inkább bicikliznétek. ..
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#2902
Posted 2016. October 06. - 10:59
ez már kezd felnőni a shimano vs campa ősvitához, vagy ahhoz hogy a vinyl vagy a CD szól szebben
ha meg tizedannyit bír, akkor nincs miről beszélni
Ja mer csak 4 évet bír ki v ötöt? Bár ha tized annyit, akkor örök életű, mert az örök élet tizede is örök.
#2903
Posted 2016. October 06. - 10:29
ez már kezd felnőni a shimano vs campa ősvitához, vagy ahhoz hogy a vinyl vagy a CD szól szebben
ha meg tizedannyit bír, akkor nincs miről beszélni
#2904
Posted 2016. October 06. - 10:19
Amiért szvsz jó a potenza váltás, az a finom működés, ici pici erőt igényel csak a váltás, semmi izmozas és recseges, olyan shimagnolos, precíz. És az eps kioldogomb miatt jól használhato rövidebb pollexszel is.
Erre reagált ezzel a szemelvwnnyel
#Kövezz meg....sztem jobban működik az escape, mint a hagyományos. Persze lehet, hogy 10-ed annyi idő alatt tönkre megy, de finomabban vált, az egyenkéntinek vannak előnyei, alsó fogásban pl lehetetlen véletlenül egyszerre 2-t váltani (kiélezett helyzetekben ez kritikus tényező lehet egy sprintnél), ezen kívül hülyebiztos és praktikus (pl többször volt már szitu, hogy ittam, ezt általában hegymenetben az ember nem teszi, de ha felért a tetőre, muszáj, namost a tető után általában lejtő jön, akkor viszont kell pakolgatni lefelé, miközben jobb kézben a kulacs....az aljával megnyomod a pöcköt és vált egyet...ennyi...régi karral ez nem megy, és ha ezt a kulaccsal így meg tudom tenni- amíg lenyelek a 3 korty vizet a pofazacskóimból lökök egyet a gombon, akkor kb semmi szükség arra menet közben, hogy egyszerre 3-at váltsak, mert rendszerint ilyen szituban jött jól az egyszerre több, 3-4 fokozat leváltása - ivás közben megnőtt a tempó a lejtőn, de nem tudtam váltani, mert foglalt volt a kezem). A bal karral az átdobó jobban működik, gyorsabb a leváltás, határozottabb, és automatikusan trimmel. Hátránya, hogy csak hozzá passzoló láncdobóval. Esküszöm neked, a régi 9 sp athena az escape karral szebben működik, mint a régi mech-ás a centaur reddel....és itt nem igazán a váltó az oka, az oda teszi, ahová kell...ha jól emlékszem a potenza is kutyafüles. Veloce-ban eddig az összes ismerősöm dicsérte a lógó fülű verziót. Potenza váltó geo meg egy az egyben az új chorus/record, az S oldallappal, ami nem csak váltásban segít, hanem ezzel a kialakítással hosszabb ívben kapcsolódik a lánc a lánckerékhez, több fogban kapaszkodik, ami növeli a lánc élettartamát (több fogra és szemre oszlik el a terhelés)., ezzel együtt pedig a sorét és a tényérét is....#
Nos.. Oskampagsok ezért már az okluket razzak, miközben boszen bizpnygatjak, hogy a többszöri váltásra a kisebb lanckerek irányába egy nélkülözhetetlen adalék 😁
- donciccio likes this
#2905
Posted 2016. October 05. - 17:11
le kő csapni rája. ez tényleg fokozatmentes,és stabil.
végül ezt vettem meg:
http://apro.bikemag....so-l362710.html
- donciccio likes this
#2906
Posted 2016. October 05. - 13:06
Tune geiles, syntace f99 és társai.. Hosszú, karcsú, kerekhttp://apro.bikemag....r-l362656.html#
biztos jó a projekt, de az a-head rendszerű stucnik nagyon nem passzolnak ezekhez a vékony acélvillákhoz
Inkább, mint a bedugos dios
Edited by Vejne, 2016. October 05. - 13:06.
#2907
Posted 2016. October 05. - 13:01
http://apro.bikemag....r-l362656.html#
biztos jó a projekt, de az a-head rendszerű stucnik nagyon nem passzolnak ezekhez a vékony acélvillákhoz
#2908
Posted 2016. October 04. - 19:18
le kő csapni rája. ez tényleg fokozatmentes,és stabil.
van egy ui apróban olcsóbban, csak az 27.2-es, nem 25.4-es.
#2909
Posted 2016. October 04. - 15:12
http://apro.bikemag....o-l362526.html#
wz jó lehet? ugye a 25.4 belemegy kb. mindenbe sőt, új évi sztenderd.
le kő csapni rája. ez tényleg fokozatmentes,és stabil.
- Vejne likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2910
Posted 2016. October 04. - 15:11
Még a tavasszal vettem egy párral. Elég vékony és nincs defektvédelme, viszont jól tapad és könnyű. Lecseréltem 25 mm-es Grand Sport Race-ekre, mert kellett a plusz térfogat.
köszi
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2911
Posted 2016. October 04. - 10:44
tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.
