Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#27721
Posted 2009. August 07. - 21:46

Off: ha kaptál kistáskát( ien ratyi ami hátrahúzza a két vállad) akkor ha bírod mehet a tekergélés óvatosan... haver DH val törte el a kulcscsontját és a doki is rábólintott.. bár lehet egyedi eset) jobbulást
grat akkor te is sárgapóló... mellesleg "B" betûs pólókról tud valaki valamit mikor hol kapjuk?"
On:
Agyat mindenképpen hanyagolnám... elvileg a kormány javítható mert elég kevés a 6061 es alunak a magnézium tartalma .. de eredetire visszahajligatni nagyon macerás.. de majd a "renovátorok" adnak tippet...
#27722
Posted 2009. August 07. - 21:45

kerék kuka, kormány is, ha jót akarsz magadnak, az úgysem akkora tétel, megéri kicserélni, minthogy a kezedbe törjön ketté
Hello mindenki!
Elõször is az lenne a kérdésem h Mavic Aksium elsõ kereket lehet e javítani vagy kuka? 2 küllõ kiszakadt az agyból úgy h szétment az aluminium pereme az agynak, az illesztésnél a felni pedig szétjött.
A kormányom (ritchey streem comp) jobb oldala behajlott 1centit kb, de repedve nincs. Javítható szerintetek vagy mindenképp cserés?
Másik pedig, hogy volt e már valakinek kulcscsont ficama amit mûtöttek is? Mennyi idõ a felgyógyulás? Van-e valami következménye? 2 hete nem tekerek már..... még benne van a drót is, amit talán 2 hét múlva kiszednek.
Nagyon tekernék már..........
a kérdés természetesen "országútikról mindent" kérdés, hiszen a kékesi csúcstámadás után buktunk.... ami egyébként számomra parádésan sikerült:) 52 perc.
#27723
Posted 2009. August 07. - 21:15

Elõször is az lenne a kérdésem h Mavic Aksium elsõ kereket lehet e javítani vagy kuka? 2 küllõ kiszakadt az agyból úgy h szétment az aluminium pereme az agynak, az illesztésnél a felni pedig szétjött.
A kormányom (ritchey streem comp) jobb oldala behajlott 1centit kb, de repedve nincs. Javítható szerintetek vagy mindenképp cserés?
Másik pedig, hogy volt e már valakinek kulcscsont ficama amit mûtöttek is? Mennyi idõ a felgyógyulás? Van-e valami következménye? 2 hete nem tekerek már..... még benne van a drót is, amit talán 2 hét múlva kiszednek.
Nagyon tekernék már..........
a kérdés természetesen "országútikról mindent" kérdés, hiszen a kékesi csúcstámadás után buktunk.... ami egyébként számomra parádésan sikerült:) 52 perc.
#27724
vendég_7700_*
Posted 2009. August 07. - 10:38

korábbi hozzászólásokból számomra az derül ki, hogy matuzmaster nem olyan népszerû outi-s körökben... miért?
vagy én értek félre vmit?
Szvsz Matuzzal nincs semmi gond, ha tudod, hogy mit szabad vagy mit nem szabad nála venni, ill. ha tisztában vagy azzal, hogy mi az, amit vásárolni akarsz.
#27725
Posted 2009. August 07. - 07:07

#27726
Posted 2009. August 06. - 22:52

A mostani bringám is darabokból épült. Igaz 200 pénz körül lett a vége de minden új rajta- Full 105 (5600)szett 2x10, rs30 kerekek 3T kormány, merida váz. Ennyiért tiagrával max. és alap kerékkel...
#27727
Posted 2009. August 06. - 21:28

Természetesen én se akarok olyat,ami rögtön szervizes:) Igazából a kinézet annyit nekem nem számít,annyi,hogy túl sok rózsaszín ne legyen benne:D
Nem pozícionált váltónál a csúszás mit takar?
En utoljara Csepel Maratonnal lattam nem pozicionalt valtokart, szoval lehet van annal jobb. A csuszas azt jelenti, hogy ha odaallitod valahova, es 10 perc mulva mar kicsit kerreg a lanc a valtonal, mert a valtoban levo rugo huzott annyit a bovdenen.
#27728
Posted 2009. August 06. - 19:24

#27729
Posted 2009. August 06. - 17:13

Nem pozícionált váltónál a csúszás mit takar?
#27730
Posted 2009. August 06. - 17:10

A nem pozicionalt valtoval ha nem csuszik meg ilyesmi, akkor semmi baj nem lehet. Macerasabb vele valtani, de biztos nem 8 fogaskerek kozott kell vele navigalnod, szoval nem lehet gond.
A lenyeg, hogy tenyleg ne szervizbe kelljen vinni egybol.
#27731
Posted 2009. August 06. - 16:53

