Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#29181
Írta 2008. december 17. - 08:00
#29182
Írta 2008. december 17. - 00:48

Hogy kell feltennem, mi a trükkje?
(Valaminek kell lenni, most is "minõségi" bandázsom van, de full sima)
#29183
Írta 2008. december 13. - 23:26
mit lehet tudni a Formigli bicajokról?
konkrét típust nem tudok, csak hogy tökfehér aluváz fekete karbonvillával meg karbon lánc és támvillával...
nézelõdtem a honlapjukon de ezt a típust nem láttam, gondolom nem a legújabb szériából való. szóval ha tudtok róluk valamit akkor ne kíméljetek
köszi
#29184
Írta 2008. december 09. - 13:14
#29185
Írta 2008. december 09. - 11:07
#29186
Írta 2008. december 09. - 00:43
a mavic kar meg olyan amilyen, mint írtam meghúzott állapotban a kar forgatható körbe még egy negyed fordulatot
meglássuk
a biztonság kedvéért csináltam egy madzag segítségével egy spúr próbát, szerencsére láncvillák és a váz középrésze mm pontosan a helyükön vannak
#29187
Írta 2008. december 08. - 21:30
Üdv Vittore30, nekem is volt ez a gondom,
ezáltal ismerkedtem meg pl Jettisonnal is:D
Csak nekem vízszintes papucsum van, új bringa ? vagy csak szimplán csak elkezdte ezt a probot?
Nekem az volt a megoldás, hogy felfordítottam, gyz ki, rugókat leszedte róla, gyz vissza, szépen elkezdtem betekerni, úgy, hogy a gyz karja zárva legyen, amíg ment kézzel, azután fogtam egy villás kulcsot , aminek a másik felén ua a méret van csak nem villás kulcs formában, az a kör alakú izérászorítottam vele a zárókarra és alaposan behúztam vele, de tényleg nagyon:D tehát azóta minden tekerésben társam az a kulcs, mert nem lehet kiszedni egyébként a kereket:D
Próbáld meg talán......
#29188
Írta 2008. december 08. - 20:29
ezáltal ismerkedtem meg pl Jettisonnal is:D
Csak nekem vízszintes papucsum van, új bringa ? vagy csak szimplán csak elkezdte ezt a probot?
Nekem az volt a megoldás, hogy felfordítottam, gyz ki, rugókat leszedte róla, gyz vissza, szépen elkezdtem betekerni, úgy, hogy a gyz karja zárva legyen, amíg ment kézzel, azután fogtam egy villás kulcsot , aminek a másik felén ua a méret van csak nem villás kulcs formában, az a kör alakú izé
Próbáld meg talán......
#29189
Írta 2008. december 07. - 23:14
a shim gyz karjával ilyen nincs, ha be van zárva a kar meg se mozdítható
#29190
Írta 2008. december 07. - 23:05
és az a kis fos 4es csavar nem azért van h ne forduljon el, hanem amikor berakod a kereket akkor egybõl egyenes legyen
A papucs hátsó élén nincs olyan kis lyuk? Azokba becsavarható egy pici csavar, amelyet neki lehet szorítani a beállított tengelyhez és ezzel gátolja az elfordulását.
#29191
Írta 2008. december 07. - 21:42
srácok,
van különbség az alu és az acélváz papucsok vastagsága között? most acéllal járok és a kerék néha elmozdul a középsíkból (hátsó), kb 1-2 mm-t a baloldal felé (nem a lánctányér hanem a másik oldal).
A papucs hátsó élén nincs olyan kis lyuk? Azokba becsavarható egy pici csavar, amelyet neki lehet szorítani a beállított tengelyhez és ezzel gátolja az elfordulását.
#29192
Írta 2008. december 07. - 11:49
#29193
Írta 2008. december 07. - 00:54
ln a szinterrel nem csináltam semmit mer ott lepattogott ahol a gyz fogta, és elmúlt a problem
megpróbálhatod valami érdesítéssel. bár nekem fájna a krómnak nekiesni smirglivel....
mavic gyz, ami a cosmos kerékhez volt
shim 105-össel is próbáltam
mit érdemes csinálni a krómozott felülettel?
#29194
Írta 2008. december 07. - 00:27
shim 105-össel is próbáltam
mit érdemes csinálni a krómozott felülettel?
#29195
Írta 2008. december 07. - 00:24
krómozás télleg csúszós
milyen gyorszárat használsz?
nekem pl a régi campa csûszkálós, nehezen meghúzható, és akkor is csak kis eerõt fejt ki, a sh 105ösöm könnyedén,. nagy erõt fejt ki
ettõl is függ
még annyit hogy amikor látom hogy elmozdulva van a kerék, akkor sem könnyebb kilazítani a gyz karját
#29196
Írta 2008. december 07. - 00:18
Sok teleszkóp becsúszója krómozott, hogy a becsúszók jobban mozogjanak. Papucsot krómozni nem okos dolog. Inkább sugárirányban bordázni kellene.nincs frissen festve, viszont krómozott - lehet hogy ez a gond? lehet hogy a krómozott felület miatt csúszik a rögzítés?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#29197
Írta 2008. december 07. - 00:06
#29198
Írta 2008. december 07. - 00:05
nincs frissen festve, viszont krómozott - lehet hogy ez a gond? lehet hogy a krómozott felület miatt csúszik a rögzítés?
#29199
Írta 2008. december 06. - 23:59
nyilván azért mozdul balra, mert a jobb oldala kapja a húzó terhelést, ergo mégsincs meghúzva rendesen az a gyorszár
véletlen nem frissen festve van a váz?
nekem szinterezés után volt ilyen h normális meghúztam, de mégis elmozdult, mer kicsi volt a súrlódás a gyz. és a papucs között
na most ez nyilván vízszintes papucsra vonatkozik
ha ejtõs akkor csak egyféleképp lehet betenni, szal sztem az nem mozdulhatna el...
de lehet félreértettem a problémát
hajtás közben mozdul be vagy amikor meghúzod a gyz-at?
srácok,
van különbség az alu és az acélváz papucsok vastagsága között? most acéllal járok és a kerék néha elmozdul a középsíkból (hátsó), kb 1-2 mm-t a baloldal felé (nem a lánctányér hanem a másik oldal).
eléggé meg van húzva a gyz., versenyezni nem is lenne jó mert nem félpillanat emiatt kikapni a kereket. van ötletetek mi lehet a gond?
#29200
Írta 2008. december 06. - 21:18

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





