Azaz gumi nem jár hozzá
Amúgy drága a vonatozás még 90km oda-vissza kerékpárszállítás nélkül is 2ezer ft diákként, egy fővárosi út már 8körül jön ki nekem, zalába menni meg..
Vejne módosította - 2016. október 23. - 20:05
Azaz gumi nem jár hozzá
Amúgy drága a vonatozás még 90km oda-vissza kerékpárszállítás nélkül is 2ezer ft diákként, egy fővárosi út már 8körül jön ki nekem, zalába menni meg..
Vejne módosította - 2016. október 23. - 20:05
Ember. ..
Azt a lapierret, amit én nézegettem magamnak??? 58 ezer ft ért???
Miért? Ki az új tulaj?
Akarom. Pont meretem. Mondjuk furcsa volt képeken, annyira 130 as stucnikon es 25 mm hatranyulo csoveken habitalodott a szemem.
Igaz, most két vazzal is szemezgetek, csak a fránya lányos tekervenymukodesem ne lenne...
Ez a felt gyönyörű. Nagyon szép vonalak, jo geometria.
A szett rendben van, furcsa az oktalink, de nincs gond vele. A kerék nehéz, de eladható, a szett megbízható, a kiegészítőpark jó.. Pl állítható stucni. 27 2 nyeregcso..
Egyedül a sor kuka, 11/28 borzalmas ugrasokkal .. 13/25 kell ra.
Gumik nincsenek hozza, de az se tetel
igen, az a Lapierre volt. Pestre került, a srác lejött érte, tanulóként elég olcsón megúszta az utat.....
nézegettem a Z szériás Felteket is, igaz a bikediscount-on kicsit drágább, de ez az FR sokkal jobban tetszik, még ha 'görnyedősebb' is. Bár azon az áron, amit Vejne linkelt, a fekete Z100 is jól néz ki
Schwalbe Lugano-t írnak mindkét oldalon az FR50-hez....
A felszereltség azért nem szempont, mert a Lapierre-ről megmaradt minden, bár a hajtóművét megkapta a most használatos Cube SL Road.
Most nézem, itt az FR50-nél 135 mm-t ír a fejcsőnek, a felt oldalán 145 van......
csimpy módosította - 2016. október 23. - 19:54
Vejne módosította - 2016. október 23. - 19:28
Ember. ..ezért kérdeztem a Feltet: http://www.bike-disc...very_country=64
ne tessék nevetni a felszereltségen, az mondjuk pont nem szempont ebben az esetben.....mióta hirdettem/eladtam a Lapierre-t (nagy volt) nézegetem az aprót, a webshopokat, vázszettet keresek, mert bizony hiányzik a koskormány. Ha azt nézem, hogy tulajdonképpen a vázszettért adok 720 eurót, akkor soknak tűnhet (bár pl. a Canyon Ultimate Al SLX alu vázszettje 800 euro-lesz februárban) de ebből meg talán el tudok adni pár dolgot, és valamennyi vissza is jöhet az árából.
Vejne módosította - 2016. október 23. - 19:18
ezért kérdeztem a Feltet: http://www.bike-disc...very_country=64
ne tessék nevetni a felszereltségen, az mondjuk pont nem szempont ebben az esetben.....mióta hirdettem/eladtam a Lapierre-t (nagy volt) nézegetem az aprót, a webshopokat, vázszettet keresek, mert bizony hiányzik a koskormány. Ha azt nézem, hogy tulajdonképpen a vázszettért adok 720 eurót, akkor soknak tűnhet (bár pl. a Canyon Ultimate Al SLX alu vázszettje 800 euro-lesz februárban) de ebből meg talán el tudok adni pár dolgot, és valamennyi vissza is jöhet az árából.
csimpy módosította - 2016. október 23. - 18:44
akkor definiáljuk úgy:
el lehet adni
mert a neuzer-gepida-capriolo-kellys-ctm-társai vonalat max. triatlonista fogja felmarkolni.
