Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28801
Posted 2009. February 18. - 08:06
#28802
Posted 2009. February 18. - 07:51
meg akár 55ös nagytányért is ha arról van szó, kompaktra nem sûrûn
Van egy dolog, amit nem értek. Azt mondják, hogy a kompakt hajtómû nem jó versenyzésre, mert túl "rövid" az áttétel. Ez mit jelent? Fõleg azért nem értem, mert az 50/11 az nagyobb, mint az 53/12, amit a legtöbb bringán látni.
#28803
Posted 2009. February 18. - 01:05
#28804
Posted 2009. February 16. - 19:18
Ave ezeket már megmásztad? Nem semmi.
Nem, en meg csak Franciaorszagban bringaztam, ill. Belgiumban de az egesz mas.
Luz Ardiden, Tourmalet, Alpe d'Huez, La Plagne, Plateau de Beille, Saint-Lary-Soulan, Les Deux Alpes. Ezeken jartam. A legtobbet nem is vegig, 3-4 km-re a celtol neztuk az adott napi szakaszt.
#28805
Posted 2009. February 16. - 09:56
#28806
Posted 2009. February 15. - 18:09
A gond nem igazan a meredekseggel van, hanem a hosszal.
Amikor az elso pireneusi hegynek nekikezdtem, elotte a Kekes volt a legnagyobb hegy, amin felmentem, szoval nem tudtam igazan mi var ram.
Luz Ardiden volt a helyszin, itt, -mint minden mas pireneusi emelkedon- kilometerenkent van egy tabla, hogy hany % a kovetkezo km.
Hat jol megvezetett az elejen, meg kell hagyni.
http://www.climbbybi...eur_profile.gif
Aztan itt a Mortirolo... Eleg mokas hegy:
http://www.climbbybi...zzo_profile.jpg
Az egyik lebrutalisabb az Angliru:
http://www.climbbybi...nal_profile.jpg
A legmeredekebb szakaz 24% talan? Ott sehogy se jo, ha kiallsz, elforog a hatso, ha nem, akkor konnyu elemelni az elsot.
#28807
Posted 2009. February 15. - 16:10
Esetleg képen tudnátok mutatni olyan emelkedõt, ami már komoly megpróbáltatásnak számít? Csakhogy tudjak mihez viszonyítani...
Lehet külföldi is. Köszi!
http://www.climbbybike.com/index.asp
Race, no Rest!
#28808
Posted 2009. February 15. - 13:45
lehet úgy fényképezni h szinte síknak tûnjön, meg úgy is h szakadéknak...
Ez érdekes. Az a durva, hogy a régebbi autóknak is néha gondot okoz...
No, mindegy. Ma reggel már sokkal könnyebben gurultam fel rajta, mint elõzõleg.
Esetleg képen tudnátok mutatni olyan emelkedõt, ami már komoly megpróbáltatásnak számít? Csakhogy tudjak mihez viszonyítani...
Lehet külföldi is. Köszi!
#28809
Posted 2009. February 15. - 10:02
#28810
Posted 2009. February 15. - 02:47
Google Earth szerint ami a linken van az a szakasz 1.3km, ezalatt 255-rol 341-re jut az ember. Tehat ez atlag 6.6%.
De talalni olyan 100meteres szakaszt, ahol 11% is megvan. ( http://maps.google.c...006974&t=h&z=18 )
Ez érdekes. Az a durva, hogy a régebbi autóknak is néha gondot okoz...
No, mindegy. Ma reggel már sokkal könnyebben gurultam fel rajta, mint elõzõleg.
Esetleg képen tudnátok mutatni olyan emelkedõt, ami már komoly megpróbáltatásnak számít? Csakhogy tudjak mihez viszonyítani...
Lehet külföldi is. Köszi!
#28811
Posted 2009. February 14. - 01:01
Tényleg csak 7%-os lenne?? Akkor nagyon gyenge vagyok. :S
Google Earth szerint ami a linken van az a szakasz 1.3km, ezalatt 255-rol 341-re jut az ember. Tehat ez atlag 6.6%.
De talalni olyan 100meteres szakaszt, ahol 11% is megvan. ( http://maps.google.c...006974&t=h&z=18 )
#28812
Posted 2009. February 13. - 12:37
Ezt mondod?
http://maps.google.c...8,0.027895&z=16
Ha itt eleg, akkor idehaza nem lesz gond mashol se.
De a 39 helyere 34 fel se megy. (Legalabbis ha most 39-es, akkor nem tul valoszinu, hogy compact a hajtomu)
Igen, erre gondoltam. Azóta még kétszer felmentem rajta 39-23mal, és egyre könnyebben megy.
Tényleg csak 7%-os lenne?? Akkor nagyon gyenge vagyok. :S
#28813
Posted 2009. February 12. - 23:08
Tavasszal némi edzés után szerintem jó lesz, úgyhogy nem cserélek tányérokat.
Jó lesz a 39-es.
Az az emelkedõ átlag 7%.
Race, no Rest!
#28814
Posted 2009. February 12. - 18:45
az kb hány %os emelkedõ?
és a Bp-felõli emelkedõ?
tippelni sem tudok!
Szerintem 10%-nel nem tobb a legmeredekebb resze sem. De en is kivi leszek nagyon iden a Garmin majd megmondja pontosan.
A masik iranybol nem ismerem, csak a Normafahoz menet jarok erre.
Ha mar Normafa, a kilatohoz ami felvezet egy tok rovid szakasz a libego allomasatol, na az lehet ugy 20% saccra.
#28815
Posted 2009. February 12. - 16:47
Maga a pedál lehet, de nézd meg a "stoplit" (ami valójában maga a pedál, ezért könnyebb is a speedplay, mint a többi)
#28816
Posted 2009. February 12. - 16:46
(van egy 105ös tripla átdobóm ha érdekel FD-5603)
Sziasztok. Kerdes: Ultegra 53/39 hajtomu helyere a haromtanyeros hajtomuvet teve kell e masik fekvaltokar, az elso atdobohoz.. esetleg masik atdobo...
udv
#28817
Posted 2009. February 12. - 13:43
Ezt mondod?
http://maps.google.c...8,0.027895&z=16
Ha itt eleg, akkor idehaza nem lesz gond mashol se.
De a 39 helyere 34 fel se megy. (Legalabbis ha most 39-es, akkor nem tul valoszinu, hogy compact a hajtomu)
az kb hány %os emelkedõ?
és a Bp-felõli emelkedõ?
tippelni sem tudok!
#28818
Posted 2009. February 12. - 13:13
Sziasztok. Kerdes: Ultegra 53/39 hajtomu helyere a haromtanyeros hajtomuvet teve kell e masik fekvaltokar, az elso atdobohoz.. esetleg masik atdobo...
udv
üdv,
fvkart nem tudom, átdobó valószínû és alighanem a váltót is cserélni kell hosszúkanalasra
#28819
Posted 2009. February 12. - 12:41
udv
#28820
Posted 2009. February 12. - 10:09
állítólag a speedplay a legaerodinamikusabb, a nyalókás
Maga a pedál lehet, de nézd meg a "stoplit" (ami valójában maga a pedál, ezért könnyebb is a speedplay, mint a többi)

Sign In
Create Account

Back to top






