Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34355 replies to this topic

#2941
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

le kő csapni rája. :D ez tényleg fokozatmentes,és stabil. 

van egy ui apróban olcsóbban, csak az 27.2-es, nem 25.4-es.



#2942
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,368 posts

http://apro.bikemag....o-l362526.html#

 

wz jó lehet? ugye a 25.4 belemegy kb. mindenbe :) sőt, új évi sztenderd.

le kő csapni rája. :D ez tényleg fokozatmentes,és stabil. 


  • Vejne likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2943
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,368 posts

Még a tavasszal vettem egy párral. Elég vékony és nincs defektvédelme, viszont jól tapad és könnyű. Lecseréltem 25 mm-es Grand Sport Race-ekre, mert kellett a plusz térfogat.

köszi


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2944
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 posts

tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.

 

Még a tavasszal vettem egy párral. Elég vékony és nincs defektvédelme, viszont jól tapad és könnyű. Lecseréltem 25 mm-es Grand Sport Race-ekre, mert kellett a plusz térfogat.


Edited by Pisz, 2016. October 04. - 10:45.

  • donciccio likes this

#2945
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

én több egy csavaros nyeregcsövet is ismerek ami fokozatmentesen állítható,és stb. a c record pl ilyen. de hagyjuk az ennyire régi nyeregcsöveket. a kalloy is csinált egy csavaros,fokozatmentes csövet. a ritchey is gyártott. 

 

9000000007908_01-1000x700.JPG

 

ez a fajta nyeregcső egy csavaros,fokozatmentesen állítható,és atom stabil. jah,és könnyű is. 

http://apro.bikemag....o-l362526.html#

 

wz jó lehet? ugye a 25.4 belemegy kb. mindenbe :) sőt, új évi sztenderd.


  • donciccio likes this

#2946
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,368 posts

Télire ilyet?
bátor vagy. Én megtartanám a templombajárósra.
Ha lehetne kapni tömör gumit télire én megvenném. utálok sötétben-dzsuvában defektet szerelni ezért nekem télire a defektállóság (meg a tapadás) mindent visz, súly nem érdekel, Ja és minimum 25, inkább több


Én sem ilyet akartam, de ez lett belőle. Vittoria Rubino Pro - t szerettem volna, de ahol voltam, ott nem tartottak.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2947
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.

Télire ilyet?

bátor vagy. Én megtartanám a templombajárósra.

Ha lehetne kapni tömör gumit télire én megvenném. utálok sötétben-dzsuvában defektet szerelni ezért nekem télire a defektállóság (meg a tapadás) mindent visz, súly nem érdekel, Ja és minimum 25, inkább több



#2948
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts
Pedig városban jól jönne egy kis fékerő. Eszembe is jutott egy korabeli trabant reklám: "nem szabad,hogy az erős motor és a kiváló futómű meggondolatlansàgra csábìtson" :-)

#2949
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,368 posts

tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2950
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

ha már felső fogás:

 

a 2009 utáni campag fvk legnagyobb előnye, hogy felső fogásból kisujjal tudsz fejreállni.

 

Sajnos a régebbi generációs karoknál a felső fogásból való húzás jóval nehézkesebb-nem áll úgy mancsra.

 

és egy kis agyfsz: sikerült a városira szerezni egy 150-es stucnit. nagyon pöpec vele a bringa, ráadásul, mivel 6 fokos a stucni, a korábbi 12 fokos helyett, így még jóval komfortosabb is lett az extra magasság miatt.

 

#ilyenkorbukokle

 

hogy a hosszú stucnikat azért veszem, mert, 6 fokos kivitelben 130 fölött már erősen emelnek :) 



#2951
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 posts

Köszi. Most egész jó lett, lefelé fordítottam kicsit a kormányt,kissebb stucni, előre toltam a nyerget. Majd egyszer azért kipróbálok egy kisebb vázat is, de most így nem érzem a nagyobb váz hátrányát. Legfeljebb még egy rövidebb benyúlású kormányt teszek rá.

A tiagra fék amúgy törvényszerűen fog ilyen gyengén felső fogásból? Ezzel ugyan nem állok fejre. Tegnap vissza ültem kicsit a sport trekingemre, mikor behúztam a féket, mintha falnak mentem volna. Elég drámai a különbség. Igaz,volt régi,nagy benyúlású dura ace fékszettem, az alsó fogásból sem fékezett a gp4 felnin :-D

 

Tárcsa és/vagy v-fék után az ultegrám is harmatosan fog felső fogásból. Biztos lehetne egy tuning betéttel javítani a fékerőt, de inkább rászoktam az alsó fogásban lejtőzésre. 



#2952
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts

nekem ez tűnik helyesnek
 
forrás:
lfgss fórum, 26mm kompakt hajlítású kormányok, bike-discount.de procraft rr 26.0mm kompakt kormány képe 9s shimano fékváltókarral
 
ridley-crosswind-2003-20180_10.jpg


Köszi. Most egész jó lett, lefelé fordítottam kicsit a kormányt,kissebb stucni, előre toltam a nyerget. Majd egyszer azért kipróbálok egy kisebb vázat is, de most így nem érzem a nagyobb váz hátrányát. Legfeljebb még egy rövidebb benyúlású kormányt teszek rá.