újról vagy használtról beszélünk. ?
mert újnál erre nem kötnék fogadást.
akkor definiáljuk úgy:
el lehet adni
mert a neuzer-gepida-capriolo-kellys-ctm-társai vonalat max. triatlonista fogja felmarkolni.
A felt szvsz tök jó.
Értelmes = nem btwin, vagy más áruházi.
Vannak itthon kevésbé népszerű, de jó nevek, pl bh, felt, neil pryde.. Jó dolgok, de nem ismertek
A fujit azért nem veszem ide, mert 117 évvel elég ismertek idehaza is *
mondjuk a decathlonos bringák éppen egész jók, régebbi bikemag tesztekben jókat írtak róluk és az egyik jobbféle országútijuknak konkrétan dedacciai váza volt
plusz adnak két év granciát, amivel nem is pöcsölnek, meg szívóznak
de még a intersportos genessist sem nevezném gagyinak, bátyám most vett egy montit, nem tudnék belekötni azért az árért, de még drágábban se, szervíz és garancia háttér pedig ott is biztosítva van (talán éppen a ktm gyártja nekik a bringákat, ha jók az infóim)
stellaz módosította - 2016. október 23. - 11:24
egyébként a cervélonál miért fizetünk?
nézzünk egy supersixet ultegrával, sisl hajtókarral, 1600 euró:
https://www.bike24.c...157;mid=0;pgc=0
a sima r2 cervelo meg gyengébb szettel-kb. azonos nívójú vázzal-villával.. nem annyi:
https://www.bike24.c...157;mid=0;pgc=0
a cannon kerékszettje is picivel drágább, igaz, gumit nem kapsz a géphez, a kiegészítők meg saját márkásak, de az úgyis mindenkinek egyénileg variálandó tétel. (lehet, nem szereti valaki a 3t kormány formáját, én pl. nem..)
szerk: úgy vettem észre, néhány értelmes márka (wilier, c'dale, lapierre, mirinda...) olyan árakon tud kínálni gépeket, hogy nem is érdemes másban gondolkozni..
ha már az 'értelmes' márkáknál tartunk, a Felt mennyire számít annak? (egyáltalán, mi az hogy értelmes márka?)
egyébként a cervélonál miért fizetünk?
nézzünk egy supersixet ultegrával, sisl hajtókarral, 1600 euró:
https://www.bike24.c...157;mid=0;pgc=0
a sima r2 cervelo meg gyengébb szettel-kb. azonos nívójú vázzal-villával.. nem annyi:
https://www.bike24.c...157;mid=0;pgc=0
a cannon kerékszettje is picivel drágább, igaz, gumit nem kapsz a géphez, a kiegészítők meg saját márkásak, de az úgyis mindenkinek egyénileg variálandó tétel. (lehet, nem szereti valaki a 3t kormány formáját, én pl. nem..)
szerk: úgy vettem észre, néhány értelmes márka (wilier, c'dale, lapierre, mirinda...) olyan árakon tud kínálni gépeket, hogy nem is érdemes másban gondolkozni..
Vejne módosította - 2016. október 23. - 07:33
https://www.bike24.c...pgc=0;orderby=2
kifutott a kadét, jött az ottimó
geometriára megkapta a caad12-susi vonal méreteit. kiváló!
és gyönyörű a váz& a villa nyaka sem alu többé, a középrész bb30.
ez így tetszik!
jó geometria.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.bike24.c...pgc=0;orderby=2
kifutott a kadét, jött az ottimó
geometriára megkapta a caad12-susi vonal méreteit. kiváló!
és gyönyörű a váz& a villa nyaka sem alu többé, a középrész bb30.
ez így tetszik!
Melyikre gondolsz, majd mindegyikben ez megy?? :) Amúgy igen, országúti/vintage, triatlonos és kerékpáros adok veszekben is vagyok.
