Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#2921
Írta 2016. október 11. - 11:36

#2922
Írta 2016. október 10. - 18:32

Vegyél 25 mm est, 90% hogy 27 mm lesz a tényleges..
6.5-7 baron bőven jó
Vegyél 25 mm est, 90% hogy 27 mm lesz a tényleges..
6.5-7 baron bőven jó
Ok,köszi
Gumisprintnél a sima gp4000 ezüstszínben 6 rugó,ha érdekel valakit.
#2923
Írta 2016. október 10. - 18:17

16 milis a felni szélesség,akkor az határeset vagy nem lesz az igazi?
Vegyél 25 mm est, 90% hogy 27 mm lesz a tényleges..
6.5-7 baron bőven jó
#2924
Írta 2016. október 10. - 18:13

Attól még egyáltalán nem rossz vele menni, csak szokni kell.
Tudom. 6.9 baron mint egy álom. Lebeg, kivasal mindent.
Csak sajnos hátul kb 4500 kmt bír csak ki


#2925
Írta 2016. október 10. - 18:11

- Vejne kedveli ezt
#2926
Írta 2016. október 10. - 18:01

17-es belső szélességű felnin alacsonyabb nyomáson sem kóvályog a gp4000. A 15-ös felnin a 24-es Diamante pro radiale kis nyomáson nagyon furcsa, mintha el lenne törve a láncvilla.
Haha, olvasd vissza a posztjaim a radialerol.. 😂😂
- sisqo kedveli ezt
#2927
Írta 2016. október 10. - 17:56

stellaz módosította - 2016. október 10. - 17:56
#2928
Írta 2016. október 10. - 17:35

#2929
Írta 2016. október 10. - 16:31

köszi, akkor a te véleményed is az, hogy elég a 25 mm, nem kell mondjuk a 28 miliset erőltetni?
szerintem akkor van értelme a 28mm-esnek, ha a felnid is széles (17-18-19) hozzá.
#2930
Írta 2016. október 10. - 13:58

#2931
Írta 2016. október 10. - 13:51

köszi, akkor a te véleményed is az, hogy elég a 25 mm, nem kell mondjuk a 28 miliset erőltetni?
Nekem 28 mm-es GP 4000 van 17 mm-es belső szélességű felnin. Nagyon ballonos, így 30 mm széles, és meglepően könnyen gördül, és baromi kényelmes. Még keveset mentem vele, de a 95 kilómhoz soknak tűnik a 6 bar, 5,5 - 5 bar lesz az ideális. Ha befér a vázba, vedd a 28-ast.
#2932
Írta 2016. október 10. - 12:39

Nekem eléggé bejött a 25 mm-es GSR, sokkal kényelmesebb, mint a 23 mm-es elődje. Elvileg a Black Chili alapanyagon kívül nincs sok különbség, mert a benne lévő defektvédő szalag ugyanazt a teljesítményt hozza, mint a GP4000-ben lévő Vectran, csak némileg nagyobb súllyal. De ennél bővebbet nem tudok mondani, mert GP4000-em még nem volt
köszi, akkor a te véleményed is az, hogy elég a 25 mm, nem kell mondjuk a 28 miliset erőltetni?
#2933
Írta 2016. október 10. - 11:17

jellemzően városi használatra melyiket választanátok?
25 mm continental grand sport race
23 mm continental gp 4000
most mind a kettő elég akciós áron van
mondjuk, pont egy 23 mm-es gumit akarok lecserélni, de ha annyival jobb a grand prix 4000 akkor elgondolkodnék, hogy nem váltok méretet
téli, vizes felhasználás nem fontos, mert van kifejezett városi nyűvős gépem
Nekem eléggé bejött a 25 mm-es GSR, sokkal kényelmesebb, mint a 23 mm-es elődje. Elvileg a Black Chili alapanyagon kívül nincs sok különbség, mert a benne lévő defektvédő szalag ugyanazt a teljesítményt hozza, mint a GP4000-ben lévő Vectran, csak némileg nagyobb súllyal. De ennél bővebbet nem tudok mondani, mert GP4000-em még nem volt
Pisz módosította - 2016. október 10. - 11:18
#2934
Írta 2016. október 09. - 14:23

jellemzően városi használatra melyiket választanátok?
25 mm continental grand sport race
23 mm continental gp 4000
most mind a kettő elég akciós áron van
mondjuk, pont egy 23 mm-es gumit akarok lecserélni, de ha annyival jobb a grand prix 4000 akkor elgondolkodnék, hogy nem váltok méretet
téli, vizes felhasználás nem fontos, mert van kifejezett városi nyűvős gépem
stellaz módosította - 2016. október 09. - 14:24
#2935
Írta 2016. október 08. - 23:30

