le kő csapni rája.
ez tényleg fokozatmentes,és stabil.
van egy ui apróban olcsóbban, csak az 27.2-es, nem 25.4-es.
le kő csapni rája.
ez tényleg fokozatmentes,és stabil.
van egy ui apróban olcsóbban, csak az 27.2-es, nem 25.4-es.
http://apro.bikemag....o-l362526.html#
wz jó lehet? ugye a 25.4 belemegy kb. mindenbe
sőt, új évi sztenderd.
le kő csapni rája. ez tényleg fokozatmentes,és stabil.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Még a tavasszal vettem egy párral. Elég vékony és nincs defektvédelme, viszont jól tapad és könnyű. Lecseréltem 25 mm-es Grand Sport Race-ekre, mert kellett a plusz térfogat.
köszi
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.
Még a tavasszal vettem egy párral. Elég vékony és nincs defektvédelme, viszont jól tapad és könnyű. Lecseréltem 25 mm-es Grand Sport Race-ekre, mert kellett a plusz térfogat.
Pisz módosította - 2016. október 04. - 10:45
én több egy csavaros nyeregcsövet is ismerek ami fokozatmentesen állítható,és stb. a c record pl ilyen. de hagyjuk az ennyire régi nyeregcsöveket. a kalloy is csinált egy csavaros,fokozatmentes csövet. a ritchey is gyártott.
ez a fajta nyeregcső egy csavaros,fokozatmentesen állítható,és atom stabil. jah,és könnyű is.
http://apro.bikemag....o-l362526.html#
wz jó lehet? ugye a 25.4 belemegy kb. mindenbe sőt, új évi sztenderd.
Télire ilyet?
bátor vagy. Én megtartanám a templombajárósra.
Ha lehetne kapni tömör gumit télire én megvenném. utálok sötétben-dzsuvában defektet szerelni ezért nekem télire a defektállóság (meg a tapadás) mindent visz, súly nem érdekel, Ja és minimum 25, inkább több
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.
Télire ilyet?
bátor vagy. Én megtartanám a templombajárósra.
Ha lehetne kapni tömör gumit télire én megvenném. utálok sötétben-dzsuvában defektet szerelni ezért nekem télire a defektállóság (meg a tapadás) mindent visz, súly nem érdekel, Ja és minimum 25, inkább több
tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ha már felső fogás:
a 2009 utáni campag fvk legnagyobb előnye, hogy felső fogásból kisujjal tudsz fejreállni.
Sajnos a régebbi generációs karoknál a felső fogásból való húzás jóval nehézkesebb-nem áll úgy mancsra.
és egy kis agyfsz: sikerült a városira szerezni egy 150-es stucnit. nagyon pöpec vele a bringa, ráadásul, mivel 6 fokos a stucni, a korábbi 12 fokos helyett, így még jóval komfortosabb is lett az extra magasság miatt.
#ilyenkorbukokle
hogy a hosszú stucnikat azért veszem, mert, 6 fokos kivitelben 130 fölött már erősen emelnek
Köszi. Most egész jó lett, lefelé fordítottam kicsit a kormányt,kissebb stucni, előre toltam a nyerget. Majd egyszer azért kipróbálok egy kisebb vázat is, de most így nem érzem a nagyobb váz hátrányát. Legfeljebb még egy rövidebb benyúlású kormányt teszek rá.
A tiagra fék amúgy törvényszerűen fog ilyen gyengén felső fogásból? Ezzel ugyan nem állok fejre. Tegnap vissza ültem kicsit a sport trekingemre, mikor behúztam a féket, mintha falnak mentem volna. Elég drámai a különbség. Igaz,volt régi,nagy benyúlású dura ace fékszettem, az alsó fogásból sem fékezett a gp4 felnin :-D
Tárcsa és/vagy v-fék után az ultegrám is harmatosan fog felső fogásból. Biztos lehetne egy tuning betéttel javítani a fékerőt, de inkább rászoktam az alsó fogásban lejtőzésre.
nekem ez tűnik helyesnek
forrás:
lfgss fórum, 26mm kompakt hajlítású kormányok, bike-discount.de procraft rr 26.0mm kompakt kormány képe 9s shimano fékváltókarral
merevség kizárólag a kormánytól függ, vagy a stucni esetleg a kerék is belejátszhat?