A Kuota tulaját elértem szerdán, hétvégén megy valaki megnézni, ha nem viszi el akkor összehozunk egy találkát. (Győri vagyok, ő ugye Ózdi, kicsit kalandos, de annyit nézegettem, hogy beleszerttem! :) ) Az egyik fuji tulaja elérhetetlen, szeretem az ilyet. Felrakta a hirdetést jófogásra de1 hónapja nem volt fent. 3x hívtam nem veszi fel, nem hív vissza. Viber-en se volt már 1 éve fenn. Mindegy, elengedtem azt a gépet.
A kuotával kapcsolatban még eszembe jutott egy kérdés. A villanyak nincs túl tövidre vágva?
http://bolha.testbik...l-karbon-262807
Köszi neked is donciccio!
ja, akkor ott vagy a játszótéren.
az a villanyak? hát, ha így elhasználod, jó, ha szeretnél mozgásteret,akkor bajos
Melyikre gondolsz, majd mindegyikben ez megy??:) Amúgy igen, országúti/vintage, triatlonos és kerékpáros adok veszekben is vagyok.tagja vagy fácsén a "rendes leírást a posztba, vagy törlöm" csoportnak?
ott is néha vannak vételek.
mondjuk a fujit megértem, végül is, 117 éves cégről van szó
jackbacsi87 módosította - 2016. október 22. - 07:38
de sort-láncot úgy is cserélni kell...
amúgy miért nem vettél 10s campag fékváltókart? az egy 1056-ossal halálpontos-precíz-csendes a 8s shimano soron..
http://ecobike.hu/ha...ltokar_hasznalt
vettél volna egy ilyet, és ezzel a mostani sorod-váltód-láncod használhattad volna kókány-mókány nélkül..
Vejne módosította - 2016. október 21. - 20:14
A fékváltókar 4600-as, a váltó 1056-os.
A helyzet pedig a következő: nyolcas rendszert használok. RSX fékváltókarom volt, de az megnyekkent tavaly, de akadt elfekvőben XT fékváltókarom, így ideiglenesen áttértem egyenes kormányra, könyöklővel. A Vaterán kaptam igen olcsón a Tiagrát alig használtan (látszik is rajta), hibásan. Mint kiderült, a balnak volt egy kilincstörése (ezért volt olcsó), amit jó műszaki ember módjára megoldottam úgy, hogy egy hengerzárbetétből reszeltem másikat. Üresen szépen működik. Azért kérdeztem a váltót, mert nem mindegy, hogy azt is cserélni kell, vagy sem. Ha sok pénzem lenne, akkor megvenném mindig a legújabb DA-t, de nincs, ezért próbálom minél olcsóbban megúszni a dolgot.
Bár nem tartozik szorosan a témához, de leírom, hogy a két fékváltókar belvilága jelentősen eltér egymástól. A Tiagra elvileg egy lépéssel feljebb is van az RSX-hez képest, ennek ellenére egy hányás az egész. Önmagában ez nem is lenne baj, de ennyi pénzért?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Vajon egy 8-as 105-ös hátsó váltó működik egy 10-es Tiagra fékváltókarral?
negyvenhatossal működget, negyvenhetessel meg enyhén érdekesen
értsd: negyvenhatossal elvileg jó, gyakorlatilag nem lesz olyan, mint egy natív 10s váltóval...
vicc, hogy minden hónapban linkelni kell
http://blog.artscycl...-compatibility/
Bicycles/Maintenance and Repair/Gear-changing Dimensions - Wikibooks, open books for an open world
de miért nem veszel 5700 vagy 5600 hátsó váltót hozzá? kb. 8ezer ft szállítva, és szolgál szépen
vagy tiagrát, cska az nehezkebb
http://www.ebay.com/...KoAAOSwLVZVp2et
Vejne módosította - 2016. október 21. - 06:21