Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#28281
Írta 2009. május 29. - 16:28

#28282
Írta 2009. május 29. - 15:53

Nem kötekedésként, de ne csodálkozzatok, ha versenygumit koptattok, hogy el is kopik. Nekem 2000 Ft-os Vittoria van fenn, aztán ha versenyre megyek lecserélem.
Konkrétan a defektállósággal van a gond, és ott is inkább a gumi oldalával, nem a kopással. A Conti 4000s ilyen szempontból szerintem jobb.
#28283
Írta 2009. május 29. - 15:27

Nem kötekedésként, de ne csodálkozzatok, ha versenygumit koptattok, hogy el is kopik. Nekem 2000 Ft-os Vittoria van fenn, aztán ha versenyre megyek lecserélem.
Es megeri lecserelni? Jobban megy tole versenyen? Vagy mert kevesbe kapsz vele defektet?
#28284
Írta 2009. május 29. - 14:56

ave: te azokkal a pro3-akkal meg vagy elégedve? (leginkább sérülékenység terén nekem nagzon hamar szétvagdosták a kavicsok
)
detto
Nem kötekedésként, de ne csodálkozzatok, ha versenygumit koptattok, hogy el is kopik. Nekem 2000 Ft-os Vittoria van fenn, aztán ha versenyre megyek lecserélem.
#28285
Írta 2009. május 29. - 11:57

#28286
Írta 2009. május 29. - 11:49

Van egy régi mavic cosmic carbone kerék, benne egy szép nyolcassal. Az agynál nem lehet centírozni, a magasprofilú karbonlapok miatt a felninél lévõ köllõanyákhoz se lehet hozzáférni. A gumit és a felniszalagot levéve, hatlapfejû véget látok a küllõanyánál, viszont semmivel se lehet hozzáférni. Lehet ezt egyáltalán centírozni??
remélem valakinek volt ilyen kereke:P
#28287
Írta 2009. május 29. - 10:18

ave: te azokkal a pro3-akkal meg vagy elégedve? (leginkább sérülékenység terén nekem nagzon hamar szétvagdosták a kavicsok
)
~1000km meg csak, de eddig semmi gond.
#28288
Írta 2009. május 29. - 10:18

dettoave: te azokkal a pro3-akkal meg vagy elégedve? (leginkább sérülékenység terén nekem nagzon hamar szétvagdosták a kavicsok
)
#28289
Írta 2009. május 29. - 08:43

Tudtok ajánlani városi használatra olcsó 622/25-ös gumit?
Inkább defektálló legyen mint könnyû, más elvárásom nincs vele szemben.
köszi
#28290
Írta 2009. május 28. - 23:45

Bele akarok kezdeni egy országúti bringa építésébe. Elõször a kerekekkel kezdeném. Mondanátok egy jóféle kerékszettet, vagy jóféle egyedileg épített(nem kerékszett) kereket? 30-40 körül gondolkoztam árban... súly meg... tényleg: súly!
Mi az a kerékszett tömeg(gyorszárak nélkül), ami úgy megfelel edzésre/versenyre? Pl.: néztem az aprón egy Campagnolo Proton kerékszettet 40-ért 1770 grammos tömeggel(gyorszárak nélkül)... ez a tömeg elfogadható? Illetve rámegy a Shimano és a Sram sor is?
campa kerekre csak campa kazettat teszel, ahoz pedig campa valto es valtokar kell. sulyban amugy 40ezer forintert 17xx gramm szerintem nagyon is jo.
jofele kerekszettek: mavic, fulcrum, campa, shimano, easton, fsa, a sor vegtelen
ha epiteni akarsz akkor meg meginkabb millio kombinacio van
open pro / 105 mar edzesre kivalo, hobbi szinten huzott kullovel versenyezni is
RAUH-Welt
B E G R I F F
#28291
Írta 2009. május 28. - 22:35


