy (újabbak) racsnija leszedhetõ, cserélhetõ, valamelyiké (régebbiek) meg nem, tehát ha a racsni elkopik, agyat kell cserélni. 600as agyak között volt FH 6400, 6401, 6402 (5 évig), aztán 6500
A kérdésem az lenne, hogy az én agyam cserélhetõ racsnijú-e?
Kösz, D
#30790
Írta 2008. január 14. - 13:21

epyc: Patai-szabók jó vázak, megfelelõk egy hobbista versenyzésre, egyedüli kérdés, hogy milyen állapotban van, szerintem csak ettõl függõ, hogy érdemes-e ráépíteni valamit.
Régi vázakba ('90 elõtt) nem jók a mostani fékek, nem ér le a felniig, pld. egy '80-as évekbeli Favorit 630-as kerekekkel és "mélyebb" fékkel ment.
Ipari csapágyas monoblokkok között is vannak nagy minõségbeli eltérések, érdemes egy kicsit rákölteni, meg utánaérdeklõdni, fõleg aki sokat megy rossz idõben is.
Ez elég jó állapotban van. Esetleg nem tudod véletlenül, hogy milyen anyagból (csõszett) készítettek vázat?
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#30791
Írta 2008. január 14. - 11:47

Régi vázakba ('90 elõtt) nem jók a mostani fékek, nem ér le a felniig, pld. egy '80-as évekbeli Favorit 630-as kerekekkel és "mélyebb" fékkel ment.
Ipari csapágyas monoblokkok között is vannak nagy minõségbeli eltérések, érdemes egy kicsit rákölteni, meg utánaérdeklõdni, fõleg aki sokat megy rossz idõben is.
#30792
Írta 2008. január 13. - 23:37

kiváncsi vagyok a többi részre izgalmasnak tûnik8)
#30793
Írta 2008. január 13. - 21:02

Diamant váz?? meséy arról kérlek.
milyen tudnál képet küldeni?? yvorlpu@gmail.com
nem válnál meg tõle? vagy csere?

én szeretem a régi és szocialista vázakat.
#30794
Írta 2008. január 13. - 20:52

Országúti kerékteszt 60 kerékkel:
http://www.rouesarti...e-15505311.html
Egyelõre az elsõ rész van fenn az 5-bõl (légellenállás)
#30795
Írta 2008. január 13. - 12:49

#30796
Írta 2008. január 12. - 17:15

#30797
Írta 2008. január 12. - 16:52

El tudja valaki mondani hogy jó lenne-e ez a fék a gépembe? Nem tudom hogy honnan, és meddig mérik a 39-49 mm-t. Nekem a a félkpofa tetejétõl a rögzítõcsavar aljáig kb 50 mm van. Szerintetek megfelelõ lenne a gépembe?
http://www.biketools...0AF&id=93116491
Kösz!
Üdv. Ádám
szerintem, ha nem valami ultraspéci és tutira szabványtól eltérõ bicód van, akkor jó bele. én egy mali team-en használok ilyen féket, 23-as külsövel és átlagos magasságú weinmann felnivel. elõtte egy tök alacsony profilú ambrosio felnim volt, ugyancsak 23-as gumival és azzal szépen ment minden. de magmondod milyen bicóval jársz, akkor talán vki pontosat is tud mondani:)
az újabb monoblokkok meg mind ipari csapágyasak, ha jól tudom. egy mezei shimano a zöld pontban (ha Bp-i vagy) 2000 forint kb. haverom azt nyúzza már jóideje SS bringával és nem volt panasz rá. bár szerintem erre a zoggie-ra sem lesz.
#30798
Írta 2008. január 12. - 14:23

http://www.biketools...0AF&id=93116491
Kösz!
Üdv. Ádám
#30799
Írta 2008. január 12. - 00:32

#30800
Írta 2008. január 12. - 00:13

1. Continental Ultra Gatorskin
2. Michelin Krylion Carbon
3. WTB Solano Team
természetesen mindegyikbõl a hajtogatós, nem a drótos

ki melyiket venné erre a célra?
alle!