Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34313 replies to this topic

#2601
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Szóval akkor ezt nem tudom otthon megcsinálni a kis laptopommal, hanem csakis a boltban ?

Nem, csak pár modellen amik bluetooth-osak, a többihez kell a gyári kütyü.



A sebesség mindent megold.

 


#2602
QuQa

QuQa

    fórumtag

  • fórumtag
  • 46 posts
Sziasztok,

Ugy nez ki végleg pestre költözok. Tudtok ajanlani kerekparos klubbot, ahol szivesen látják az embert? Heti 1-3 közös tekerés érdekelne. Csak orszagutizom. Köszi szépen!

#2603
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,655 posts

Tegnap beszéltem egy hozzáértővel ezzel kapcsolatban és akkor kell frissíteni a rendszert, ha alkatrészt cserélünk benne és 40eft egy ilyen frissítő berendezés, szóval gyorsan visszahozza az árát.

Szóval akkor ezt nem tudom otthon megcsinálni a kis laptopommal, hanem csakis a boltban ?


Marci

#2604
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://bikemarkt.mtb...rx-pro-140mm-17

 

tavaly április óta hirdeti..

 

csak egy próbakörre került fel.

 

új

 

mégse kell senkinek bolti ár alatt :D :D



#2605
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

170 cm-s pro rider egy 56-os vázon? pár éve ilyenért még öltek

 

 http://bit.ly/2kd5BTn

Mar 38 eves, lehet kell neki a magas kormany. :D

Blythe 175cm, ez pro.

A kivetelek erositik a szabalyt.   Ez is extrem, meg a amcsi krit bajnok Huff is extrem.

SpecializedVenge-AdamBlythe2016-1-600x36


Edited by ave, 2017. February 01. - 15:57.


#2606
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

170 cm-s pro rider egy 56-os vázon? pár éve ilyenért még öltek

 

 http://bit.ly/2kd5BTn

 



#2607
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Ha abból indulok ki, hogy sokan egy defekt szerelésért, váltó vagy fék beállításáért szervizbe viszik a bringát......Vagy egyszerűen nem akar vele foglalkozni, pénze meg annyi van, hogy neki az a 10 ezres annyi, mint neked 200 Ft. Ismerek ilyen bringatulajdonost. Szándékosan nem Bringást írtam !

Meg ismerek néhány technikai antitalentumot, akiknek annyira kínai dolog egy ilyen frissítés, mint neked egy atomerőmű vagy az agysebészet. Azon csodálkozom, hogy a mobilját be tudja kapcsolni de kb ennyi, semmi több.

Szóval el tudom hinni hogy van erre igény, még ha nekünk ez dermesztően is hangzik.

Tegnap beszéltem egy hozzáértővel ezzel kapcsolatban és akkor kell frissíteni a rendszert, ha alkatrészt cserélünk benne és 40eft egy ilyen frissítő berendezés, szóval gyorsan visszahozza az árát.



A sebesség mindent megold.

 


#2608
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 posts

nekem olyan szoftver / app kellene , ami mutatja hogy hol a kurva életbe van a legközelebbi, működő, kék közkút

 

http://www.kozkutak.hu/


  • Kisherceg likes this

#2609
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

nekem olyan szoftver / app kellene , ami mutatja hogy hol a kurva életbe van a legközelebbi, működő, kék közkút


  • donciccio likes this

#2610
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,655 posts

http://www.bringalan...ar-shimano.html  óóóó,de rendes emberek. 10-ért szoftvert frissítenek. :D

Ha abból indulok ki, hogy sokan egy defekt szerelésért, váltó vagy fék beállításáért szervizbe viszik a bringát......Vagy egyszerűen nem akar vele foglalkozni, pénze meg annyi van, hogy neki az a 10 ezres annyi, mint neked 200 Ft. Ismerek ilyen bringatulajdonost. Szándékosan nem Bringást írtam !

Meg ismerek néhány technikai antitalentumot, akiknek annyira kínai dolog egy ilyen frissítés, mint neked egy atomerőmű vagy az agysebészet. Azon csodálkozom, hogy a mobilját be tudja kapcsolni de kb ennyi, semmi több.

Szóval el tudom hinni hogy van erre igény, még ha nekünk ez dermesztően is hangzik.


Edited by marton, 2017. January 31. - 00:33.

