Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34313 replies to this topic

#2941
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

miért jobb az 1 csavaros? Én még jó egycsavaros modellt nem láttam, ricnis az összes, és az ideális nyereg-dölésszög mindig két ricni közé esik ;)

 

ez fokozatmentesen állítható fejű, meg a két csavar jobb, kivéve ezt a modellt. Utálom ezt a megoldást, sokkal jobb az, mikor egymás mögött van a két csavar.

 

én több egy csavaros nyeregcsövet is ismerek ami fokozatmentesen állítható,és stb. a c record pl ilyen. de hagyjuk az ennyire régi nyeregcsöveket. a kalloy is csinált egy csavaros,fokozatmentes csövet. a ritchey is gyártott. 

 

9000000007908_01-1000x700.JPG

 

ez a fajta nyeregcső egy csavaros,fokozatmentesen állítható,és atom stabil. jah,és könnyű is. 


  • Kisherceg likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2942
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

A 3T nyeregállítása nekem eléggé "ricnis"-nek tűnik:

https://www.bike24.c...gc[10996]=10999

Vagy rosszul gondolom?

 

Ez az állítás nem néz ki jól: https://www.youtube....h?v=xA_Zi4NfJRk

Miert nem nez ki jol??   Elkepesztoen finom lepesekben, de megis lepesekben lehet allitani, ez sosem fog lekonyulni menet kozben.



#2943
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

A 3T nyeregállítása nekem eléggé "ricnis"-nek tűnik:

https://www.bike24.c...gc[10996]=10999

Vagy rosszul gondolom?

mert nem erről beszéltem.

 

http://www.ebay.com/...4oAAOSwDNdVn6a6

 

de a fizik is jónak tűnik fejkialakításra:

 

https://www.bike24.c...age=2;orderby=2

 

csak azt a csicsárdot kerülném. 


Edited by Vejne, 2016. September 19. - 16:12.


#2944
laspring

laspring

    vendég

  • fórumtag
  • 90 posts

a 2-re nem tudok válaszolni, mert nekem is még a régi 25mm-es zero100 van, kb. koppra hátratolt nyereggel&ricsiből 25mm-es, szintén :D

 

a zero100-at amúgy lehet kapni 25mm hátranyúlással is, vagy 3ttt karbon van 25mm hátrahajlással, 80 euró körüli árakon.

 

Azért jobb a két egymás mögötti csavar, mert hihetetlen nyeregállítást tud, és igazából a hátsó csavar rögzíti a nyerget, az első csavar inkább a dölésszöget állítja. Míg két egymás melletti csavarnál bajosabb egyformán meghúzni a kettőt, a két egymás mögöttinél meg nem is kell rá figyelni :)

 

A 3T nyeregállítása nekem eléggé "ricnis"-nek tűnik:

https://www.bike24.c...gc[10996]=10999

Vagy rosszul gondolom?

 

Ez az állítás nem néz ki jól: https://www.youtube....h?v=xA_Zi4NfJRk


Edited by laspring, 2016. September 19. - 16:10.


#2945
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Húú sokmindent írtál :)

1. Miért jobb az amikor egymás mögött van a két csavar, mint ennél amikor egymás mellett?

2. Miért baj a régisulis 25mm hátrahajlás? Rikárdóéknál az aktuális modellek is vagy 25mm vagy 0mm. Nekem a gyári most 25mm-es (aszem) és bikefit-en így is hátra kellett csúsztatni a nyerget koppig (nyeregpálca jelölése szerinti koppig) amikor függőztük a térdem és a pedál tengelyt.

3. Súlyt akarok faragni, mert 350g-ot mértem a gyári nyeregcsőnek. Aztán azért örültem meg, hogy 100EUR-ból behozható ez az alkatrész  200g alá is...

