Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#30701
Posted 2008. February 10. - 17:16

Finombeállító csavar/váltóbovdenhez/ sincs hozzá pl ez jó:pl bbb
BCB-93 http://www.pacificcycles.hu/
A bovdenvezetõ is aránylag kis tétel kb 1000 huf lehet.
A 07 es tiagra jó választás lehet, mivel az integrált hajtómû nagy merevséget biztosít, ha szeretsz hegyre mászni/és van rá lehetõséged/ akkor az integrált hajtómûvet ajánlom 50/34 es áttétellel. 175 ös hossz az kell
A nyeregben nem tudok tanácsot adni, az egyéni döntés/ én bbb ctl -t használok/
Egy nagyon fontos dologról megfeledkeztem: 700X23 as gummát nem tudsz a bicajba tenni, olyan kicsi a hézag a kerék meg a villa között/elöl/ , hogy nem forog el a kerék ezért csak és kizárólag 20 gumi jó hozzá!
A képeken is látszik, hogy 550 es kereket használok, hát mit mondjak, nem vagyok híve a shimnao gyári kerekeknek, mivel kónuszosak, igaz eddig jól bírják a strapát, de a ritka küllõk miatt oldal irányban kolbászolnak rendesen.
Remélem tudtam segíteni.
#30702
Posted 2008. February 10. - 17:14

a felnirõl nem is beszélve
#30703
Posted 2008. February 10. - 17:11

500-as, vagy az 550-es Shimano kereket is nézd meg, hátha találsz akciósan.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30704
Posted 2008. February 10. - 16:50

191 vagyok pontosan, szerintem a 60-as lesz jó, montiból 19.5 van.
a nyeregcsövet,kormányfejet,kormányt a truvativ team szériájából szeretném összerakni (úgy mint most a montinál,nagyon bejött)
kerekeknek b+ iparis agyat és mach1 cfx 32 lyukas felnit képzeltem el, dt sima küllõkkel 3 keresztre fûzve. continental gumikkal
váltó,hajtás,fék rendszer a 07-es shimano tiagrából fog kikerülni.
kivéve a láncot és a fogsort, mert az sram lesz.
egyedül a nyergen gondolkozok még, lehet megint wtb shadow v-race pro lesz mint a montin vagy egy bbb compseat vagy olcsóbb fizik?.
ma néztem a shimano katalógust, abban volt bowdenvezetõ, amúgy külön mennyibe kerül?
és váltópapucs van hozzá nem?
köszi a segítséget!!
#30705
Posted 2008. February 10. - 16:40

eladom a montit és tervezem Mali magican road vételét,összerakását.
kérdésem lenne:
a vázhoz jár-e integrált kormánycsapágy vagy venni kell külön, és milyen fajta kell bele? (márak,méret)
a nyeregcsõ átmérõje?
Szia Nekem ilyen bicajom van, lehet rám gondoltál!
link:
http://www.kep.tar.hu/bigiboy00
Mtb-t , Országutit is hajtok mindkettõ ebbõl a márkából, mivel ár/érték arányban nagyon jó/
Kérdéseidre a válasz!
1.
A vázhoz alapba csak egy villa jár semmi más!Mindkettõ alu.
Elég kicsi vagyok 48 as vázam van súlya: 1316g
a villa 539g vágatlanul!
A kormánycsapágyat a boltban is meg lehet venni/ahol a vázat veszed/ pl Budapesten Mali stop-shop Bécsi úton, bár nem mondhatnám hogy segítõkészek lettek volna az eladók -mindegy /én nem itt vettem, csak jártam itt/
ilyen csapágy kell bele:
http://ebike.hu/term...84&brand_id=142
2.
standard méret: 27.2mm es/nyeregcsõ bilincs sincs a vázhoz azt is venned kell, de pl egy acor tökéletesen megfelel szerintem /kb 1000huf/
Ha jól emlékszem a középcsapágy alatt lévõ kis mûanyag bovden vezetõ sincs hozzá ezt is meg kell venni!
Amire figyelj:
Méretek: 46cm, 48cm, 52cm, 55cm, 58cm, 60cm ilyen méretekben lehet megvásárolni a vázat, persze a testmagasságodtól függ, hogy melyik a neked való.
Én 165cm vagyok. 48cm es nekem az ideális bár gondolkodtam a 46 oson is, mert nagyon elõre kell nyúlnom és az fárasztó tud lenni, ezt ellensúlyoztam "egyenes" nyeregcsõvel, illetve rövidebb stucnival.
A bringába kb 5000km van benne amit tavaly sikerült tekernem, meg vagyok elégedve, igaz a rossz úton eléggé ráz de melyik alu nem.Tuningnak esetleg egy carbon villát megérdemelne pl ilyet:
http://www.biondobik...product&id=3564
Ha kérdésed lenne szívesen válaszolok!
#30706
Posted 2008. February 09. - 18:50

