A fékváltókar 4600-as, a váltó 1056-os.
A helyzet pedig a következő: nyolcas rendszert használok. RSX fékváltókarom volt, de az megnyekkent tavaly, de akadt elfekvőben XT fékváltókarom, így ideiglenesen áttértem egyenes kormányra, könyöklővel. A Vaterán kaptam igen olcsón a Tiagrát alig használtan (látszik is rajta), hibásan. Mint kiderült, a balnak volt egy kilincstörése (ezért volt olcsó), amit jó műszaki ember módjára megoldottam úgy, hogy egy hengerzárbetétből reszeltem másikat. Üresen szépen működik. Azért kérdeztem a váltót, mert nem mindegy, hogy azt is cserélni kell, vagy sem. Ha sok pénzem lenne, akkor megvenném mindig a legújabb DA-t, de nincs, ezért próbálom minél olcsóbban megúszni a dolgot.
Bár nem tartozik szorosan a témához, de leírom, hogy a két fékváltókar belvilága jelentősen eltér egymástól. A Tiagra elvileg egy lépéssel feljebb is van az RSX-hez képest, ennek ellenére egy hányás az egész. Önmagában ez nem is lenne baj, de ennyi pénzért?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