4. Amúgy penge ez a Zero 100, bár nem pontosan értem hogy hogyan működik. De sajnos nem elég a hátrahajlás

a 2-re nem tudok válaszolni, mert nekem is még a régi 25mm-es zero100 van, kb. koppra hátratolt nyereggel&ricsiből 25mm-es, szintén :D

 

a zero100-at amúgy lehet kapni 25mm hátranyúlással is, vagy 3ttt karbon van 25mm hátrahajlással, 80 euró körüli árakon.

 

Azért jobb a két egymás mögötti csavar, mert hihetetlen nyeregállítást tud, és igazából a hátsó csavar rögzíti a nyerget, az első csavar inkább a dölésszöget állítja. Míg két egymás melletti csavarnál bajosabb egyformán meghúzni a kettőt, a két egymás mögöttinél meg nem is kell rá figyelni :)



#2946
laspring

laspring

    vendég

  • fórumtag
  • 90 posts

miért jobb az 1 csavaros? Én még jó egycsavaros modellt nem láttam, ricnis az összes, és az ideális nyereg-dölésszög mindig két ricni közé esik ;)

 

ez fokozatmentesen állítható fejű, meg a két csavar jobb, kivéve ezt a modellt. Utálom ezt a megoldást, sokkal jobb az, mikor egymás mögött van a két csavar.

 

És nézd, hogy ennek még régisulisan 25mm a hátrahajlása, ellentétben a mai 12-15-20 körüli értékekkel. Pont azért nem találod rikárdóéknál, mert régebbi modell.

 

Én nem venném meg. 

 

Plusz nem tudom, miért akarnál a GTR-be ilyen csövet, mikor egy ejtett fölsőcsövű. komfortra kihegyezett karbonváz, ami még alumínium nyeregcsővel sem ráz. Ha mindenképp súlyt akarsz faragni, és még a kinézet-használhatóság-nyeregállítás is érdekel (vagyis, szeretnél egy ki...-ott jó csövet)

 

akkor deda zero100

 

http://www.ebay.com/...fYAAOSwFe5X0Szb

 

hopsz, nem lett volna szabad ezt idehoznom, most elkapott a vágy, hogy a coralba vegyek egyet..

Húú sokmindent írtál :)

1. Miért jobb az amikor egymás mögött van a két csavar, mint ennél amikor egymás mellett?

2. Miért baj a régisulis 25mm hátrahajlás? Rikárdóéknál az aktuális modellek is vagy 25mm vagy 0mm. Nekem a gyári most 25mm-es (aszem) és bikefit-en így is hátra kellett csúsztatni a nyerget koppig (nyeregpálca jelölése szerinti koppig) amikor függőztük a térdem és a pedál tengelyt.

3. Súlyt akarok faragni, mert 350g-ot mértem a gyári nyeregcsőnek. Aztán azért örültem meg, hogy 100EUR-ból behozható ez az alkatrész  200g alá is...

4. Amúgy penge ez a Zero 100, bár nem pontosan értem hogy hogyan működik. De sajnos nem elég a hátrahajlás



#2947
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Mit szóltok ehhez a nyeregcsőhöz?

http://www.bike-disc...1020/wg_id-8375

Jó márka, jó ár, jó könnyű.

Ugyan nem 1 csavaros, de az ára kárpótol érte...

Mellesleg a Ritchey webooldálán nem találom ezt a modellt, ami kicsit furcsa...

miért jobb az 1 csavaros? Én még jó egycsavaros modellt nem láttam, ricnis az összes, és az ideális nyereg-dölésszög mindig két ricni közé esik ;)

 

ez fokozatmentesen állítható fejű, meg a két csavar jobb, kivéve ezt a modellt. Utálom ezt a megoldást, sokkal jobb az, mikor egymás mögött van a két csavar.

 

És nézd, hogy ennek még régisulisan 25mm a hátrahajlása, ellentétben a mai 12-15-20 körüli értékekkel. Pont azért nem találod rikárdóéknál, mert régebbi modell.

 

Én nem venném meg. 