Igen. Meg a villanyak-fejcsapágy-homlokcső is.
Sziasztok!
Voltam mozgásvilág tesztnapon. Azon kívül, hogy rájöttem, az 58-as bringát 56-ra kell cserélnem, a bringa merevségével kapcsolatban elő jött egy kérdés.
Ezeket a bringákat teszteltem oútiból:
Speci TARMAC EXPERT CARBon (ÁLLAT! Marha merev, jó gép, nem akartam leszállni róla!Kerék asszem Fulcrum S4, kormány Specialized Expert kompakt)
rose x-lite cw (Nem rossz, a kerék sokat dobott rajta. Asszem Mavic Cosmic Pro Carbon volt. Ritchey WCS Road Streem II Carbon kormány.)
Cube Attain (Beállítás nagyon rossz volt, ezért nem kínoztam magam vele.)
Szóval a lényeg:
A specinél a kormányt megrángatva merev volt mint állat. Rose x-lite meg a cube jóval hajlékonyabb volt. Az én focus-om (fulcrum racing 5 kerék, fsa OMEGA COMPACT kormány)meg...sajnos a legutolsó lett a kinek merevebb versenyben. Ez a merevség kizárólag a kormánytól függ, vagy a stucni esetleg a kerék is belejátszhat?
köszi
nekem ez tűnik helyesnek
forrás:
lfgss fórum, 26mm kompakt hajlítású kormányok, bike-discount.de procraft rr 26.0mm kompakt kormány képe 9s shimano fékváltókarral
orzalmas.
nézd, ott van a könyvespolc, ami föltehetőleg vízszintes... a kormány teteje-fékváltókar teteje legyen vízszintes, vagy kicsit előre lejtő.
a Tiéd hátrafelé ejt. és a stucni is furán áll.
bár a kormányforma is vérzik.
úgy látom, ez a 55-65-77-44 vonalú második generációs sh fvk forma, keresek rá vmi megoldást.
köszi
a shimanonak más az alakja
ez így szerinted jó? (szar a kép, de talán látszik a lényeg)
orzalmas.
nézd, ott van a könyvespolc, ami föltehetőleg vízszintes... a kormány teteje-fékváltókar teteje legyen vízszintes, vagy kicsit előre lejtő.
a Tiéd hátrafelé ejt. és a stucni is furán áll.
bár a kormányforma is vérzik.
úgy látom, ez a 55-65-77-44 vonalú második generációs sh fvk forma, keresek rá vmi megoldást.
Vejne módosította - 2016. szeptember 27. - 11:55
a shimanonak más az alakja
ez így szerinted jó? (szar a kép, de talán látszik a lényeg)
És még egy kérdésem felmerült. A korményt hogy érdemes belőni? A felső egyenes szakasz az vízszintesen legyen, vagy kicsit lefelé kell fordítani a korményt és a karokat hátrébb húzni? Jelen állásban vízszintesen van belőve a kormány, de így az alsó fogás számomra használhatatlan.
teljesen fékkar-függő.
campagnolonál-újabb shimanonál az a kényelmes, ha a kormány tetejével egy szintet képez a fékváltókar-fogás, és a fékváltókar markolata kicsit előre lejt, nem vízszintes.
második genes campag:
sramnál kb. a vízszint a nyerő
Vejne módosította - 2016. szeptember 27. - 11:05
És még egy kérdésem felmerült. A korményt hogy érdemes belőni? A felső egyenes szakasz az vízszintesen legyen, vagy kicsit lefelé kell fordítani a korményt és a karokat hátrébb húzni? Jelen állásban vízszintesen van belőve a kormány, de így az alsó fogás számomra használhatatlan.