senki nem reagál a villany fsa váltó rendszerre?
Eleg csunyacska.
tegnap szedem szét az ut centaur hatóművet. néhány hete éreztem vlmi kottyanás félét a környékéről. azt hittem a pedál tengelye,de nem. elhagytam az egyik lánctányér csavart.
ezt a hosszú fajtát ráadásul,a hézagolóval együtt. na mind1,gondoltam magamban. elmentem hát a helyi boltba,és túrtam vlmi hasonlót. szerencsére volt hézagoló,meg hosszú csavar,de persze nem campához való,így még itthon át kellett alakítsam. 0,4 mm-t le kellett csiszoljak a hézagolóból,és a csavarra is kellett eszkábálnom egy kis bizbazt. a műtét sikerült szerencsére. ez ilyen ideiglenes megoldás,majd mehetek keresni ilyen csavart egy-két helyre.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....i-l358335.html#
kipróbálnék egy ilyet, de félig csak azért hogy utána visszaülve a vasvázra meglepődjek, hogy kolbászból van a sajátom :-)
Nekem ilyenem van, csak ultegra hajtómű fékek, karbon integrált kormány, most akarok bele enni egy kínai karbon kereket.
http://apro.bikemag....i-l358335.html#
kipróbálnék egy ilyet, de félig csak azért hogy utána visszaülve a vasvázra meglepődjek, hogy kolbászból van a sajátom :-)
Minden elismeresem, hogy meg tudod kulonboztetni a ket kulsot. Nekem ilyen meg sose sikerult. Tartossagban, tapadasban, szepsegben latok kulonbseget koztuk, de kenyelemben nem.
Nekem akkor szokott "kisimulni" a gurulás amikor a használt, hátul már kockásra kopott külső helyett felmegy egy új, aminek még íves a profilja. Na ezt én is megérzem
Minden elismeresem, hogy meg tudod kulonboztetni a ket kulsot. Nekem ilyen meg sose sikerult. Tartossagban, tapadasban, szepsegben latok kulonbseget koztuk, de kenyelemben nem.
Pedig ugyanazon a nyomáson és belsővel egy Vittoria Rubino Pro III és a kedvelt GP4000SII között is van érezhető különbség. Nap mint nap megyek az Egerből kivezető rossz minőségű, durva, keresztbe bordás aszfalton. És itt tűnt fel, hogy sokkal szebben gördül ezen az úton.
Hozzájutottam egy pár Clément Strada LGG külsőhöz, 25-ös méretben. Nagyon jó kis gumik, latex belsővel használom Neutron kerékszettel. Sokkal komfortosabb, mint a GP4000SII. Hozzáteszem, az utóbbi nagy rajongója vagyok. Természetesen nem lehet őket összehasonlítani, hisz ez a Clément rosszabb aszfaltra készült, amolyan mindenes, nem versenyspecifikus külső. Itt a Bükk és a Mátra aszfaltjain használom. Olyan 1500 km van már benne, sehol egy vágás rajta. Csak ajánlani tudom, bár kíváncsi lennék egy Clément LCV versenykülsőre is.
Minden elismeresem, hogy meg tudod kulonboztetni a ket kulsot. Nekem ilyen meg sose sikerult. Tartossagban, tapadasban, szepsegben latok kulonbseget koztuk, de kenyelemben nem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Némi apróság, úgy sem fog rá senki reagálni, de, azért leírom.
Szóval, van valami házi megoldás arra, hogy a stoplit hátrébb helyezzem? Mert, ha csak spontán tekerek taposópedállal, vagy utcai cipőben, akkor ált. talpközépből megyek, kevésbé a vádlira, inkább a combhajlítókra támaszkodva, mert így kényelmesebb, számomra effektívebb-ösztönösebb.
A kéo stoplikat amennyire lehet, hátra szoktam helyezni, de, még mindig úgy érzem, jobban esne, ha kicsit hátrébb kerülnének. Van megoldás, amivel pár mm-rel hátrébb lehet őket mozgatni? A stopli fúrkálást nem tartom túl jó ötletnek.
Természetesebbnek érezném, ha a sarokhoz közelebb csúsztathatnám a plattit, de a cipőn a furatok ezt nem teszik lehetővé
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Hozzájutottam egy pár Clément Strada LGG külsőhöz, 25-ös méretben. Nagyon jó kis gumik, latex belsővel használom Neutron kerékszettel. Sokkal komfortosabb, mint a GP4000SII. Hozzáteszem, az utóbbi nagy rajongója vagyok. Természetesen nem lehet őket összehasonlítani, hisz ez a Clément rosszabb aszfaltra készült, amolyan mindenes, nem versenyspecifikus külső. Itt a Bükk és a Mátra aszfaltjain használom. Olyan 1500 km van már benne, sehol egy vágás rajta. Csak ajánlani tudom, bár kíváncsi lennék egy Clément LCV versenykülsőre is.
Hirdetik ezt a patika 51es Wilier Imperiale de Lux vázszettet hol bikemagon,hol testbike/bolhán hetek,lassan hónap óta,hol ezzel a bibi?
Az stimt hogy kisméretű váz,így nem ugranak rá annyian,de 150-200k ráfordítással elég csini gépet össze lehetne legózni némi külföldi alkatrészvadáaszattal.
Elnézve hogy 250 környékén miket akarnak rásózni az emberrel,eléggé jó alap lehetne ez,vagy miért is nem rabol erre senki rá? Jó váznak számít ez vagy a két Wilkó mellé én nedvesedek
egy harmadikra?
én nem szeretnék wiliert.
kimegyek tekerni, 20-30 perc alatt átlag 5 jön velem szembe.
kéne a francnak egy tucatmárka.
főleg egy 10 éves váz, ami a maga korában sem számított túlzottan prémiumnak.
Inkább vegyél valami korabeli Time, Look vázat, vagy más márkát.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Némi apróság, úgy sem fog rá senki reagálni, de, azért leírom.
Szóval, van valami házi megoldás arra, hogy a stoplit hátrébb helyezzem? Mert, ha csak spontán tekerek taposópedállal, vagy utcai cipőben, akkor ált. talpközépből megyek, kevésbé a vádlira, inkább a combhajlítókra támaszkodva, mert így kényelmesebb, számomra effektívebb-ösztönösebb.
A kéo stoplikat amennyire lehet, hátra szoktam helyezni, de, még mindig úgy érzem, jobban esne, ha kicsit hátrébb kerülnének. Van megoldás, amivel pár mm-rel hátrébb lehet őket mozgatni? A stopli fúrkálást nem tartom túl jó ötletnek.
Természetesebbnek érezném, ha a sarokhoz közelebb csúsztathatnám a plattit, de a cipőn a furatok ezt nem teszik lehetővé
Köszönöm szépen a segítséget, most néztem ezt az újabb típusú felniket ami 50mm magas profilú és 25 széles és U shape vajon ez sokkal jobb lenne pl egy 25ös szingóval mint egy "régebbi" típusú 23-as szélességű felni?
Szvsz a profil es a szelesseg egy dolog, lehet rossz kereket is csinalni utanozva a Enve/Zipp/Reynolds stb. felnijeinek formait.