Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#29061
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
gördülésre tudsz valami számot mer nem tudom elképzelni h kisebb lehetne a tömlõs megoldásnak, keréknek mi baja lesz a 13 bartól?
mondjuk én csak versenyre használnám
am nekem is fekete felnire lesz és a másik befutó a 4000s lenne ha összeszedtem rá a kesst, de nagyon filózok melyik legyen

Gondolkodtam rajta, de végül nem próbáltam ki, mert érdekes módon még a gördülési ellenállása sem jobb, mint a a 4000S-é. Ára, súlya több és a magasabb BAR sem tesz jót a keréknek valamint a konfortnak sem. Vinni kell magaddal mindig egy pótot (300g vs. conti supersonic 50g). + egy tufo szingóm porá hullott a fiókban, így nem bízok a tartósságában sem. Ja és a fekete conti a legszebb egy fekete felnin.



#29062
qanic

qanic

    vendég

  • fórumtag
  • 12 hozzászólás

tufo giro twixrõl neem tudsz valamit?


Gondolkodtam rajta, de végül nem próbáltam ki, mert érdekes módon még a gördülési ellenállása sem jobb, mint a a 4000S-é. Ára, súlya több és a magasabb BAR sem tesz jót a keréknek valamint a konfortnak sem. Vinni kell magaddal mindig egy pótot (300g vs. conti supersonic 50g). + egy tufo szingóm porá hullott a fiókban, így nem bízok a tartósságában sem. Ja és a fekete conti a legszebb egy fekete felnin.

#29063
Janes

Janes

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás

Blizzard, Ultremo, Stelvio <- ebbõl 26os-t meg 28as-t is
Mindegyik kopás elõtt lett kuka mert szétvágta valami. Defekt kb 2-3 alkalommal havonta, km-ben ez olyan 1000-1500, mert több bringával is mentem.

Ezzel szemben pölö a GP3000-nél már 2 cm hosszan kilátszott a szövet és még akkor sem kaptam vele defektet. 6ezer km alatt egyszer sem. GP4000S szintén 0 defekttel. Volt még valami Sport típus is, azzal csak a súlya volt a gond. Michlein is volt, de annak a tapadásával volt bajom, Vittoria is volt, azzal is sok baj volt, mondjuk azt télen használtam, Specibõl is valami 26os slicket használtam, az jó volt, mint eddig minden speci gumi amit próbáltam. Maxxisból volt Fuse meg Detonator, szerintem mindkettõ tapadása sz@r.

Összkm olyan 50 ezer környékén, persze volt olyan gumi ami nem csontra kopottan került le a bringáról.


Hát nemtom nekem megfelel a Detonator tapadása igaz én nem versenyre használom.:)

#29064
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
am érdekes, mert pont a conti vette meg a schwalbe-t pár éve...

Elég nagy rálátásom van rá, nem hasból beszélek. :w_morde:

És ha eddig nem tanultak meg gumit csinálni, akkor nem hiszem, hogy hirtelen mégis sikerült nekik.



#29065
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Blizzard, Ultremo, Stelvio <- ebbõl 26os-t meg 28as-t is
Mindegyik kopás elõtt lett kuka mert szétvágta valami. Defekt kb 2-3 alkalommal havonta, km-ben ez olyan 1000-1500, mert több bringával is mentem.

Ezzel szemben pölö a GP3000-nél már 2 cm hosszan kilátszott a szövet és még akkor sem kaptam vele defektet. 6ezer km alatt egyszer sem. GP4000S szintén 0 defekttel. Volt még valami Sport típus is, azzal csak a súlya volt a gond. Michlein is volt, de annak a tapadásával volt bajom, Vittoria is volt, azzal is sok baj volt, mondjuk azt télen használtam, Specibõl is valami 26os slicket használtam, az jó volt, mint eddig minden speci gumi amit próbáltam. Maxxisból volt Fuse meg Detonator, szerintem mindkettõ tapadása sz@r.

Összkm olyan 50 ezer környékén, persze volt olyan gumi ami nem csontra kopottan került le a bringáról.


Vittoriából melyiket használtad?

#29066
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Blizzard, Ultremo, Stelvio <- ebbõl 26os-t meg 28as-t is
Mindegyik kopás elõtt lett kuka mert szétvágta valami. Defekt kb 2-3 alkalommal havonta, km-ben ez olyan 1000-1500, mert több bringával is mentem.

Ezzel szemben pölö a GP3000-nél már 2 cm hosszan kilátszott a szövet és még akkor sem kaptam vele defektet. 6ezer km alatt egyszer sem. GP4000S szintén 0 defekttel. Volt még valami Sport típus is, azzal csak a súlya volt a gond. Michlein is volt, de annak a tapadásával volt bajom, Vittoria is volt, azzal is sok baj volt, mondjuk azt télen használtam, Specibõl is valami 26os slicket használtam, az jó volt, mint eddig minden speci gumi amit próbáltam. Maxxisból volt Fuse meg Detonator, szerintem mindkettõ tapadása sz@r.

