http://apro.bikemag....t-l361236.html#
mi történhetett szegény vázzal, ráömlött a kromofág, vagy felrobbant mellette egy napon felejtett dobozos kefír?
http://apro.bikemag....t-l361236.html#
mi történhetett szegény vázzal, ráömlött a kromofág, vagy felrobbant mellette egy napon felejtett dobozos kefír?
Sziasztok!
ISO tengelyes monoblokkot keresek olasz vázba, tud valaki ilyenről?
Lehetőleg nem 20-30 éves cuccot szeretnék és nem is olyat, amiért 10-20 ezer forintot kérnek. Mondjuk egy BB-UN55 szintűt, csak nem JIS tengellyel...
Előre is köszi!
Én abból indultam ki, hogy simán bírja a pilisi brutál rossz erdészetiutakat 25-ös gumikkal a kerék (iparis agy, 2mm DT, RoadRunner), vázba beférne egy 35-ös cx külső, akkor elég jó téli edző gép lenne, olcsóbb fenntartani és tartósabb mint a 29" monti alkatrészei.Az a 4 kilónyi gázcsőből hegesztett szett valószínűleg a szőnyegbombázásnak is ellenáll. 2010 óta használok egy Royal-t városi kínzásra, eddig minden rendben vele.
(Plusz a "Ki milyen bringával nyomul" topikban volt egy jövő évi Rapid*** vázszett gravelnek megépítve, de valamiért törölték a fotót...)
Edited by kimy, 2016. September 21. - 13:08.
wheeldoctor.hu
vagy Imre Zsolt
bocs az értetlenségem miatt, de wheeldoctornál én nem találtam meg vagy rendelni kell?
Imre Zsolt meg egyenlőre számomra ismeretlen
ha tudnál még egy kis segítséget adni, azt nagyon megköszönném
erről mindig eszembe jut, hogy vadásztunk itt debben nemrég egy kuwahara trekkinget a négyszer húzott isivata csövekből építve.
és 95 kg-os haver panaszkodott, hogy nem olyan túl merev a szerkezet
Meg gondolj bele: régi vázépítőknél divat volt, hogy 58-59-es vázaknál már nem is használtak tisztán sl-slx csöveket, hanem az alsócsövet valami vastagabb falúval (sp-spx) helyettesítették, vagy, az egész vázat nagyobb átmérőjű, vastagabb falú csövekből építették magas arcoknak.
A vastag-nehéz sokszor jelenti azt, hogy.. erős-merev (de nem minden esetben! én pl. beszoptam egy syntace stucnival, ami pont a merevsége miatt lett kényelmetlenebb a plánet-x tekeredő kolbászától)
Sziasztok!
Véleményetek szerint, Csepel torpedó "14 vázszett bírná a cx, gravel felhasználást? Csak mert elég sok futár nyúzza, 35-ös gumma röhögve elfér benne. Tudom az outis féktest lenne a gyenge pontja...
Az a 4 kilónyi gázcsőből hegesztett szett valószínűleg a szőnyegbombázásnak is ellenáll. 2010 óta használok egy Royal-t városi kínzásra, eddig minden rendben vele.
(Plusz a "Ki milyen bringával nyomul" topikban volt egy jövő évi Rapid*** vázszett gravelnek megépítve, de valamiért törölték a fotót...)
A 3T nyeregállítása nekem eléggé "ricnis"-nek tűnik:
https://www.bike24.c...gc[10996]=10999
Vagy rosszul gondolom?
Ez az állítás nem néz ki jól: https://www.youtube....h?v=xA_Zi4NfJRk
volt ilyenem pontosabban ilyen: https://www.bike24.c...gc[10996]=10999 , el is adtam hamar... sokat játszottam vele, de valahogy nem bírtam belőni, ahogy kellett volna.
miért jobb az 1 csavaros? Én még jó egycsavaros modellt nem láttam, ricnis az összes, és az ideális nyereg-dölésszög mindig két ricni közé esik
ez fokozatmentesen állítható fejű, meg a két csavar jobb, kivéve ezt a modellt. Utálom ezt a megoldást, sokkal jobb az, mikor egymás mögött van a két csavar.
