Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#27741
Posted 2009. August 06. - 13:42
vagy én értek félre vmit?
#27742
Posted 2009. August 04. - 15:26
#27743
Posted 2009. August 04. - 12:14
Szoval arre erdekemes figyelni, hogy a beteteket be lehessen allitani, hogy teljes feluletukkel talalkozzanak a felnivel. (Meg nagyon regen Csepel vazon jartam ugy, hogy nem tudtam jol beallitani)
Egyebkent a szokasos kulonbsegek vannak, a felhasznalt anyagok minosege, kovacsolt/ontott, konnyebb/nehezebb.
15eves Ultegra fekeimen az idonkenti mosason kivul semmit nem csinaltam es tokeletesek. Olcsobb kategorianal lehet szet kell szedni evente/ketevente, hogy gond nelkul mukodjon. Aztan lehet hogy nem.
Az biztos, hogy Shimano fekvaltokarokkal minden Shimano patko jol fog mukodni.
Cross bicokon meg Canti fekkel is mukodnek, mint ahogy te is lattad.
#27744
Posted 2009. August 04. - 10:14
Most tervezek egy esetleges hátsó fék cserét. Ha már veszek, akkor két forgáspontosan szeretnék, és Shimano-t. Az érdekelne, hogy ezen belül mekkorák a különbségek, illetve mire kell odafigyelni (pl melyik része legyen keményebb anyagból például)? Néztem pl Sorát, Tiagrát, BR-R450enet, ezek között kinézetre nem látok nagy különbséget, pedig van?
Szeretnék késõbb fékváltókarra is váltani, de nem tudom, hogy lehet-e (ezt majd szervízben megkérdezem, mert valaki azt mondta, az én biciklimnél nem nagyon lehet), de nem ez a fõ szempont.
(azt mondták anno, nagyon jó fék, meg nagyon jó váltó kell a fékváltókarhoz, tnapelõtt láttam Balatonnál egy csávót, akinek Y-féke volt, és RSX váltója fékváltókarral, ezek után nem hiszem, hogy a legdrágább fékre kellene beruháznom...)
#27745
Posted 2009. August 04. - 00:45
Valaki árulja el, hogy mi a jó ebben az - utóbbi idõben elharapózó stílusú - 2 km-t visszahajló kormányban? Pl.:
http://www.wiggle.co...va-pro-zoom.jpg
Én kapásból úgy kezdeném a szerelést, hogy az alsó ív felét levágnám...
Ez egy kompakt kormany, vagyis kicsi ejtes es kicsi elorenyulas, de kozben a lenti fogast nem bantjak, az pont akkora mint egy hagyomanyos kormanynal lenne. Hat igy durvan, legalabbis.
Ez a 3T Campa fekkarokkal egyszeruen meses.
Az en Dedam ugyan kicsit rovidebb 'farku', de azt ki is hasznalom, ami van.
#27746
Posted 2009. August 03. - 22:16
vittore nem 6. lett:)
anyi a rajtszámom ahanyadik a vittore lett(6).. tegnap sikerült olyan napszúrást kapnom hogy nem vettem észre hogy eléheztem és kiszáradtam 8)
egyébként valami olyat keresek amit tamaska mutatott... iet ha tud valaki akkor érdekel...
#27747
Posted 2009. August 03. - 21:14
http://www.wiggle.co...va-pro-zoom.jpg
Én kapásból úgy kezdeném a szerelést, hogy az alsó ív felét levágnám...
#27748
Posted 2009. August 03. - 21:11
anyi a rajtszámom ahanyadik a vittore lett(6).. tegnap sikerült olyan napszúrást kapnom hogy nem vettem észre hogy eléheztem és kiszáradtam 8)
egyébként valami olyat keresek amit tamaska mutatott... iet ha tud valaki akkor érdekel...
Hat a 28. se rossz helyezes, szerintem.
Nyomatekkulcs szettet utoljara a Maliban lattam 13k-ert, a nyar elejen. (ACOR markaju) Most nem megy a site-juk, igy nem tudom megnezni.
#27749
Posted 2009. August 03. - 19:43
egyébként valami olyat keresek amit tamaska mutatott... iet ha tud valaki akkor érdekel...
#27750
Posted 2009. August 03. - 10:19
Ez egy nyomatekkulcs keszlet. En azt hittem masra godolunk a nyomatekmeros imbusz alatt.
#27751
Posted 2009. August 03. - 10:18
pedál mellett szól, hogy csak jobbról jön a katt
Azért kezdd a nyeregcsõvel, nem veszítesz vele semmit.
#27752
Posted 2009. August 03. - 09:15
Egyébként a sacc/kb meghúzás az minden, csak nem pontos, érzésre még két csavart sem lehet meghúzni egymás mellett. Hajtókar csavarját amúgy képtelenség túlhúzni, de a pedál miatt sem aggódnék. (Ha elnyalja a menetet, akkor is van számtalan lehetõség javításra.) Ezek nem halálosak. De a kormány vagy stucni rögzítése miatt annál inkább. Azzal már lehet csúnya balesetet szenvedni.
#27753
Posted 2009. August 03. - 01:50
RAUH-Welt
B E G R I F F
#27754
Posted 2009. August 03. - 01:40
Hol kellene ilyen? Dugokul nyomatekkulcs (aka krova) hova nem jo? En mindent ilyennel huzok le.
#27755
Posted 2009. August 03. - 00:42
#27756
Posted 2009. August 03. - 00:42
egyébként kell lenni, a menetek épsége miatt sztem inkább fontosabb, hamar megeszi az alu menetet ha buta módon megtépjük, akkor aztán lehet kukázni
de sztem itthon olyan ára lehet, hogy inkább marad a saccperkábé...
nem véletlenül nem rohangál mindenki ilyennel a kézébe:)
Látod ave elvagyunk maradva... mondjuk én örülök a 47 percemnek... pláne az 1 hónap gipszágy után...
(jajj baker hát ez a Marcibarátnõm csapattársa /szandra/ jóvan tudom már ki vagy
)
egyébként nekem az integrált baloldali hajtókarja kattogott annó ... aztán leszedtem makulátlanra takarítottam visszatettem és kész...
valaki egyébként látott már nyomatékmérõs imbuszkulcsot?(csak mert elvileg a ""zajtalan"" mûködéshez elõnyös az elõírt erõsséggel meghúzni a csavarokat...)
#27757
Posted 2009. August 03. - 00:05
#27758
Posted 2009. August 02. - 23:32
õõõõ 16 asszem, 6.nak jöttem kb.
Látod ave elvagyunk maradva... mondjuk én örülök a 47 percemnek... pláne az 1 hónap gipszágy után...
(jajj baker hát ez a Marci
egyébként nekem az integrált baloldali hajtókarja kattogott annó ... aztán leszedtem makulátlanra takarítottam visszatettem és kész...
valaki egyébként látott már nyomatékmérõs imbuszkulcsot?
#27759
Posted 2009. August 02. - 22:25
olyanom is volt, ha tényleg az a forrása sok mindent nem tudsz vele csinálni, mivel nem lehet szétszedni, blokk kiszed, wd-40-el bõsgesen befujkál, hátha kijön belõle a szenny, a tengelyvég bezsíroz, hajtómûcsavar bezsíroz, majd összerak, de én mindenképp a nyeregcsõvel kezdenék... vagy pedál is lehet még azt is érdemes kicserélni másikra hátha az a ludas
pedál mellett szól, hogy csak jobbról jön a katt
#27760
Posted 2009. August 02. - 21:35

Sign In
Create Account

Back to top





