hátszóvalizé..... ez randa,de nagyon a féktárcsáról meg már nem is érdemes beszélni. pff
hátszóvalizé..... ez randa,de nagyon a féktárcsáról meg már nem is érdemes beszélni. pff
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A, most mar biztosan tudom, hogy hol rontottam el a Matra Kort. Csak a 2. sorban voltam a rajtnal! Na majd legkozelebb jobban figyelek! :DDD
Bar ize... A gyoztes (Fejes) a mezony mogul indult, engem az Oxygen kalandparknal ert utol, de a maradek 7-8 embert is begyujtotte meg Matrahaza elott.
ave módosította - 2016. szeptember 15. - 13:07
.... meg a rajtnál jól kell helyezkedni 3862-es kép
na kész...le volt zsírozva ez is
Nem a bringák nyerik a versenyeket, hanem a lábak!
Itt egy újabb példa, a hétvégi "licenszes" verseny abszolút első helyezettje ezzel a vassal, pardon aluval nyert, Ha jól látom akkor nem látom a karbon kereket meg sztem még valami 8 gangos szettike dolgozik a négyszőges hajtóművel, elég eredményesen...
a gép a 4044-es, a lábak pedig a 4131-es képen tekinthetők meg.
Meg a fej nyeri még, tudni kell jókor megszökni...
A sebesség mindent megold.
Nem a bringák nyerik a versenyeket, hanem a lábak!
Itt egy újabb példa, a hétvégi "licenszes" verseny abszolút első helyezettje ezzel a vassal, pardon aluval nyert, Ha jól látom akkor nem látom a karbon kereket meg sztem még valami 8 gangos szettike dolgozik a négyszőges hajtóművel, elég eredményesen...
a gép a 4044-es, a lábak pedig a 4131-es képen tekinthetők meg.
https://drive.google...VGF0M0psM3R3dVk
petter78 módosította - 2016. szeptember 13. - 09:39
kis hosszú történet, unalmas lesz, előre bocsájtom, de bikemagon már megszokhatták tőlem.. hehe
egész évben kotyogott-kattogott a pedálom, de kizárólag stoplival, ha, csak úgy utcai cipővel császkáltam, hibátlan volt minden. Persze, a stoplit már 3.5 éve használtam, sokat lépcsőztem benne, mert a bringát a pincéből föl-le szinte kizárólag cipőben vittem
tegnap már kattanni sem kattant a pedálba, s ahogy leszálltam, észrevettem, hogy konkrétan letört a stopli orra, de, a dokkolófelület hátulja is több helyen darabokban hiányzott már, kopottas volt. Mivel volt már példa ismerősnél arra, hogy törő stopli miatt csonttörés lett a történet vége, így nem szroztam, cseréltem a stoplit.
az új nullkm-es plattival meg.. tökéletes flow-áramlat élmény, megszűnt a kotyogás-kattogás, sokkal kellemesebb és egyenletesebb volt a pedálozás. Azért (is) bánom, hogy halogattam a cserét sokáig, mert kb. 5555 km-t tettem a láncba a kotyogóssal, s szerintem, nem tett jót annak se, hogy nem volt mindig egyenletes a terhelés.
nem ejti ugyan a 0.75-öt sehol még erőltetve-püfölve sem, kb. 0.4-0.5-re lehet megnyúlva, de, néha már azért nem vált olyan szépen a fölsőbb lánckerekeknél. mindegy, mert lánc is van tarcsiban.
ja, az új stoplival-alátétekkel-csavarokkal meg tényleg jól jártam. kicsit mintha hátrébb és szűkebbre tudtam volna venni a figurát. legalábbis érzésre.
#nagyon jó így menni, na. rég élveztem már ennyire a bringát..
ja, amúgy ilyen a stopli:
http://www.ebay.com/...sd=301815160555
bár én nem ennyiért vettem, hanem pont feléért.
a csavarokról: a gyáriak borzalmasak! nagy félgömb fej, csillagfejű csavarhúzóhoz való, vajból. Cseréltem is, a kedvenc LBS-ben 12 mp alatt kerített nekem egy szerelő egy szett m5-ös 10mm hosszú imbuszfejes (4es imbusz) csavarokat, lapos fejjel, jó kemény anyagból, állítólag gyári stoplikészlethez járt, de megmaradt. Boldogság.
nem gondoltam volna, hogy ennyit számít az új stopli. A régi sajnos tényleg lötyögött fel-le a köröm alatt, a kegyelemdöfés után meg tényleg nyugodt szívvel cseréltem le.
Körbekérdezek, a legcélszerűbb amúgy fb-n vintidzsben feltenni egy hirdetést, hogy keresel 135bcd 39t tányért, kapni fogsz 4-5ezer ft-os ajánlatokat, szerintem.
ha új kell, ilyesmiben is gondolkozhatsz:
http://www.xxcycle.c...-silver,,en.php
http://www.ebay.com/...94AAOSwQTVV-90J
mondjuk ált. 40 euróért komplett ultra torque hajtás van 53-39, annyira nem kell senkinek a std, míg a kompakt karok még drágábban is elmennek hamar.