A tiagra fék amúgy törvényszerűen fog ilyen gyengén felső fogásból? Ezzel ugyan nem állok fejre. Tegnap vissza ültem kicsit a sport trekingemre, mikor behúztam a féket, mintha falnak mentem volna. Elég drámai a különbség. Igaz,volt régi,nagy benyúlású dura ace fékszettem, az alsó fogásból sem fékezett a gp4 felnin :-D

#2953
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

 merevség kizárólag a kormánytól függ, vagy a stucni esetleg a kerék is belejátszhat?

Igen. Meg a villanyak-fejcsapágy-homlokcső is.



#2954
jackbacsi87

jackbacsi87

    fórumtag

  • fórumtag
  • 60 posts

Sziasztok!
Voltam mozgásvilág tesztnapon. Azon kívül, hogy rájöttem, az 58-as bringát 56-ra kell cserélnem, a bringa merevségével kapcsolatban elő jött egy kérdés.
Ezeket a bringákat teszteltem oútiból:
Speci TARMAC EXPERT CARBon (ÁLLAT! Marha merev, jó gép, nem akartam leszállni róla!Kerék asszem Fulcrum S4, kormány Specialized Expert kompakt)

rose x-lite cw (Nem rossz, a kerék sokat dobott rajta. Asszem Mavic Cosmic Pro Carbon volt. Ritchey WCS Road Streem II Carbon kormány.)

Cube Attain (Beállítás nagyon rossz volt, ezért nem kínoztam magam vele.)
 

Szóval a lényeg:

A specinél a kormányt megrángatva merev volt mint állat. Rose x-lite meg a cube jóval hajlékonyabb volt. Az én focus-om (fulcrum racing 5 kerék, fsa OMEGA COMPACT kormány)meg...sajnos a legutolsó lett a kinek merevebb versenyben. Ez a merevség kizárólag a kormánytól függ, vagy a stucni esetleg a kerék is belejátszhat?



#2955
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

köszi :)

nekem ez tűnik helyesnek

 

forrás:

lfgss fórum, 26mm kompakt hajlítású kormányok, bike-discount.de procraft rr 26.0mm kompakt kormány képe 9s shimano fékváltókarral

 

ridley-crosswind-2003-20180_10.jpg



#2956
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts

orzalmas. :)

 

nézd, ott van a könyvespolc, ami föltehetőleg vízszintes... a kormány teteje-fékváltókar teteje legyen vízszintes, vagy kicsit előre lejtő.

 

a Tiéd hátrafelé ejt. és a stucni is furán áll.

 

bár a kormányforma is vérzik.

 

úgy látom, ez a 55-65-77-44 vonalú második generációs sh fvk forma, keresek rá vmi megoldást.

köszi :)



#2957
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

a shimanonak más az alakja

 

ez így szerinted jó? (szar a kép, de talán látszik a lényeg)

 

 

 

orzalmas. :)

 

nézd, ott van a könyvespolc, ami föltehetőleg vízszintes... a kormány teteje-fékváltókar teteje legyen vízszintes, vagy kicsit előre lejtő.

 

a Tiéd hátrafelé ejt. és a stucni is furán áll.

 

bár a kormányforma is vérzik.

 

úgy látom, ez a 55-65-77-44 vonalú második generációs sh fvk forma, keresek rá vmi megoldást.


Edited by Vejne, 2016. September 27. - 11:55.


#2958
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts

a shimanonak más az alakja

 

ez így szerinted jó? (szar a kép, de talán látszik a lényeg)

 

 

IMG_20160927_113215_www.kepfeltoltes.hu_



#2959
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

És még egy kérdésem felmerült. A korményt hogy érdemes belőni? A felső egyenes szakasz az vízszintesen legyen, vagy kicsit lefelé kell fordítani a korményt és a karokat hátrébb húzni? Jelen állásban vízszintesen van belőve a kormány, de így az alsó fogás számomra használhatatlan.

teljesen fékkar-függő. 

 

campagnolonál-újabb shimanonál az a kényelmes, ha a kormány tetejével egy szintet képez a fékváltókar-fogás, és a fékváltókar markolata kicsit előre lejt, nem vízszintes.

 

második genes campag:

IMG_2716.JPGDSC_0499.JPG

 

sramnál kb. a vízszint a nyerő

 

2013-custom-painted-cannondale-evo-17438


Edited by Vejne, 2016. September 27. - 11:05.


#2960
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts

És még egy kérdésem felmerült. A korményt hogy érdemes belőni? A felső egyenes szakasz az vízszintesen legyen, vagy kicsit lefelé kell fordítani a korményt és a karokat hátrébb húzni? Jelen állásban vízszintesen van belőve a kormány, de így az alsó fogás számomra használhatatlan.