én több egy csavaros nyeregcsövet is ismerek ami fokozatmentesen állítható,és stb. a c record pl ilyen. de hagyjuk az ennyire régi nyeregcsöveket. a kalloy is csinált egy csavaros,fokozatmentes csövet. a ritchey is gyártott.
ez a fajta nyeregcső egy csavaros,fokozatmentesen állítható,és atom stabil. jah,és könnyű is.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A 3T nyeregállítása nekem eléggé "ricnis"-nek tűnik:
https://www.bike24.c...gc[10996]=10999
Vagy rosszul gondolom?
Ez az állítás nem néz ki jól: https://www.youtube....h?v=xA_Zi4NfJRk
Miert nem nez ki jol?? Elkepesztoen finom lepesekben, de megis lepesekben lehet allitani, ez sosem fog lekonyulni menet kozben.
A 3T nyeregállítása nekem eléggé "ricnis"-nek tűnik:
https://www.bike24.c...gc[10996]=10999
Vagy rosszul gondolom?
mert nem erről beszéltem.
http://www.ebay.com/...4oAAOSwDNdVn6a6
de a fizik is jónak tűnik fejkialakításra:
https://www.bike24.c...age=2;orderby=2
csak azt a csicsárdot kerülném.
Edited by Vejne, 2016. September 19. - 16:12.
a 2-re nem tudok válaszolni, mert nekem is még a régi 25mm-es zero100 van, kb. koppra hátratolt nyereggel&ricsiből 25mm-es, szintén
a zero100-at amúgy lehet kapni 25mm hátranyúlással is, vagy 3ttt karbon van 25mm hátrahajlással, 80 euró körüli árakon.
Azért jobb a két egymás mögötti csavar, mert hihetetlen nyeregállítást tud, és igazából a hátsó csavar rögzíti a nyerget, az első csavar inkább a dölésszöget állítja. Míg két egymás melletti csavarnál bajosabb egyformán meghúzni a kettőt, a két egymás mögöttinél meg nem is kell rá figyelni
A 3T nyeregállítása nekem eléggé "ricnis"-nek tűnik:
https://www.bike24.c...gc[10996]=10999
Vagy rosszul gondolom?
Ez az állítás nem néz ki jól: https://www.youtube....h?v=xA_Zi4NfJRk
Edited by laspring, 2016. September 19. - 16:10.
Húú sokmindent írtál
1. Miért jobb az amikor egymás mögött van a két csavar, mint ennél amikor egymás mellett?
2. Miért baj a régisulis 25mm hátrahajlás? Rikárdóéknál az aktuális modellek is vagy 25mm vagy 0mm. Nekem a gyári most 25mm-es (aszem) és bikefit-en így is hátra kellett csúsztatni a nyerget koppig (nyeregpálca jelölése szerinti koppig) amikor függőztük a térdem és a pedál tengelyt.
3. Súlyt akarok faragni, mert 350g-ot mértem a gyári nyeregcsőnek. Aztán azért örültem meg, hogy 100EUR-ból behozható ez az alkatrész 200g alá is...
4. Amúgy penge ez a Zero 100, bár nem pontosan értem hogy hogyan működik. De sajnos nem elég a hátrahajlás
a 2-re nem tudok válaszolni, mert nekem is még a régi 25mm-es zero100 van, kb. koppra hátratolt nyereggel&ricsiből 25mm-es, szintén
a zero100-at amúgy lehet kapni 25mm hátranyúlással is, vagy 3ttt karbon van 25mm hátrahajlással, 80 euró körüli árakon.
Azért jobb a két egymás mögötti csavar, mert hihetetlen nyeregállítást tud, és igazából a hátsó csavar rögzíti a nyerget, az első csavar inkább a dölésszöget állítja. Míg két egymás melletti csavarnál bajosabb egyformán meghúzni a kettőt, a két egymás mögöttinél meg nem is kell rá figyelni
miért jobb az 1 csavaros? Én még jó egycsavaros modellt nem láttam, ricnis az összes, és az ideális nyereg-dölésszög mindig két ricni közé esik
ez fokozatmentesen állítható fejű, meg a két csavar jobb, kivéve ezt a modellt. Utálom ezt a megoldást, sokkal jobb az, mikor egymás mögött van a két csavar.
És nézd, hogy ennek még régisulisan 25mm a hátrahajlása, ellentétben a mai 12-15-20 körüli értékekkel. Pont azért nem találod rikárdóéknál, mert régebbi modell.
Én nem venném meg.