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
hehe
Főleg, h kistanyer gombokert is van, mert azon semmilyen sallang nincs
köszi, ezesetben ha tudtok ajánlatokat, küldjetek (PM-ben) első találatom egy 70 eurós, ami többe fájna mint amennyiért a hajtóművet vettem
vegyél új lánckereket.
sziasztok,
10es C rendszerben cseréltem láncot és egy 40km-s próbakör után úgy döntöttem, sort is (tehát a lánc és a sor is új és mind2 veloce) . ma volt egy 127km-s kör, de sajna a kistányéron (39) ropog a lánc, emelkedőn vagy terhelésre. nagytányéron csendes.
mivel kb 3:1 arányban használom a kistányért, így az sokkal kopottabb, így valamennyire érhető a dolog
kérdés, hogy összeszokik a rendszer vagy érdemes lőni egy 39es lánckereket?
vittore30 módosította - 2016. szeptember 10. - 17:57
Köszi. Kicsit off, de van olyan hely, ahol jó áron vannak a Pro cuccok, vagy csak vadászni tudok a külföldi webshopokban?
marad a vadászat, vagy, itm alcor 80 egységesben.
Vejne módosította - 2016. szeptember 08. - 05:51
Igen. Mert a könnyebb általában kényelmesebb is, főleg igazi magyar utakon
Köszi. Kicsit off, de van olyan hely, ahol jó áron vannak a Pro cuccok, vagy csak vadászni tudok a külföldi webshopokban?
Mert a mostani kormány (közben kikerestem: Rose Xtreme WCR rtb-A1, 42 cm széles, ~8 centi reach, 15 centi drop) hosszú is, és a 90 mm-es stucnival a kompakt rövid lenne, ahogy ezt te is írtad. A nyeregcső meg csupán hab lenne a tortán
A Pro LT compact 70 mm hosszú, szóval egy 100-as vagy 110-es stucnival pont rendben lennék.
A kérdés még mindig az, hogy megéri a duplán húzott PLT a plusz 3-4 ezer forintot, ha a grammok ezen a szinten nem érdekelnek.
ha csak a kormány zavar, miért cserélsz teljes körűen finish-kitet?
Van több nagyon jó hajlítású kompakt kormány is 26mm-es befogóval.
Procraft RR, ugyanaz konkrétan a hajlítása-formája-drop-reach, mint a kiszemeltednél.
Deda Piega RHM: emmeg ugyanaz, mint az rhm-vonal többi része.
Deda Speciale: a régi 215 shallow-newton shallow vonalon.
egyébként itm alcor80? mondjuk ez meg szerintem konkrétan ugyanaz, mint a pro
szerk: arra vigyázz! a kompaktok előrehajlása (reach) rövid. Stucnival ellensúlyozni kell.
Pl. ha a mostani kormányod 110mm hosszú, és váltasz pro plt-re, akkor 4 cm-rel hosszabb stucnira lesz szükséged kb.
Szóval, ha most mondjuk 90mm-es van fent, akkor célszerű 130mm-re váltani, vagy 10-ről 140-re, így tovább
Mert a mostani kormány (közben kikerestem: Rose Xtreme WCR rtb-A1, 42 cm széles, ~8 centi reach, 15 centi drop) hosszú is, és a 90 mm-es stucnival a kompakt rövid lenne, ahogy ezt te is írtad. A nyeregcső meg csupán hab lenne a tortán
A Pro LT compact 70 mm hosszú, szóval egy 100-as vagy 110-es stucnival pont rendben lennék.
A kérdés még mindig az, hogy megéri a duplán húzott PLT a plusz 3-4 ezer forintot, ha a grammok ezen a szinten nem érdekelnek.
ha csak a kormány zavar, miért cserélsz teljes körűen finish-kitet?
Van több nagyon jó hajlítású kompakt kormány is 26mm-es befogóval.
Procraft RR, ugyanaz konkrétan a hajlítása-formája-drop-reach, mint a kiszemeltednél.
Deda Piega RHM: emmeg ugyanaz, mint az rhm-vonal többi része.
Deda Speciale: a régi 215 shallow-newton shallow vonalon.
egyébként itm alcor80? mondjuk ez meg szerintem konkrétan ugyanaz, mint a pro
szerk: arra vigyázz! a kompaktok előrehajlása (reach) rövid. Stucnival ellensúlyozni kell.
Pl. ha a mostani kormányod 110mm hosszú, és váltasz pro plt-re, akkor 4 cm-rel hosszabb stucnira lesz szükséged kb.
Szóval, ha most mondjuk 90mm-es van fent, akkor célszerű 130mm-re váltani, vagy 10-ről 140-re, így tovább
Vejne módosította - 2016. szeptember 07. - 16:01
Rettenetes, nagy ejtésű, 26 helyen hajlított ergo kormányomat valami szép kompaktra cserélném.
Ami eddig szimpatikus, az a Pro LT vagy PLT compact kormány + a hozzá való stucni (és esetleg nyeregcső) kombináció.
A két modell között csak az alu alapanyag (2014DB vs 6061) és ezáltal a tömeg a különbség?