Összkm olyan 50 ezer környékén, persze volt olyan gumi ami nem csontra kopottan került le a bringáról.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#29067
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Elég nagy rálátásom van rá, nem hasból beszélek. :w_morde:

És ha eddig nem tanultak meg gumit csinálni, akkor nem hiszem, hogy hirtelen mégis sikerült nekik.


Engem érdekel mely típusokat használtad és mennyit mentél velük és hány defektet kaptál.

#29068
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás

Melyikeket próbáltad konkrétan? Mert azért így elég szerencsétlen általánosítani. Fõleg egy új gumira, ami akár tök más alapanyagokból is készülhet.

Elég nagy rálátásom van rá, nem hasból beszélek. :w_morde:

És ha eddig nem tanultak meg gumit csinálni, akkor nem hiszem, hogy hirtelen mégis sikerült nekik.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#29069
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
ksyrium elite
ks equipe
aksium
easton/bontr, nekem az easton jobban tetszik
, hasonlót használok csak novatecbe
hát nem tom ez a karbonvázas kérdés kicsit fogósabb, sztem egyik se mehet tönkre normális használban, bár az author nem akkora név mint a többi
a flancos könnyû kerék alatt mit értesz? mert ha egy bora ultrat, vagy egy hyperiont akkor nem igaz, meg sztem amúgy se jellemzõ


[quote name='Kobuc']Jettison! Itt küldöm a többi bringához tartozó kerékneveket. Elpusztíthatóság szempontjából hogy kéne õket rangsorolnom? És mi volna a jó sorrend, ha a karbon vázak strapabíróságát néznénk?

TREK MADONE 4.5:: bontrager race
KTM STRADA LC 4000-mavic aksium race 20 aero niro küllõ.
AUTHOR CA5500:mavic ksyrium equipe
AUTHOR CA 6600:mavic ksyrium elite
CUBE AGREE GTC PRO: Easton Vista SL

Azt hallottam, hogy a flancos, könnyû kerekekkel vigyázni kell , mert gyakran gyengébbek és nem bírják úgy a rossz utakat, mint az olcsóbb nehezebbek. Mit gondoltok errõl?


[/quote][/quote]

#29070
Soto

Soto

    vendég

  • fórumtag
  • 106 hozzászólás

Ez jól hangzik! Milyen bringád van. Ezek az eredeti, gyári kerekek? Melyik gyártónál találok fulcrum7-el szerelt outikat?


A Cube-nál pl. elõfordulnak Fulcrum-mal szerelt bringák.

#29071
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Egyetértek, Schwalbe-t nem vennék országútra. Tartósság nuku, defektállóság szintén 0.

Continental jobb sokkal, már az Ultra Sport is, de a GP3000-tõl felfele vannak az igazán jó gumik...



Melyikeket próbáltad konkrétan? Mert azért így elég szerencsétlen általánosítani. Fõleg egy új gumira, ami akár tök más alapanyagokból is készülhet.

#29072
Kobuc

Kobuc

    vendég

  • fórumtag
  • 144 hozzászólás
Ez jól hangzik! Milyen bringád van. Ezek az eredeti, gyári kerekek? Melyik gyártónál találok fulcrum7-el szerelt outikat?

Én Fulcrum 7 kerekeket használok, megyek szar aszfalton gyorsan is, lassan 90 kilóval és telejsen jól bírják a strapát



#29073
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Egyetértek, Schwalbe-t nem vennék országútra. Tartósság nuku, defektállóság szintén 0.

Continental jobb sokkal, már az Ultra Sport is, de a GP3000-tõl felfele vannak az igazán jó gumik...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#29074
Kobuc

Kobuc

    vendég

  • fórumtag
  • 144 hozzászólás
Jettison! Itt küldöm a többi bringához tartozó kerékneveket. Elpusztíthatóság szempontjából hogy kéne õket rangsorolnom? És mi volna a jó sorrend, ha a karbon vázak strapabíróságát néznénk?

TREK MADONE 4.5:: bontrager race
KTM STRADA LC 4000-mavic aksium race 20 aero niro küllõ.
AUTHOR CA5500:mavic ksyrium equipe
AUTHOR CA 6600:mavic ksyrium elite
CUBE AGREE GTC PRO: Easton Vista SL

Azt hallottam, hogy a flancos, könnyû kerekekkel vigyázni kell , mert gyakran gyengébbek és nem bírják úgy a rossz utakat, mint az olcsóbb nehezebbek. Mit gondoltok errõl?


[quote name='Jettison']ksyrium elpusztíthatatlan! Attól függ melyik bontrógerre gondolsz, én ha tehetném biztos ksyriumot venném. A többi bringához inkább kerknév kéne, mer sztem adják ezeket mindennel.

am érdekes ez az ultremos dolog, ugyanis azt írják h radiál. namost Sheldon mester aztmondá vala, hogy az kegyetlenmód instabillá teszi a járgányt, autóknál buli de bringán nem, gondolom azért tünik ilyen pufinak az ultremo

am tufo giro twixet használ/használt valaki? nagyon gondolkodom versenyre ezen a peremesszingós mókán

[/quote][/quote]

#29075
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
tufo giro twixrõl neem tudsz valamit?

