https://www.campagno...2017_part_D.pdf
hümm, belepörgettem, és a hajtókaroknál megakadt a szemem, milyen logikusan is nevezik el a digók a cuccaikat (a code alatt futó kódszámot, amit ált. ilyen 5-6-os betűmérettel nyomnak rá egy kis papírfecnire, s úgy ragasztják az alkatrészre..)
jelölik az évjáratot, amiben az adott alkatrész bemutatkozott (7-9-11-13, mittomén)
jelölik az alkatrészcsaládot (vl-ce-at-ch-re-sr)
jelölik azon belül a színváltozatot (pl. velocsénál s vagy
hajtókarnál jelölik a hosszt (a kód utolsó három számjegyéből az első: 0-2-5, attól függően, hogy 170-172.5 vagy 175)
jelölik a kistányér fogszámát, 4-9, azaz 34 v 39
jelölik a nagytányér fogszámát (0-2-3, vagyis 50-52-53)
szóval, ha kigondoltad otthon, hogy Neked 172.5-ös ezüst velocse kar kell kompaktból, 50-34 tányérokkal, akkor elég annyit mondanod a boltosnak, hogy
"szeretnék kérni egy FC-11 VLS240-est".
egyébként érdemes megnézni ezeket a kódokat, mert sok helyen így van feltüntetve a webshopban is.
Plusz, régi ultra-torque csentauroknál mindig felteszem a kérdést, hogy "FC7 vagy FC9 van a kódjelben?". Ugyanis előbbi a 2007, utóbbi a 2009-es évjáratú centaur, és, utóbbin mezei préselt bilitányérok voltak, előbbin meg a chorus szériás kovácsoltak (robbantott ábráján is árulkodó a tányérok jelzésének "CH" betűkódja.. a tour magazin tesztjein meg összehasonlíthatatlanul jobb osztályzatot kapott a 2007-es tányér, mint a 2009-es.. )
minden alkatrészükhöz van szisztéma, soroknál pl. a kezdő és zárólánckerék méretét adja meg a jelölés.
Nem rossz, nem rossz! és tényleg ráírják-ragasztják a dobozra-alkatrészre, elmúltak már az 1995 előtti "találdki" idők