
De 3+ ora gorgozes se semmi, azt is hogy lehet kibirni...
nem csípem a görgõt... mondjuk ma azon fejeztem be az edzést mert a -8fokban 1 és negyed óra betette a kaput...:S
Ennek mi értelme van? Fékhatás is romlik a rendszernek sem tesz jót. Az autósok sem szeretik a hóban csalinkázó bringást amikor az ilyen utakon õk is csalinkáznak.
Ennek mi értelme van? Fékhatás is romlik a rendszernek sem tesz jót. Az autósok sem szeretik a hóban csalinkázó bringást amikor az ilyen utakon õk is csalinkáznak.
télen bringázni jujj de jó:
http://giantgyomroga...rton/index.html
ez a szerdai edzésem gép alrendszere...
és akkor az Ember feltalálta a szabadgörgõt...
a kardküllõk durván néznek ki!
a kedvencem a 29-es kép..
és akkor az Ember feltalálta a szabadgörgõt...télen bringázni jujj de jó:
http://giantgyomroga...rton/index.html
ez a szerdai edzésem gép alrendszere...
Flickr
A DT-re rátaláltam, de kõnehéz. Jobbnak tûnt a Sun Equalizer, de azt meg egy webshopban sem láttam 24-es lyukszámmal, csak a gyári honlapon. A Shamalt majd megnézem. Köszi!leesett hogy neked olyan kell ami van 24esben, és 28asban is
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Melyik jobb minõségû országúti felnibõl kapható 24 és 28 lyukas is?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Szerintem azért, hogy könnyebb legyen föl-le ugrabugrálni a géprõl, mikor jönnek az akadályok.Cyclocross gépbõl miért kell kisebb méret mint aszfaltból?
Szerintem érdemes kipróbálni az alsócsöves váltást, annál jobban tudod majd értékelni a fékváltókart. Téli/munkábajárós/túrázgatós gépnek, ill. elsõ nekifutásra bõven jó. A Csepel elég rossz vicc, feleennyiért kb. jobb használtat kapsz.Emellett néha régies, alsócsövi váltós gépeken is megyek; túrázni jó - s ilyen esetben csak a kopott dolgokat kellene cserélni, s jóval 60000 alatt megúszhatnád, azaz nem kell a fékváltókarhoz ragaszkodni, ráérne késõbb.
régi vázak (20 éves) sanszosak hogy 126 mm-es hátsó saruval vannak, a mai agyak 130 mm-sek.