Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#29281
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
CC->XC inkább??????

#29282
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
retizotyo: Pedá ezért mert idáig sokat használtam városba is (ottt nemjó az SPD SL a kilógó stopli miatt) de mivel van városi fixim, most télen veszek spd-sl cipõt meg pedált. A Nyeregcsõ pedig le lett cseréve azóta Ritchey WCS-re:)
pcycle: Azt nem mértem le, csak saccoltam. Ezért szétszedni nem fogom, de ha valamit cserélni kell majd arrafelé, le fogom mérni:) amúgy 8,8kg-ot írtam nem 8kg-ot...
robko: köszi:)
kipage: Hát most összejönne a pénz a vázszettre de inkább CC bringát építek az árából (fullcarbon váz vs. merida tfs váz, rs recon teló, slx szett, mavic kerekek....inkább egy CC bringát csinálok:D)

#29283
Iceshark

Iceshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.036 hozzászólás
országúti fékkarhoz lehet valahol kapni külön ilyen gumi b@aszást? tudjátok a fékkar gumi borítása, elérett és leszakadt a fékkarról, most ilyen csúnya szigetelõszalagos javítás lett a dologból, de nem cserélnék fékkart emiatt mivel egy full 105-ös gravírozott szettes retró országútiról van szó, nem lenne szép egy másik fékkarral :(

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"

hegyi kecske ; zõdcség ; városi vadász

a bringaszállító


#29284
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
pcycle szerintem elnézted, mert 8,8kgot írt, nem 8at.

Kubai klassz a bringa, szinte mindent feltuningoltál rajta már "csak" egy új vázszett kell. Aztán ha az is megvan, akkor mehet egy könnyû kerékszett a versenyekre, a mostani meg jó lesz edzéshez.

#29285
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Kiskubai: megnéztem a keród grammozását, bandázs és a bowdenszett tömegét nem mérted el? nagy valószínûséggel több lehet, mint amit írtál. Egy lightweightes teljes bowdenszett (váltó+fék+bházak) közel <200 gr., a legkönnyebb van 100 gr. körül (De az ca. 40e Ft), úgy általában inkább 25 dkg körüliek. A bandázsok is 60-70 gr a könnyebbik fajtából, persze van 30-40 körül is, de azok szintén drágák és egy szezont bírnak. A teljes tömeg komolyan 8 kg. lenne? MErt nekem Trek 2300-sal (1500 gr.) Ultegrával, 1550 gr.os kerékszettel, válogatott könnyû kiegészítõkkel (Icon graphite kormány, 135 gr. nyereg...) volt 8,25 kg.!

#29286
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás

Két dolgot nem értek:
Triatlon olimpiai távon sima országútival megy a nemzetközi mezõny nagyrésze. 40km bringa - ehhez nem kell különleges üléspozíció (van 1-2 triatlonos ismerõsöm, õk mondták). A stucni szokott rövidebb lenni, mint egy átlag országútin (így ránézésre)



nem azért nem kell TT mert rövid... hanem mert lehet bojozni(meg talan mert nem engedik a TT kormanyt, itu szerint nem erhet tul a könyöklõ a fékkarokon) 8)

#29287
robko66

robko66

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.317 hozzászólás

Ez a kék: http://prohardver.hu...1454-11454.html itt le van írva minden h hány gramm..ja és azóta megvan a WCS nyeregcsõ.

880-as vázat felszerelted szépen,komoly....

#29288
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.760 hozzászólás
Két dolgot nem értek:
1. pedál
2. nyeregcsõ

??

Triatlon olimpiai távon sima országútival megy a nemzetközi mezõny nagyrésze. 40km bringa - ehhez nem kell különleges üléspozíció (van 1-2 triatlonos ismerõsöm, õk mondták). A stucni szokott rövidebb lenni, mint egy átlag országútin (így ránézésre)



#29289
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Ez a kék: http://prohardver.hu...1454-11454.html itt le van írva minden h hány gramm..ja és azóta megvan a WCS nyeregcsõ.

