http://www.starbike....alleries/?id=25 hasonló súlyban van a vázam, villám és a kerekek. a szett is kb pariban van.
apróságokból össze lehet szedni fél kg különbséget, az ő javára :-) 8,6 vs 9,2
http://www.starbike....alleries/?id=25 hasonló súlyban van a vázam, villám és a kerekek. a szett is kb pariban van.
apróságokból össze lehet szedni fél kg különbséget, az ő javára :-) 8,6 vs 9,2
eddig nem sok gond volt a nyeregcsövem becsúszásával, remélem ezután sem lesz, persze nem is szeretném a határig húzni a csavart
gondolkodom vmiféle jelölésen
tudtok mondani jelölőceruzát, ami letörölhetetlen a fekete alumíniumról? pl fehér színű alkoholos filc, vagy bármi (nem túl vastag) fémjelölő ceruza/zsírkréta/csaodatoll...
körberajzolom vékonyan a nyeregcsőmuffnál és annyi
Ha alu, akkor meg kell karcolni es kesz. Nekem egyszer csuszott be egy versenyen (tobb centit!) a verseny vegere, es nem tunt fel, csak masnap. Volt egy kis szigszalag csik, ami jelolte a helyet, de a vaz ezt egyszeruen feljebb tolta a nyeregcsovon. (Nyilvan nem tudott becsuszni a vazba)
eddig nem sok gond volt a nyeregcsövem becsúszásával, remélem ezután sem lesz, persze nem is szeretném a határig húzni a csavart
gondolkodom vmiféle jelölésen
tudtok mondani jelölőceruzát, ami letörölhetetlen a fekete alumíniumról? pl fehér színű alkoholos filc, vagy bármi (nem túl vastag) fémjelölő ceruza/zsírkréta/csaodatoll...
körberajzolom vékonyan a nyeregcsőmuffnál és annyi
Én fehér körömlakkal raktam egy halvány kis pontot a kellő helyre.
Esetleg ha meg nem sajnálod a nyeregcsövet, a régi bringámon egy csavarhúzóval (bármivel) húztam egy halvány csíkot a nyeregcsőre. Az is kb észrevehetetlen volt.
Fekete szigetelőszalagot szoktam a bilincs vonalához ragasztani, ez még közelebbről is alig látszik - viszont így egyszerre észreveszem, ha becsúszna a nyeregcső a vázba. Plusz a nyeregcső kihúzás, majd visszatétel is gyorsan megvan így, nem kell szórakozni az állítgatással.
x2
Fekete szigetelőszalagot szoktam a bilincs vonalához ragasztani, ez még közelebbről is alig látszik - viszont így egyszerre észreveszem, ha becsúszna a nyeregcső a vázba. Plusz a nyeregcső kihúzás, majd visszatétel is gyorsan megvan így, nem kell szórakozni az állítgatással.
eddig nem sok gond volt a nyeregcsövem becsúszásával, remélem ezután sem lesz, persze nem is szeretném a határig húzni a csavart
gondolkodom vmiféle jelölésen
tudtok mondani jelölőceruzát, ami letörölhetetlen a fekete alumíniumról? pl fehér színű alkoholos filc, vagy bármi (nem túl vastag) fémjelölő ceruza/zsírkréta/csaodatoll...
körberajzolom vékonyan a nyeregcsőmuffnál és annyi
https://www.aliexpre...ctId=2051350688
fantasztikusan cigany kinezet, na!
amugy a fejkialakitasa miatt vettem meg, nagyon tetszik ez a ketcsavaros-fokozatmentes kialakitas.
egy ismeros szerint ez olyan sz.r, hogy ertelmes ember bringaba nem tenne, mert katasztrofa, ahogy kinez-nem megbizhato helyrol szarmazik, de valahogy nem erdekel. ha bringan van, fogja a nyerget, tartja a sggem, akkor tokeletes, oszt kesz.
Edited by Vejne, 2017. February 05. - 10:53.
Ez elég jó!
De nyugtass meg, hogy nem csak emaitt kaptad szét a bringát
részben igen. amúgy is szétszedtem volna,de ha nem mérem le,akkor nem szedem ki a kormánycsapágyat.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
lemértem a vázam,meg a villám.
Ez elég jó!
De nyugtass meg, hogy nem csak emaitt kaptad szét a bringát
a villa nins rossz anyagból, konkrétan a legtöbb mai belépő outi kerékpár villája ettől nehezebb lehet (ld. via nirone)
sajnos nem tudom, milyen tömegű most a saját villám, hogy a 2 beütött rózsa ki lett fúrva
Edited by Vejne, 2017. February 05. - 07:10.
erősen ultralight
ráadásul a váznak már része az átdobókonzol és ugye a nyeregcsőcsavar is, szóval egy másik (pl alu) vázzal úgy érdemes összevetni hogy arra ráteszel egy átdobó- és egy nyeregcsőbilincset
ennél a villánál láttam már nehezebbet karbonból
lemértem a vázam,meg a villám.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Sziasztok!
