Gyúrjál hüvelykujjraMás: tegnap görgõzés közben felváltottam nagytányérra, és nem tudok leváltani. Nem bírom benyomni a hüvelykemmel a lefelé váltó gombot.
Mit csináljak?

Gyúrjál hüvelykujjraMás: tegnap görgõzés közben felváltottam nagytányérra, és nem tudok leváltani. Nem bírom benyomni a hüvelykemmel a lefelé váltó gombot.
Mit csináljak?
...de nem 8-as sor kellett? A Michének nem tudom, van-e de õk elég sokmindent, sokféle kiosztásban gyártanak...BBB 16-25 10-es sor:
http://www.bringabut...ksor-16-25.html
ifi sor 15-ös, elég az oda. Nem fogják lézerrel mérni hogy hány mm-t tekersz egy pedálfordulattal (gondolom...)
Köszönöm a sok ötletet.Egyszerûbb lesz,ha leoperálom róla és egy bilincses megoldás lesz a végleges...
Lenne egy kérdésem.Valaki tudna olyan konzolt erre a megoldásra:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
aminek segítségével rá tudnám tenni a normál váltókarjaimat.
Elõre is köszönöm...
Flickr
... hogy pontosan egyformát mozog(na) a fékpofa a felni elérésétõl (hiszen asszimetrikus kialakításúak a féktestek), vagyis nem is egyforma erõvel nyomnak.
Nem tudom, egyetlen fog mennyit számít, de van, amikor tényleg lemérik, hogy mekkora az áttételedifi sor 15-ös, elég az oda. Nem fogják lézerrel mérni hogy hány mm-t tekersz egy pedálfordulattal (gondolom...)
Jó, akkor elõbb kipróbálom.
Még van egy kérdésem.
Miért lehet az, hogy mindkét fékemnél a menetirány szerinti bal oldalon sokkal jobban koptatja a felnit a fék, mint a másik oldalon? Gyárilag fényezett a felni fékfelülete, így jól látszik a kopás mértéke. Régi, két forgáspontos sh 105-ösrõl van szó, a pofák teljesen egyszerre érik el a felnit mindkét oldalon.