eladom a montit és tervezem Mali magican road vételét,összerakását.
kérdésem lenne:
a vázhoz jár-e integrált kormánycsapágy vagy venni kell külön, és milyen fajta kell bele? (márak,méret)
a nyeregcsõ átmérõje?
és itt a fórumon láttam régen egy szép kéket, aki tudja a tagnak a nickjét írja le pls
elõre is köszi
#30707
Posted 2008. February 08. - 20:53

#30708
Posted 2008. February 08. - 20:51

Hogyan tudom kiküszöbölni hogy a fék behúzása után ne csak az egyik oldal távolodjon el a felnitõl?
Van valami vegyszer amivel a felnit meg lehet tisztítani a fékpor,sár, és egyéb kellemetlenségek elegyétõl? A fékpofákat meg csiszoltatom egy kis smirglivel ha fémes, olajos mocsok van rajta?
#30709
Posted 2008. February 07. - 09:48

#30710
Posted 2008. February 07. - 02:16

B+ cserélhetõ betétes fékpofákról van vkinek tapasztalata?
(Nem baj, ha gyorsabban kopik, csak a felnit ne egye meg)
Egyéb jó és cserélhetõ betétés fékpofa javaslat?
Az olcsó cserélhetõs fékbetét házba is pompásan illeszkedik a Kool-Stop. Sima fekete, mondjuk.
#30711
Posted 2008. February 06. - 17:19

(Nem baj, ha gyorsabban kopik, csak a felnit ne egye meg)
Egyéb jó és cserélhetõ betétés fékpofa javaslat?
#30712
Posted 2008. February 06. - 11:20

Truvativ '06 Rouleur HMC Carbon (GXP)
Sh-val összehasonlítva milyen, csavarodik, vagy nem?
thx
#30713
Posted 2008. February 02. - 21:56

http://eurosport.mas.../Stuttgart2007/
#30714
Posted 2008. February 01. - 19:33

szerintem itthon is rendelhetõ:chin:
#30715
Posted 2008. February 01. - 18:25

X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#30716
Posted 2008. February 01. - 18:17

hali
ugye a monoblokkház átmérõje minden váznál szabványos, csak a szélesség különbözõ?
Nem egyformák:
http://sheldonbrown....o-z.html#bottom
threading oszlop, elsõ érték.
Az olasz menetesbe (M36=36mm) prímán belepottyan a jóval gyakoribb angol/ISOcsésze (BC1,37=34,8mm)
A csapágyházszélesség meg olasz menetesnél 70 mm, többi 68.
#30717
Posted 2008. February 01. - 17:56

hali
ugye a monoblokkház átmérõje minden váznál szabványos, csak a szélesség különbözõ?
mert a vázamba az ultegra integrált csészém konkrétan beleesik. egyáltalán nem fogja a menet...
ez ugye nem jó így?
másik kérdés: milyen szélességû lehet a monoblokkház?
Nem feltétlenül egy fajta szabvány van.Nekem volt olyan régi olasz vázam,amibe minta után vettem monoblokkot,majd pár év mulva vázat cseréltem peugeot-ra és nem ment bele a mono. mérve kb.1mm volt a különbség átmérõben.
A mostani integráltaknál már lehet hogy nincs ilyen méretválasztási lehetõség,nem tudom.
#30718
Posted 2008. February 01. - 00:02

mert a vázamba az ultegra integrált csészém konkrétan beleesik. egyáltalán nem fogja a menet...
ez ugye nem jó így?
másik kérdés: milyen szélességû lehet a monoblokkház?
Ez elég rossz hír neked, ugyan még esetleg javítható a dolog, de nem egyszerû, elvileg meg lehet perselyezni a vázat ezen a részen, kérdés, hogy érdemes-e?
68 és 73 mm egyébként a két szabvány méret szélességre.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#30719
Posted 2008. January 31. - 23:17

ugye a monoblokkház átmérõje minden váznál szabványos, csak a szélesség különbözõ?
mert a vázamba az ultegra integrált csészém konkrétan beleesik. egyáltalán nem fogja a menet...
ez ugye nem jó így?
másik kérdés: milyen szélességû lehet a monoblokkház?
#30720
Posted 2008. January 27. - 22:33

újítás attól még van benne:)
az meg kimondottan szimpi, hogy van CT hajtómû is belõle. ha ezt karácsony elõtt tudom...