Még a tavasszal vettem egy párral. Elég vékony és nincs defektvédelme, viszont jól tapad és könnyű. Lecseréltem 25 mm-es Grand Sport Race-ekre, mert kellett a plusz térfogat.
Edited by Pisz, 2016. October 04. - 10:45.
- donciccio likes this
#2912
Posted 2016. October 04. - 05:34
én több egy csavaros nyeregcsövet is ismerek ami fokozatmentesen állítható,és stb. a c record pl ilyen. de hagyjuk az ennyire régi nyeregcsöveket. a kalloy is csinált egy csavaros,fokozatmentes csövet. a ritchey is gyártott.
ez a fajta nyeregcső egy csavaros,fokozatmentesen állítható,és atom stabil. jah,és könnyű is.
http://apro.bikemag....o-l362526.html#
wz jó lehet? ugye a 25.4 belemegy kb. mindenbe sőt, új évi sztenderd.
- donciccio likes this
#2913
Posted 2016. October 03. - 15:04
Télire ilyet?
bátor vagy. Én megtartanám a templombajárósra.
Ha lehetne kapni tömör gumit télire én megvenném. utálok sötétben-dzsuvában defektet szerelni ezért nekem télire a defektállóság (meg a tapadás) mindent visz, súly nem érdekel, Ja és minimum 25, inkább több
Én sem ilyet akartam, de ez lett belőle. Vittoria Rubino Pro - t szerettem volna, de ahol voltam, ott nem tartottak.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2914
Posted 2016. October 03. - 09:52
tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.
Télire ilyet?
bátor vagy. Én megtartanám a templombajárósra.
Ha lehetne kapni tömör gumit télire én megvenném. utálok sötétben-dzsuvában defektet szerelni ezért nekem télire a defektállóság (meg a tapadás) mindent visz, súly nem érdekel, Ja és minimum 25, inkább több
#2915
Posted 2016. October 01. - 12:35
#2916
Posted 2016. October 01. - 08:31
tegnap vettem a téli bringámra egy conti radsport külsőt. van róla vlmi tapasztalat? 202 grammot mértem. 622x23-as.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2917
Posted 2016. September 30. - 19:22
ha már felső fogás:
a 2009 utáni campag fvk legnagyobb előnye, hogy felső fogásból kisujjal tudsz fejreállni.
Sajnos a régebbi generációs karoknál a felső fogásból való húzás jóval nehézkesebb-nem áll úgy mancsra.
és egy kis agyfsz: sikerült a városira szerezni egy 150-es stucnit. nagyon pöpec vele a bringa, ráadásul, mivel 6 fokos a stucni, a korábbi 12 fokos helyett, így még jóval komfortosabb is lett az extra magasság miatt.
#ilyenkorbukokle
hogy a hosszú stucnikat azért veszem, mert, 6 fokos kivitelben 130 fölött már erősen emelnek
#2918
Posted 2016. September 30. - 09:55
Köszi. Most egész jó lett, lefelé fordítottam kicsit a kormányt,kissebb stucni, előre toltam a nyerget. Majd egyszer azért kipróbálok egy kisebb vázat is, de most így nem érzem a nagyobb váz hátrányát. Legfeljebb még egy rövidebb benyúlású kormányt teszek rá.
A tiagra fék amúgy törvényszerűen fog ilyen gyengén felső fogásból? Ezzel ugyan nem állok fejre. Tegnap vissza ültem kicsit a sport trekingemre, mikor behúztam a féket, mintha falnak mentem volna. Elég drámai a különbség. Igaz,volt régi,nagy benyúlású dura ace fékszettem, az alsó fogásból sem fékezett a gp4 felnin :-D
Tárcsa és/vagy v-fék után az ultegrám is harmatosan fog felső fogásból. Biztos lehetne egy tuning betéttel javítani a fékerőt, de inkább rászoktam az alsó fogásban lejtőzésre.
#2919
Posted 2016. September 29. - 17:18
nekem ez tűnik helyesnek
forrás:
lfgss fórum, 26mm kompakt hajlítású kormányok, bike-discount.de procraft rr 26.0mm kompakt kormány képe 9s shimano fékváltókarral
Köszi. Most egész jó lett, lefelé fordítottam kicsit a kormányt,kissebb stucni, előre toltam a nyerget. Majd egyszer azért kipróbálok egy kisebb vázat is, de most így nem érzem a nagyobb váz hátrányát. Legfeljebb még egy rövidebb benyúlású kormányt teszek rá.
A tiagra fék amúgy törvényszerűen fog ilyen gyengén felső fogásból? Ezzel ugyan nem állok fejre. Tegnap vissza ültem kicsit a sport trekingemre, mikor behúztam a féket, mintha falnak mentem volna. Elég drámai a különbség. Igaz,volt régi,nagy benyúlású dura ace fékszettem, az alsó fogásból sem fékezett a gp4 felnin :-D
#2920
Posted 2016. September 28. - 15:13
merevség kizárólag a kormánytól függ, vagy a stucni esetleg a kerék is belejátszhat?
Igen. Meg a villanyak-fejcsapágy-homlokcső is.