  • donciccio likes this
Marci

#2611
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1,257 posts

http://www.bringalan...ar-shimano.html  óóóó,de rendes emberek. 10-ért szoftvert frissítenek. :D

 

De benne van egy ingyen kávé!  :lol:


  • donciccio likes this

#2612
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

https://www.campagno...2017_part_D.pdf

 

hümm, belepörgettem, és a hajtókaroknál megakadt a szemem, milyen logikusan is nevezik el a digók a cuccaikat (a code alatt futó kódszámot, amit ált. ilyen 5-6-os betűmérettel nyomnak rá egy kis papírfecnire, s úgy ragasztják az alkatrészre..)

 

jelölik az évjáratot, amiben az adott alkatrész bemutatkozott (7-9-11-13, mittomén)

jelölik az alkatrészcsaládot (vl-ce-at-ch-re-sr)

jelölik azon belül a színváltozatot (pl. velocsénál s vagy B)

hajtókarnál jelölik a hosszt (a kód utolsó három számjegyéből az első: 0-2-5, attól függően, hogy 170-172.5 vagy 175)

jelölik a kistányér fogszámát, 4-9, azaz 34 v 39

jelölik a nagytányér fogszámát (0-2-3, vagyis 50-52-53)

 

szóval, ha kigondoltad otthon, hogy Neked 172.5-ös ezüst velocse kar kell kompaktból, 50-34 tányérokkal, akkor elég annyit mondanod a boltosnak, hogy 

 

"szeretnék kérni egy FC-11 VLS240-est".

 

egyébként érdemes megnézni ezeket a kódokat, mert sok helyen így van feltüntetve a webshopban is.

 

Plusz, régi ultra-torque csentauroknál mindig felteszem a kérdést, hogy "FC7 vagy FC9 van a kódjelben?". Ugyanis előbbi a 2007, utóbbi a 2009-es évjáratú centaur, és, utóbbin mezei préselt bilitányérok voltak, előbbin meg a chorus szériás kovácsoltak (robbantott ábráján is árulkodó a tányérok jelzésének "CH" betűkódja.. a tour magazin tesztjein meg összehasonlíthatatlanul jobb osztályzatot kapott a 2007-es tányér, mint a 2009-es.. :P )

 

minden alkatrészükhöz van szisztéma, soroknál pl. a kezdő és zárólánckerék méretét adja meg a jelölés.

 

Nem rossz, nem rossz! és tényleg ráírják-ragasztják a dobozra-alkatrészre, elmúltak már az 1995 előtti "találdki" idők :)


  • donciccio likes this

#2613
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is

 

Máskülönben most megint botrány van ugye a motoros biciklikkel. Nem is értem az UCI-t, hogy miért a motor oldalról indul és nem az akksi oldaláról. Sajnos a villanyváltó meg a teljesítmény mérők elterjedése tálcán kínálja a lehetőséget, hogy ezeket preparálják vagy az akkuban lévő delejt "alternatív módon" használják ki. Versenysportból tiltanám ezeket. Ha nincs a bringán semmi akksi akkor arról meghajtani sem lehet semmit függetlenül attól, hogy a motor most milyen elven működik, lehet az akár valami indukciós vagy léptetőmotor elvű dolog forgórész nélkül.

 

Ja még valami Jani, a váz még pihen, 1-2 hét és bringa lesz belőle remélem :-)

Lehet rosszul fogalmaztam. Úgy értettem, hogy nem hiszem, hogy igényli a rendszer a frissítést. Legalábbis anélkül is rendben működik, egyik ismerősömnek és nekem sem volt vele gondom, sőt ha a mobiltelefonokból indulok ki akkor a frissítés után lesz vele gond. :)

 

Azt hittem már régen összeraktad. :)



A sebesség mindent megold.

 


#2614
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

Elég vicces. Azért nem hiszem, hogy itt olyan sok dolgot hozzá tudna tenni egy ilyen frissítés.

Akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is

 

Máskülönben most megint botrány van ugye a motoros biciklikkel. Nem is értem az UCI-t, hogy miért a motor oldalról indul és nem az akksi oldaláról. Sajnos a villanyváltó meg a teljesítmény mérők elterjedése tálcán kínálja a lehetőséget, hogy ezeket preparálják vagy az akkuban lévő delejt "alternatív módon" használják ki. Versenysportból tiltanám ezeket. Ha nincs a bringán semmi akksi akkor arról meghajtani sem lehet semmit függetlenül attól, hogy a motor most milyen elven működik, lehet az akár valami indukciós vagy léptetőmotor elvű dolog forgórész nélkül.