Plusz nem tudom, miért akarnál a GTR-be ilyen csövet, mikor egy ejtett fölsőcsövű. komfortra kihegyezett karbonváz, ami még alumínium nyeregcsővel sem ráz. Ha mindenképp súlyt akarsz faragni, és még a kinézet-használhatóság-nyeregállítás is érdekel (vagyis, szeretnél egy ki...-ott jó csövet)
akkor deda zero100
http://www.ebay.com/...fYAAOSwFe5X0Szb
hopsz, nem lett volna szabad ezt idehoznom, most elkapott a vágy, hogy a coralba vegyek egyet..
Húú sokmindent írtál
1. Miért jobb az amikor egymás mögött van a két csavar, mint ennél amikor egymás mellett?
2. Miért baj a régisulis 25mm hátrahajlás? Rikárdóéknál az aktuális modellek is vagy 25mm vagy 0mm. Nekem a gyári most 25mm-es (aszem) és bikefit-en így is hátra kellett csúsztatni a nyerget koppig (nyeregpálca jelölése szerinti koppig) amikor függőztük a térdem és a pedál tengelyt.
3. Súlyt akarok faragni, mert 350g-ot mértem a gyári nyeregcsőnek. Aztán azért örültem meg, hogy 100EUR-ból behozható ez az alkatrész 200g alá is...
4. Amúgy penge ez a Zero 100, bár nem pontosan értem hogy hogyan működik. De sajnos nem elég a hátrahajlás
Mit szóltok ehhez a nyeregcsőhöz?
http://www.bike-disc...1020/wg_id-8375
Jó márka, jó ár, jó könnyű.
Ugyan nem 1 csavaros, de az ára kárpótol érte...
Mellesleg a Ritchey webooldálán nem találom ezt a modellt, ami kicsit furcsa...
miért jobb az 1 csavaros? Én még jó egycsavaros modellt nem láttam, ricnis az összes, és az ideális nyereg-dölésszög mindig két ricni közé esik
ez fokozatmentesen állítható fejű, meg a két csavar jobb, kivéve ezt a modellt. Utálom ezt a megoldást, sokkal jobb az, mikor egymás mögött van a két csavar.
És nézd, hogy ennek még régisulisan 25mm a hátrahajlása, ellentétben a mai 12-15-20 körüli értékekkel. Pont azért nem találod rikárdóéknál, mert régebbi modell.
Én nem venném meg.
Plusz nem tudom, miért akarnál a GTR-be ilyen csövet, mikor egy ejtett fölsőcsövű. komfortra kihegyezett karbonváz, ami még alumínium nyeregcsővel sem ráz. Ha mindenképp súlyt akarsz faragni, és még a kinézet-használhatóság-nyeregállítás is érdekel (vagyis, szeretnél egy ki...-ott jó csövet)
akkor deda zero100
http://www.ebay.com/...fYAAOSwFe5X0Szb
hopsz, nem lett volna szabad ezt idehoznom, most elkapott a vágy, hogy a coralba vegyek egyet..
Edited by Vejne, 2016. September 19. - 14:38.
Mit szóltok ehhez a nyeregcsőhöz?
http://www.bike-disc...1020/wg_id-8375
Jó márka, jó ár, jó könnyű.
Ugyan nem 1 csavaros, de az ára kárpótol érte...
Mellesleg a Ritchey webooldálán nem találom ezt a modellt, ami kicsit furcsa...
hátszóvalizé..... ez randa,de nagyon a féktárcsáról meg már nem is érdemes beszélni. pff
Ugy tudom, hogy eltoroltek (vagy fogjak) a 3:1 szabalyt, igy mar kerekparversenyeken is megjelenhet ez a "szepseg".
sziasztok!
chorus (silver?) 9/10/11 -es hátsó agyam van, amiben szeretnék kalapácsokat cserélni
csak a gyári campa jó hozzá? mert nekem elég hasonlónak tűnt a novatechez csak a rugó más
ha csak a gyári jó, akkor hol tudnám beszerezni?
külföldi pl németet találtam 10 euró környékén
köszi előre is!
wheeldoctor.hu
vagy Imre Zsolt
sziasztok!
chorus (silver?) 9/10/11 -es hátsó agyam van, amiben szeretnék kalapácsokat cserélni
csak a gyári campa jó hozzá? mert nekem elég hasonlónak tűnt a novatechez csak a rugó más
ha csak a gyári jó, akkor hol tudnám beszerezni?
külföldi pl németet találtam 10 euró környékén
köszi előre is!