9 barra életemben nem fújtam fel a gumit, általában 7.0 báron járok, lehet ezért vagyok olyan lassú?:hehe:
9bar-ra én se én olyan 7.5-8 körül szoktam.
9 barra életemben nem fújtam fel a gumit, általában 7.0 báron járok, lehet ezért vagyok olyan lassú?:hehe:
Ha azt akarod, hogy ne rázzon a bringa annyira, akkor rakj fel inkább egy nagyobb külsõt(25-öst mondjuk) és pl ne 9 bar-ra fújd, hanem csak mondjuk 7-7.5-re. És ne valami kevésküllõs kerékszettet vegyél, hanem valami 36 lyukasat, mert ott nem kell annyira meghúzni a küllõket és ezért állítólag kényelmesebbek. Karbon villa is jót tehet. Ezek többet "érnek", mint bármelyik betét, vagy hajlítás. És/vagy acél, titán, karbon vázat kell vegyél és ne alu-t, mert az alura mondják, hogy ráz, de én személy szerint ezt nem tapasztalom. Ha nagyon recegõs az út mindenhol amerre jársz akkor a hajlítás se fog segíteni, alapból meg egyáltalán nem kényelmetlen az országúton tekerni egy hajlítás nélküli alu vázzal, normál 23-mas külsõvel 8 bar-on sem.
Igazad van Mathias! A kevésbé felpumpált gumi nagyon sokat dob a kényelmen.(Ezt már tapasztaltam) Sajnos ilyenkor nem olyan jól gurul. A karbonvázas gépekkel szerinted mi a helyzet? Tudom nagyon drága, de ha tényleg felfogja a rázkódásokat talán érdemes volna. Hogy bírná a karbonváz a hibás országutakat és milyen élettartamra lehet számítani?Vegyük azt a szerencsés esetet, hogy nem esek el.
Igazad van Mathias! A kevésbé felpumpált gumi nagyon sokat dob a kényelmen.(Ezt már tapasztaltam) Sajnos ilyenkor nem olyan jól gurul. A karbonvázas gépekkel szerinted mi a helyzet? Tudom nagyon drága, de ha tényleg felfogja a rázkódásokat talán érdemes volna. Hogy bírná a karbonváz a hibás országutakat és milyen élettartamra lehet számítani?Vegyük azt a szerencsés esetet, hogy nem esek el.
Ha azt akarod, hogy ne rázzon a bringa annyira, akkor rakj fel inkább egy nagyobb külsõt(25-öst mondjuk) és pl ne 9 bar-ra fújd, hanem csak mondjuk 7-7.5-re. És ne valami kevésküllõs kerékszettet vegyél, hanem valami 36 lyukasat, mert ott nem kell annyira meghúzni a küllõket és ezért állítólag kényelmesebbek. Karbon villa is jót tehet. Ezek többet "érnek", mint bármelyik betét, vagy hajlítás. És/vagy acél, titán, karbon vázat kell vegyél és ne alu-t, mert az alura mondják, hogy ráz, de én személy szerint ezt nem tapasztalom. Ha nagyon recegõs az út mindenhol amerre jársz akkor a hajlítás se fog segíteni, alapból meg egyáltalán nem kényelmetlen az országúton tekerni egy hajlítás nélküli alu vázzal, normál 23-mas külsõvel 8 bar-on sem.
nem magamnak lenne a kerék. csajnak, ilyen fitness bringába. most olyan 35-40 mm széles gumi van fenn neki...A gyártói weblapon tényleg a mali van felsorolva.
Írok is nekik asszem.
Mavicnál sajna nincs összeköttetésem, de a malinál van:)
Köszi
...
Szerintem 28 as nál szélesebb gumit tök felesleges feltenni országutira, vagy trekingre, akkor inkább már montival közlekedj.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
És a meghajlított hátsó villáról mit gondolsz? (Cube, author stb) Szintén marketing fogás vagy tényleg csökkkenti a rázkódást? A cube vázak úgy látom szépen egyben vannak. Nincs bennük semmiféle komplikáltság, meg rezgés elnyelõ betét (ami esetleg útközben kipotyog). De vajon kevésbé ráz mint egy másik bringa?
És a meghajlított hátsó villáról mit gondolsz? (Cube, author stb) Szintén marketing fogás vagy tényleg csökkkenti a rázkódást? A cube vázak úgy látom szépen egyben vannak. Nincs bennük semmiféle komplikáltság, meg rezgés elnyelõ betét (ami esetleg útközben kipotyog). De vajon kevésbé ráz mint egy másik bringa?speci amcsi gyártó, és ezek a rezgéselnyelõ csodák azért kicsit marketing fogások is, szal inkább az anyag számít amibõl csinálják, nem az ilyen okosságok
Szia Kiskubai!
A specializedrõl szinte semmit sem tudok. Még azt sem, hogy hol és mióta gyártanak ilyen outikat. Viszont találtam egy régi 2005-ös cikket, miszerint a specialized rezgéselnyelõ betéteket használ hogy ne csak merev, de kényelmes is legyen a bringa. Úgy gondolom, ez a technológia forradalmi jelentõségû lehet a rossz állapotú magyar országutakon. Melyik oldalon találok részletes specifikációt és fotókat a 2008-as és 2009-es modellekrõl. Kik a hazai forgalmazók? Megnéztem a cube oldalt is. Nagyon szépek a nagyfelbontású fotók! Gyönyörûek a hajlított formájú hátsó villák. Nem tudod: a hajlításoknak is van rázkódáscsökkentõ hatása. És ez a hatás van olyan erõs, mint a specializednél alkalmazott betétnél? Köszönöm az országútis fórum linkjét. igazad van ez a levél inkább oda kívánkozik! Úgyhogy, ott is közzéteszem!
Várom válaszodat: Kobuc
boneshaker.huKöszi az infót, de inkább az a nagyker érdekelne amelyik forgalmazza Mo-on.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
A dtswiss honlapján az van, hogy a mali forgalmazza.Köszi az infót, de inkább az a nagyker érdekelne amelyik forgalmazza Mo-on.
DT Swiss RR1.1 Road 622x15, 415g felniket szeretnék venni, mi a véleményetek róla?
Hazánkban lehet kapni? /a mali forgalmazza vagy sem?/-ha tudja v.ki a választ kérem írjon.
thx
Hm, lehet... de mindenhol csak annyit írnak, hogy "cork" és nekem is ilyen van...