 

Ja még valami Jani, a váz még pihen, 1-2 hét és bringa lesz belőle remélem :-)


Edited by petter78, 2017. January 30. - 15:17.

  • Vejne and caad8 like this

#2615
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

http://www.bringalan...ar-shimano.html  óóóó,de rendes emberek. 10-ért szoftvert frissítenek. :D

Elég vicces. Azért nem hiszem, hogy itt olyan sok dolgot hozzá tudna tenni egy ilyen frissítés.


  • donciccio likes this


A sebesség mindent megold.

 


#2616
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2,348 posts

egy kis gumi téma. a télimre még múlt ősszel vettem külsőt. continental radsport 622x23-as. ilyen: https://ebike.hu/ter...00c-gumikopeny/ nem ilyet akartam,ez csak ilyen vészeseti megoldás volt. kb 6-7 ezer ft volt,már nem emlékszem pontosan az árára. kb 3 ezer kilit tettem bele. hátul használtam. nem rossz,de azt hittem,h kevésbé kopik. jó könnyű. kb 200 gramm. azt hittem,h ez inkább ilyen edző gumi lesz,de a kopás miatt sztem kicsit lágy a gumikeveréke. szóval nem egy zaffiro,amit nem lehet elkoptatni. :D ezt a néhány erez kilit jól bírta,defektem nem volt vele. 

 

most meg egy kis 3G fűzés:

16444148_1441958945836483_1548031185_o.j

 

tök jó ez a fűzés minta. biztos hatékony,meg minden,de miért ott van a szelepnek a furata,ahol van? a pumpa feje alig fér oda. :D

Mert digó...?



#2617
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

de miért ott van a szelepnek a furata,ahol van?

 

 

fúrni egy másikat, az nagyon román szokás lenne?


  • donciccio likes this

#2618
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

egy kis gumi téma. a télimre még múlt ősszel vettem külsőt. continental radsport 622x23-as. ilyen: https://ebike.hu/ter...00c-gumikopeny/ nem ilyet akartam,ez csak ilyen vészeseti megoldás volt. kb 6-7 ezer ft volt,már nem emlékszem pontosan az árára. kb 3 ezer kilit tettem bele. hátul használtam. nem rossz,de azt hittem,h kevésbé kopik. jó könnyű. kb 200 gramm. azt hittem,h ez inkább ilyen edző gumi lesz,de a kopás miatt sztem kicsit lágy a gumikeveréke. szóval nem egy zaffiro,amit nem lehet elkoptatni. :D ezt a néhány erez kilit jól bírta,defektem nem volt vele. 

 

most meg egy kis 3G fűzés:

16444148_1441958945836483_1548031185_o.j

 

tök jó ez a fűzés minta. biztos hatékony,meg minden,de miért ott van a szelepnek a furata,ahol van? a pumpa feje alig fér oda. :D


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2619
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

http://www.bringalan...ar-shimano.html  óóóó,de rendes emberek. 10-ért szoftvert frissítenek. :D 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2620
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

ezért is jó a campag!

semmi innovatív, de, ha a konkurencia jót alkot, lemásolják vastag bőrrel.

 

ld.: hosszú emelőkaros átdobók, áttervezett "embrace" geometriás hátsó váltók :D

 

A potenza pl. amilyen hülye névvel jött, olyan minőségbeli javulást hozott váltásérzet terén. :) az áttervezett geójú hátsó váltó úgy "öleli körül" lánccal a sort, hogy nagyobb felületen érintkezik a lánc a lánckerékkel, ennek köszönhetően tartósabb-szebben tereli a láncot& jól néz ki a váltó oldallap. a mókás eps-stílusú kioldókar teljesen jól használható mindennhonnan, az első váltó-hajtókar áttervezése (külön körön a kis&nagytányér, előbbi 112, utóbbi 144-es bcd-vel, külön rögzítéssel, merevebb csillaggal) is shimano majmolással ment.

 

a végeredmény valami, ami campag-égisz alatt fut, de shimanos váltásérzettel, a konkurencia koncepcióját továbbgondolva :D