 

Plusz nem tudom, miért akarnál a GTR-be ilyen csövet, mikor egy ejtett fölsőcsövű. komfortra kihegyezett karbonváz, ami még alumínium nyeregcsővel sem ráz. Ha mindenképp súlyt akarsz faragni, és még a kinézet-használhatóság-nyeregállítás is érdekel (vagyis, szeretnél egy ki...-ott jó csövet)

 

akkor deda zero100

 

http://www.ebay.com/...fYAAOSwFe5X0Szb

 

hopsz, nem lett volna szabad ezt idehoznom, most elkapott a vágy, hogy a coralba vegyek egyet..


Edited by Vejne, 2016. September 19. - 14:38.

  • laspring likes this

#2948
laspring

laspring

    vendég

  • fórumtag
  • 90 posts

Mit szóltok ehhez a nyeregcsőhöz?

http://www.bike-disc...1020/wg_id-8375

Jó márka, jó ár, jó könnyű.

Ugyan nem 1 csavaros, de az ára kárpótol érte...

Mellesleg a Ritchey webooldálán nem találom ezt a modellt, ami kicsit furcsa...



#2949
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

hátszóvalizé..... ez randa,de nagyon a féktárcsáról meg már nem is érdemes beszélni. pff

Ugy tudom, hogy eltoroltek (vagy fogjak) a 3:1 szabalyt, igy mar kerekparversenyeken is megjelenhet ez a "szepseg".



#2950
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

sziasztok! 

 

chorus (silver?) 9/10/11 -es hátsó agyam van, amiben szeretnék kalapácsokat cserélni

csak a gyári campa jó hozzá? mert nekem elég hasonlónak tűnt a novatechez csak a rugó más

ha csak a gyári jó, akkor hol tudnám beszerezni? 

külföldi pl németet találtam 10 euró környékén 

köszi előre is!

wheeldoctor.hu

 

vagy Imre Zsolt



#2951
acidwayfarer

acidwayfarer

    újonc

  • fórumtag
  • 7 posts

sziasztok! 

 

chorus (silver?) 9/10/11 -es hátsó agyam van, amiben szeretnék kalapácsokat cserélni

csak a gyári campa jó hozzá? mert nekem elég hasonlónak tűnt a novatechez csak a rugó más

ha csak a gyári jó, akkor hol tudnám beszerezni? 

külföldi pl németet találtam 10 euró környékén 

köszi előre is!



#2952
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

 

hátszóvalizé..... ez randa,de nagyon a féktárcsáról meg már nem is érdemes beszélni. pff


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2953
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

A, most mar biztosan tudom, hogy hol rontottam el a Matra Kort. :D    Csak a 2. sorban voltam a rajtnal!    Na majd legkozelebb jobban figyelek! :DDD

 

 

Bar ize...  A gyoztes (Fejes) a mezony mogul indult, engem az Oxygen kalandparknal ert utol, de a maradek 7-8 embert is begyujtotte meg Matrahaza elott.


Edited by ave, 2016. September 15. - 13:07.


#2954
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

.... meg a rajtnál jól kell helyezkedni :D  3862-es kép

na kész...le volt zsírozva ez is :)



#2955
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

.... meg a rajtnál jól kell helyezkedni :D  3862-es kép



#2956
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Nem a bringák nyerik a versenyeket, hanem a lábak!

 

Itt egy újabb példa, a hétvégi "licenszes" verseny abszolút első helyezettje ezzel a vassal, pardon aluval nyert, Ha jól látom akkor nem látom a karbon kereket meg sztem még valami 8 gangos szettike dolgozik a négyszőges hajtóművel, elég eredményesen...

 

a gép a 4044-es, a lábak pedig a 4131-es képen tekinthetők meg.

 

 

https://drive.google...VGF0M0psM3R3dVk

Meg a fej nyeri még, tudni kell jókor megszökni...


  • petter78 likes this


A sebesség mindent megold.

 


#2957
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

Nem a bringák nyerik a versenyeket, hanem a lábak!

 

Itt egy újabb példa, a hétvégi "licenszes" verseny abszolút első helyezettje ezzel a vassal, pardon aluval nyert, Ha jól látom akkor nem látom a karbon kereket meg sztem még valami 8 gangos szettike dolgozik a négyszőges hajtóművel, elég eredményesen...