#29290
robko66

robko66

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.317 hozzászólás
ez a kék a bringád?se kerék se szett,igy még a 67 is sok te dagadt á.....:)

#29291
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Én is csak 67kg vagyok. Bringával együtt:D

#29292
robko66

robko66

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.317 hozzászólás
60kg hoz kerék se kell:)

#29293
robko66

robko66

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.317 hozzászólás
2009-es mavic ksyrium elite jo itthonra mindenre nem?sulya is elég baráti 1550...kérdés 85-90kg-mat birja-e.

#29294
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Írni mindig jókat szoktak, ez nyilván marketing. Igazán merev nem lehet, de 60 kg alatt nem fog hajladozni, így megkockáztatható.

#29295
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
Citec, Tour Magazin:
TOUR-Test Winner 06/2008: "And the winner is the tried and tested Citec 3000 S Aero, a well established classic, offering the best overall performance for a fair price."

azt írták róla hogy ahozképest hogy nincs benne küllõ nagyon merev a kerék
letsztelem azt majd kiderül

én 60kg vagyok 8)

#29296
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Citec: Ígymár hihetõbb a 1490 gr, meg aztán ezek gyári adatok. 27mm-es felni 14/16 küllõvel sem egy értelmes dolog, elég gyenge lehet. Én egy régebbi modellre gondoltam a hozzászólásomban. Kár volt a küllõszámot így levinni, ma már ezzel nem próbálkoznak, Rolf csinált ilyeneket, nem sokat ért vele, mert a felnit meg kellett erõsíteni és amit nyert az aerodinamikán vesztette a tömegen. 14 küllövel nem mennék a magyar utakon 70 kg-osan sem.
Az alacsonyfelnit hegyi terepre a legjobb, elõnye a könnyû súly, hátránya a "sok" küllö, bele kell tenni 28 minimum. A mélyfelnik merevebbek aorosabbak, kevesebb küllö kell hozzájuk, viszont nehezebbek (mármint az aluk). Valóságban nem igazán számít, ha aluról van szó, mert 24-34mm között változtak általában, ha 40mm fölé mentek (Rigida DP) nagyon nehéz lett a felni(600 gr). Mióta van karbonfelni, egy 50mm-es felnit is ki lehet hozni 320-350gr.-ból, tehát hegyre is jó. Csak a nyugati mániásoknak és a gazdagoknak, nem elég jó ez sem, és hegyre fûzetnek 220 gr.os alacsonyprofilú karbonfelnit...

#29297
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
hát 200k ért kapom úgy hogy jön mellé egy Profile könyöklõ meg Conti gumik...

Felni magasság elvileg abban számít hogy a úgy kevésbé lassítják a forgást.. de nehezebb beforgatni mászáshoz viszont az alacsony felnik jók Zipp 202 Mavic

én tour magazint néztem abba nagyon dícsérték...

#29298
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

90kg ig ajánlott a 14/16
de van 16/20 as kicsit testesebbeknek...
az agyakat is a CITEC csinálja (de mérget nem vennék rá)...
(elég rendesen dolgoznak kifele ha láttál hasonlót)


Az oldalon azt írják DT240S. Amúgy elég merev ahhoz képest, hogy küllõ nélkül próbálnak kereket gyártani. Legalábbis a 2006-os 16/16 (?) küllõs változat. http://www.rouesarti...e-23159755.html

Viszont az elõzõ oldalon nem tûnik túl aerodinamikusnak.

#29299
robko66

robko66

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.317 hozzászólás
ugy tudom az agyak dt swiss 240-esek,talán a piros szin is erre utal,bár van szürke is:)
175.000HUF-ért már lehetnek benne ilyen király agyak...te mennyiért nézted?a felni magassága mennyiben számit?dimbes dombos utra milyen magasságu felni ajánlott vagy milyen kereket ajánlanátok?

#29300
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
90kg ig ajánlott a 14/16
de van 16/20 as kicsit testesebbeknek...
az agyakat is a CITEC csinálja (de mérget nem vennék rá)...
(elég rendesen dolgoznak kifele ha láttál hasonlót)