nem egy komolytalan bringa a csőszett és a delta fék alapján. a bovdenház bevezetése a felsőcsőbe viszont érdekes, nagyjából fúrtak neki egy lyukat...általában szoktak oda tenni egy "kopoltyút" mint itt http://bit.ly/2fqGfSc
nem egy komolytalan bringa a csőszett és a delta fék alapján. a bovdenház bevezetése a felsőcsőbe viszont érdekes, nagyjából fúrtak neki egy lyukat...általában szoktak oda tenni egy "kopoltyút" mint itt http://bit.ly/2fqGfSc
http://forum.tour-ma...ahmen-aus-Asien
http://weightweenies...ic.php?t=113717
van róla tapasztalat.. 180-160 oldal .d
speci, nem kérdés. annyival jobb cuccok-használhatóbbak vannak rajta.
plusz a gianten tripla rendszer van, nincs kormányszára, a kerék is keverve.
a specin meg ott figyel a "csirkefog" fékváltókar, amiért ölni-verni szokták egymást az emberek (ultrashift karbon csentaúr)
ráadásul kompakt karbon integrált hajtókaros (sram gxp), a sort meg ha túl erősnek találod (11-25) nagyon jó áron el tudod passzolni, mert a campag 11t-vel kezdődő sorok árától a legtöbb ember köp-turház egy mélyről jövőt..
a speci egy szép példája, hogy bizony, egy komfortgeós outit is nagyon szépen sportosra lehet hangolni, nem kell nagypapásra venni a figurát!
a giant nyeregcsöve mi? 2400 ft-os kalin?
Jövök még egy picit szenvedni! A Kuota szívás. Tulajjal nem sikerült összefutni, eléggé megbízhatatlan.
Fujit kipróbáltam de nem fogott meg. Specin rágódom még, jövő héten talán kesz időm Bp-re elvánszorogni.
Maxinál láttam még egy treket meg egy wiliert.
Pár versenyen láttam C12 bringát. Kinézetre kellemes gépek voltak, tapasztalat van esetleg velük?
én nem is olyan régen hagytam el egy ilyen távtartót,a csavarjával együtt. szerencsére volt a helyi üzletben vlmi hasonló. abból gyártottam hozzá.
mind tudjuk, hogy grammbetyárkodni akartál és ezért vettél egy könnyebbet
erről http://magicbike.hu/?p=3075 jut eszembe, hogy a karbonváz nyekergés már:
a, nem téma
b, megszűnt
c, sosem hangoskodtak
?
vittore30 módosította - 2016. november 02. - 19:49
megjött a válasz a Felt-től, valóban más a fejcső mérete a bringáknál (Felt FR50 <-> FR30, FR40) mert a villa hossza is eltér 1 centivel, csak ezt én nem vettem észre a geo-táblázatban. szóval ez így nekem túl sportos geo lenne.....
ha már szóba került a campy. még a nyár végén lőttem egy 39-es stronglight lánckereket, mert az új lánc és a sor "igényelte". nagy mákom volt, hogy nem kukáztam egyből a régit, persze nem nosztalgikus okokból. mint kiderült, az 5. csavarhoz van egy elég fontos alátét, ami nálam szépen ott maradt a lecserélt 39-esen. szóval néha a lustaságnak is vannak előnyei :-)
én nem is olyan régen hagytam el egy ilyen távtartót,a csavarjával együtt. szerencsére volt a helyi üzletben vlmi hasonló. abból gyártottam hozzá.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ha már szóba került a campy. még a nyár végén lőttem egy 39-es stronglight lánckereket, mert az új lánc és a sor "igényelte". nagy mákom volt, hogy nem kukáztam egyből a régit, persze nem nosztalgikus okokból. mint kiderült, az 5. csavarhoz van egy elég fontos alátét, ami nálam szépen ott maradt a lecserélt 39-esen. szóval néha a lustaságnak is vannak előnyei :-)
En meg nem ereztem ilyet. Mondjuk a 36 kullos kerek helyere meg nem probaltam meg berakni a C24-est, ott lehet ereznek valamit.
De ugyebkent alufelni, alu/karbon, karbonfelni, 1000g alatti szett, 1700g feletti szett, magas peremes, alacsony peremes, kozepes peremes, telikerek, sokfelet hasznaltam mar.
