Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34362 replies to this topic

#29081
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 posts
Én Fulcrum 7 kerekeket használok, megyek szar aszfalton gyorsan is, lassan 90 kilóval és telejsen jól bírják a strapát

#29082
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts
Mi a vélemény az ÚJ Ultremo R-rõl? van a honlapjukon egy elég dúrva videó, ami a defektállóságot prezentálja... http://www.ultremo.com nyelv amelyiket akarod, aztán bal oldalon technology, és ott High density guard (video). ÉRdemes egy pillantást venni rá. Bár ilyen defektvédelemmel 180g...vajon hány km-t bírhat?

#29083
Kobuc

Kobuc

    vendég

  • fórumtag
  • 144 posts
Az author honlapján azt olvastam hogy immáron három éve saját fejlesztésû vázaik vannak, a többieknek nincs ilyesmije, mind taiwani gyártók katalógusaiból rendelik meg a vázaikat. A három év nem nagy idõ. Nem lehetséges, hogy rutinosabbak a tajwaniak?

.

minden made in taiwan



#29084
Kobuc

Kobuc

    vendég

  • fórumtag
  • 144 posts
A másik esélyes az AUTHOR CA6600 2008-as modell.A MAVIC KSYRIUM ELITE kerekek szerinted merevebbek és erõsebbek a bontragernél? Az erõs, strababíró kerék számomra nagyon lényeges szempont, mert 10-15km-ert vagyok kénytelen rendszeresen vacak úton tekerni, hogy jó minõségû szakaszra érjek. A mai szûkre méretezett karbonvilláknál pedig egy kis nyolcas is elegendõ, hogy a kerék megszoruljon. Úgy vagyok vele, ha a strapabíróságot kell feláldozni inkább ne legyen olyan szuperkönnyû az a kerék. HA tudsz légyszíves mondj véleményt az alábbi bicajok kerekeirõl is: (úgy látom ezeken már kicsit sûrûbben vannak a küllõk)

KTM STRADA LC4000
CUBE AGREE GTC PRO

könnyebb, aerodinamikusabb, viszont kevésbé bírja a strapát és kevésbé merev, de mivel gyári kerék, az sokat dob rajta, bár nekem nem tetszenek a bontrager kerekek[/quote]

#29085
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
könnyebb, aerodinamikusabb, viszont kevésbé bírja a strapát és kevésbé merev, de mivel gyári kerék, az sokat dob rajta, bár nekem nem tetszenek a bontrager kerekek


Ez jó ötlet! Érdemes lesz megtartanom a régi 15 kilós scwinn-t is. Írtad, hogy gagyi karbont ne vegyek. Jó volna tudnom gagyi karbonnak számít-e az alábbi általam kiszemelt bringa: trek madone 4.5 2008-as évj. A gép csodálatos, de a vázon ott díszeleg a made in taiwan felirat. A treknél ez a legolcsóbb karbonváz (TCT technológia). A drágább OCLV vázak már komolyabb (talán kézi)technológiával készülnek, de ezekre már nem futja. A bontrager race kerekeken a ritkásan elrendezett küllõk jelentenek valamilyen gyakorlati elõnyt( pl.strapabíróság vagy kényelem) vagy csupán egy design trükkrõl van szó?



#29086
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
A conti gp attack és force milyen? A katalógus azt sugallja, hogy ez a legprofibb gumi, de valahogy nem látom, hogy annyira népszerû lenne.

#29087
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
minden made in taiwan

#29088
Kobuc

Kobuc

    vendég

  • fórumtag
  • 144 posts

Kobuc.

Pár hét mindennapi forgalomban tekerés után észre sem fogod venni hogy vannak autók, csak maximum ha ki kell kerülnöd õket. Nem kell velük foglalkozni, csak nem szabad kiszámíthatatlannak lenni.