Én az aktuálisan legjobb continental-t javaslom, ami most a 4000S.
Kb. olyan, mint a 4000, csak kisebb a gördülési ellenállása.
Ha gumiról van szó nem szabad spórolni.
Én 15 éve használok contit: Gran Prix, 3000, 4000, 4000S, Attack/Force
A 3000-es 15.000 Km-t, a 4000-es 11.000 km-t bírt.
Elsõ kerék 8, hátsó 8.5 Bar.

Volt szerencsém egyéb márkákat is kipróbálni, így a helyezések a következõk:
1. Conti
2. Vittoria, Vredestein
3. Michelin
Ettõl lefelé már csak pénzkidobás:
4. Panaracer
5. Tioga
6. Schwalbe
...



#29076
qanic

qanic

    vendég

  • fórumtag
  • 12 hozzászólás
Én az aktuálisan legjobb continental-t javaslom, ami most a 4000S.
Kb. olyan, mint a 4000, csak kisebb a gördülési ellenállása.
Ha gumiról van szó nem szabad spórolni.
Én 15 éve használok contit: Gran Prix, 3000, 4000, 4000S, Attack/Force
A 3000-es 15.000 Km-t, a 4000-es 11.000 km-t bírt.
Elsõ kerék 8, hátsó 8.5 Bar.

Volt szerencsém egyéb márkákat is kipróbálni, így a helyezések a következõk:
1. Conti
2. Vittoria, Vredestein
3. Michelin
Ettõl lefelé már csak pénzkidobás:
4. Panaracer
5. Tioga
6. Schwalbe
...

#29077
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

jó-jó persze, csak megveszem 14ezerért a gumikat, és mondjuk elmennek 1500km-t, az egy dolog hogy az alatt egy defektet sem kapok, de mégiscsak...
nem akarok úgy járni, mint a kolléga a síma Ultremo esetében...


1500-nál azért csak többet mennek el. Szerintem 3e-et minimum el kéne menniük hátul is. Ez is 180 g és azt írják 3e-et bír hátul: http://biondobike.hu...oduct&id=111008

És lehet az Ultremo-nak tartósabb a keveréke.

#29078
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Hmm hát nem tudom a való életben mit ér, hogy õk fogpiszkálókat ejtenek a gumira. Ez így nem jelent semmit szerintem. Ki kell próbálni a való életben.

jó-jó persze, csak megveszem 14ezerért a gumikat, és mondjuk elmennek 1500km-t, az egy dolog hogy az alatt egy defektet sem kapok, de mégiscsak...
nem akarok úgy járni, mint a kolléga a síma Ultremo esetében...

#29079
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Mi a vélemény az ÚJ Ultremo R-rõl? van a honlapjukon egy elég dúrva videó, ami a defektállóságot prezentálja... http://www.ultremo.com nyelv amelyiket akarod, aztán bal oldalon technology, és ott High density guard (video). ÉRdemes egy pillantást venni rá. Bár ilyen defektvédelemmel 180g...vajon hány km-t bírhat?


Hmm hát nem tudom a való életben mit ér, hogy õk fogpiszkálókat ejtenek a gumira. Ez így nem jelent semmit szerintem. Ki kell próbálni a való életben.

#29080
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
ksyrium elpusztíthatatlan! Attól függ melyik bontrógerre gondolsz, én ha tehetném biztos ksyriumot venném. A többi bringához inkább kerknév kéne, mer sztem adják ezeket mindennel.

am érdekes ez az ultremos dolog, ugyanis azt írják h radiál. namost Sheldon mester aztmondá vala, hogy az kegyetlenmód instabillá teszi a járgányt, autóknál buli de bringán nem, gondolom azért tünik ilyen pufinak az ultremo

am tufo giro twixet használ/használt valaki? nagyon gondolkodom versenyre ezen a peremesszingós mókán

[quote name='Kobuc']A másik esélyes az AUTHOR CA6600 2008-as modell.A MAVIC KSYRIUM ELITE kerekek szerinted merevebbek és erõsebbek a bontragernél? Az erõs, strababíró kerék számomra nagyon lényeges szempont, mert 10-15km-ert vagyok kénytelen rendszeresen vacak úton tekerni, hogy jó minõségû szakaszra érjek. A mai szûkre méretezett karbonvilláknál pedig egy kis nyolcas is elegendõ, hogy a kerék megszoruljon. Úgy vagyok vele, ha a strapabíróságot kell feláldozni inkább ne legyen olyan szuperkönnyû az a kerék. HA tudsz légyszíves mondj véleményt az alábbi bicajok kerekeirõl is: (úgy látom ezeken már kicsit sûrûbben vannak a küllõk)

KTM STRADA LC4000
CUBE AGREE GTC PRO

könnyebb, aerodinamikusabb, viszont kevésbé bírja a strapát és kevésbé merev, de mivel gyári kerék, az sokat dob rajta, bár nekem nem tetszenek a bontrager kerekek[/quote][/quote]