Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#26641
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Kemenyek vagyok. En meg gyalog se mentem ma ki. Mondjuk kapok is vagy felorat a versenyeken. :)

De 3+ ora gorgozes se semmi, azt is hogy lehet kibirni...

#26642
swn

swn

    vendég

  • fórumtag
  • 116 hozzászólás

nem csípem a görgõt... mondjuk ma azon fejeztem be az edzést mert a -8fokban 1 és negyed óra betette a kaput...:S


:D
Respekt! 20 percig bírtam tegnap az útviszonyokat, utána jött 3,5 óra görgõzés szintén a szabadban. :)

#26643
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
elhiheted h nem szándékosan jegeltem le a bringát. edzeni meg valahogy kell. amúgy meg nem igazán érdekelnek az autósok. egyébként nehogy ne bírja már ki a fûtött kocsiba amíg elõtte "csalinkázok". Ma autósként is volt szerencsém ehhez a szép idõhöz. bringához képest egy könnyed teadélután.... a téli rendszer meg azért van hogy ne érdekeljen mi tesz neki jó és mi nem. amúgy meg sok baja nem lehet 8spd frikciós rendszernek egy kis jégtõl


Ennek mi értelme van? Fékhatás is romlik a rendszernek sem tesz jót. Az autósok sem szeretik a hóban csalinkázó bringást amikor az ilyen utakon õk is csalinkáznak.



#26644
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Ennek mi értelme van? Fékhatás is romlik a rendszernek sem tesz jót. Az autósok sem szeretik a hóban csalinkázó bringást amikor az ilyen utakon õk is csalinkáznak.


A rendszernek az tesz a legjobbat, ha otthon van a szobában, egyébként az autósok kegyeit pedig én nagyon lesem. Ha véletlenül nem szeretnek, akkor rossz napom lesz ;)

#26645
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
és a bringások sem szeretik a hóban csalinkázó autósokat!!!!
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#26646
minerel

minerel

    vendég

  • fórumtag
  • 80 hozzászólás

télen bringázni jujj de jó:
http://giantgyomroga...rton/index.html
ez a szerdai edzésem gép alrendszere...


Ennek mi értelme van? Fékhatás is romlik a rendszernek sem tesz jót. Az autósok sem szeretik a hóban csalinkázó bringást amikor az ilyen utakon õk is csalinkáznak.

#26647
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás
Az orszáuti gumi tényleg ennyire összeszedi, nekem is még az agyakat is 3 cm bhó orította.

Szélesebb gumival ennyira nem nem szedi össze a havat, nekem csak a középcspágy, meg a hátsó váltó, esetleg egy kicsit a fékeknél szedi össze.

Téli edzõbicajnak érdemes tartani egy régi merevvillás montit, aztán a gumival lehet variálni országutitól a hójáróig, rendes sárvédõvel.

#26648
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
nem csípem a görgõt... mondjuk ma azon fejeztem be az edzést mert a -8fokban 1 és negyed óra betette a kaput...:S

és akkor az Ember feltalálta a szabadgörgõt...:)

a kardküllõk durván néznek ki! :)
a kedvencem a 29-es kép..



#26649
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás

télen bringázni jujj de jó:
http://giantgyomroga...rton/index.html
ez a szerdai edzésem gép alrendszere...

és akkor az Ember feltalálta a szabadgörgõt...:)

a kardküllõk durván néznek ki! :)
a kedvencem a 29-es kép..
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#26650
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

leesett hogy neked olyan kell ami van 24esben, és 28asban is

A DT-re rátaláltam, de kõnehéz. Jobbnak tûnt a Sun Equalizer, de azt meg egy webshopban sem láttam 24-es lyukszámmal, csak a gyári honlapon. A Shamalt majd megnézem. Köszi!

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#26651
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
télen bringázni jujj de jó:
http://giantgyomroga...rton/index.html
ez a szerdai edzésem gép alrendszere...

#26652
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Melyik jobb minõségû országúti felnibõl kapható 24 és 28 lyukas is?