Ezzel pl mi a baj?Nem kötekedésbõl kérdezem,hanem mert nem értek hozzá

Két haverom is nemrég vett ilyen szintû bringákat,ilyen áron,és semmi gondjuk vele egyenlõre.Persze ha alkatrész kell hozzá,akkor biztos fognak szenvedni,ez sajna a régi dolgokkal együtt jár:S
edit:a nem pozicionált váltókkal milyen gondok lehetnek?Gondolom azt nem nagyon kell állítgatni.
#27732
Posted 2009. August 06. - 16:24

Úgy esélytelen,évekig építhetném.Ennyiért van egy csomó bicó piactéren,nem kell semmi komoly használatra gondolni,és még pehelysúlyú is vagyok,ennyi elõnyöm van másokkal szemben ebben a témában :-D
Nem errõl szól a dolog. Ennyiért vázat kapsz...
Komplett bringában nem gondolkoznék, mert sosem tudhatod mi van agyonrohadva rajta, vagy mi az ami használható minõségû. Kábé Tesco szintûeket kapsz azért már, ha erre vágysz, akkor csak rajta.
Kábé 50 - bõl építhetõ outi, ha nagyon odafigyelsz az alkatrészek megválasztására és meg tudod magad is építeni. De akkor nagyon fel kell túrni a várost és a legjobb megoldásokat keresni. Ez egy RSX szintû fvkaros acélra értendõ. Apróban is 60-ért láttam ilyesmit. Szóval inkább ne...
#27733
Posted 2009. August 06. - 15:46

#27734
Posted 2009. August 06. - 15:42

Én mintha itt,meg más fórumon azt olvastam volna róla,hogy nagyon drága,de ez nem tudom mennyire igaz.
Majd valamikor akarok venni egy régi outit 20-30 környékén,mire érdemes figyelni alkatrészeknél?Azért csak ennyiért,mert
újat nem tudnék venni,meg több pénzt nem tudok rászánni egyszerre(természetesen ha késõbb kell,költök rá).
Ennyiert szerintem ne vegyel semmit, ha jot akarsz magadnak. (De nem is igen kapsz)
Inkabb vegyel egy normalis vazat, es majd ha lesz meg penz rakod ra az alkatreszeket.
#27735
Posted 2009. August 06. - 15:39

#27736
Posted 2009. August 06. - 15:34

Majd valamikor akarok venni egy régi outit 20-30 környékén,mire érdemes figyelni alkatrészeknél?Azért csak ennyiért,mert
újat nem tudnék venni,meg több pénzt nem tudok rászánni egyszerre(természetesen ha késõbb kell,költök rá).
#27737
Posted 2009. August 06. - 13:42

vagy én értek félre vmit?
#27738
Posted 2009. August 04. - 15:26

#27739
Posted 2009. August 04. - 12:14

Szoval arre erdekemes figyelni, hogy a beteteket be lehessen allitani, hogy teljes feluletukkel talalkozzanak a felnivel. (Meg nagyon regen Csepel vazon jartam ugy, hogy nem tudtam jol beallitani)
Egyebkent a szokasos kulonbsegek vannak, a felhasznalt anyagok minosege, kovacsolt/ontott, konnyebb/nehezebb.
15eves Ultegra fekeimen az idonkenti mosason kivul semmit nem csinaltam es tokeletesek. Olcsobb kategorianal lehet szet kell szedni evente/ketevente, hogy gond nelkul mukodjon. Aztan lehet hogy nem.
Az biztos, hogy Shimano fekvaltokarokkal minden Shimano patko jol fog mukodni.
Cross bicokon meg Canti fekkel is mukodnek, mint ahogy te is lattad.
#27740
Posted 2009. August 04. - 10:14

Most tervezek egy esetleges hátsó fék cserét. Ha már veszek, akkor két forgáspontosan szeretnék, és Shimano-t. Az érdekelne, hogy ezen belül mekkorák a különbségek, illetve mire kell odafigyelni (pl melyik része legyen keményebb anyagból például)? Néztem pl Sorát, Tiagrát, BR-R450enet, ezek között kinézetre nem látok nagy különbséget, pedig van?
Szeretnék késõbb fékváltókarra is váltani, de nem tudom, hogy lehet-e (ezt majd szervízben megkérdezem, mert valaki azt mondta, az én biciklimnél nem nagyon lehet), de nem ez a fõ szempont.
(azt mondták anno, nagyon jó fék, meg nagyon jó váltó kell a fékváltókarhoz, tnapelõtt láttam Balatonnál egy csávót, akinek Y-féke volt, és RSX váltója fékváltókarral, ezek után nem hiszem, hogy a legdrágább fékre kellene beruháznom...)