Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34362 replies to this topic

#28281
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
nekem az volt a pro2 -pro3 al a bajom hogy nagyon lagy volt es rendesen belevagtak a kavicsok(Pro2 >2000km ; pro3 >1000km) az utszelen.. a contit meg eleg kemenyen meg murvaztattam(30km nagykavicsos murva + 1500km) es semmi baja.. eddi jobban megvagyok vele elegedve...

#28282
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 posts

Nem kötekedésként, de ne csodálkozzatok, ha versenygumit koptattok, hogy el is kopik. Nekem 2000 Ft-os Vittoria van fenn, aztán ha versenyre megyek lecserélem.



Konkrétan a defektállósággal van a gond, és ott is inkább a gumi oldalával, nem a kopással. A Conti 4000s ilyen szempontból szerintem jobb.

#28283
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Nem kötekedésként, de ne csodálkozzatok, ha versenygumit koptattok, hogy el is kopik. Nekem 2000 Ft-os Vittoria van fenn, aztán ha versenyre megyek lecserélem.


Es megeri lecserelni? Jobban megy tole versenyen? Vagy mert kevesbe kapsz vele defektet?

#28284
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

ave: te azokkal a pro3-akkal meg vagy elégedve? (leginkább sérülékenység terén nekem nagzon hamar szétvagdosták a kavicsok :( )


detto


Nem kötekedésként, de ne csodálkozzatok, ha versenygumit koptattok, hogy el is kopik. Nekem 2000 Ft-os Vittoria van fenn, aztán ha versenyre megyek lecserélem.

#28285
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Meg egyszer meredek utca tema. Baldwin_Street (NZ) Erdekes a tortenete is.

Feltöltött kép

#28286
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
Hali!
Van egy régi mavic cosmic carbone kerék, benne egy szép nyolcassal. Az agynál nem lehet centírozni, a magasprofilú karbonlapok miatt a felninél lévõ köllõanyákhoz se lehet hozzáférni. A gumit és a felniszalagot levéve, hatlapfejû véget látok a küllõanyánál, viszont semmivel se lehet hozzáférni. Lehet ezt egyáltalán centírozni??
remélem valakinek volt ilyen kereke:P

#28287
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

ave: te azokkal a pro3-akkal meg vagy elégedve? (leginkább sérülékenység terén nekem nagzon hamar szétvagdosták a kavicsok :( )


~1000km meg csak, de eddig semmi gond.

#28288
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 posts

ave: te azokkal a pro3-akkal meg vagy elégedve? (leginkább sérülékenység terén nekem nagzon hamar szétvagdosták a kavicsok :( )

detto

#28289
mrteo

mrteo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 375 posts
Sziasztok!

Tudtok ajánlani városi használatra olcsó 622/25-ös gumit?
Inkább defektálló legyen mint könnyû, más elvárásom nincs vele szemben.

köszi

#28290
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

Bele akarok kezdeni egy országúti bringa építésébe. Elõször a kerekekkel kezdeném. Mondanátok egy jóféle kerékszettet, vagy jóféle egyedileg épített(nem kerékszett) kereket? 30-40 körül gondolkoztam árban... súly meg... tényleg: súly!
Mi az a kerékszett tömeg(gyorszárak nélkül), ami úgy megfelel edzésre/versenyre? Pl.: néztem az aprón egy Campagnolo Proton kerékszettet 40-ért 1770 grammos tömeggel(gyorszárak nélkül)... ez a tömeg elfogadható? Illetve rámegy a Shimano és a Sram sor is?


campa kerekre csak campa kazettat teszel, ahoz pedig campa valto es valtokar kell. sulyban amugy 40ezer forintert 17xx gramm szerintem nagyon is jo.

jofele kerekszettek: mavic, fulcrum, campa, shimano, easton, fsa, a sor vegtelen

ha epiteni akarsz akkor meg meginkabb millio kombinacio van

open pro / 105 mar edzesre kivalo, hobbi szinten huzott kullovel versenyezni is
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#28291
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
ave: te azokkal a pro3-akkal meg vagy elégedve? (leginkább sérülékenység terén nekem nagzon hamar szétvagdosták a kavicsok :( )

#28292
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,662 posts
Bele akarok kezdeni egy országúti bringa építésébe. Elõször a kerekekkel kezdeném. Mondanátok egy jóféle kerékszettet, vagy jóféle egyedileg épített(nem kerékszett) kereket? 30-40 körül gondolkoztam árban... súly meg... tényleg: súly!
Mi az a kerékszett tömeg(gyorszárak nélkül), ami úgy megfelel edzésre/versenyre? Pl.: néztem az aprón egy Campagnolo Proton kerékszettet 40-ért 1770 grammos tömeggel(gyorszárak nélkül)... ez a tömeg elfogadható? Illetve rámegy a Shimano és a Sram sor is?