Karbon. Arra azt szokták mondani, hogy nem "emlékezõ típus" mint az alu. Vagy eltöröd, vagy megy ameddig oda nem vered valahova.
Alut már törtem városban, az is csak egy kormány volt. Karbon részek még soha. De rázósabb utakon is a karbon villa sokat számít. Pl Teleki Blanka ...
De gagyi karbont ne vegyél, és én a helyedben rázós utakra összeraknék egy olyan gépet, ami nem sokba van. Ha meg mindenképpen szeretnél valami presztízs bringát, akkor azt hagyd meg a sima utakra. Senki sem szokta keverni az edzõbringát a verseny gépekkel.
No és ha 15 kg az outi, és azzal tudsz menni hegyre akár, akkor a hiperkönnyû mûanyagokkal is fel fogsz tudni menni.

Nem beszélve arról, hogy ha ennyire nem mondanak semmit a bringák, akkor inkább valami low-end modellen tanuld meg hogyan kell a kátyúkat kezelni.

Ez jó ötlet! Érdemes lesz megtartanom a régi 15 kilós scwinn-t is. Írtad, hogy gagyi karbont ne vegyek. Jó volna tudnom gagyi karbonnak számít-e az alábbi általam kiszemelt bringa: trek madone 4.5 2008-as évj. A gép csodálatos, de a vázon ott díszeleg a made in taiwan felirat. A treknél ez a legolcsóbb karbonváz (TCT technológia). A drágább OCLV vázak már komolyabb (talán kézi)technológiával készülnek, de ezekre már nem futja. A bontrager race kerekeken a ritkásan elrendezett küllõk jelentenek valamilyen gyakorlati elõnyt( pl.strapabíróság vagy kényelem) vagy csupán egy design trükkrõl van szó?

#29089
langferi

langferi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 348 posts

Sziasztok adott két keró és egy dilemma egy ismerõsömnek. Melyiket?
http://www.chainreac...x?ModelID=25458
http://cgi.ebay.co.u...1|39:1|240:1318


Lemond +1 szavazat :)
langferi alias SzomjasFeri
Lazán, faszán, igazán!
http://piacter.bikem...500&ppuser=2602

#29090
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
jah meg a marketingnek bedõlõ vevõknek

igen, az a bizonyos black chili compound (S betû) a "protour versenyzõk részére kifejlesztve..."



#29091
swn

swn

    vendég

  • fórumtag
  • 116 posts

Conti GP 4000s, 3000 és városban Michelin Krylion Carbon. Mindet el lehet 10ekm fölé hajtani. 5000km-ként ha kapok deffektet és jól tapadnak esõben, hóban, szárazon.
Ezeket mindet meg lehet venni 6-8eFt-ért darabját. Sima 4000 talán kicsit gyengébb minõség volt mint a 4000s.


igen, az a bizonyos black chili compound (S betû) a "protour versenyzõk részére kifejlesztve..."

#29092
Janes

Janes

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 posts

Sziasztok adott két keró és egy dilemma egy ismerõsömnek. Melyiket?
http://www.chainreac...x?ModelID=25458
http://cgi.ebay.co.u...1|39:1|240:1318


+ 1 szavazat a Lemondra:)

gumitéma: nekem 23-as Maxxis Detonator gumik vannak fennt, nem egy grammozós gumi, de nagyon jól tart kanyarban és vizes úton is megfog., és még nem defekteltem vele, pedig mér murván is használtam.

#29093
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 posts
Conti GP 4000s, 3000 és városban Michelin Krylion Carbon. Mindet el lehet 10ekm fölé hajtani. 5000km-ként ha kapok deffektet és jól tapadnak esõben, hóban, szárazon.
Ezeket mindet meg lehet venni 6-8eFt-ért darabját. Sima 4000 talán kicsit gyengébb minõség volt mint a 4000s.

#29094
tomy74

tomy74

    újonc

  • fórumtag
  • 8 posts
az biztos bloke, nem semmi tura lehetett! én 2007 telén vettem az országutimat, amugy montizok, de gondoltam ha esõ után sár van erdöben tudjak már tekerni, legalább aszfalton. aztán végül is ugyan annyit mentem vele mint a montival.
sajna még 100 km-nél nagyobb távot nem tettem meg vele, sztem majd az idén.

