pl. x sebességes campag mindig elvált az azonos fokozatszámú shimano sorokon, mert minden rendszerük egy ici-picit szélesebbre van távtartózva (s ugye a láncváltós rendszerek az "enyhe túlváltást" jobban tolerálják, mint az alulhúzást)
ld. 9s campag rendszer "natívan" 4.5mm-en mukodne legszebben, de hibátlanul elviszi 4.35mm-re hézagolt shimano sorokat, s a 11s campag is makulátlan 11s shimano sorokon (bár ott meg csak 0.1mm a különbség..)
Az ultratorque egyik nagy előnye, hogy csapágykészlet van hozzá 1500-2000 ft közt, és cserélhető, olcsón futtatható.
A kerekekhez-agyakhoz van shimano rotor.
A fékkarjaik minden féktesttel kompatibilisek, felső fogásból nagyon jó fékerővel húzhatóak.
A 11s láncaik keskenyebbek, erősebbek a régi 10s-től.
Szóval tényleg tudnak jó dolgokat is, de attól még szeretem ekézni őket, mert nagyon sok baromságot-értelmetlen hülyeséget csináltak (pl. az ősidőkben volt 13-29-es 11s soruk, ami eltunt a kínálatból, pedig tök jó!)
A Potenza meg ugyan még nagyon új, de van pár előnye:
power-torque plüss, ami megtartotta a pt tengelyt, de kukázta a rendszer két hátrányát: a hajtókarleszedőt (önlehúzó csavaros már..) és a 14mm-es imbuszcsavart (most már 10-es, mint az ut)
Az új stílusú kioldókar nagyon jól kezelhető bármerről, és tényleg finom-kis ereju váltásokat tesz lehetővé.
"elvileg" a belsőségeken is dolgoztak, hogy kevésbé az olcsófröcsimuanyagok hibájából adódó sztorikkal legyen tele egy-egy vásárlói véleményező rovat.
A váltótest meg tényleg az "ölelés-átölelés" fantázianevu technológiát örökölte a c-r-sr vonalról, kiváló. Annyi, hogy campag nem javasolja, hogy ps váltókart us-hez tervezett váltóval használj, se a fordítottat, mert elég nagy különbség van rugóerőben a két modell közt. Majd keresek referenciát rá, mert korábban láttam. 
ja, amúgy akinek esze van, továbbra sm vásárol semmilyen román-olasz terméket...
Edited by Vejne, 2016. October 07. - 07:56.