Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34362 replies to this topic

#28881
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
én tartok tõle hogy nekem rosszul tették bele a monoblokkot a vázba: a zárócsavar van a jobboldalon :-((


http://search.smartb...350m/CR4800.jpg

#28882
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 posts

szerintem is a vázhoz viszonyított távolságnak kell megegyezõnek lennie, máskülönben úgy fogod érezni mintha az egyik lábad rövidebb lenne :-)


Hát igen ez logikus, hogy a nyeregvázcsõhöz képest kell középen lennie. Nálam amúgy négyszögtengelyes monoblokk van dupla tányérral. Az hogy a láncvillák másképp mennek szerintem azért van mert a papucsok talán másképp vannak kialakítva, vagy nem tudom, az mindenesetre megnyugtat, hogy a gyári kerék középen van.

#28883
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
szerintem is a vázhoz viszonyított távolságnak kell megegyezõnek lennie, máskülönben úgy fogod érezni mintha az egyik lábad rövidebb lenne :-)

#28884
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

de az lehet hogy jó
mert vannak olyan monoblokkok, négyszöges vagy octás, ami triplás hajtõmûhöz van
ezeknek a jobb oldala asszem 3mmvel hosszabb
szóval a lényeg ha a láncvillánál jó akkor a nyeregvázcsõnél ill alsócsõnél is jónak kell lennie, valszeg mathiasnak ez az asszimetrikus mb-ja van



ez itt egy 70/109,5mm-es octalink (bb-5500), dupla hajtókarral (FC-6500)

#28885
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
de az lehet hogy jó
mert vannak olyan monoblokkok, négyszöges vagy octás, ami triplás hajtõmûhöz van
ezeknek a jobb oldala asszem 3mmvel hosszabb
szóval a lényeg ha a láncvillánál jó akkor a nyeregvázcsõnél ill alsócsõnél is jónak kell lennie, valszeg mathiasnak ez az asszimetrikus mb-ja van

Ezek szerint valószínûleg nem.:)



#28886
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 posts

akkor Matthias-é sem stimmel?


Ezek szerint valószínûleg nem.:)

#28887
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

a vázak általában szimmetrikusak gyárilag
szal ha a villánál stimmel akk a többinél is jónak kéne lennie


akkor Matthias-é sem stimmel?

#28888
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
nagyon nem valószínû, de sárvédõ függõ is
lehet hogyha vágsz a kényes pontokon akk jó
23as külsõ mellett el kéne férnie
talán még a 25 is elmegy

A régi alu Mali Ironman vázakkal kapcsolatban lenne egy kérdésem:
teljes sárvédõ elfér egy 25-28-as külsõ mellett?



#28889
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,760 posts
A régi alu Mali Ironman vázakkal kapcsolatban lenne egy kérdésem:
teljes sárvédõ elfér egy 25-28-as külsõ mellett?



#28890
iMaty

iMaty

    vendég

  • fórumtag
  • 154 posts

Nincs:( De hátha beszáll majd valaki akinek van.:)


Kártyám ugyan nekem sincs, de a rendelésbe vsz én is beszállnék majd.
- egy bolygó, két kerék -

#28891
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
a vázak általában szimmetrikusak gyárilag
szal ha a villánál stimmel akk a többinél is jónak kéne lennie

sziasztok,

vki pls segítsen, akinek kéznék van a bringája. szerintetek a hajtókarok belsõ élének egyenlõ távolságra kell lennie a nyeregvázcsõtõl és az alsócsõtõl. nekem olasz menetes vázam van, miután levettem a hajtókart, hogy megtisztítsam és visszatettem, akkor vettem észre, hogy a láncvilláktól mm-re egyezõ a távolság, de a vázcsövektõl nem.

köszi



#28892
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
itt a láncvilláktól egyforma a távolság, viszont a jobbos hajtókar 2-3 mm-el van távolabb a vázcsövektõl

nem lehet hogy az eltérés az olasz/angol menet miatt van? az olasz 70 mm, az angol meg 68mm.

#28893
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 posts

oops, kérdõjel lemarad:

szerintetek a hajtókarok belsõ élének egyenlõ távolságra kell lennie a nyeregvázcsõtõl és az alsócsõtõl??


Hát nekem az alsócsõtõl és a nyeregvázcsõtõl egyenlõ távolságra van, viszont a baloldali láncvillától 2-3 mm-el távolabb van, mint a másiktól. De a kerék középen van.