Meg szeptemberben tekertem egyet a magyar idofutam bajnokkal, 48 percen at 48 km/h...
Errol csinaltam egy videot:
Pelikan Jani hetfon versenyez Katarban az U23 idofutamban. Szurkoljunk neki egyutt!
- GT_Atee és donciccio kedveli ezt
#2936
Írta 2016. október 07. - 20:37

Pár napja írtam, hogy mozgásvilág tesztnapon rájöttem nagy az 58-as vázam nekem. Azóta keresem az új egyetlenemet.:)
Amatőr versenyeken indulgatok, valami versenyzősebb gép kellene.
Erről a fuji-ról mi a véleményetek?
http://www.jofogas.h...ar_51681161.htm
Facebookon is hirdetnek egyet, először azt hittem ugyan az a kettő, de pl bandázs stucni is más.
https://www.facebook...924452800993310
jackbacsi87 módosította - 2016. október 07. - 20:44
#2937
Írta 2016. október 07. - 07:54

pl. x sebességes campag mindig elvált az azonos fokozatszámú shimano sorokon, mert minden rendszerük egy ici-picit szélesebbre van távtartózva (s ugye a láncváltós rendszerek az "enyhe túlváltást" jobban tolerálják, mint az alulhúzást)
ld. 9s campag rendszer "natívan" 4.5mm-en mukodne legszebben, de hibátlanul elviszi 4.35mm-re hézagolt shimano sorokat, s a 11s campag is makulátlan 11s shimano sorokon (bár ott meg csak 0.1mm a különbség..)
Az ultratorque egyik nagy előnye, hogy csapágykészlet van hozzá 1500-2000 ft közt, és cserélhető, olcsón futtatható.
A kerekekhez-agyakhoz van shimano rotor.
A fékkarjaik minden féktesttel kompatibilisek, felső fogásból nagyon jó fékerővel húzhatóak.
A 11s láncaik keskenyebbek, erősebbek a régi 10s-től.
Szóval tényleg tudnak jó dolgokat is, de attól még szeretem ekézni őket, mert nagyon sok baromságot-értelmetlen hülyeséget csináltak (pl. az ősidőkben volt 13-29-es 11s soruk, ami eltunt a kínálatból, pedig tök jó!)
A Potenza meg ugyan még nagyon új, de van pár előnye:
power-torque plüss, ami megtartotta a pt tengelyt, de kukázta a rendszer két hátrányát: a hajtókarleszedőt (önlehúzó csavaros már..) és a 14mm-es imbuszcsavart (most már 10-es, mint az ut)
Az új stílusú kioldókar nagyon jól kezelhető bármerről, és tényleg finom-kis ereju váltásokat tesz lehetővé.
"elvileg" a belsőségeken is dolgoztak, hogy kevésbé az olcsófröcsimuanyagok hibájából adódó sztorikkal legyen tele egy-egy vásárlói véleményező rovat.
A váltótest meg tényleg az "ölelés-átölelés" fantázianevu technológiát örökölte a c-r-sr vonalról, kiváló. Annyi, hogy campag nem javasolja, hogy ps váltókart us-hez tervezett váltóval használj, se a fordítottat, mert elég nagy különbség van rugóerőben a két modell közt. Majd keresek referenciát rá, mert korábban láttam.
ja, amúgy akinek esze van, továbbra sm vásárol semmilyen román-olasz terméket...
Vejne módosította - 2016. október 07. - 07:56
#2938
Írta 2016. október 06. - 14:55

Don, vedd ide, hogy a campag valtobowden jó mindenhez, a shimano fejét meh koszorulni kell ....
A bolti 200 ft os bowden szerencsére jó campaghoz is es mashoz is, mert univerzális
áhhh. annyi mindent lehetne,de mire összeszedném már elfelejteném mit írtam az elején.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2939
Írta 2016. október 06. - 13:22

A bolti 200 ft os bowden szerencsére jó campaghoz is es mashoz is, mert univerzális
#2940
Írta 2016. október 06. - 13:20

puhány fiatalok... miért nem Don-ról vesztek példát?
Volt pár éve ilyen hozzáállás miatt szivizomgyuszim, azóta se százas a szívem. És fél évig egy számmal nagyobb cipő kellett a tesztalabra miatta. Azóta szerencsére csak a szédülés és szinkope állandó, néha egy kis blackouttal felallaskor. Hidd el, nincs értelme. Nem egyforma mindenki.
Pl ismerek srácot, aki edzoteremben 4 év alatt jutott oda, mint más egy év alatt, és jóval kevesebb munkakapacitasa van.
Változó, ki mennyit bír. Meg milyen tápanyag igényes. Ld, mekkora sztekk vitamincsomagok vannak népszerűen a sargaknal

Egyszer voltam fiatal és hülye. 😇
Bár most fizikailag szét vagyok csúszva, nem kicsit, kb az egész napot végigaludnam, alig vonszolom magam szobarol szobára :+