Azt azert eszreveszem, hogy ket nagyon eltero kerek kozott van kulonbseg, de "eg es fold" hat ilyet meg sose vettem eszre. Persze lehet azert, mert erzeketlen vagyok, siman lehet.
a tömeg különbséget,és a másfajta gumikat nagyon megérezni ennél a két kerékszettnél. a csapágyazás kb egyforma. jobban mondva a hátsó kerék jobban forog,de ezt azért menet közben nem érezni. ez csak állványon érzékelhető. az első agyak kb egyforma minőségűek. a könnyűnél titán record,a sima télinél meg suntour xc pro. mind a kettő ipari csapis.
a sárvédővel kell mindig sokat vacakoljak. sajnos a 25-ös gumi nehezen fér el benne.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ezeken a képeken a 2,4-es hézagolóval van összerakva a sor. az 1,6-os hézagolóval nem csináltam fotót.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
donciccio módosította - 2016. november 01. - 09:17
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Mekkora az elteres, mennyivel kellene vastagabb hezagolo?
eredetileg 1,6 mm-es hézagoló kellene,de ezzel túl közel lenne az utolsó két lánckerék. viszont szemre jó volt a 2,4 mm-es.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
van most itthon több campa veloce sorom. 12-25,és 13-26. néztem a campa doksikat,és láttam,h össze lehet rakni ebből a két sorból,egy 12-23-at is. a betűkódok stimmelnek. ok. gondoltam összerakok egyet próbára. igen: össze lehet rakni,stimmelni fognak a betűk is. tehát a váltás könnyítő szemek oda esnek ahová kell. sajnos nem lesz tökéletes. a 23-as lánckerék egyenes profilú,így egy vastagabb hézagoló kell a 21-23 közé. emiatt a váltó végállásai máshová kerülnek. minden kijjebb kerül. a 23-as lánckeréknek kicsit tányér alakúnak kell lennie. a küllők felé hajlik. azért kell oda vékonyabb hézagoló.
Mekkora az elteres, mennyivel kellene vastagabb hezagolo?
vissza a való világba: tegnap beraktam a könnyű kerekeim a téli bringámba. (igen. muffolt acél váz,colos,menetes villa,sárvédők,stb) ég,és föld ezzel a kerékszettel,mint az eredeti felállással. könnyebb is,meg a gumik is jobbak. talán Merckx mondta,h ugyanaz a váz,másik kerekekkel egy teljesen más kerékpár lesz. az eredeti,ami a téliben szokott lenni az hátul egy vento,elől meg egy 36 küllős guriga.
En meg nem ereztem ilyet. Mondjuk a 36 kullos kerek helyere meg nem probaltam meg berakni a C24-est, ott lehet ereznek valamit.
De ugyebkent alufelni, alu/karbon, karbonfelni, 1000g alatti szett, 1700g feletti szett, magas peremes, alacsony peremes, kozepes peremes, telikerek, sokfelet hasznaltam mar.
Azt azert eszreveszem, hogy ket nagyon eltero kerek kozott van kulonbseg, de "eg es fold" hat ilyet meg sose vettem eszre. Persze lehet azert, mert erzeketlen vagyok, siman lehet.
van most itthon több campa veloce sorom. 12-25,és 13-26. néztem a campa doksikat,és láttam,h össze lehet rakni ebből a két sorból,egy 12-23-at is. a betűkódok stimmelnek. ok. gondoltam összerakok egyet próbára. igen: össze lehet rakni,stimmelni fognak a betűk is. tehát a váltás könnyítő szemek oda esnek ahová kell. sajnos nem lesz tökéletes. a 23-as lánckerék egyenes profilú,így egy vastagabb hézagoló kell a 21-23 közé. emiatt a váltó végállásai máshová kerülnek. minden kijjebb kerül. a 23-as lánckeréknek kicsit tányér alakúnak kell lennie. a küllők felé hajlik. azért kell oda vékonyabb hézagoló.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
vissza a való világba: tegnap beraktam a könnyű kerekeim a téli bringámba. (igen. muffolt acél váz,colos,menetes villa,sárvédők,stb) ég,és föld ezzel a kerékszettel,mint az eredeti felállással. könnyebb is,meg a gumik is jobbak. talán Merckx mondta,h ugyanaz a váz,másik kerekekkel egy teljesen más kerékpár lesz. az eredeti,ami a téliben szokott lenni az hátul egy vento,elől meg egy 36 küllős guriga.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://bikemag.hu/ma...teszt-fullextra tessék,egy modern gép Ave-nak. mit is írhatnék róla? kéne,és szép. természetesen campa sr record-al. nem lesz rá soha keretem,így nem is tudnék többet hozzáfűzni.
hihetetlenül építő jellegű volt ez a hsz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Úgy gondolom, témához vág. Ha Salzburg városából csillagtúrázna valaki, ezen a körön leírhatatlan szépségű a táj. Végig. https://www.strava.c...ities/760745986
Azt hittem, a tegnapelőtti ride-om lesz a hét fénypontja, de nem. Ez mindent visz, pedig jól ismerem a környéket, elvégre laktam is itt.
de mondom, nem kvalifikál a retróra! nem látok pipastucnit, muffokat, colos fejcsöveket.
ellenben ww-n érdekes táblázatba futottam. tényleges gumiméretek.
a felnik méretét a belső szélességre értik természetesen (szóval, nem 13mm-es open prókon mérték már ezeket..)