Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#28701
Posted 2009. March 14. - 14:53

#28702
Posted 2009. March 14. - 14:34

Aki áttért már kérem írja meg a véleményét! Megéri lecserélni?
#28703
Posted 2009. March 11. - 21:28

köszönöm szépen! hasznos volt
Aztán lehet figyelni a sérüléseket is. A vázon, a hátsóváltón. Ha a hátsóváltó elég karcos, akkor sokat eshettek vele. Vagy a fékváltókar gumijának kopottsága is jelzésértékû lehet. (persze tudni kell mihez viszonyítani.)
#28704
Posted 2009. March 11. - 19:44

#28705
Posted 2009. March 11. - 19:33

valaki?
Ezt így nehéz lesz. Meg kell nézni mennyire használt. De ha nem ért hozzá nem fogja látni. Meg kell kérdezni karban volt-e tartva, volt-e lánc csere, lánckeréksor csere.
http://www.cannondal...hive/index.html
Ez az oldal szerint 2002-ben pont nem volt R600-as.

Így vagy 2003-mas vagy 2001-es.
http://www.cannondal...odel-3RR6D.html
http://www.cannondal...odel-1RR6D.html
Meg kell nézni melyik az.
Meg hogy mi lett rajta cserélve, fékbetétek, lánckerekek kopottak-e. Ebbõl lehet következtetni mennyit használták. Pl ha eredeti gumi van rajta, akkor nem használhatták sokat, persze lehet hogy defekt miatt cserélték
De a lényeg, hogy jó legyen neki a méret.
#28706
Posted 2009. March 11. - 19:09

egy ismerõsöm megkért, hogy nézzek meg neki egy használt országútit, mert õ nem igazán ért hozzá. a bringa egy 2002-es, állítólag jó állapotban lévõ cannondale r600 double, 300euróért. a baj, hogy én sem értek hozzá igazán, életemben 2szer ültem o.utin
mikre kell különösen figyelni ilyen bringáknál?
elõre is köszi
valaki?
#28707
Posted 2009. March 11. - 13:04


mondjuk egészségesebb a 8ashoz 8as váltókar sztem
#28708
Posted 2009. March 11. - 12:29

Köszi a válaszokat, holnap reggel minden kiderül.
Én sem értem miért nem tudja hogy mit ad el, mindegy van szerencsém kézbe venni vásárlás elõtt.
Ha nem 8as akkor úgyis mindegy, akkor tárgytalan
Nekem 8-as fogsort visz a 7-es kar, ha ez számít valamit... Egyszerûen túl kell húzni, és akkor földobja teljesen

#28709
Posted 2009. March 10. - 23:06


mikre kell különösen figyelni ilyen bringáknál?
elõre is köszi
#28710
Posted 2009. March 10. - 20:50

Én sem értem miért nem tudja hogy mit ad el, mindegy van szerencsém kézbe venni vásárlás elõtt.
Ha nem 8as akkor úgyis mindegy, akkor tárgytalan
#28711
Posted 2009. March 10. - 20:17

#28712
Posted 2009. March 10. - 20:16

#28713
Posted 2009. March 10. - 19:26

Készülök venni egy régi indexes alsócsöves váltókart, 105-ös, remélhetõleg 8 sebességes. (apróban néztem, tulaj nem tudta megmondani)
Annyi fix, hogy 105 és váltókar...
És ha a tulaj megszámolná, hogy hányat kattan...?
Amúgy a 1055 a 7-es, a 1056 a 8-as és oldalt rá kell legyen írva.:
http://velobase.com/...um=104&AbsPos=0
#28714
Posted 2009. March 10. - 18:48

alsócsöves váltókart, 105-ös, remélhetõleg 8 sebességes.
Az inkább hetes lesz szerintem. De készült hatfokozatú 105 is SIS-el.
Race, no Rest!
#28715
Posted 2009. March 10. - 16:36

Tulajdonképpen ha belegondolok, nem értem miért nem jutott ez eszembe:) A montimon egy LX Dualcontrol fékváltó van, abban nincs ilyen opció, emlékszem mikor megvettem mondogattam is, hogy de jó lenne ha lehetne finom-állítani, de ott csak 3 fokozat van és kész.
A lefelé váltáskor jelentkezõ bazi nagy csattanásra a tippem pedig az, hogy nagyon, szinte már túl erõs a rugó az Ultegra elsõ váltóban. Mert a végálláscsavarok jól vannak beállítva.
Na megyek bûvölöm a gépem, remélem a héten jön a kerék és végre száguldozhatok:)
Jó tekerést mindenkinek!
#28716
Posted 2009. March 10. - 15:55

Annyi fix, hogy 105 és váltókar...