#28293
sysrq

sysrq

    új vendég

  • fórumtag
  • 9 posts

Nagyon valoszinu, hogy a Suntour is ugyanolyan bowden huzas-mozgas aranyt hasznal, mint a Shimano, de merget nem vennek azert ra.
A haromfokozatu pozicionalt valtokarbol ha ket allast hasznalsz az valoszinuleg nem lesz teljesen jo, mert ket tanyerral, es ehhez valo elso valtoval szinte lehetetlen trimmeles (finom pozicio korrekcio) nelkul hasznalhatova tenni az osszes attetelt.
En elolre biztos fokozatmentest raknek, ha van ilyen markolatvalto.

Köszi a választ. A Váltó"kar" kérdése megoldódni látszik a kábelezéstõl fõ a fejem, látott már valaki valami egyszerü megoldást? Új szemeket nem akarok(tudok) hegeszteni, a meglévö rögzitési pontokat lehet valahogy kihasználni?

#28294
mci

mci

    vendég

  • fórumtag
  • 111 posts
Hello!
Lenne egy kis problémám a váltómmal. 2*5ös Shimano 600as, és néha miközben tekerek, vált egyet gyorsan,majd rögtön vissza is. Az egész körülbelül 1mpig tart, tehát nem tudom pontosan megnézni, hogy hol és merre vált, csak annyit látok, hogy a lánc veszít a feszességébõl, és hátul a váltó (láncfeszítû megmozdul). Mindez 2/3asban történik. A váltó pontosan be van állítva, hogy sehol sem kattog, és nem ér hozzá a lánchoz. Holnap megnézem, hogy másik sebességben csinál-e ilyet, addigis valakinek van valami tippje, hogy miért lehet ez? Elég rossz dolog, amikor az autók között 25körül hirtelen leesik a lábam a pedálról, mert a lánc teljesen elveszíti a feszességét :(...

#28295
iMaty

iMaty

    vendég

  • fórumtag
  • 154 posts
Sziasztok!

Piros kormánycsapágyat keresek régi acélvázba (hagyományos menetes villa/kormányszár van benne). Az sem ártana, ha minõségi lenne, hogy ne kelljen nagyon szétszedni-összerakni, de azért nem a Chris King árkategóriája érdekel (csak ha nincs más ;) ). Köszi elõre is Mindenkinek!
- egy bolygó, két kerék -

#28296
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

kerhetnenk errol a Look-rol egy par egesz alakos kepet? :)


Meg nincs, de ha lesz, majd linkelek, persze.

#28297
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

ave, a kormányod milyen márka? Én is szeretnék ilyen "new ergo", vagy kompakt hajlítású kormányt. A mérete ennek is olyan, hogy a végeknél szélesebb, mint a hajlításnál?


Deda Zero 100. Nagyon sokaig koslattam az idealis kormany utan, nekem ez az. Pontosabban eredetileg az Easton EC90 SLX3 volt, ez a Deda annak a koppintasa. Egy az egyben ugyanaz a formaja a gorbe resznek, csak a felso fogasnal van kulonbseg, a Deda felulrol nezve egeszen a szeleig oversize marad.
Az Easton karbon, jo 60g-mal konnyebb, es jo 40e-vel dragabb. :)

#28298
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
kerhetnenk errol a Look-rol egy par egesz alakos kepet? :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#28299
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

705 Edge. Csak villaszar vagas elotti kep van keznel.


ave, a kormányod milyen márka? Én is szeretnék ilyen "new ergo", vagy kompakt hajlítású kormányt. A mérete ennek is olyan, hogy a végeknél szélesebb, mint a hajlításnál?

#28300
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
regi shimano kompatibilis sachs valtokarok olyan "sokat kattanos" tipusuak voltak. quartz/plasma stb. meg a sram elotti era.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F