Én most vettem egy Mavic CXP 30-at 28 lyukasban, meg fogok egy cxp 22-t is 28 lyukasban (sajna már csak 1db van raktáron). De:

Mavic Open Pro, nincs raktáron, de tudnak hozni.
Mavic CXP 33, szintén tudnak hozni
DT Swiss R520 van raktáron

De amíg ezt kigyüjtöttem, leesett hogy neked olyan kell ami van 24esben, és 28asban is. Hát ilyenrõl csak egyrõl tudok, abban sem vagyok biztos. Méghozzá: Campa shamal. Ha jól tudom, ebbõl mindkettõ verzió létezik, sõt 16os is van.

szerk.: Szerintem ez kell neked: DT swiss RR 1.2, ez van minden lyukszámmal. Boneshaker-éknél érdeklõdj, szerintem tudnak neked hozni.

#26653
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Melyik jobb minõségû országúti felnibõl kapható 24 és 28 lyukas is?

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#26654
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás
Cyclocross gépbõl általában nagyobb kell, hogy könnyebb legyen vállra kapni.

#26655
iMaty

iMaty

    vendég

  • fórumtag
  • 154 hozzászólás

Cyclocross gépbõl miért kell kisebb méret mint aszfaltból?

Szerintem azért, hogy könnyebb legyen föl-le ugrabugrálni a géprõl, mikor jönnek az akadályok.
- egy bolygó, két kerék -

#26656
SndorZ2

SndorZ2

    vendég

  • fórumtag
  • 10 hozzászólás
Csináltam néhány képet az öreg harcosról.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

#26657
iMaty

iMaty

    vendég

  • fórumtag
  • 154 hozzászólás

Emellett néha régies, alsócsövi váltós gépeken is megyek; túrázni jó - s ilyen esetben csak a kopott dolgokat kellene cserélni, s jóval 60000 alatt megúszhatnád, azaz nem kell a fékváltókarhoz ragaszkodni, ráérne késõbb.

Szerintem érdemes kipróbálni az alsócsöves váltást, annál jobban tudod majd értékelni a fékváltókart. Téli/munkábajárós/túrázgatós gépnek, ill. elsõ nekifutásra bõven jó. A Csepel elég rossz vicc, feleennyiért kb. jobb használtat kapsz.
- egy bolygó, két kerék -

#26658
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
elkészült a váz, még csak nézegetem, nem használtam a nagy dzsuva miatt.
nagyjából ugyanakkora mint az elõzõ, csak szokni kell a látványt, hogy a nyeregvázcsõ meg van hosszabbítva felfelé kb 5 cm-el túl a felsõcsövön, így az 56-os c-c váz c-t ben mérve (aminek így tényleg nincs értelme mérni) 61cm, ami vicces érték a 178 cm-hez

#26659
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

régi vázak (20 éves) sanszosak hogy 126 mm-es hátsó saruval vannak, a mai agyak 130 mm-sek.


Ez nem nagy baj, ugyanis az acélvázakat akár házilag is lehet tágítani (szervízben is megteszik hamar); boldogult Sheldon Brown-t követve többször is megtettem (ld. http://www.sheldonbr...me-spacing.html). A 130 mm 8, 9, 10, 11-es sorra is jó.
Ebbõl ráadásul több Peugeot is volt; az egyikkel járok munkanapokon (ma is!), 8-as 105-ös fékváltókar, új Tiagra hátsó- és 105-ös elsõ váltó, új, jó kerekek (105-ös agyak, Mavic Open Pro felnik), nagyon jól megy az egész. Ha spórolni kell, a régi kerekeken esetleg csak a felnit kell cserélni, ha az agyak jók (azokban golyókat - fillérek - valósz. akkor is érdemes). Az elsõ lánckerekeket megtartottam (53-asra újítottam a nagyot, 42, 32; meredek hegyek közt lakom), hátul 8-as 12-25 sor, persze új lánc, bowdenek, hüvelyek.
Mindezt viszont egyszerre kell elvégezni; egy új hátsó agy v. kerék hozza a modern fékváltókar igényét. A Shimano Tiagra teljesen megfelel; Sora-t viszont nem szabad venni (hibás konstrukció szvsz).
Vigyázat, az 1983-as Peugeot még francia (azaz jobboldalt is jobbos és más emelkedésû) középcsapágycsészéjû. Ez nem baj, kapható itt-ott, s gyakran semmi bajuk 30-40 év után sem.
Emellett néha régies, alsócsövi váltós gépeken is megyek; túrázni jó - s ilyen esetben csak a kopott dolgokat kellene cserélni, s jóval 60000 alatt megúszhatnád, azaz nem kell a fékváltókarhoz ragaszkodni, ráérne késõbb.

#26660
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.413 hozzászólás
Cyclocross gépbõl miért kell kisebb méret mint aszfaltból?