#28894
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
oops, kérdõjel lemarad:

szerintetek a hajtókarok belsõ élének egyenlõ távolságra kell lennie a nyeregvázcsõtõl és az alsócsõtõl??

#28895
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
sziasztok,

vki pls segítsen, akinek kéznék van a bringája. szerintetek a hajtókarok belsõ élének egyenlõ távolságra kell lennie a nyeregvázcsõtõl és az alsócsõtõl. nekem olasz menetes vázam van, miután levettem a hajtókart, hogy megtisztítsam és visszatettem, akkor vettem észre, hogy a láncvilláktól mm-re egyezõ a távolság, de a vázcsövektõl nem.

köszi

#28896
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
voltál már origó fórumon?:D
ez csak kedveskedés ahhoz képest:D

http://www.competiti...ALCULATOR_INTRO

végigvezet mindenen, tanácsot ad - de döntened a végén neked kell, merthogy többféle stílus van (kemény hajtós, célirányos, de nagyon görbehátútól a lazább stílusig)

(amúgy: kérdezõsködés helyett valóban kikereshetted volna ezt a linket pont ennek a topicnak a régbbi oldalain! végülis csak 275 oldalt kellett volna végignézni :) ! Ahhoz képest, hogy a tekerés idenyugtató és elvileg sokkal normálisabbak vagyunk a sok ütõdött, eltunyult, stresszes pógárnál, nagyon sok az ingerült szöveg. Nem csak itt, más bringás fórumokon is meglepve látom! Sebaj.)



#28897
szocsek

szocsek

    vendég

  • fórumtag
  • 31 posts

lennetek olyan kedvesek volt szo egy méricskélös oldalrol ..linkeljetek be nekem leccii mert nem talalom


http://www.competiti...ALCULATOR_INTRO

végigvezet mindenen, tanácsot ad - de döntened a végén neked kell, merthogy többféle stílus van (kemény hajtós, célirányos, de nagyon görbehátútól a lazább stílusig)

(amúgy: kérdezõsködés helyett valóban kikereshetted volna ezt a linket pont ennek a topicnak a régbbi oldalain! végülis csak 275 oldalt kellett volna végignézni :) ! Ahhoz képest, hogy a tekerés idenyugtató és elvileg sokkal normálisabbak vagyunk a sok ütõdött, eltunyult, stresszes pógárnál, nagyon sok az ingerült szöveg. Nem csak itt, más bringás fórumokon is meglepve látom! Sebaj.)

#28898
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 posts

50 euró az darab vagy pár?
Ha darab, akkor nagyon drága, ha pár akkor már jobb egy kicsit...


Természetesen pár, és én még akkor rendeltem, amikor az EUR/HUF kedvezõbb volt. Rögtön 6-ot. Nekem minden gépen GP fut, és nagyon meg vagyok elégedve vele.

#28899
qanic

qanic

    vendég

  • fórumtag
  • 12 posts

50 euró az darab vagy pár?
Ha darab, akkor nagyon drága, ha pár akkor már jobb egy kicsit...

qanic
Ki beszélt 52-rõl :) 53 az igazi... az 50-11 és az 53-11 között 100as pedálfordulatnál ~3.5 km/h a különbség. Nagyobb csapásszámnál még nagyobb. Nagyon nem mindegy.
A kis/nagytányér nagy különbsége az miatt van, hogy a versenyzõk szeretik ha a fogak között minél kisebb ugrások vannak, tehát feltesznek egy 11-23-as sort. Csak azzal meg mondjuk a Mátrában nem jó tartósan felfelé 39-23-ban menni. Még egy /magyar/ élversenyzõnek sem. Amíg lehet, nagytányér, utána meg a mászófokozat ;)

Több kérdés? :)


Össze-vissza irkálgatsz, nézd már meg mire válaszoltam eredetileg!

Ha az 50 vs. 52-rõl van szó, akkor magyar élversenyzõkrõl beszélsz... Áh, hagyom is, tök felesleges. Remélem, azért van olyan, akinek sikerült segítenem.

#28900
DaniKing

DaniKing

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 622 posts
Ha már Conti gp4000s Én Ausztriából hoztam 2 Euróért bolhapiacról teljesen újonnanFeltöltött kép De sajnos csak egy voltFeltöltött kép