#28292
Írta 2009. május 28. - 22:33

Mi az a kerékszett tömeg(gyorszárak nélkül), ami úgy megfelel edzésre/versenyre? Pl.: néztem az aprón egy Campagnolo Proton kerékszettet 40-ért 1770 grammos tömeggel(gyorszárak nélkül)... ez a tömeg elfogadható? Illetve rámegy a Shimano és a Sram sor is?
#28293
Írta 2009. május 28. - 21:42

Köszi a választ. A Váltó"kar" kérdése megoldódni látszik a kábelezéstõl fõ a fejem, látott már valaki valami egyszerü megoldást? Új szemeket nem akarok(tudok) hegeszteni, a meglévö rögzitési pontokat lehet valahogy kihasználni?Nagyon valoszinu, hogy a Suntour is ugyanolyan bowden huzas-mozgas aranyt hasznal, mint a Shimano, de merget nem vennek azert ra.
A haromfokozatu pozicionalt valtokarbol ha ket allast hasznalsz az valoszinuleg nem lesz teljesen jo, mert ket tanyerral, es ehhez valo elso valtoval szinte lehetetlen trimmeles (finom pozicio korrekcio) nelkul hasznalhatova tenni az osszes attetelt.
En elolre biztos fokozatmentest raknek, ha van ilyen markolatvalto.
#28294
Írta 2009. május 28. - 18:54

Lenne egy kis problémám a váltómmal. 2*5ös Shimano 600as, és néha miközben tekerek, vált egyet gyorsan,majd rögtön vissza is. Az egész körülbelül 1mpig tart, tehát nem tudom pontosan megnézni, hogy hol és merre vált, csak annyit látok, hogy a lánc veszít a feszességébõl, és hátul a váltó (láncfeszítû megmozdul). Mindez 2/3asban történik. A váltó pontosan be van állítva, hogy sehol sem kattog, és nem ér hozzá a lánchoz. Holnap megnézem, hogy másik sebességben csinál-e ilyet, addigis valakinek van valami tippje, hogy miért lehet ez? Elég rossz dolog, amikor az autók között 25körül hirtelen leesik a lábam a pedálról, mert a lánc teljesen elveszíti a feszességét

#28295
Írta 2009. május 28. - 14:17

Piros kormánycsapágyat keresek régi acélvázba (hagyományos menetes villa/kormányszár van benne). Az sem ártana, ha minõségi lenne, hogy ne kelljen nagyon szétszedni-összerakni, de azért nem a Chris King árkategóriája érdekel (csak ha nincs más

#28296
Írta 2009. május 27. - 17:48

kerhetnenk errol a Look-rol egy par egesz alakos kepet?
Meg nincs, de ha lesz, majd linkelek, persze.
#28297
Írta 2009. május 27. - 17:47

ave, a kormányod milyen márka? Én is szeretnék ilyen "new ergo", vagy kompakt hajlítású kormányt. A mérete ennek is olyan, hogy a végeknél szélesebb, mint a hajlításnál?
Deda Zero 100. Nagyon sokaig koslattam az idealis kormany utan, nekem ez az. Pontosabban eredetileg az Easton EC90 SLX3 volt, ez a Deda annak a koppintasa. Egy az egyben ugyanaz a formaja a gorbe resznek, csak a felso fogasnal van kulonbseg, a Deda felulrol nezve egeszen a szeleig oversize marad.
Az Easton karbon, jo 60g-mal konnyebb, es jo 40e-vel dragabb.

#28298
Írta 2009. május 27. - 12:12


RAUH-Welt
B E G R I F F
#28299
Írta 2009. május 27. - 08:52

705 Edge. Csak villaszar vagas elotti kep van keznel.
ave, a kormányod milyen márka? Én is szeretnék ilyen "new ergo", vagy kompakt hajlítású kormányt. A mérete ennek is olyan, hogy a végeknél szélesebb, mint a hajlításnál?
#28300
Írta 2009. május 27. - 01:40

RAUH-Welt
B E G R I F F