Egy vázgeomatriás elméleti kérdésem lenne.
Jól gondolom hogy mindegy miféle gyártó vázáról van szó, a megadott Reach és Stack paraméterek alapján gyártótól függetlenül ki tudom választani a megfelelő vázméretet?
Gravel bike-okkal barátkozom. Ha a jelenlegi országúti vázam reach értékéhez hasonlót találok akkor az a váz lesz jó nekem igaz? A stack meg csak annyi jelez nekem, hogy mennyivel kevésbé kell maj ráhajolnom a kormányra.
Trükkös, mert a fejcső hossza is befolyásolja a reach értéket, 1cm-rel hosszabb fejcső kb 3mm-rel csökkenti a reach-et azonos vázméretek esetén.
A sebesség mindent megold.
http://bikemarkt.mtb...rx-pro-140mm-17
tavaly április óta hirdeti..
csak egy próbakörre került fel.
új
mégse kell senkinek bolti ár alatt
![]()
Es?
Sziasztok,
Nincs valakinek esetleg Michelin pro 4 25-ös gumija? ha van akkor megmérhetné nekem, hogy feltéve milyen széles - és megadhatná, hogy milyen felnin van.
Jó pár helyen azt olvastam, hogy ez igazából 27-es, sőt 28-29-et is írnak. Én meg 25-26 fölé nem szívesen mennék mert efelett szenvedős lenne a ki és berakás a fék miatt (normál 15-ös belső méretű outi felnihez szorosra állított fék kioldva kb 25-26mm-t nyílik nekem)
Amúgy ez egy egész jó weboldal a témában:
http://www.bicyclero...resistance.com/
előre is kösz!
19mm belsö szélességü felnin mérve 28mm fölött van nekem a Pro4 service cruise, a láncvilláknál nincs is több, mint kb 1.5-2mm helyem oldalanként, szóval tényleg elég túlméretes. Viszont 4.5-5.5 baron még macskakövön is kényelmes és aránylag jól is gurul
Sziasztok!
Egy vázgeomatriás elméleti kérdésem lenne.
Jól gondolom hogy mindegy miféle gyártó vázáról van szó, a megadott Reach és Stack paraméterek alapján gyártótól függetlenül ki tudom választani a megfelelő vázméretet?
Gravel bike-okkal barátkozom. Ha a jelenlegi országúti vázam reach értékéhez hasonlót találok akkor az a váz lesz jó nekem igaz? A stack meg csak annyi jelez nekem, hogy mennyivel kevésbé kell maj ráhajolnom a kormányra.
Edited by laspring, 2017. February 03. - 12:41.
Sziasztok,
Nincs valakinek esetleg Michelin pro 4 25-ös gumija? ha van akkor megmérhetné nekem, hogy feltéve milyen széles - és megadhatná, hogy milyen felnin van.
Jó pár helyen azt olvastam, hogy ez igazából 27-es, sőt 28-29-et is írnak. Én meg 25-26 fölé nem szívesen mennék mert efelett szenvedős lenne a ki és berakás a fék miatt (normál 15-ös belső méretű outi felnihez szorosra állított fék kioldva kb 25-26mm-t nyílik nekem)
Amúgy ez egy egész jó weboldal a témában:
http://www.bicyclero...resistance.com/
előre is kösz!
irreleváns lesz számodra, de a weightweenies-en van egy topik, ahol gyűjtik a gumiszélességeket.
http://weightweenies...art=15#p1196443
http://weightweenies...ic.php?t=136995
a rollingrésistance oldalt ismerem, pont 2015 ottobere korul kalandoztam ott eloszor. ok meg regi keskeny felniken mertek asszem.
Sziasztok,
Nincs valakinek esetleg Michelin pro 4 25-ös gumija? ha van akkor megmérhetné nekem, hogy feltéve milyen széles - és megadhatná, hogy milyen felnin van.
Jó pár helyen azt olvastam, hogy ez igazából 27-es, sőt 28-29-et is írnak. Én meg 25-26 fölé nem szívesen mennék mert efelett szenvedős lenne a ki és berakás a fék miatt (normál 15-ös belső méretű outi felnihez szorosra állított fék kioldva kb 25-26mm-t nyílik nekem)
Amúgy ez egy egész jó weboldal a témában:
http://www.bicyclero...resistance.com/
előre is kösz!