újítás attól még van benne:)
az meg kimondottan szimpi, hogy van CT hajtómû is belõle. ha ezt karácsony elõtt tudom...

meg a fékváltókarok könnyebbek 42 grammal az alaphoz képest...Különbség csak a hajtómûben ill a középcsapágyban van, össze lehet vetni a verziószámokat jobbra, a többinél egyforma:
http://www.paul-lang...ace/ultegra_sl/
http://www.paul-lang.../race/ultegra_/
Ettõl eltekintve tök egyformák, csak más festékszóró-pisztolyt vett elõ az ipari robot. Nem véletlen, hogy az ezüst is maradt, ez nem technológiai csere volt.
A Sora nincs annyira reflektorfényben, mind a többi szett, bedobtak még valami kis nyalánkságot a népnek, hogy ne legyen olyan vékony az újdonságok listája.
és az ultegra SL? mert az bizony 2008-as cuccos. az is újítás valamelyest.
Mert már 2008 van...
Most ért körbe a kör a frissítéseknél (2004: DA, 05:ultegra, 06:105, 07:tiagra, 08:sora, 09:megint DA)
Mert már 2008 van...
Most ért körbe a kör a frissítéseknél (2004: DA, 05:ultegra, 06:105, 07:tiagra, 08:sora, 09:megint DA)
Megnézem.
Más: úgy hírlik 17 év után változtat a Shimano. A Dura-Acenál az STI váltókábel állítólag szintén a kormányszalag alatt fog futni. 2009-ben jön az elektromos is.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960