#29095
swn

swn

    vendég

  • fórumtag
  • 116 posts
Újabb gyártástechnológia, esetleg könnyebb... lényegi különbség nincs, inkább több apróság... Conti GP4000 edzõtársamnak elment 15ezret is, pedig versenyek elõtt görgõzik is vele. :)

bloke, az nem semmi, jó móka lehetett! Öregkorodban valszeg nem arra fogsz emlékezni, h tekertél 100km-t gond nélkül, kellenek az ilyen élmények is. :)

#29096
tomy74

tomy74

    újonc

  • fórumtag
  • 8 posts
igazábol nem is tudom mi a külömbség a pro , pro2 , pro3 között. gondolom csak ujabb tipus. a defekt álloságra nemtok mit mondani remélem nem sirokból kell majd hazatolni

#29097
tomy74

tomy74

    újonc

  • fórumtag
  • 8 posts
nemtom remélem beválik, a mautzmastertõl vettem állitolag tartos gumi. de amikor keresgéltem felhívtam több boltot is és azt mondták erre 15-20 ezret is elmehet, amit azért sokallok egy kicsit olyan gumitol ami igy ki van hegyezve.de ha a felét lefutja az nekem már jó lesz!

#29098
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Hát, ha már ilyen gumiértékelõs vonalon mozgunk, én Schwalbe Ultremot vettem, mert, hogymilyen fasza könnyû meg minden. Tavaly letekertem az Adriára (kb. 500 km). Amikor indultam a gumi szinte új volt, mire odaértem, már imádkoztam, hogy tartson ki az úticélomig (anyámék már ott voltak, de telefonálni sem tudtam volna). A szövet több helyen is elszakadt, valahol már dudorodott kifelé a belsõ. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy átmentem egy frissen aszfaltozott szakaszon, lehet, hogy az tett be neki.

#29099
swn

swn

    vendég

  • fórumtag
  • 116 posts

én most vettem " akciosan " 1 párt nagyon dicsérték milyen jo gumi, persze el akarja adni , de hát majd meglátom. szerettem volna vmi igazán jo gumic a bicomra , ami jol gurul. elõtte panaracer stradius sport volt fent.


Sokan mondják/írják, h a Pro2 Race jobban tetszett nekik, mint a hármas. Végül én is Pro2-t vettem a budaörsi Decathlon-ban, 10eFt volt a pár (csak piros van). Január végén, vagy februárban tudok mondani véleményt. :) Szerintem amatõr szinten a Pro Race is ugyanolyan jó lenne, szárazon azzal is bátran döntheted a bringát, amíg le nem ér a pedál... :D A Panaracer-hez képest biztosan érezni fogod a különbséget. Akkor éreztem hasonlót, amikor Conti GP3000-re cseréltem a Michelin Megamiumot. Jöttem le Kékesrõl és ha kanyarban rátettem az ívre, a Conti rajta is maradt, nem mászott oldalirányba... vagy: Galyáról Pásztó felé kicsit gyorsabban mentem be egy kátyús, éles jobbosba és kb. 20-30 centit kicsúszott az elsõ, de ott is szépen megfogott. Szerintem ilyen helyzetekben az olcsóbb külsõkkel fekszel, ennyit jelent egy premium kategóriás gumi, ha néha szereted feszegetni a határokat... Még annyi, hogy én 5000Ft/db-nál többet még nem költöttem rá, ki lehet fogni jó kis akciókat, a tavalyi modell pedig (majdnem) ugyanolyan jó...

#29100
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 posts

Sziasztok adott két keró és egy dilemma egy ismerõsömnek. Melyiket?
http://www.chainreac...x?ModelID=25458
http://cgi.ebay.co.u...1|39:1|240:1318


Én tuti a Lemond-ot venném:)