 

a gép a 4044-es, a lábak pedig a 4131-es képen tekinthetők meg.

 

 

https://drive.google...VGF0M0psM3R3dVk


Edited by petter78, 2016. September 13. - 09:39.


#2958
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

kis hosszú történet, unalmas lesz, előre bocsájtom, de bikemagon már megszokhatták tőlem.. hehe

 

egész évben kotyogott-kattogott a pedálom, de kizárólag stoplival, ha, csak úgy utcai cipővel császkáltam, hibátlan volt minden. Persze, a stoplit már 3.5 éve használtam, sokat lépcsőztem benne, mert a bringát a pincéből föl-le szinte kizárólag cipőben vittem :)

 

tegnap már kattanni sem kattant a pedálba, s ahogy leszálltam, észrevettem, hogy konkrétan letört a stopli orra, de, a dokkolófelület hátulja is több helyen darabokban hiányzott már, kopottas volt. Mivel volt már példa ismerősnél arra, hogy törő stopli miatt csonttörés lett a történet vége, így nem szroztam, cseréltem a stoplit. 

 

az új nullkm-es plattival meg.. tökéletes flow-áramlat élmény, megszűnt a kotyogás-kattogás, sokkal kellemesebb és egyenletesebb volt a pedálozás. Azért (is) bánom, hogy halogattam a cserét sokáig, mert kb. 5555 km-t tettem a láncba a kotyogóssal, s szerintem, nem tett jót annak se, hogy nem volt mindig egyenletes a terhelés.

 

nem ejti ugyan a 0.75-öt sehol még erőltetve-püfölve sem, kb. 0.4-0.5-re lehet megnyúlva, de, néha már azért nem vált olyan szépen a fölsőbb lánckerekeknél. mindegy, mert lánc is van tarcsiban.

 

ja, az új stoplival-alátétekkel-csavarokkal meg tényleg jól jártam. kicsit mintha hátrébb és szűkebbre tudtam volna venni a figurát. legalábbis érzésre.

 

#nagyon jó így menni, na. rég élveztem már ennyire a bringát..

 

ja, amúgy ilyen a stopli:

 

http://www.ebay.com/...sd=301815160555

 

bár én nem ennyiért vettem, hanem pont feléért.

 

a csavarokról: a gyáriak borzalmasak! nagy félgömb fej, csillagfejű csavarhúzóhoz való, vajból. Cseréltem is, a kedvenc LBS-ben 12 mp alatt kerített nekem egy szerelő egy szett m5-ös 10mm hosszú imbuszfejes (4es imbusz) csavarokat, lapos fejjel, jó kemény anyagból, állítólag gyári stoplikészlethez járt, de megmaradt. Boldogság.

 

nem gondoltam volna, hogy ennyit számít az új stopli. A régi sajnos tényleg lötyögött fel-le a köröm alatt, a kegyelemdöfés után meg tényleg nyugodt szívvel cseréltem le.



#2959
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Körbekérdezek, a legcélszerűbb amúgy fb-n vintidzsben feltenni egy hirdetést, hogy keresel 135bcd 39t tányért, kapni fogsz 4-5ezer ft-os ajánlatokat, szerintem.

 

ha új kell, ilyesmiben is gondolkozhatsz:

 

http://www.xxcycle.c...-silver,,en.php

 

http://www.ebay.com/...94AAOSwQTVV-90J

 

mondjuk ált. 40 euróért komplett ultra torque hajtás van 53-39, annyira nem kell senkinek a std, míg a kompakt karok még drágábban is elmennek hamar.

 

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT

 

hehe :)



#2960
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

Főleg, h kistanyer gombokert is van, mert azon semmilyen sallang nincs

köszi, ezesetben ha tudtok ajánlatokat, küldjetek (PM-ben) első találatom egy 70 eurós, ami többe fájna mint amennyiért a hajtóművet vettem