Ezek mindegyike kapcsolható indexes, igaz (SIS-t ki lehet benne kapcsolni)?
Ki tud kopni a SIS szerkezete (és emiatt nem vált pontosan)?
Van valami, amire vásárlás elõtt kimondottan figyelnem kell?
(montis váltókarjaim voltak/vannak, ezért kérdezek okos dolgokat...

#28717
Posted 2009. March 10. - 08:11

Az hogy nagyot kattan es/vagy erosen kell megnyomni, nem feltetlenul azt jelenti, hogy rossz, lehet attol is hogy a felso vegallas tulsagosan ra van allitva, a bowden pedig tul feszes. Ilyenkor szokta ezt csinalni, nezesd meg egy _jo_ szervizben.
A tobb kattanas pedig "feature, not a bug" szval sztem semmi baja.
A burkolatok viszont nem kompatibilisek egymassal.
#28718
Posted 2009. March 09. - 23:35

A columbus Gara, Aelle, Genius, SL úgy rémlik ezek jó minõségû csõszettek...
...rádobni egy fékváltókaros régi Campa szettet és mehet a félig retro országútizás
Köszi a linkeket, én is retro bicót szeretnék.
Szép díszes krómozott papucsokkal. Nyammiii!!

SLX is fasza...
Köszi a tippet Neked is!
Nekem a 25-ös is elég necces, majd lövök egy képet, nincs 2mm a hátsó fékem és a 23-as gumi között... '94 körüli acél váz. Elõl is elég "sportos"
Kiváncsi vagyok a képekre!
#28719
Posted 2009. March 09. - 22:49

Nem rossz az, az csak azért van, hogy tudj "finomállítani" az elsõ váltón. teszemazt, elöl kistányéron akarsz maradni, de hátul meg le akarsz váltani 12-esre. Ilyenkor ha nem kettõt, csak egyet kattintasz az elsõváltó fékváltókarjával, akkor arrébbáll az elsõ váltó, és így nem ér bele a lánc. Persze nem tanácsos így keresztbe álló lánccal tekerni...
amúgy apróban 40ezerért már majdhogynem Dura Ace-t kapsz..legalbbis én annyiért vettem
#28720
Posted 2009. March 09. - 22:41

Köszönöm a választ Jettison!
Egy Mavic Aksium kerékszettem lesz nemsoká, elvileg annak 10sebességes a szabadonfutója, szóval nem lesz akkor gond.
Más kérdésem is volna: Van egy 2 sebességes balos Ultegra fékváltókarom, mûködik, de baromi nagyot csattan, meg kétszer kattan, olyan mintha 3 sebességes lenne, de ezek nem valódi fokozatok. Lényeg a lényeg rosz a mehanikája, de váltani tudok vele.
Lehet ezt valahol javíttatni? Vagy ha nem, akkor az olcsóbb fékváltókarok (tiagra, esetleg 105..) mennyire kompatibilisek ezzel? Értem ezalatt, hogy vennék mondjuk egy Tiagrát, és átszerelem rá a régi ultegrám "buroklatát", hogy Ultegrának nézzen ki az összkép miatt.
A lényeg az lenne h ne kelljen megvennem majd 40ezerért egy Ultegrát...
Egyébként a bringám full használt alkatrészekbõl lesz és eddig nagyon jók a költségeim, nem akarom feljebb vinni sokkal:)
Választ elõre is köszönöm, remélem feldobtam egy jó témát!
Nem rossz az, az csak azért van, hogy tudj "finomállítani" az elsõ váltón. teszemazt, elöl kistányéron akarsz maradni, de hátul meg le akarsz váltani 12-esre. Ilyenkor ha nem kettõt, csak egyet kattintasz az elsõváltó fékváltókarjával, akkor arrébbáll az elsõ váltó, és így nem ér bele a lánc. Persze nem tanácsos így keresztbe álló lánccal tekerni...
amúgy apróban 40ezerért már majdhogynem Dura Ace-t kapsz..legalbbis én annyiért vettem