Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#28881
Írta 2009. január 26. - 17:43

http://search.smartb...350m/CR4800.jpg
#28882
Írta 2009. január 26. - 17:25

szerintem is a vázhoz viszonyított távolságnak kell megegyezõnek lennie, máskülönben úgy fogod érezni mintha az egyik lábad rövidebb lenne :-)
Hát igen ez logikus, hogy a nyeregvázcsõhöz képest kell középen lennie. Nálam amúgy négyszögtengelyes monoblokk van dupla tányérral. Az hogy a láncvillák másképp mennek szerintem azért van mert a papucsok talán másképp vannak kialakítva, vagy nem tudom, az mindenesetre megnyugtat, hogy a gyári kerék középen van.
#28883
Írta 2009. január 26. - 16:06

#28884
Írta 2009. január 26. - 15:49

de az lehet hogy jó
mert vannak olyan monoblokkok, négyszöges vagy octás, ami triplás hajtõmûhöz van
ezeknek a jobb oldala asszem 3mmvel hosszabb
szóval a lényeg ha a láncvillánál jó akkor a nyeregvázcsõnél ill alsócsõnél is jónak kell lennie, valszeg mathiasnak ez az asszimetrikus mb-ja van
ez itt egy 70/109,5mm-es octalink (bb-5500), dupla hajtókarral (FC-6500)
#28885
Írta 2009. január 26. - 13:23

mert vannak olyan monoblokkok, négyszöges vagy octás, ami triplás hajtõmûhöz van
ezeknek a jobb oldala asszem 3mmvel hosszabb
szóval a lényeg ha a láncvillánál jó akkor a nyeregvázcsõnél ill alsócsõnél is jónak kell lennie, valszeg mathiasnak ez az asszimetrikus mb-ja van
Ezek szerint valószínûleg nem.
#28886
Írta 2009. január 26. - 12:55

#28887
Írta 2009. január 26. - 12:25

a vázak általában szimmetrikusak gyárilag
szal ha a villánál stimmel akk a többinél is jónak kéne lennie
akkor Matthias-é sem stimmel?
#28888
Írta 2009. január 26. - 11:34

lehet hogyha vágsz a kényes pontokon akk jó
23as külsõ mellett el kéne férnie
talán még a 25 is elmegy
A régi alu Mali Ironman vázakkal kapcsolatban lenne egy kérdésem:
teljes sárvédõ elfér egy 25-28-as külsõ mellett?
#28889
Írta 2009. január 26. - 10:31

teljes sárvédõ elfér egy 25-28-as külsõ mellett?
#28890
Írta 2009. január 26. - 09:48

Nincs:( De hátha beszáll majd valaki akinek van.
Kártyám ugyan nekem sincs, de a rendelésbe vsz én is beszállnék majd.
#28891
Írta 2009. január 25. - 22:05

szal ha a villánál stimmel akk a többinél is jónak kéne lennie
sziasztok,
vki pls segítsen, akinek kéznék van a bringája. szerintetek a hajtókarok belsõ élének egyenlõ távolságra kell lennie a nyeregvázcsõtõl és az alsócsõtõl. nekem olasz menetes vázam van, miután levettem a hajtókart, hogy megtisztítsam és visszatettem, akkor vettem észre, hogy a láncvilláktól mm-re egyezõ a távolság, de a vázcsövektõl nem.
köszi
#28892
Írta 2009. január 25. - 22:03

nem lehet hogy az eltérés az olasz/angol menet miatt van? az olasz 70 mm, az angol meg 68mm.
#28893
Írta 2009. január 25. - 21:34

oops, kérdõjel lemarad:
szerintetek a hajtókarok belsõ élének egyenlõ távolságra kell lennie a nyeregvázcsõtõl és az alsócsõtõl??
Hát nekem az alsócsõtõl és a nyeregvázcsõtõl egyenlõ távolságra van, viszont a baloldali láncvillától 2-3 mm-el távolabb van, mint a másiktól. De a kerék középen van.
#28894
Írta 2009. január 25. - 21:26

szerintetek a hajtókarok belsõ élének egyenlõ távolságra kell lennie a nyeregvázcsõtõl és az alsócsõtõl??
#28895
Írta 2009. január 25. - 21:26

vki pls segítsen, akinek kéznék van a bringája. szerintetek a hajtókarok belsõ élének egyenlõ távolságra kell lennie a nyeregvázcsõtõl és az alsócsõtõl. nekem olasz menetes vázam van, miután levettem a hajtókart, hogy megtisztítsam és visszatettem, akkor vettem észre, hogy a láncvilláktól mm-re egyezõ a távolság, de a vázcsövektõl nem.
köszi
#28896
Írta 2009. január 25. - 19:01


ez csak kedveskedés ahhoz képest:D
http://www.competiti...ALCULATOR_INTRO
végigvezet mindenen, tanácsot ad - de döntened a végén neked kell, merthogy többféle stílus van (kemény hajtós, célirányos, de nagyon görbehátútól a lazább stílusig)
(amúgy: kérdezõsködés helyett valóban kikereshetted volna ezt a linket pont ennek a topicnak a régbbi oldalain! végülis csak 275 oldalt kellett volna végignézni! Ahhoz képest, hogy a tekerés idenyugtató és elvileg sokkal normálisabbak vagyunk a sok ütõdött, eltunyult, stresszes pógárnál, nagyon sok az ingerült szöveg. Nem csak itt, más bringás fórumokon is meglepve látom! Sebaj.)
#28897
Írta 2009. január 25. - 18:35

lennetek olyan kedvesek volt szo egy méricskélös oldalrol ..linkeljetek be nekem leccii mert nem talalom
http://www.competiti...ALCULATOR_INTRO
végigvezet mindenen, tanácsot ad - de döntened a végén neked kell, merthogy többféle stílus van (kemény hajtós, célirányos, de nagyon görbehátútól a lazább stílusig)
(amúgy: kérdezõsködés helyett valóban kikereshetted volna ezt a linket pont ennek a topicnak a régbbi oldalain! végülis csak 275 oldalt kellett volna végignézni

#28898
Írta 2009. január 25. - 16:11

50 euró az darab vagy pár?
Ha darab, akkor nagyon drága, ha pár akkor már jobb egy kicsit...
Természetesen pár, és én még akkor rendeltem, amikor az EUR/HUF kedvezõbb volt. Rögtön 6-ot. Nekem minden gépen GP fut, és nagyon meg vagyok elégedve vele.
#28899
Írta 2009. január 25. - 15:08

50 euró az darab vagy pár?
Ha darab, akkor nagyon drága, ha pár akkor már jobb egy kicsit...
qanic
Ki beszélt 52-rõl53 az igazi... az 50-11 és az 53-11 között 100as pedálfordulatnál ~3.5 km/h a különbség. Nagyobb csapásszámnál még nagyobb. Nagyon nem mindegy.
A kis/nagytányér nagy különbsége az miatt van, hogy a versenyzõk szeretik ha a fogak között minél kisebb ugrások vannak, tehát feltesznek egy 11-23-as sort. Csak azzal meg mondjuk a Mátrában nem jó tartósan felfelé 39-23-ban menni. Még egy /magyar/ élversenyzõnek sem. Amíg lehet, nagytányér, utána meg a mászófokozat
Több kérdés?
Össze-vissza irkálgatsz, nézd már meg mire válaszoltam eredetileg!
Ha az 50 vs. 52-rõl van szó, akkor magyar élversenyzõkrõl beszélsz... Áh, hagyom is, tök felesleges. Remélem, azért van olyan, akinek sikerült segítenem.
#28900
Írta 2009. január 25. - 13:55


